1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Průvodce Alpskými šotolinkami
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Průvodce Alpskými šotolinkami
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Průvodce Alpskými šotolinkami
1 reakcí na tento příspěvek Průvodce Alpskými šotolinkami
1 reakcí na tento příspěvek Průvodce Alpskými šotolinkami
Edit: Pardon, nevšiml jsem si, že to není na mě.
Naposledy editováno 15.12.2015 17:06:22
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Průvodce Alpskými šotolinkami
S 08 od Mitasu nebyl nikdy problém a proto nechápu jak si někdo může myslet že tam udělá déru když nazuje drapáky .... víceméně všechno jsou to rovný polnačky :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Průvodce Alpskými šotolinkami
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Průvodce Alpskými šotolinkami
1 reakcí na tento příspěvek Průvodce Alpskými šotolinkami
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Průvodce Alpskými šotolinkami
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Průvodce Alpskými šotolinkami
Jestli je tam neco co se tak bezne da jet na e07 tak jo klidne to pojedu na nich, ale fakt se na nich nebudu presouvat po asfaltu, to po me nemuze nikdo chtit
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Průvodce Alpskými šotolinkami
Stejně nechápu co proti nim máš, normálně dopoledne brousím stupačky za sportama na Bonette a odpoledne jedu na šotolinku, mě prostě fungují.
Jezdil jsem i Tourancky a že by to bylo nebe a dudy se říct nedá. Teda v terénu ano. Asi nevíš, co to je jezdit na asfaltu Cčka. Pak ti cokoli připadá jako závodní slick
Naposledy editováno 15.12.2015 23:11:01
1 reakcí na tento příspěvek Průvodce Alpskými šotolinkami
Mě by hlavně zajímalo, jak tu někdo psal, že se v Alpách dá vyjet výše než Lago Sommeiler. Kde to je ? Ví někdo nebo to byly jen silácké řeči ?
Naposledy editováno 15.12.2015 23:14:11
1 reakcí na tento příspěvek Průvodce Alpskými šotolinkami
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Průvodce Alpskými šotolinkami
Naposledy editováno 16.12.2015 10:57:12
Mimochodem, narazil jsem na moc zajímavou stránku.
http://www.passzwang...ghroadsinhalteng.php
1 reakcí na tento příspěvek Průvodce Alpskými šotolinkami
Dostaneš se i do 3332 m n.m.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Průvodce Alpskými šotolinkami
Sít čerpacích stanic jako všude jinde v Evropě, ne tak hustá jako v ČR, ale prostě běžně, nestalo se že bychom trpěli na nedostatek benzínu. Stanování v horách ... to je kapitola sama pro sebe, stanovat ve voné přírodě je zakázané, nemohl jsem tedy dávat rady kde spát. Sem to napsat můžu, takže spaní na pevnostech je všeobecně tolerované, místa pro odpočinek najdeš po cestě všude. Vždy jde najít místo na spaní a nestalo se mi (byl jsem tam několikrát) že bych potkal policii, nebo že by někdo prudil. Spát na pevnostech je fantastický zážitek (pokud tam není zákaz) a nedoporučuji spát v místech, kde jsi v přírodní rezervaci. Což je třeba širší okolí Mont Cenis (je tam boží lom, je vyznačen v průvodci a třeba tam se přespat v klidu dá. .
Servis, pneuservis, opět jako v čr. Pohybuješ se pořád kolem civilizace, takže není problém kdykoli cokoli. Pokud si platíš asistenční službu, přijede pro Tebe kamkoli. Osobně bych neměl strach, že kdybys třeba píchnul že Ti nepomůže knot, nebo někdo kdo pojede kolem. Nestává se abys celý den nikoho nepotkal, jsou to všechno frekventované trasy, takže lidí dostatek a pokud sjedeš ze srázu dolů, tak to už Ti pomoci nebude :)
Důležité je, nemít z toho strach, jsi v civilizované části Evropy, všude z jednotlivých tras to není dál jak 20 km do města. Signál je všude, telefony fungují ... Já osobně třeba navozím ani antipich, kompresor prostě nic ...
Kdybys měl cokoli, klidně se ozvi, nebo zavolej, telefon je na webu. Rád si popovídám.
Naposledy editováno 02.01.2016 11:33:30
1 reakcí na tento příspěvek Průvodce Alpskými šotolinkami
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Průvodce Alpskými šotolinkami
pacho2 píše: A ještě kdy mám zařadit jedničku a kdy dvojku....
Ano, jsem sice na motorkářích a měl bych být na blbý poznámky zvyklý .... ale co je na tom? Tys okamžitě věděl všechno? Když neví, zeptá se ... proto se tomu všemu tady říká diskusní forum. Rád poradím každému kdo bude mít dost slušnosti se normálně zeptat, protože vím že jsem tam o benzínkách nenapsal ani řádku. Osobně jsem to považoval za samozřejmost. V příštích dílech se naopak rád jednou stránkou zmíním o obecných informacích a pravidlech, protože každý podnět ke zlepšení je velké plus.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Průvodce Alpskými šotolinkami
Pertla píše: ... protože vím že jsem tam o benzínkách nenapsal ani řádku. Osobně jsem to považoval za samozřejmost. V příštích dílech se naopak rád jednou stránkou zmíním o obecných informacích a pravidlech, protože každý podnět ke zlepšení je velké plus.
Nebyl jsem tam 6 let, ale pamatuju si, že některé fr. benzínky bez obsluhy fungovaly jen na nějakou speciální kartu a ani motorkáři z Německa, se kterými jsme se u těchto pump potkali, netušili, kde se tyto karty kupují.
Takže jsme museli hledat benzínky u supermarketů (byly nejlevnější, platba cash i plateb.kartou) nebo u malých autodílen u silnice (platba kartou, ale nevydávaly potvrzení ).
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Průvodce Alpskými šotolinkami
S tím jsem se nesetkal. Když už tak to byly automatické benzínky. Ale u nich obecně platí že musíš mít na účtě 2x tolik peněz, protože při tankování za 700 si strhnu třeba 3 000 a při vyúčtování (které může být za týden) vrátí přeplatek. Proto je důležité mít tohle na paměti při nákupu na automatech.