2. tasky, idealni je kupovat tasky s konstrukci, ktera je drzi porad v jedne poloze, pocitej s tim, ze je mozne, ze se ti odrou plasty hlavne jestli budes jezdit nekde kde se bude prasit. Za sebe bych doporucil igelitovej pytel a prikurtovat na sedadlo, levnejsi a myslim ze i lepsi reseni
3. nejedes nikam daleko, moto bys mel znat, jestli zere olej nebo ne a pod. Beru ssebou zakladni naradi a to je vsehcno, stejne kdyby se s tim neco stalo, tak na miste s tim vetsinou nic neudelas.
1 reakcí na tento příspěvek Příprava ER5 na delší výlet
2 reakcí na tento příspěvek Příprava ER5 na delší výlet
Davidp41 píše: Tak motor je po servise (ventily a repas karbeců) mě šlo spíš o ty gumy jestli s nima má někdo zkušenosti na tomhle typu motorky + ty brašny jak se s nima jezdí a máš pod nima nějaký opěrný lešení nebo je tam máš jen tak hozený? a jestli se nějak podřou plasty tak moto je na ježdění ne na parádu (stejně mi v servise podřeli nádrž takže to neřeším)
Počkej a co laboruješ s gumama ? Nedíval jsem se teda jaké tam chceš dát, ale dej normal silniční sportovně-cestovní gumu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Příprava ER5 na delší výlet
HornisGSX píše: Antipich ve spreji je uplne k hovnu jedine co funguje jsou knoty....brasny mam uz x let a i ve dvou jsme projeli jak republiku tak slovensko....pokud je mas nalozele tak nikam nelitaj a aby ti neposkrabali podsedlo podlep je izolackou.... na cestu.... co olej zere? Nejedes do maroka servis mas skoro vsude.....1000km da clovek kolikrat za vikend jak prd....nehrotil bych to....
Asi máš pravdu, a antipichem nemam zkušenosti, nevozím. Prostě se spoléhám na to, že nepichnu . Jinak jak říkáš že to najedeš i za víkend tak taky souhlasím
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Příprava ER5 na delší výlet
1 reakcí na tento příspěvek Příprava ER5 na delší výlet
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Příprava ER5 na delší výlet
HornisGSX píše: Mircez> ja s antipichem bohuzel zkusenost mam....dirku to (asi hrebik) zalepilo.....po projeti par km jsem zastavil na benzince ze dofoukam a pi.... zalepilo to i ventilek....no kdyz jsem gumu chtel v pneuservise sundat a nechat opravit tak me ji chtel omlatit borec o hlavu....nebyl schopny ji odrazit od rafku....po 30min jsme ji museli rozrezat....a cely vikend jsem jak ko...pucoval rafek nez jsem nahodil novou gumu.zlate knoty...
Ajo takhléé, tak to věřím že ta sračka musí být fakt sračka ale koupím asi knoty, ikdyž nevím jak se to používá
Davidp41 píše: Chtěl jsem hrubší pneu ,ale nechám si poradit od zkušenějších tady na motorkářích vychází nejlíp sport demony takže myslíš že by byly dobrá volba? Já jezdil zatím GT501 co tam byly když jsem je koupil ,ale už jsou 8let starý a mají sjetou plošku tak koukám po nových.
Díval jsem se na ně, a nevypadají zle, ani vlastnostma ani cenově. Skus si o nich něco najít nebo je rovnou kup, záleží na Tobě Já mám teď na zadu Michelin Pilot Road 2 a na předu Michelin Pilot Power. Kup která se ti nejvíc zamlouvá v těch sportovně-cestovních podle mě neuděláš chybu když se budeš držet těch známějších výrobců
1 reakcí na tento příspěvek Příprava ER5 na delší výlet
Když už levnou gumu, tak bych tam dal radši Mitas E08.
Mircez: nevím proč mu tady zmiňuješ nějaký Pilot Road nebo Pilot Power, když tady autor píše že chce něco co ho lépe podrží na polní nebo šotolinové cestě
Naposledy editováno 17.01.2016 18:05:47
seikos píše: K66 není rozhodně nějaká enduro guma. Je to prostě zimní pneumatika, která když ji v létě zahřeješ běžným provozem, stane se z ní strašná žvejkačka a bude ti mizet doslova před očima.
Když už levnou gumu, tak bych tam dal radši Mitas E08.
Mircez: nevím proč mu tady zmiňuješ nějaký Pilot Road nebo Pilot Power, když tady autor píše že chce něco co ho lépe podrží na polní nebo šotolinové cestě
Mě tam skvěle podrží nehledě na to, že s takovou motorkou tam nemá co dělat
Na zadnim kole ale dostava mnohem vetsi zahul, takze tam by ta zimni mizela pred ocima. A standardni K66 zas nema tak lepivou smes, takze jako vhodny ekvivalent vidim treba Anakee nebo Tourance. Ja k zimni K66 na predku daval TKC80, coz uz je dost extrem - pokud si nedas bacha, vydrapes se nekam, odkud nebudes umet sjet zpatky.
Pocitej s tim, ze tyhle sofftroad gumy jsou kompromis - na silnici maji prakticky stejny vlastnosti (resp. rozdily tam jsou, ale s nalozenou motorkou v turistickym tempu to nepoznas) jako bezne silnicni gumy, pritom ti pomuzou pri vyletech mimo asfalt. Ale necekej zazraky - nejvetsi prinos je na suchych polnich a lesnich cestach. Jak vjedes do mokra, nezachrani te ani svecena voda, tam pomuze jedine ostrej drapak, se kterym se ti zase pojede po asfaltu napikacu (nehlede na to, ze ho na svou motorku legalne nedostanes).
Pokud se budes pohybovat po nasem uzemi, nepotrebujes na motorce resit prakticky nic - teda ono jde hlavne o to, jak moc budes mit nasponovanej harmonogram a tedy jestli ti dokaze pulden ztrata kvuli reseni nejakyho pruseru zkazit dovolenou. Pokud vas pojede vic, je to prakticky odkudkoliv do mista, kde se da dana vec sehnat, hodinka cesty. Takze ano, ja si s sebou vozim par sroubku, nahradni brzdove cyklolanko + koncovky, nejaky to naradi, zarovky, pojistky, kousek tekutyho kovu, izolacku a kus dratu ... ale pokud si motorku pripravis (a vyzkousis) pred cestou, nemel bys nic z toho potrebovat.
Resil jsem na cestach praskly lanka, rozborku brzd (kapalinu sezenes na kazdy pumpe), zarovky, vyklepany sroubky a jednou od shitovyho benzinu prozranou nadrz skrz (tekutej kov). Jinak v podstate jen to, co jsem sam rozbil pri nejakym odlozeni motorky.
Co se tyka baglu ... pod tankvak folii nebo aspon elektroizolepou polepit mista, kde jsou magnety. Bagly kurtovat bud na sedacku, nebo na pevne a stabilni nosice, nikdy nedavat na plasty, bo se to odrbe uz jen tim hrubym textilem a vibracema. Bocni brasny musi mit pod sebou aspon nejakou trubku jako oporu, jinak maji tendenci lezt do zadniho kola. A i kdyz to opticky nevypada dobre, je vzdy lepsi je k ty trubce jeste pritahnout gumcukem - pokud ti nekde ustreli zadni kolo, budes sakra rad, ze se motorka chova kompaktne a ne jako rozevlaty zaclony.
1. Než začneš špekulovat, podívej se, jestli výrobce vůbec dělá Tvůj rozměr. Výše doporučované osvědčené enduro gumy se v silničním rozměru vůbec nevyrábí. Já jsem měl pouze jednu možnost pokud jsem nechtěl nějaké exotické co zmizí před očima.
2. Měl jsem v Rumunsku obuté " terénní" Avon Distanzia a v terénu ujel několik stovek km. Za sucha jsem neviděl žádný podstatný rozdíl mezi předtím v Albánii jetých silničních Michelin pilot road Na kterých jsem obrazil dokola Theti. Po Avonech jsem opět vyrazil do terénu na Dunlop sport smart a zase žádný podstatný rozdíl. Pokud je bláto, guma se zalepí a finito, takže je úplně jedno co tam máš pokud to není špunt.
3. Já vždy upřednostňuji to, co využiji ve většinovém režimu, nebo je podstatné pro bezpečnost. To znamená, že si kvůli pár km po polňačce nezničím tisíce km na asfaltu nejistou gumou která bude určena na něco úplně jiného a silniční gumy jsou na mokru na silnici mnohem bezpečnější.
4. Tahle lamelovaná K66 bude za tepla na asfaltě taková žvýkačka, že budeš rád, když ti po pár tisících km zmizí a vrátíš se zpět k silniční. Tvrdého podkladu se chytne každá guma a pokud na něm bude písek, nebo šotolina, bude na tom taky plavat vše krom špuntu. A hlavně v tomto případě je to v 90% o rukách.
JInak k motorce: Jestli pravidelně udržuješ, nepotřebuješ dělat nic, jedeš v podstatě kolem komína a brašny jsou za pár korun, tak bude lepší, když si to sám odzkoušíš, po pár lijácích je zahodíš a přejdeš ke kufrům pokud budeš chtít cestovat více. Není nad to převléct se po celodenním chladném lijáku do mokrých, nebo minimálně slušně vlhkých hader z brašen.
Edit: Jen pro orientaci aby jsi věděl co jsem v pohodě objel na silničkách:
Naposledy editováno 20.01.2016 14:07:45
1 reakcí na tento příspěvek Příprava ER5 na delší výlet
4. Tahle lamelovaná K66 bude za tepla na asfaltě taková žvýkačka, že budeš rád, když ti po pár tisících km zmizí a vrátíš se zpět k silniční.
Na zadnim kole nalozeny motorky asi jo, ale na prednim to nehrozi - tu K66 totiz delaji krome bezne a zimni varianty jeste v provedeni pro okruh a to se ma stejnou smes, jako ta zimni. Pokud nebudes mit tendence stavet motorku na predni kolo, nepoznas rozdil mezi beznou silnicni a touhle zimni. A mimo asfalt se ten hrubsi vzorek hodi.
Ted uz si z hlavy fakt nevzpomenu, kolik jsem toho s tou K66 snow nalital, muzu se doma podivat do archivu, ale tipuju ze mela najezd kolem deseti tisicema.
Vono totiz, ty zimni mikrolamely jsou jen ve stredni casti gumy (na snehu to nikdo klopit nebude), takze v naklonu se to chova uplne stejne, jako jakakoliv jina guma s mekci smesi => drzi jak pribita.
Naposledy editováno 20.01.2016 15:02:48
Avon vydržel 8000km a ještě něco málo zbylo. Těch 10 by na dráty asi dala, ale každý segment vzorku byl sjetý šikmo od žvýkání se v zatáčkách a akcelerace.
Za mne ale pořád v terénu přínos v podstatě nula, zvlášť na těch pár km co tam s tím obrazím a po přezutí zpět na silničky úplně jiná motorka.
Edit: Tu přední Distanzu mám vyzutou s 70% vzorku a pokud ji někdo chce, tak mu ji klidně za 500 střelím.
Naposledy editováno 20.01.2016 15:41:49
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kawasaki ER5 Kawasaki ER 5 | Pavel500 | 13 | 26.4.2024 v 04:32 Ubrus1 |
Motorka A2 35kw pro trpaslíka Suzuki GS 500E, Honda CB 500, Kawasaki GPZ 500, Kawa... | sasasasa | 29 | 25.3.2024 v 17:59 mRKEF |
Karbce Kawasaki ER 5 | ostrava | 1 | 10.3.2024 v 16:53 ja1 |
Kde brát náhradní díly Kawasaki ER 5 | kastanbabeťťák | 4 | 8.2.2024 v 12:45 Pedl |
Nefunkční tachometr Kawasaki ER 5 | XkovixCZ | 3 | 6.10.2023 v 19:22 Ozzy_ |