paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Ktm lc4 keihin
30.12.2015 v 17:45
Dobrý den,
měl bych dotaz. Dal jsem na Ktm lc4 640 karburátor keihin fcr41. Udělal jsem nějaké to nastavení. Motorka jede, startuje bez problému, ale přijde mi, že motorka nejede tak jak má. Ostatní kluci co mají normalní lc4 mi ujíždějí. Tak bych potřeboval radu kam motorku odvézt na naladění. Je tam Výfuk sharon. Jsem z Ústeckého kraje, ale klidne motorku dovezu někam dál Praha, Hradec. Jde mi o to aby mi to někdo naladil tak jak to má být a vše fungovalo tak jak má. Pak mám ještě jednu otázku. Mám na motorku ještě před naladěním dát Otevřený vzduchový filtr, nebo to nebude žádný rozdíl a mám to nechat jak to je. Předem díky za odpovědi.

Prosím, doporučte mi nějaké lidi, kteří se tomu věnují a rozumí.

Díky Honza

Ktm lc4 keihin

30.12.2015 v 18:06 | Nahoru | #1
pokud jsi to az takhle rozhadal, tak je jasne, ze to bez ladeni na brzde a patricneho pretryskovani nepujde
Pokud je tam otevrenej vyfuk, chce to i otevrenej vzduchac, ale zvaz, (jestli je to enduro) jestli ten vzduchac nebude na ukor zivotnosti motoru, bude na ukor zivotnosti motoru.
Idealni by bylo nekoho kdo ma brzdu aby primo videl jak to jede podle grafu, pripadne jak to pali
to bych mozna dohledal nejakej kontakt nekde u Kromerize, ale vsadim boty, ze moznsti budou i bliz.
Dalsi moznost je verit letitym zkusenostem a nechat is to naladit v pana Kotrby u Prahy.

Ktm lc4 keihin

30.12.2015 v 20:32 | Nahoru | #2
Mno KN bych tam nedaval.
Ja mam dva akrapy , standard molitanovej filtr (na duku), ale MIKUNI.
Podle me neni nutny resit tenhle jednobuch na brzde, ale jestli nekdo chce... why not.

1 reakcí na tento příspěvek Ktm lc4 keihin

31.12.2015 v 13:07 | Nahoru | #3
Karburátor byl na Ktm 660 smc, což je skoro stejný motor, takže trysky budou asi správný. Klidně hoďte nějaký kontakty. Chci to mít na jaro připravený. Kdyžtak to odvezu do Ktm.

(reakce na) Ktm lc4 keihin

31.12.2015 v 17:06 | Nahoru | #4
honzisdonald> Co tam máš za trysky? Já mam na 660 komplet Akrapa s molitanovym filtrem a jenom otevřenej airbox a trysky mam 190 hlavní a 45 volnoběžnou a jehlu na 4. zářezu.





Naposledy editováno 31.12.2015 17:16:51

1 reakcí na tento příspěvek Ktm lc4 keihin

1.1.2016 v 13:08 | Nahoru | #5
Tak to nevim co tam je za trysky. Karburátor byl taky na 660 tak to musí byt vše podobné ne?

(reakce na) Ktm lc4 keihin

2.1.2016 v 10:21 | Nahoru | #6
honzisdonald> Chce to rozebrat a zjistit, co tam je. Záleží, co tam bylo za výfuck, jestli byl třeba jinej filtr a tak, trysky můžou být jiný.

Ktm lc4 keihin

20.2.2016 v 12:26 | Nahoru | #7
Tak tam mám Hlavní trysku 165 a volnoběžnou 45 to je asi málo. Jinak jsem naladil K&N filtr a povezu to panu Kauckému. Už to totiž nefunguje vůbec. Otáčky po přidání plynu padají tak minutu tak uvidíme co s tím vymyslí, ale bohužel má hodně práce, takže to nebude zas tak jednoduché
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
držák pružin stojanu KTM LC4 KTM LC4 620, KTM LC4 Adventure, KTM LC4 640, KTM LC4 600 kokoška. 3 20.3.2024 v 17:16 Jardáček
Mazanie KTM LC4 640 KTM LC4 640 dere 2 6.1.2024 v 17:26 _SHIFT_
Černá svíčka KTM LC4 640 petrktm3 7 12.8.2023 v 15:20 gugo
KTM LC4 KTM LC4 640 petrktm3 15 1.7.2023 v 20:19 petrktm3
Snížení výkonu KTM LC4 640, KTM 640 LC4 Supermoto pavouk25 6 22.6.2023 v 13:26 Krautkopf


TOPlist