paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

Milovníci Italských krásek

18.1.2016 v 10:15 | Nahoru | #10111
vono mě už bojs u motorek typu tuono či sf což je vysvlečený sbk přišlo že je to za hranou pro normální lidi. jako jo, jakmile to člověk chytl pod krkem a (pocitově) vypl esp v hlavě tak to i fungovalo ale fakt jednu hnátou na krchově.omleto už stokrát. vzít to směr tesák troják chvalčov apod (ty Vaše české vály neznám) ta mi stačí vydechlé drz400sm a nejen že pojedu nejbezpěčněj ale i nejvysmátěj a nejrychlej může mít těch koní kdo chce kolik chce. vono ty litrové japonské kurevstva jedou jak piča ale většina těch flashgordonů to prožívá jak TDÍčkáři a přitom piču s rýžů

Milovníci Italských krásek

18.1.2016 v 10:33 | Nahoru | #10112
je to tak...prostě fyziku neochčiješ...a jestliže pro projetí těch zatáček potřebuješ nějakej náklon a adheze je jen na ten náklon + přenesených 30HP ...tak spojnice mezi zatáčkama ti nechaj možná připustit v přímým směru dalších 70-100HP (protože ty budou v rychlostech kolem 60 - 120 fungovat úplně stejně na nízký kvalty jako 160HP) - víc na tu gumu prostě nepřeneseš...

(reakce na) Milovníci Italských krásek

18.1.2016 v 10:35 | Nahoru | #10113

Petta píše: Neuděláš nic, Gixxer, Cebro, R1, ZXo v litru nemá konkurenci v očích majitelů.. Minulý rok, ještě na HYM 1100 jsem s jedněma takovýma jel do Brna na okruh.
Jojo, rovinky to bylo jejich, byl jsem poslední s mojí maximálkou 212 kmh, ale pak přišly zatáčky a stačily 3 a byl jsem první..
Na rychlostce mi tu křivdu pak vrátili 260 kmh jízdou, abych věděl, kdo je tu šéf..

Dneska jsem se pobavil na Motodeníku. Je tam test SF 848 a dozvěděl jsem se, že má závodní ABS. Ok, překlep může být, ale pak jsem se ještě dočetl,
že neotravuje zbytečně brzy a dokonce nechává přizvednout zadní kolo!
Uvidím, jestli odpoví na mou otázku pod článkem..


Tak na okruhu ta kapota prostě letí -jak píše freedom- naháč skončí a kapota letí jak píchlé prase. Na silnici v běžném provozu se ten rozdíl částečně maže s tím co kdo má v hlavě za blok. Jestli mu to pošleš tam kde nevidíš nebo půjdeš pozdě na brzy s tím, že i když budeš dlouhý v protisměru nic nepojede. No a to je i jeden z důvodů proč sedlám 696.... na té cestě mi to uvažuje prostě jinak než u klávesnice. Tam jsem s vědomím, že ta motorka na to má musel i když jsem třeba já na to neměl. Ale to má asi hodně lidí podobné. Tohle je důležité si uvědomit, kdo to dokáže je tu, kdo ne tomu pomníček obchcává pes.

Naposledy editováno 18.01.2016 10:38:48

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

18.1.2016 v 10:41 | Nahoru | #10114

t_freedom píše: Petta> kde kde kde?



Tutaj

(reakce na) Milovníci Italských krásek

18.1.2016 v 10:57 | Nahoru | #10115

Petta píše: Tutaj



Ale ten cápek co to tam testuje asi něco i umí .)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

18.1.2016 v 11:14 | Nahoru | #10116
Petta> a pointa je?...jako že to ABS vůbec nemá ?

(reakce na) Milovníci Italských krásek

18.1.2016 v 11:18 | Nahoru | #10117

t_freedom píše: Petta> a pointa je?...jako že to ABS vůbec nemá ?



