chci přesedlat z Yamahy XVS 650 na Hondu VTX. Chtěl bych se zeptat na vaše zkušenosti. Hlavně co se týče brzd na VTX 1300C (1 kotouč vpředu) a VTX 1800C (2 kotouče vpředu). Je to hodně veliký rozdíl?
Měřím 185cm a vážím 115kg.
Co by jste mi doporučili?
Děkuji...
Je to prostě na tobě, co celkově preferuješ. Z VTX 1800 už neni v týhle kategorii moc kam postoupit nahoru - většina 17-18tek (Viktorka, Indian, Warik) má víceméně stejný parametry, o něco málo silnější je Introš 18ka a pak už je jen Rocket 2,3 - takže bys měl na druhou stranu zřejmě na dost dlouho v týhle kategorii vystaráno.
Já osobně kopu za 18ku, to svezení je hodně jiný, ale každej to má jinak.
edit: Ještě - 18ka ma duální brzdy, tzn. že na zadní brzdu přibržďuje jednim pístkem i předek a to myslim že 13ka nemá (nechce se mi hledat, snad nekecam). Hodně v provozu brzdim právě zadní, při běžný jízdě to spolu s bržděním motorem vcelku stačí a je to takový pohodlnější při nějaký kochací jízdě, člověk při tom nemusí přemejšlet a soustředit se jako při brždění předkem. Někdo na dual u Hondy nadává, ale to spíš u jiných modelů - mě to u tohodle kolosu nikdy na závadu nepřišlo.
Naposledy editováno 06.10.2015 17:59:20
1 reakcí na tento příspěvek Honda VTX 1300C vs Honda VTX 1800C
to bigerman: Dík za nabídku, ale mašinu budu asi kupovat v Irsku, kde ted žiju...
PS: budu se muset na VTX 1800 někde projet než koupím. Podle toho co jsem se dočetl, je to docela zběsilá mašina.
1 reakcí na tento příspěvek Honda VTX 1300C vs Honda VTX 1800C
nebyl by tip na nějaké plexi, které by nebylo moc veliké a plnilo účel?
Mastodont píše: Jaký používáte přední plexi? Mně se strašně nelíbí, na xvs 650 ho nemam, ale na vtx1800 to bez něj asi nepůjde...
nebyl by tip na nějaké plexi, které by nebylo moc veliké a plnilo účel?
Pro krásu se musí trpět!! V rámci čistoty stylu plégo nemám. Do kila zcela bez problémů. Do kilotřicet-čtyřicet si musí každej rok svaly na krku zvyknout a pak taky bez problému. Od kiloosmdesát je to prostě boj.
Ale dělal sem si takovej kryt/držák z nerezu. Mám uprostřed řidítek mezi risersety domontovávanej otáčkoměr a tak sem tu oblast před risersety vyplnil nerezovým plechem, v úhlu vidlic. Plech je na horní straně ohnutej přes řidítka a na tý ploše mám domontovaný zásuvky a měřáky teplot od Kosa, šířka plechu je cca na šířku brejlí. Celkově to vypadalo jako plocha pro startovní číslo u krosky. Dokud to bylo hladký, tak i tahle malá ploška v tomhle úhlu hodně utlumila nápor větru až tak do kilačtyřicet. Teď mám vpředu namontovanou malou koženou brašničku, na cíga a doklady (tak to bylo od počátku zamýšlený) a jak je ta brašnička oblá, tak už přes ní vítr zase letí. Chci tim ale říct, že i takhle malá ploška ve vhodným úhlu dokáže znatelně nápor větru odklonit. Velký plégo chrání třeba i před deštěm, ale proti větru stačí vylaborovat něco jako větrnej štítek u naháčů.
Ještě bych doplnil ten výčet rozdílů mezi 1300 a 1800 - totiž 1800 má kapalinovou spojku, 1300 mechanickou.
2 reakcí na tento příspěvek Honda VTX 1300C vs Honda VTX 1800C
Šotek píše: 1300 nemá dual cbs, nemá USD vidlice, vpředu pouze jeden kotouč, spojka na lanko (dle mého lepší, protože snadno na cestě opravíš), je lehčí, má menší spotřebu, levnější servis. Má jeden karburátor, menší výkon a váhu. Mám na ní odjeto 8 sezon a nemám potřebu měnit za silnější.
Ale no ták, Šotku. Srovnáváš nesrovnatelné.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda VTX 1300C vs Honda VTX 1800C
Šotek píše: 1300 nemá dual cbs, nemá USD vidlice, vpředu pouze jeden kotouč, spojka na lanko (dle mého lepší, protože snadno na cestě opravíš), je lehčí, má menší spotřebu, levnější servis. Má jeden karburátor, menší výkon a váhu. Mám na ní odjeto 8 sezon a nemám potřebu měnit za silnější.
Pokud bereš za servis spotřebku (gumy, destičky), tak to ano, u 13ky to je levnější, u 18-ky gumy i destičky "jen hoří" - zadní cca 8 tkm do limitu, max 10 do drátů, přední cca 10-12 tkm, destičky sotva 15 tkm - pokud využíváš ten výkon, co ta mašina má. Ale jinej servis u 18-ky neznám, za 65 tkm jsem, kromě běžný údržby dle manuálu (a to jsou prkotiny) opravoval jen tekoucí chladič a to, co jsem vlastní blbostí rozmlátil. Jo - vlastně sem musel ještě vyvařit prošoupaný plotny!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda VTX 1300C vs Honda VTX 1800C
dědoušek>já nic nesrovnávám, jen popisuju technický rozdíly třináctky oproti 1800
Šotek píše: charlie.vtx1800> co třeba svíčky? na 1800 stojí přes 700, na moji 1300 je jedna za 120 Kč, takže ty měníš svíčky za trojku a já za 500, pro někoho možná prkotina, pro jiného třeba ne
dědoušek>já nic nesrovnávám, jen popisuju technický rozdíly třináctky oproti 1800
Tak třeba svíčky používám iridiový BRISKy, jedna cca 150,-, takže těch 600,- jednou za tři roky mě fakt netrápí... Co tam máš dál?
1 reakcí na tento příspěvek Honda VTX 1300C vs Honda VTX 1800C
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
VTX1800 projev motoru po záběru Honda VTX 1800 | pohy1982 | 5 | 22.10.2024 v 12:11 krokoš |
Vysoké vnoběžné otáčky Honda VTX 1800 | radekigi | 1 | 6.4.2024 v 09:05 kokoška. |
Při jízdě se vlní Honda VTX 1800 | ferabill | 18 | 5.4.2024 v 16:22 Obdélník |
Výfuk Honda VTX 1800 Honda VTX 1800 | 1Bandit | 4 | 23.11.2023 v 19:46 1Bandit |
Kdo mi v Brne spravi nadrz Honda VTX 1800 | Kritix | 22 | 14.10.2023 v 12:16 PETARDAK |