globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Výměna oleje
14.3.2010 v 17:59
Jak velký problém je víc oleje v motodce ??
Měnil jsem olej , měrku ta kočka nemá a do kontrolního okna je vidět jak do trezoru ! Takže jsem to nevychytal a nalil ji napoprvé až po hrdlo , takže vypustit co vypoušták dá a zase jsem v tom okně vyděl leda ho....no !! Nakonec jsem do ní nalil cca 3l ,počítám že po několikerém nalití a vylití v ní něco zůstalo a to okno je prostě pořád stejný , tváří se plný !!?? Tak jsem z toho magor Kolik z toho vlastně vyjede ven ??

1 reakcí na tento příspěvek Výměna oleje

14.3.2010 v 18:02 | Nahoru | #1
vypušťákem vypustíš všechno.
ale pokud nejde vidět pres to sklíčko olejostavu,chce to sundat víko motoru a vyčistit to -časem se zasere.
olej je vhodné kontrolovat před každou jízdou,takže ho průhledné potřebuješ...

hlavně nestartovat,dokud si nebudeš jistý,že je ho tam tolik,kolik ho má být.příliš malé,nebo i velké množství končí průserem!

Naposledy editováno 14.03.2010 18:04:50

1 reakcí na tento příspěvek Výměna oleje

14.3.2010 v 18:03 | Nahoru | #2
Já bych se zkusil mrknout do manuálu, kolik se tam toho má lít a podle toho bych se zařídil

(reakce na) Výměna oleje

14.3.2010 v 18:06 | Nahoru | #3
spacir> jo jo manuál proběhnul , píšou tam že se dolívá 3,2 l při výměně bez filtru 3,6 s filtrem a celkem tam je 4,2 l !!! takže sem si celkem pomohl

(reakce na) Výměna oleje

14.3.2010 v 18:10 | Nahoru | #4
Dolph-cz> Jak velkej je průser tedy to velké množství oleje !!!

Výměna oleje

14.3.2010 v 18:17 | Nahoru | #5
Bacha,TDM má suchou skříň,to je něco jinýho a tím i jinej způsob výměny,než u běžné mokré skříně.Radím ti dobře - stáhni si manuál a až ho proštuduješ,pak se do něčeho pouštěj

Výměna oleje

14.3.2010 v 18:19 | Nahoru | #6
Docela průser, vznikají velké tlaky a může ti to vytlačit gufera.. Pokud je to 1 dcl, tak bych to neřešil, ale třeba 0,25 l už bych tam navíc nenechal.. Ale tak je to věc názoru..

1 reakcí na tento příspěvek Výměna oleje

14.3.2010 v 18:52 | Nahoru | #7
třeba supertenera má oddělenou olejovou skříň.Pokud vypouštím olej,musím vyšroubovat šroub co je vedle olejového filtru.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna oleje

14.3.2010 v 18:58 | Nahoru | #8
xtezeto> No jo už jsem to našel jsou tam dva vypouštáky !! To sem ale vůl akorád jsem zpresil 4l oleje !! a můžu to dělat znova Každopádně díky !!

(reakce na) Výměna oleje

14.3.2010 v 19:02 | Nahoru | #9

Milondr>xtezeto> No jo už jsem to našel jsou tam dva vypouštáky !! To sem ale vůl akorád jsem zpresil 4l oleje !! a můžu to dělat znova Každopádně díky !!

mě se to stalo poprvé taky.Povolím šroub na vaně a čekám kolik toho vyteče.Vyteklo asi 2,5litru.Říkám si ty vole co ti kokoti kecaj že 4,2 litru. Dolil jsem podle měrky vytáhnu a olej dvoubarevnej.A pak mě to docvaklo že musím hledat dál.

1 reakcí na tento příspěvek Výměna oleje

14.3.2010 v 19:09 | Nahoru | #10
já jsem měnil minulej týden,vypustil jsem fše,nechal 1 hod. vykapat a když jsem tam nalil 3,3l dle manuálu tak jsem to měl po horní rysku,takže když tam naliješ předepsané množství nemusíš se bát že tam toho bude moc nebo málo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna oleje

14.3.2010 v 19:25 | Nahoru | #11

mirďa-1>já jsem měnil minulej týden,vypustil jsem fše,nechal 1 hod. vykapat a když jsem tam nalil 3,3l dle manuálu tak jsem to měl po horní rysku,takže když tam naliješ předepsané množství nemusíš se bát že tam toho bude moc nebo málo

to je pravda ovšem pouze v případě že vypustí všechen starej olej.

(reakce na) Výměna oleje

14.3.2010 v 19:54 | Nahoru | #12

xtezeto>to je pravda ovšem pouze v případě že vypustí všechen starej olej.


nevím jak na jinejch motkách,ale Bandaska má vypoušťák na nejnižším místě a vyteče z 99% fše,je pravda že na CBXku se tomu musí trošku pomoct

Výměna oleje

14.3.2010 v 19:57 | Nahoru | #13
Vyčisti si to sklíčko, olej se musí kontrolovat průběžně...
Málo oleje snad víš, co by se stalo... Nejsem mechoš, ale logicky, v motorku máš tlak a olej stlačit nejde... Si představ co všechno by se mohlo posrat, kdyby si ho tam měl naopak moc.

Výměna oleje

4.5.2010 v 19:01 | Nahoru | #14
Prosím Tě, jsou tam dva vypoušťáky, v levo dole hlavní a první šroub za filtrem.
Z těchto vyteče asi 3,5 litrů a zbytek přes filtr, nebo aspoň já sem to tak měl.
Při dolívání se vejde asi 2,5 litrů a je olejoznak plný. Na levé straně hlavy je šroub, který poté vyšroubuješ a nastartuješ, jakmile tou dírou začne vytíkat olej, zastavíš motor a doleješ zbytek oleje, u mě to bylo 4,2 litru a bylo to na maximu.
Přeju štěstí a hodně bezpečných motokilometrů.

Výměna oleje

4.5.2010 v 19:07 | Nahoru | #15
Jojo, typický problémy motorek se suchou skříní
ale neboj, napoprvé jsem z toho taky byl vyjevenej

Výměna oleje

5.1.2016 v 22:38 | Nahoru | #16
to joo ja sem volal mechanikovy co se stalo lebo pri kúpe motky bolo oleja do pol mierky ja mám TDM 850 3vd tá má mierku , Takže správny postup naliat 4l oleja ,zahriat na prevádkovú teplotu, a cca po 5 min merat tot vše musíš vypustit olej ked meníš filter je tam jješte jeden dlouhý šroub ktorým sa vypúšta olejová vana .Niektorý borci zhadzujú olejovú hadicu poprípade na pár sekúnd potočia motorom
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Yamaha TDM 850 manipulační stojany Yamaha TDM 850 torturus 6 17.5.2024 v 19:17 crestik
Elektrika Yamaha TDM 850 Secrets 12 3.5.2024 v 22:25 assassin
TDM 850 -jaky olej? Yamaha TDM 850 Buff 24 27.2.2024 v 01:51 Ozzy_
Výpis tech údajů pro individuální d... Yamaha TDM 850 Kožich. 4 11.8.2023 v 14:53 Slávek-TDM
Svařování přímo na motorce Yamaha TDM 850, Yamaha TDM 900 Milzno 10 10.8.2023 v 09:22 mta


TOPlist