Právě, že nemá.. Nejlepší je, jak Bosch za nemalý peníze vyvíjí abs, který zamezuje
zvedání zadního kola, ale abs na SF848 ho dokonce nechá trochu přizvednout!!

Milovníci Italských krásek

18.1.2016 v 11:19 | Nahoru | #10118
No vidíš...byl tak ohromen supr brzdama, že ani nepostřehl, že tam ABS není ...prča

Milovníci Italských krásek

18.1.2016 v 11:22 | Nahoru | #10119
......... a pak věř testům.

3 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

18.1.2016 v 11:28 | Nahoru | #10120
Tak sme se tu koukam poplácali po zádech a naházeli všechny majitele rejží do jednoho pytle...
Petta vážně nechci rejpat,ale já v tom příspěvku viděl jen dvě varianty.Buď si machroval na nějaký víkenďáky co sou fakt jelita,nebo trochu zveličuješ,protože když ti na cílovce ujede nějaká partička o 100m třeba,tak nemáš během 3 zatáček určitě ani čas,ani prostor všechny předjet.
Jinak souhlas se všim,páč v provozu se asi efektivita ve vyšších rychlostech u supersportů nemá moc kde projevit,což na druhou stranu nevylučuje fakt,že se ani největším místním rychlíkům nemůže stát,že je na okresce přehrne týpek na rychloplastu.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

18.1.2016 v 11:38 | Nahoru | #10121
zmulin> odemně byla "message"
...v provozu nebo klikaticích na Korsice(třeba) střevu ani 50HP nepomůže... a dva jízdně si rovní borci budou na silnici stejně rychlí jak na naháči tak na zmrzlině...

2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

18.1.2016 v 11:43 | Nahoru | #10122
podle mě řešíte naháče vs kapotu úplně zbytečně. Buď to má hodně koní nebo nemá. Člověk co potřebuje k ovládání motorky široký řídítka stejně neumí jezdit tak rychle, aby ho nepředjel někdo zdatnější

(reakce na) Milovníci Italských krásek

18.1.2016 v 11:59 | Nahoru | #10123

zmulin píše: Tak sme se tu koukam poplácali po zádech a naházeli všechny majitele rejží do jednoho pytle...
Petta vážně nechci rejpat,ale já v tom příspěvku viděl jen dvě varianty.Buď si machroval na nějaký víkenďáky co sou fakt jelita,nebo trochu zveličuješ,protože když ti na cílovce ujede nějaká partička o 100m třeba,tak nemáš během 3 zatáček určitě ani čas,ani prostor všechny předjet.
Jinak souhlas se všim,páč v provozu se asi efektivita ve vyšších rychlostech u supersportů nemá moc kde projevit,což na druhou stranu nevylučuje fakt,že se ani největším místním rychlíkům nemůže stát,že je na okresce přehrne týpek na rychloplastu.



Upřímně, viděl jsem je poprvé, přidal jsem se, když se domlouvali na FB, že pojedou na rekord.. Předháněli se, kdo kde lítal a jak rychle, při čekání na ostatní na pumpě.
Byly to samý gixxera 600, 750, 1000, jeden naháč Z750 a už nevím co.. Pak se mě jeden zeptal, co je to za motor, jestli prej 600? Startoval jsem jako první, viděl jsem
na tvářích, že zvuk není všechno, ale rychlost a skills, na tom záleží..
Pak jsme vyjeli. Neříkám, že mi na rovinkách cukli daleko, ale vždy dvojka a plnej. Měl jsem je tak 100-200 metrů před sebou, když jsme se dostali k sérii zatáček a
přísámbůh, že po třech táhlých zatáčkách jsem byl přede všema.. za Mikulovem je rychlostka a tam jeli topspeed. Přijel jsem až několik minut za nima.
Byl to mix mladých a třicátníků, ale už jezdili nějaký ten rok, co jsem slyšel od nich.. Je mi jedno, jestli měli rejže nebo špagety, jen jsem se prostě potkal s rovinkářema. Pak už jsem s nima nikam nejel, ani zpátky z okruhu.. Nikomu se nepotřebuju vysmívat, taky umím hovno, ale tohle mě dostalo. Myslel jsem, že je to jen mýtus..

