globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Průvodce Alpskými šotolinkami
 
27.11.2015 v 10:58
Prozatím jsem tu nikde nezaregistroval téma o dle mě zajímavém počinu offroad průvodce Alpskými šotolinami . Očekávám, že když bude mít tahle brožura úspěch, budou následovat další destinace. Autorům přeji mnoho úspěchů a já jdu shánět enduro.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Průvodce Alpskými šotolinkami

15.12.2015 v 12:58 | Nahoru | #31
Pertla> no tak vono i na sotoline se lip jezdi s gumou co ma spalek nez s hladkou silnicni gumou.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Průvodce Alpskými šotolinkami

15.12.2015 v 14:22 | Nahoru | #32
gugo> Je to skoro jedno. Tam je jen skála a kamení, rozdíl drapák/hladká nevelký. Asi tam nikdo neplánuje jet tempem alá Marck Coma.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Průvodce Alpskými šotolinkami

15.12.2015 v 14:31 | Nahoru | #33
Tech> NO nevim ja jsem jezdil vlete na Korsice v sotoline a pisku s TrailMAX a stalo to dost za hovno. Prakticky stacil mekci kousek kde si trosilink u zahrabnul a byl jsem v prdeli jak vladni vojsko.

(reakce na) Průvodce Alpskými šotolinkami

15.12.2015 v 14:35 | Nahoru | #34
gugo> Korsiku neznám nehodnotím. Píší zkušenost z konkrétních Alpských tras, o kterých je řeč.

1 reakcí na tento příspěvek Průvodce Alpskými šotolinkami

15.12.2015 v 15:33 | Nahoru | #35
gugo> A ted se zeptám možná hnusně .... ale kolikrát jsi tam byl?

1 reakcí na tento příspěvek Průvodce Alpskými šotolinkami

15.12.2015 v 15:41 | Nahoru | #36
3x vždy na objednané počasí.

Edit: Pardon, nevšiml jsem si, že to není na mě.

Naposledy editováno 15.12.2015 17:06:22

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Průvodce Alpskými šotolinkami

15.12.2015 v 15:43 | Nahoru | #37
Tech> Nevím jak jsme to udělali, ale pokaždý taky tak :)
S 08 od Mitasu nebyl nikdy problém a proto nechápu jak si někdo může myslet že tam udělá déru když nazuje drapáky .... víceméně všechno jsou to rovný polnačky :)

(reakce na) Průvodce Alpskými šotolinkami

15.12.2015 v 16:09 | Nahoru | #38
Pertla> I když mě pro pršelo Rakousko, Švýcarsko, Itálie. Ve Francii se vždycky vyčasilo.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Průvodce Alpskými šotolinkami

15.12.2015 v 18:54 | Nahoru | #39
Pertla> tam jsem nebyl, ale nejakou sotolinu uz jsem jel, cece. :

Průvodce Alpskými šotolinkami

15.12.2015 v 19:29 | Nahoru | #40
No vidíš, já ty šotoliny vždycky projel na 08 ... a nikdy jsem nepocittoval že bych měl problém.

Ale co člověk to názor.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Průvodce Alpskými šotolinkami

15.12.2015 v 20:47 | Nahoru | #41
gugo> Není šotolina jako šotolina, koukni na mou profilovku, to je taková typická Alpská. Jak vidíš stojím v potůčku a bláto nikde, prostě jenom kamení. Neříkám, že se nemůže vyskytnout úsek, kde by se špunty hodily, ale vzhledem k poměru asfaltového přesunu se to vůbec nevyplatí.

1 reakcí na tento příspěvek Průvodce Alpskými šotolinkami

15.12.2015 v 22:16 | Nahoru | #42
TEch - Mám dojem že jsi pod Parpaillonem že? :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Průvodce Alpskými šotolinkami

15.12.2015 v 22:45 | Nahoru | #43
Pertla> Pán je znalec. Ano, je to pod ním.

