1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Test brzdné dráhy motocyklu vs ostatní vozidla...
Daart píše: tady se ale resi brzdeni na silnici a ja osobne se diky testovani motorek s ABS naucil dostavat presne na tu hranici kde ABS zabira, takze mi to posunulo limity na vsech moto.... jeste ze uz povinne ABS behem par let bude na vsem...
To ses mohl naučit i bez ABS, ne?
Osobně bych to ABS tak neadoroval. Já jsem chtěl mít motorku s ABS jako bezpečnostní rezervou, ale v reálném provozu jsem ji zatím nepotřeboval. Zato mě to dvakrát pěkně vypeklo, kdy mi ABS brzdnou dráhu jednoznačně prodloužilo.
Takže já bych si přál, aby to zůstalo volitelné. Ať si každý vybere, co chce. I když od příštího roku bude moje přání bezpředmětné.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Test brzdné dráhy motocyklu vs ostatní vozidla...
Beemer7 píše: To ses mohl naučit i bez ABS, ne?
Osobně bych to ABS tak neadoroval. Já jsem chtěl mít motorku s ABS jako bezpečnostní rezervou, ale v reálném provozu jsem ji zatím nepotřeboval. Zato mě to dvakrát pěkně vypeklo, kdy mi ABS brzdnou dráhu jednoznačně prodloužilo.
Takže já bych si přál, aby to zůstalo volitelné. Ať si každý vybere, co chce. I když od příštího roku bude moje přání bezpředmětné.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Test brzdné dráhy motocyklu vs ostatní vozidla...
Daart píše: mohl, ale chte nechte to s ABS vychytas drive a lip. ja mam nejradsi ABS na KTMkach - rezim supermoto a hura blbnout
ABS není samospásný. Mě už několikrát hodně pomohlo, když jedeš třeba na krev na trojkových silnicích, asfaltech a dírách za plného provozu závod, nebo když mě chtěl dát hlavičku autobus co mi nedal přednost. Stejně tak mě 2x solidně vypeklo, když mi třeba ustřelil na mokru předek v kile z kopce a ABS asi zrovna spalo. Naštěstí jsem vše vždy ustál. Je potřeba brát na zřetel, že to není neomylná technologie a je vždy potřeba i tak zapojit pud sebezáchovy. A to mám předposlední model Continental ABS.seikos píše: ABS není samospásný. Mě už několikrát hodně pomohlo, když jedeš třeba na krev na trojkových silnicích, asfaltech a dírách za plného provozu závod, nebo když mě chtěl dát hlavičku autobus co mi nedal přednost. Stejně tak mě 2x solidně vypeklo, když mi třeba ustřelil na mokru předek v kile z kopce a ABS asi zrovna spalo. Naštěstí jsem vše vždy ustál. Je potřeba brát na zřetel, že to není neomylná technologie a je vždy potřeba i tak zapojit pud sebezáchovy. A to mám předposlední model Continental ABS.
Daart píše: starsi ABS systemy neznam. zkousel jsem to aktivne az na motorkach ktere byli novinkami lonske/predlonske sezony. No vidis, a to je presne ten omyl - pokud jsi jeste nikdy nezabrzdil na motorce s ABS tak, aby jsi ho aktivoval, znamena to, ze v situaci kdy budes realne potrebovat brzdit na krev, tak ti utece predek, bo to neodhadnes
Jednou mi předek lehce utekl.Zkoušel jsem brzdy po čištění.
Cca v kile jsem vzal za přední brzdu a udělal šmouhu 9metrů.Motorka šla na bok,tak jsem pustil brzdu a dal pravou nohu na zem.
Odrazil se a srovnal to.Hodně pomohl tlumič řízení a Dunlopy Sportsmart.
Zůstala mi památka od pravé stupačky na noze( menší jizva ) a dávám si větší pozor.
Někdy je vážně těžké brzdu pustit.
karf píše: K tomu GS...svezl jsem se jednou na Adventure a jednou na obyč GSu. Obě rok cca 2010. Advika jsem zkoušel ještě v dobách, kdy jsem jezdil na litrovém Raptoru a GSo nedávno...u obou jsem ale měl dojem, že když sáhnu po brzdové páčce, tak chvíli trvá, než začnou brzdit. Že by posilovač?
A byl tam vůbec ten posilovač?1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Test brzdné dráhy motocyklu vs ostatní vozidla...
abcman píše: Nevím jestli si nepletete R a RR. Ale to je jedno, myslel jsem klasickou silniční motorku se silničníma gumama. Nechápu, proč do toho srovnání zařadili enduro a ještě dost těžký.
Nevím jaký to byl ročník, ale 230kg s plnou nádrží je těžká motorka?2 reakcí na tento příspěvek Test brzdné dráhy motocyklu vs ostatní vozidla...
1 reakcí na tento příspěvek Test brzdné dráhy motocyklu vs ostatní vozidla...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Test brzdné dráhy motocyklu vs ostatní vozidla...
2 reakcí na tento příspěvek Test brzdné dráhy motocyklu vs ostatní vozidla...
Naposledy editováno 16.11.2015 19:33:15
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Test brzdné dráhy motocyklu vs ostatní vozidla...
Naposledy editováno 16.11.2015 20:03:57
1 reakcí na tento příspěvek Test brzdné dráhy motocyklu vs ostatní vozidla...
Měl jsem si to možnost nesčetněkrát vyzkoušet.
Pro motorku je jediná nevýhoda štěrk jinak na ostatních površích to bude stejné, teda za předpokladu že budeš srovnávat srovnatelné.
Určitě by prohrál SS na trávě nebo sněhu oproti terénnímu autu, ale oproti motokrosu by auto nemělo šanci.
Brzdění na motorce je alchymie, ale dokážeš se praxí neskutečně zlepšovat.
V autě se praxí zlepšuješ taky(pokud máš teda vypnutý ABS) , ale prostoru na zlepšování je podstatně mín...
Naposledy editováno 16.11.2015 23:42:21
Napočítal jsem něco okolo 9s. Auta zastaví tak za 7s.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Test brzdné dráhy motocyklu vs ostatní vozidla...
kut píše: zadna motorka podle me nikdy nezastaví driv nez auto,ono to proste nejde.A na jinem materialu nez asfalt to bude uplne propadak.To same plati i o jizde,malo ktery znas ujede auto co ma treba 15Okoni po zatackovite ceste.Nemyslim pouze vracaky,motorka je a bude horsi,ale zase jine a zabavnejsi svezeni,co ma kazdy z nas rad
15 Okoní?, co to je?, Ty nemáš na klávesnici nulu?, vypadá tak: 0
1 reakcí na tento příspěvek Test brzdné dráhy motocyklu vs ostatní vozidla...
manik z CMN mel skoro stejny vysledek i bez abs na honde ,ale tam jak si stoupl ve stupackach v 1:39 tak bylo videt ze mu ta masina uz vubec nebrzdi ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Test brzdné dráhy motocyklu vs ostatní vozidla...
Naposledy editováno 17.11.2015 20:35:41
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Test brzdné dráhy motocyklu vs ostatní vozidla...
Naposledy editováno 17.11.2015 21:45:04
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Test brzdné dráhy motocyklu vs ostatní vozidla...
Tech píše: kut> Je to vlastně tak. Hodně teda záleží na autu. Takové nejběžnější u nás Octavii f TDičku se celkem dá ujet i v zatáčkách. Je to samozřejmě o řidičích. Ale jinak co se týče běžného provozu, i 50k motorka je proti autu rychlejší všude kromě dálnice . No a o zábavnosti se vůbec nemá cenu bavit, na fichtloj je větší prdel než ve většině plechovek.
muzes tohle nejak bliz vysvetlit? to co jsi napsal je hrozna kravina