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

18.1.2016 v 12:00 | Nahoru | #10124
Jestli mohu přispět k této debatě vlastní zkušeností, tak u mě je to takhle - měl jsem litrovou Suzuki V-Strom a k tomu Hondu VTR 1000 SP 2.
Na běžné kvalitní, hodně zatáčkovité silnici jsem byl svižnou jízdou rychlejší na Suzuki a i ta jízda byla pohodovější a víc jsem si ji užíval.
Na okruhu jednoznačně vyhrávala Honda a zase tam jsem si víc užíval Hondu.

Teď už mám jen Hondu, jenom proto, že cestování už mě nebaví a ta kapota, jak psal někdo výš má prostě svoje kouzlo. A SP se svou závodní historií obzvlášť.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

18.1.2016 v 12:17 | Nahoru | #10125
Fidouš.> tak logiku to má...
na silnici nejezdíš tolik přes dvě kila...a potřebuješ rychlou ovladatelnost...
na okruhu zase potřebuješ stopu a držení v lajně...

tzn. že naháč na okruh i kvůli tomu, že to zatáčí a překlápí se líp, není ideál... stejně jako zmrzlina na vlásenky a vracečky.

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

18.1.2016 v 12:27 | Nahoru | #10126
jenže VTR SP je extrém i mezi kapotama, ani bych neříkal že to má řídítka, jen dva výstupky z vidlic.

Milovníci Italských krásek

18.1.2016 v 12:31 | Nahoru | #10127
Je to tak jak se tu píše, ovšem není ostuda přiznat, že mě na Ecce Homo vyškolil motard. Vždy po pár zatáčkách jsem ho dojel, ale pak už se mi ztratil. Měl jsem GSX-R600 K7.
Tak moc se stydím.

Naposledy editováno 18.01.2016 12:32:22

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

18.1.2016 v 12:37 | Nahoru | #10128

Stev píše: jenže VTR SP je extrém i mezi kapotama, ani bych neříkal že to má řídítka, jen dva výstupky z vidlic.



Tak extrém to asi je, ale i když už nejsem nejmladší, tak pořád se na tom libově svezu a do 300 km za den to není problém. Je teda pravda, že začíná fungovat až tak od 130ti, takže jsem pořád v ilegálním stavu.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

18.1.2016 v 12:43 | Nahoru | #10129
Fidouš.> o tom žádná, je to legenda. Já jen když to viděl, tak mě celkem přešla chuť to mít na normální ježdění.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

18.1.2016 v 12:56 | Nahoru | #10130

Stev píše: podle mě řešíte naháče vs kapotu úplně zbytečně. Buď to má hodně koní nebo nemá. Člověk co potřebuje k ovládání motorky široký řídítka stejně neumí jezdit tak rychle, aby ho nepředjel někdo zdatnější



Jo já jednou předjel na okruhu Ducati Streetfightera.....ale na brzdy...na rovinkách mu to kupodivu jelo dost stejně....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

18.1.2016 v 12:59 | Nahoru | #10131

Sefo píše: Jo já jednou předjel na okruhu Ducati Streetfightera.....ale na brzdy...na rovinkách mu to kupodivu jelo dost stejně....



to se nedivím když měl abs

Milovníci Italských krásek

18.1.2016 v 13:09 | Nahoru | #10132
Výše uvedené téma 1000x ověřeno v praxi.

S kámošem jsme jezdili na okruh do Brna, oba podobné časy kolem 2:25. Pak jsme jeli na výlet do Jeseníků na Červenohorské sedlo a okolí, tzn. režim vracáky + horší cesty. Já jsem byl tehdy bez moto, tak jsem si půjčil Suzuki 650 Strom a jel ve dvou, on na Fireblade sám. V každém vinglu šel ze Stroma sice gejzír jisker, ale Fárošovi jsem naložil stovky metrů, kde se to jen trochu víc kroutilo. Oba jsme z toho byli hodně překvapení.

Pak jsem koupil KTM 990 Adventure a ta motorka byla 4 roky na silnici do rychlosti 180 km/h neporažená. X-krát tu motorku pak borci od zmrzlin prohlíželi, že to není možné.

Ale to jsou předpředpředpředpředloňské sněhy. Po 5 letech na enduru už ani neumím na asfaltu vzít za přední brzdu. Proto jsem si na šmrdlání kolem komína vzal S4R.

Pravá silnice je hezká, ale na normální cestu úplně zbytečná.

Naposledy editováno 18.01.2016 13:09:54

Milovníci Italských krásek

18.1.2016 v 13:14 | Nahoru | #10133
mě přijde, že na SS, v pomalých zatáčkách 40-80km/h, člověk není tak uvolnění a necítí odezvu tak jako na naháči... na SS sem si jízdu užíval až tak od 120 a výš, prostě až člověk leží na nádrži... to ve vracečkách jaksi nejde... prostě každý typ motorky je na něco jiného, a já radši víc zábavy v menší rychlosti

Milovníci Italských krásek

18.1.2016 v 13:31 | Nahoru | #10134
A z toho plyne, pánové? Že Péťa potřebuje ještě přikoupit kapotu. Stačí od 675 do 848 ccm.. Ono na ní jednou dojde. Nechávám dneska montovat tažný na novej kár, včera jsem čuměl na vozíky, možná to ani nebude trvat dlouho a pojedu si do Brna připomenout závodní posed.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

18.1.2016 v 13:50 | Nahoru | #10135

Stev píše: to se nedivím když měl abs



Asi neměl to nový sportovní

(reakce na) Milovníci Italských krásek

18.1.2016 v 14:03 | Nahoru | #10136

Sefo píše: Asi neměl to nový sportovní



Kdyby ho měl, nechalo by ho to přizvednout zadek. Pak by soupeř Sefa měl ten správný závodní feeling a šel by na brzdy o mnoho později..

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

18.1.2016 v 14:46 | Nahoru | #10137
Toto je strašně omýlané téma a mám dost zkušeností s tím, že když jsem se snažil jet v provozu nejrychleji,bylo to nakonec jedno,jestli mám FZ6,XJ6 nebo Tuono... vždycky jsem jel +- stejně,co mi hlava a pocit dovolil. Jakmile jsem jel stejnou trasu na 999,nebo R1,jel jsem jak debil,ani jsem to netušil. SS otupuje pocit z rychlé jízdy a v provozu je dobrá tak na prázdnou silnici I.třídy,ale SS je podle mně jen na okruh. Jezdit na SS v provozu pořád +150 je fakt na palici....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

18.1.2016 v 14:51 | Nahoru | #10138
JollyJoker> amen...
na Monstru mě to při dvou kilech chce sfouknout...na SSu jsem při 180-200tak nějak vpoho...moto letí jak po kolejích a člověk by si pomalu pustil levej heft

(reakce na) Milovníci Italských krásek

18.1.2016 v 14:59 | Nahoru | #10139
t_freedom> Přesně!!

3 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

18.1.2016 v 15:07 | Nahoru | #10140
Brutale má maximálku na 260 kmh, což je hodně zbytečný. Tak jsem pořídil menší kolečka dopředu -1 a -2 zuby. Uvidíme, co bude lepší.
Origo je 16 zubů. Už takhle se to zvedá furt na zadní, což teprve se 14 kolečkem. Původně jsem chtěl jen 15, ale bylo to za hubičku a prej
dost prodávájí i to 14, tak uvidíme. Nejdřív tam prdnu 14 zubů, ať si můžu pořádně zmazat trenky..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist