Udělal jsem svíčky a v servisu dělali synchronizaci karburátoru a motoru....
2 reakcí na tento příspěvek Hayabusa cukani pri zrychlovani
1 reakcí na tento příspěvek Hayabusa cukani pri zrychlovani
..Roko.. píše: No je logický, že nedáš 6ku do omezovače. Proč? Protože maximální výkon motoru už vyvrcholil A odpor vzduchu je svině Můj bejvalej Blejd jel přesně na maximální otáčky výkonu (na 6ku) a dál ani prd, což bylo přesně 290km/h tacho a tuším 11250rpm. Výrobce píše 278km/h real, taže cajk. U stříkačky to není nikdy sytič, ale zvyšaovač volnoběžných otáček
to s tim nijak nesouvisi, jde jen o zprevodovani, staci dat dopredu o zub min a 6ku das do omezovace taky, protoze jedes ve stejnejch otackach pomalejc (a je mensi odpor vzduchu atd). proste tovarna prevoduje tak , aby pri maximalce na posledni prevod nebylo nutny jet v omezovaci. kdyz neberem ted v potaz nejaky umely omezovace max. rychlosti.
zelinar: 10600 neni omezovac , v 11000 je teprv cerveny
Kamoš měl busu bez omezovače a nemohl usnout z toho, že mu ukázala jenom 305km/h. Ale nevím, jakým byla stavu, koupil ji na rok a šla. Já osobně jel jenom na druhé generaci, motor sice jede hodně, ale je hodnej, taková uhlazená kurevská síla
E: písmenko
Naposledy editováno 15.11.2015 22:11:15
1 reakcí na tento příspěvek Hayabusa cukani pri zrychlovani
lopata75 píše: Gagtoy: a napadlo tě někdy,že jizdní odpory nemusí narůstat lineárně a že proto také rychlost nebude narůstat přímo úměrně... právě to co jsi psal mi připadá, že toto může platit pouze v laboratoři nebo na motobrzdě...
To co napsal /z fyzikálního hlediska/ smysl dává. Nemám žádné zkušenosti se SS ani jestli dají poslední kvalt do omezovače, ale když jedeš v 6tis. ot. 150km/h tak ve 12tis. ot. pojedeš 300km/h tak to prostě je.Osobně pochybuju že by seriové zpřevodování dovolilo dosáhnout omezovače na poslední kvalt. Jak už tu někdo psal v omezovači má většina motorů už houby výkon, takové zpřevodování by bylo zbytečně krátké.
Ideální zpřevodování co se maximálky týče je, aby výkon motoru vyvrcholil přesně kdy jízdní odpory stoupnou natolik, že už nezbývá žádný další výkon k akceleraci. Kupodivu to výrobci ví a i se toho snaží dosáhnout.
Naposledy editováno 16.11.2015 00:08:06
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hayabusa cukani pri zrychlovani
Nemesis20 píše: kilix
Ahoj motorka nema lambdu ma komplet akrapa... filtr ma najeto asi 5000 km
Vyfuk strili kdyz zavru plyn
nooo, OK, tak ešte ma napadá TPS. To by vysvetľovalo mnohé. Striekačka nemá čo strielať do výfuku pri zavretom plyne. Jedine ak je to rozladené, nevie že má zavretý plyn a stále tam ide šťava. Neviem ako to má robené hayabusa, či je tam krokový motor, alebo ako je riešený voľnobeh, ale ak je krokový motor, tak aj ten prečistiť, pozrieť či chodí.
Máš tu dosť tipov - VN káble, indukčné cievky, senzor teploty motora, TPS. Poškúšaj, možno sa nejaký veštec trafil
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hayabusa cukani pri zrychlovani
kilix píše: nooo, OK, tak ešte ma napadá TPS. To by vysvetľovalo mnohé. Striekačka nemá čo strielať do výfuku pri zavretom plyne. Jedine ak je to rozladené, nevie že má zavretý plyn a stále tam ide šťava. Neviem ako to má robené hayabusa, či je tam krokový motor, alebo ako je riešený voľnobeh, ale ak je krokový motor, tak aj ten prečistiť, pozrieť či chodí.
Máš tu dosť tipov - VN káble, indukčné cievky, senzor teploty motora, TPS. Poškúšaj, možno sa nejaký veštec trafil
Volnobeznej ventil tam neni... A pri urvanejch vyfucich to umi trochu strilet ikdyz je vse ok, spousta motocyklovych strikacek totiz pri brzdeni motorem nezavre palivo (tzv fuel cut) protoze je pak hodne znat prechod brzdeni plynem-pridani treba pri prujezdu zatackou...
Novejsi uz to maj reseny vselijak, ale to zavirani paliva tam i tak dela bordel a casto je to odstranovani v ramci nejakeho aftermarket tuningu...
TDM851 píše: Roko Kamo, moje Futura mě pořád dokáže ve 170 házet na zadní kolo. Bohužel servisuji i rychlou Busu Rychlá je karbecová, bez omezovače a to je fakt jiná liga. Zajímá mě. jestli zakladateli chybí těch cca 40 koní, a jestli ten výkon umí využít
no tvl ty budeš mekánik..píchl jsem řetěz kdy ti to mužu dovést ??
kilix píše: Striekačka nemá čo strielať do výfuku pri zavretom plyne. Jedine ak je to rozladené, nevie že má zavretý plyn a stále tam ide šťava. Neviem ako to má robené
jak uz bylo zmineno, me strikacka strili dost fest, s ladakem, s origo skoro vubec.
jinak ten TPS to byt taky muze, na to jsou u Suzuki celkem haklivi (hlavne litr, co tak ctu kolem, bracha zatim cajk teda u K2)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hayabusa cukani pri zrychlovani
assassin píše: Volnobeznej ventil tam neni... A pri urvanejch vyfucich to umi trochu strilet ikdyz je vse ok, spousta motocyklovych strikacek totiz pri brzdeni motorem nezavre palivo (tzv fuel cut) protoze je pak hodne znat prechod brzdeni plynem-pridani treba pri prujezdu zatackou...
Novejsi uz to maj reseny vselijak, ale to zavirani paliva tam i tak dela bordel a casto je to odstranovani v ramci nejakeho aftermarket tuningu...
zase som mudrejší, ja som bol v tom že pri striekačke je palivo odstavené pri zavretí plynu a jazde napr. dole kopcom. Aj tak strielanie a bafkanie do výfuku sú rozličné veci, druhá možnosť je v pohode, strelba ako z kanóna je niečo nahovno.
Naposledy editováno 16.11.2015 17:50:43
kilix píše: zase som mudrejší, ja som bol v tom že pri striekačke je palivo odstavené pri zavretí plynu a jazde napr. dole kopcom. Aj tak strielanie a bafkanie do výfuku sú rozličné veci, druhá možnosť je v pohode, strelba ako z kanóna je niečo nahovno.
strelba je i u novy H2R z tovarny, tak nevim. samo asi to neni idealni kdyz vybouchne neco jako granat ve vyfuku...
1 reakcí na tento příspěvek Hayabusa cukani pri zrychlovani
E: je reálně možný, že by se tolik tps posunul, že by nastal opačnej příkald a plnej plyn by byl třeba 50%
Naposledy editováno 16.11.2015 19:11:54
1 reakcí na tento příspěvek Hayabusa cukani pri zrychlovani
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hayabusa cukani pri zrychlovani
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Hayabusa a B-King sraz, tentokrát s... [1 ... 137, 138] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Suzuki B-King | CobrettiCZ | 4115 | 4.6.2024 v 20:02 CobrettiCZ |
Dynojet Quickshifter - funkce? Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa | Smrči-GSX-F | 13 | 13.3.2024 v 15:48 Smrči-GSX-F |
Kapoty Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa | anonimis | 3 | 31.1.2024 v 12:14 PetrJ81 |
Není olej jako olej ? [1 ... 7, 8] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Honda XL 500, Honda VFR 400 | Orgovany | 229 | 24.12.2023 v 14:02 SuperSic58 |
Servisní interval+ pohodlí pro spol... [1, 2] Suzuki GS 500E, Yamaha XJR 1300, MZ ETZ 251, Suzuki ... | Apo-Rider | 32 | 23.9.2023 v 16:43 dettektorr |