(reakce na) Průvodce Alpskými šotolinkami

15.12.2015 v 23:00 | Nahoru | #44
Tech> Nechci machrovat, ale tak trošku jsem o tom napsal knížku

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Průvodce Alpskými šotolinkami

15.12.2015 v 23:01 | Nahoru | #45
Tech> No pokud jsou tam sotolinky takove ze tam defakto zadne kameni neni, jak to tak vypada na fotce tak to pro me ztraci trochu smysl.
Jestli je tam neco co se tak bezne da jet na e07 tak jo klidne to pojedu na nich, ale fakt se na nich nebudu presouvat po asfaltu, to po me nemuze nikdo chtit

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Průvodce Alpskými šotolinkami

15.12.2015 v 23:05 | Nahoru | #46
gugo> To už jsme zase někde jinde.

Stejně nechápu co proti nim máš, normálně dopoledne brousím stupačky za sportama na Bonette a odpoledne jedu na šotolinku, mě prostě fungují.

Jezdil jsem i Tourancky a že by to bylo nebe a dudy se říct nedá. Teda v terénu ano. Asi nevíš, co to je jezdit na asfaltu Cčka. Pak ti cokoli připadá jako závodní slick

Naposledy editováno 15.12.2015 23:11:01

(reakce na) Průvodce Alpskými šotolinkami

15.12.2015 v 23:10 | Nahoru | #47
Tech> nee ja to tady nechci zasrat svym nazorem na e07. Takze jenom jedna odpoved, brouseni stupacek je sice pekna vec, ale ja rad i zabrzdim a v terenu jsou nahovno. Jesti to chces rozebirat vic tak klidne PM.

1 reakcí na tento příspěvek Průvodce Alpskými šotolinkami

15.12.2015 v 23:13 | Nahoru | #48
Ano, je to OT.

Mě by hlavně zajímalo, jak tu někdo psal, že se v Alpách dá vyjet výše než Lago Sommeiler. Kde to je ? Ví někdo nebo to byly jen silácké řeči ?

Naposledy editováno 15.12.2015 23:14:11

1 reakcí na tento příspěvek Průvodce Alpskými šotolinkami

16.12.2015 v 07:00 | Nahoru | #49
Tak brožurku mám doma a začnu ji studovat.Něco z toho chci jet příští rok s Uralem se sajdou .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Průvodce Alpskými šotolinkami

16.12.2015 v 10:56 | Nahoru | #50
Tech> No nejvesj co se da "dojet" v Alpach by melo byt Col du Jandri cca 3200, ale to bude asi na masine ofiko zakazany. Nebyl jsem, zatim

Naposledy editováno 16.12.2015 10:57:12

(reakce na) Průvodce Alpskými šotolinkami

16.12.2015 v 11:09 | Nahoru | #51
faudy> Dik za tip, nenašel jsem, jestli to je zakázané nebo ne. Možná by to šlo...asi tě za to nezavřou a nezahodí klíč.

Mimochodem, narazil jsem na moc zajímavou stránku.

http://www.passzwang...ghroadsinhalteng.php

1 reakcí na tento příspěvek Průvodce Alpskými šotolinkami

17.12.2015 v 11:43 | Nahoru | #52
Col Du Jandri není úplně nejvyšší.
Dostaneš se i do 3332 m n.m.

(reakce na) Průvodce Alpskými šotolinkami

17.12.2015 v 11:45 | Nahoru | #53
Opl> Se sajdou se dostaneš skoro všude. Vynechal bych snad jen trasu č. 9 a 13 :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Průvodce Alpskými šotolinkami

17.12.2015 v 12:02 | Nahoru | #54
Pertla> Asi by byl velký problém napsat kde...

Průvodce Alpskými šotolinkami

2.1.2016 v 00:44 | Nahoru | #55
Pertla> Tak mi Jezisek nadelil toho tveho pruvodce. Bohuzel tam nejsou takove ty ciste prakticke rady. Jak je to tam se siti cerpacich stanic ? Mam malou nadrz, dojezd cca 200km ( na silnici ). Jak je to se stanovanim v horach ? Da se kdekoliv, nebo vyhrazena mista / taboriste, obcas nejaky pristresek ? Co servisy / pneuservisy, videl jsi pobliz nejaky ? Co v pripade nejake zavady, asistencni sluzba tam pro me asi nepojede, co ? Atd. atd. ani nevim, na co se ptat, jeste jsem tam nebyl, tak kdyby jsi mohl dat par rad ??? Diky moc.

Průvodce Alpskými šotolinkami

2.1.2016 v 11:32 | Nahoru | #56
biker-fox>
Sít čerpacích stanic jako všude jinde v Evropě, ne tak hustá jako v ČR, ale prostě běžně, nestalo se že bychom trpěli na nedostatek benzínu. Stanování v horách ... to je kapitola sama pro sebe, stanovat ve voné přírodě je zakázané, nemohl jsem tedy dávat rady kde spát. Sem to napsat můžu, takže spaní na pevnostech je všeobecně tolerované, místa pro odpočinek najdeš po cestě všude. Vždy jde najít místo na spaní a nestalo se mi (byl jsem tam několikrát) že bych potkal policii, nebo že by někdo prudil. Spát na pevnostech je fantastický zážitek (pokud tam není zákaz) a nedoporučuji spát v místech, kde jsi v přírodní rezervaci. Což je třeba širší okolí Mont Cenis (je tam boží lom, je vyznačen v průvodci a třeba tam se přespat v klidu dá. .
Servis, pneuservis, opět jako v čr. Pohybuješ se pořád kolem civilizace, takže není problém kdykoli cokoli. Pokud si platíš asistenční službu, přijede pro Tebe kamkoli. Osobně bych neměl strach, že kdybys třeba píchnul že Ti nepomůže knot, nebo někdo kdo pojede kolem. Nestává se abys celý den nikoho nepotkal, jsou to všechno frekventované trasy, takže lidí dostatek a pokud sjedeš ze srázu dolů, tak to už Ti pomoci nebude :)
Důležité je, nemít z toho strach, jsi v civilizované části Evropy, všude z jednotlivých tras to není dál jak 20 km do města. Signál je všude, telefony fungují ... Já osobně třeba navozím ani antipich, kompresor prostě nic ...
Kdybys měl cokoli, klidně se ozvi, nebo zavolej, telefon je na webu. Rád si popovídám.

Naposledy editováno 02.01.2016 11:33:30

1 reakcí na tento příspěvek Průvodce Alpskými šotolinkami

2.1.2016 v 11:33 | Nahoru | #57
A ještě kdy mám zařadit jedničku a kdy dvojku....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Průvodce Alpskými šotolinkami

2.1.2016 v 11:39 | Nahoru | #58

pacho2 píše: A ještě kdy mám zařadit jedničku a kdy dvojku....


Ano, jsem sice na motorkářích a měl bych být na blbý poznámky zvyklý .... ale co je na tom? Tys okamžitě věděl všechno? Když neví, zeptá se ... proto se tomu všemu tady říká diskusní forum. Rád poradím každému kdo bude mít dost slušnosti se normálně zeptat, protože vím že jsem tam o benzínkách nenapsal ani řádku. Osobně jsem to považoval za samozřejmost. V příštích dílech se naopak rád jednou stránkou zmíním o obecných informacích a pravidlech, protože každý podnět ke zlepšení je velké plus.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Průvodce Alpskými šotolinkami

2.1.2016 v 12:15 | Nahoru | #59

Pertla píše: ... protože vím že jsem tam o benzínkách nenapsal ani řádku. Osobně jsem to považoval za samozřejmost. V příštích dílech se naopak rád jednou stránkou zmíním o obecných informacích a pravidlech, protože každý podnět ke zlepšení je velké plus.


Nebyl jsem tam 6 let, ale pamatuju si, že některé fr. benzínky bez obsluhy fungovaly jen na nějakou speciální kartu a ani motorkáři z Německa, se kterými jsme se u těchto pump potkali, netušili, kde se tyto karty kupují.
Takže jsme museli hledat benzínky u supermarketů (byly nejlevnější, platba cash i plateb.kartou) nebo u malých autodílen u silnice (platba kartou, ale nevydávaly potvrzení ).

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Průvodce Alpskými šotolinkami

2.1.2016 v 12:31 | Nahoru | #60
OldDog>
S tím jsem se nesetkal. Když už tak to byly automatické benzínky. Ale u nich obecně platí že musíš mít na účtě 2x tolik peněz, protože při tankování za 700 si strhnu třeba 3 000 a při vyúčtování (které může být za týden) vrátí přeplatek. Proto je důležité mít tohle na paměti při nákupu na automatech.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist