paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Hayabusa cukani pri zrychlovani
11.11.2015 v 15:08
Ahoj lidi,mám dotaz celou sezonu jsem jezdil s motorkou v pohodě. Ale ke konci sezony se mi stalo že motorka při zrychleni začala cukat . Zvýšila se mi spotřeba a nedokážu z motorky dostat více jak 260......
Udělal jsem svíčky a v servisu dělali synchronizaci karburátoru a motoru....

2 reakcí na tento příspěvek Hayabusa cukani pri zrychlovani

15.11.2015 v 21:01 | Nahoru | #61
Gagtoy: a napadlo tě někdy,že jizdní odpory nemusí narůstat lineárně a že proto také rychlost nebude narůstat přímo úměrně... právě to co jsi psal mi připadá, že toto může platit pouze v laboratoři nebo na motobrzdě...

1 reakcí na tento příspěvek Hayabusa cukani pri zrychlovani

15.11.2015 v 21:16 | Nahoru | #62
No je logický, že nedáš 6ku do omezovače. Proč? Protože maximální výkon motoru už vyvrcholil A odpor vzduchu je svině Můj bejvalej Blejd jel přesně na maximální otáčky výkonu (na 6ku) a dál ani prd, což bylo přesně 290km/h tacho a tuším 11250rpm. Výrobce píše 278km/h real, taže cajk. U stříkačky to není nikdy sytič, ale zvyšaovač volnoběžných otáček

(reakce na) Hayabusa cukani pri zrychlovani

15.11.2015 v 21:22 | Nahoru | #63

..Roko.. píše: No je logický, že nedáš 6ku do omezovače. Proč? Protože maximální výkon motoru už vyvrcholil A odpor vzduchu je svině Můj bejvalej Blejd jel přesně na maximální otáčky výkonu (na 6ku) a dál ani prd, což bylo přesně 290km/h tacho a tuším 11250rpm. Výrobce píše 278km/h real, taže cajk. U stříkačky to není nikdy sytič, ale zvyšaovač volnoběžných otáček



to s tim nijak nesouvisi, jde jen o zprevodovani, staci dat dopredu o zub min a 6ku das do omezovace taky, protoze jedes ve stejnejch otackach pomalejc (a je mensi odpor vzduchu atd). proste tovarna prevoduje tak , aby pri maximalce na posledni prevod nebylo nutny jet v omezovaci. kdyz neberem ted v potaz nejaky umely omezovace max. rychlosti.

zelinar: 10600 neni omezovac , v 11000 je teprv cerveny

Hayabusa cukani pri zrychlovani

15.11.2015 v 21:48 | Nahoru | #64
Aha, no to mas pravdu, jsrm rikal, ze si to nevybavuju presne. Ale na ta 2 hlavni cisla se zapomenout neda....325km/h...10600ot....To jinde nez na stare buse a 12tce ninji uz nikdy neuvidis

Hayabusa cukani pri zrychlovani

15.11.2015 v 22:10 | Nahoru | #65
Bubrak: joo stím souhlasím, bral jsem to, jak se sériový motorky stavěj. Tohle je jasný
Kamoš měl busu bez omezovače a nemohl usnout z toho, že mu ukázala jenom 305km/h. Ale nevím, jakým byla stavu, koupil ji na rok a šla. Já osobně jel jenom na druhé generaci, motor sice jede hodně, ale je hodnej, taková uhlazená kurevská síla

E: písmenko

Naposledy editováno 15.11.2015 22:11:15

Hayabusa cukani pri zrychlovani

15.11.2015 v 22:14 | Nahoru | #66
já na starý Buse 99 opřel ručičku tacháče na doraz až za poslední cifru...

1 reakcí na tento příspěvek Hayabusa cukani pri zrychlovani

15.11.2015 v 22:19 | Nahoru | #67
340 je posledni cifra plus dalsi dilek bez cisla znaci 350. Doraz (fyzicka zarazka) tam neni...

(reakce na) Hayabusa cukani pri zrychlovani

15.11.2015 v 22:22 | Nahoru | #68

Zelinář píše: 340 je posledni cifra plus dalsi dilek bez cisla znaci 350. Doraz (fyzicka zarazka) tam neni...



já ji tam teda vidim a vim, co jsem měl pod nohama, Busu znám celkem detailně...

Hayabusa cukani pri zrychlovani

15.11.2015 v 22:23 | Nahoru | #69
Leda ze bys to oprel o nulu a to by bylo cca 365 . At je to jak chce, tak ses blazen. V techto rychlostech 280 a vejs uz je clovek jednou nohou v hrobe. To ja uz bojim bojim....

Hayabusa cukani pri zrychlovani

15.11.2015 v 22:24 | Nahoru | #70
Vzdyt rikam, blazni

(reakce na) Hayabusa cukani pri zrychlovani

15.11.2015 v 23:39 | Nahoru | #71

lopata75 píše: Gagtoy: a napadlo tě někdy,že jizdní odpory nemusí narůstat lineárně a že proto také rychlost nebude narůstat přímo úměrně... právě to co jsi psal mi připadá, že toto může platit pouze v laboratoři nebo na motobrzdě...

To co napsal /z fyzikálního hlediska/ smysl dává. Nemám žádné zkušenosti se SS ani jestli dají poslední kvalt do omezovače, ale když jedeš v 6tis. ot. 150km/h tak ve 12tis. ot. pojedeš 300km/h tak to prostě je.

Osobně pochybuju že by seriové zpřevodování dovolilo dosáhnout omezovače na poslední kvalt. Jak už tu někdo psal v omezovači má většina motorů už houby výkon, takové zpřevodování by bylo zbytečně krátké.

Ideální zpřevodování co se maximálky týče je, aby výkon motoru vyvrcholil přesně kdy jízdní odpory stoupnou natolik, že už nezbývá žádný další výkon k akceleraci. Kupodivu to výrobci ví a i se toho snaží dosáhnout.

Naposledy editováno 16.11.2015 00:08:06

Hayabusa cukani pri zrychlovani

16.11.2015 v 01:30 | Nahoru | #72
Roko, Zelinar: jasny, nemam co dodat skoda ty domluvy ze budiky neukazou nad 299, hrozna ptakovina ona i prototypova ZX12 jela pres 200mph real, cili pres 320 real, ale nez to dali verejnosti, tak to uskrtili, a prave i kvuli ty domluve.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hayabusa cukani pri zrychlovani

16.11.2015 v 07:38 | Nahoru | #73

Nemesis20 píše: kilix
Ahoj motorka nema lambdu ma komplet akrapa... filtr ma najeto asi 5000 km
Vyfuk strili kdyz zavru plyn



nooo, OK, tak ešte ma napadá TPS. To by vysvetľovalo mnohé. Striekačka nemá čo strielať do výfuku pri zavretom plyne. Jedine ak je to rozladené, nevie že má zavretý plyn a stále tam ide šťava. Neviem ako to má robené hayabusa, či je tam krokový motor, alebo ako je riešený voľnobeh, ale ak je krokový motor, tak aj ten prečistiť, pozrieť či chodí.
Máš tu dosť tipov - VN káble, indukčné cievky, senzor teploty motora, TPS. Poškúšaj, možno sa nejaký veštec trafil

Hayabusa cukani pri zrychlovani

16.11.2015 v 08:55 | Nahoru | #74
Me XJRko (komlet Arrows, kn, dyno stage2) taky strilelo do vyfuku. Bylo to super!!!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hayabusa cukani pri zrychlovani

16.11.2015 v 10:28 | Nahoru | #75

kilix píše: nooo, OK, tak ešte ma napadá TPS. To by vysvetľovalo mnohé. Striekačka nemá čo strielať do výfuku pri zavretom plyne. Jedine ak je to rozladené, nevie že má zavretý plyn a stále tam ide šťava. Neviem ako to má robené hayabusa, či je tam krokový motor, alebo ako je riešený voľnobeh, ale ak je krokový motor, tak aj ten prečistiť, pozrieť či chodí.
Máš tu dosť tipov - VN káble, indukčné cievky, senzor teploty motora, TPS. Poškúšaj, možno sa nejaký veštec trafil



Volnobeznej ventil tam neni... A pri urvanejch vyfucich to umi trochu strilet ikdyz je vse ok, spousta motocyklovych strikacek totiz pri brzdeni motorem nezavre palivo (tzv fuel cut) protoze je pak hodne znat prechod brzdeni plynem-pridani treba pri prujezdu zatackou...
Novejsi uz to maj reseny vselijak, ale to zavirani paliva tam i tak dela bordel a casto je to odstranovani v ramci nejakeho aftermarket tuningu...

Hayabusa cukani pri zrychlovani

16.11.2015 v 10:39 | Nahoru | #76
T

Naposledy editováno 13.12.2015 13:32:16

(reakce na) Hayabusa cukani pri zrychlovani

16.11.2015 v 11:18 | Nahoru | #77

TDM851 píše: Roko Kamo, moje Futura mě pořád dokáže ve 170 házet na zadní kolo. Bohužel servisuji i rychlou Busu Rychlá je karbecová, bez omezovače a to je fakt jiná liga. Zajímá mě. jestli zakladateli chybí těch cca 40 koní, a jestli ten výkon umí využít



no tvl ty budeš mekánik..píchl jsem řetěz kdy ti to mužu dovést ??

(reakce na) Hayabusa cukani pri zrychlovani

16.11.2015 v 13:31 | Nahoru | #78

kilix píše: Striekačka nemá čo strielať do výfuku pri zavretom plyne. Jedine ak je to rozladené, nevie že má zavretý plyn a stále tam ide šťava. Neviem ako to má robené



jak uz bylo zmineno, me strikacka strili dost fest, s ladakem, s origo skoro vubec.

jinak ten TPS to byt taky muze, na to jsou u Suzuki celkem haklivi (hlavne litr, co tak ctu kolem, bracha zatim cajk teda u K2)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hayabusa cukani pri zrychlovani

16.11.2015 v 17:44 | Nahoru | #79

assassin píše: Volnobeznej ventil tam neni... A pri urvanejch vyfucich to umi trochu strilet ikdyz je vse ok, spousta motocyklovych strikacek totiz pri brzdeni motorem nezavre palivo (tzv fuel cut) protoze je pak hodne znat prechod brzdeni plynem-pridani treba pri prujezdu zatackou...
Novejsi uz to maj reseny vselijak, ale to zavirani paliva tam i tak dela bordel a casto je to odstranovani v ramci nejakeho aftermarket tuningu...



zase som mudrejší, ja som bol v tom že pri striekačke je palivo odstavené pri zavretí plynu a jazde napr. dole kopcom. Aj tak strielanie a bafkanie do výfuku sú rozličné veci, druhá možnosť je v pohode, strelba ako z kanóna je niečo nahovno.

Naposledy editováno 16.11.2015 17:50:43

(reakce na) Hayabusa cukani pri zrychlovani

16.11.2015 v 18:07 | Nahoru | #80

kilix píše: zase som mudrejší, ja som bol v tom že pri striekačke je palivo odstavené pri zavretí plynu a jazde napr. dole kopcom. Aj tak strielanie a bafkanie do výfuku sú rozličné veci, druhá možnosť je v pohode, strelba ako z kanóna je niečo nahovno.



strelba je i u novy H2R z tovarny, tak nevim. samo asi to neni idealni kdyz vybouchne neco jako granat ve vyfuku...

1 reakcí na tento příspěvek Hayabusa cukani pri zrychlovani

16.11.2015 v 19:10 | Nahoru | #81
Je to asi mimo, ale s TPS jsem u svýho VTR laboroval.Nevím co všechno to ovlivňuje u plnění vtřikováním, ale u karburace přenastavením odporu se stane reálně to, že se zvýší citlivost plynu vůči poloze otevření. Po nastavení 500 ohm (je tak i v manuálu), ale VTR lezou s 800-900ohm z fabriky. A co se stalo? Stalo se, jako bych si dal krátkej plyn. Předtím jsem musel kroutit, aby se motor chtěl točit a teď stačí půl plynu a motorka jede, jako na full gas

E: je reálně možný, že by se tolik tps posunul, že by nastal opačnej příkald a plnej plyn by byl třeba 50%

Naposledy editováno 16.11.2015 19:11:54

(reakce na) Hayabusa cukani pri zrychlovani

17.11.2015 v 00:02 | Nahoru | #82
.

Naposledy editováno 13.12.2015 13:32:45

Hayabusa cukani pri zrychlovani

17.11.2015 v 00:09 | Nahoru | #83
Ahoj vespolek, přiznávám rovnou, že jsem četl jen poslední stránku a neprojel celé vlákno, tak snad mi neuniklo něco podstatného. Docela mě zaráží, že se tu zmiňuje karburace jelikož Hayabusa od začátku výroby měla jen a pouze stříkačku. Mě na staré Buse začal motor cukat a otáčky se nevracely potom co jeden nejmenovaný mechanik prováděl synchronizaci škrtících klapek stylem zapojíme to jak se nám to líbí a co nám zbyde, to necháme nezapojený, on si toho zákazník nevšimne. Ta motorka byla hodně blbuvzdorná a drtivá většina problémů vznikla když se mi v ní hrabal někdo, komu vercajk nepatřil do ruky. Jinak k té kalibraci tachometru, první modely jej měly cejchovaný hodně optimisticky, těch 340+ km/h bylo v praxi nereálných. Před lety jsem četl jeden relativně seriózně pojatý test prováděný v Německu při kterém Hayabuse první generace za dobrých povětrnostních podmínek na uzavřené trati naměřili rychlosti od 305 do 310 km/h. Kawa ZX-12R na tom byla velmi podobně, rozdíly byly vždy v rozmezí chyby měření, proto tehdy ten souboj neměl jasného vítěze. Další pokusy a testování navíc utnula dobrovolná gentlemanská dohoda japonských výrobců "300 lidem stačí". U druhé generace se šušká o hodnotě lehce nad 320 km/h, ale to je informace, kterou nikdo oficiálně nepotvrdí protože není důvod zbytečně drážit Brusel který se už tak, s prominutím, sere kam nemá.

Hayabusa cukani pri zrychlovani

17.11.2015 v 00:40 | Nahoru | #84
Jinak nechci nikomu sahat do svědomí, ale za těch pár let co jezdím jsem si všiml zajímavého fenoménu. Největší potřebu něco "ladit" měli a mají většinou majitelé s minimálním nájezdem u kterých se dalo s úspěchem pochybovat o tom, že jsou vůbec schopni udržovat v dobré kondici motorku v sérii dle manuálu výrobce.

Hayabusa cukani pri zrychlovani

17.11.2015 v 05:26 | Nahoru | #85

1 reakcí na tento příspěvek Hayabusa cukani pri zrychlovani

17.11.2015 v 11:55 | Nahoru | #86
Petricak: ok, tak si tu napsal to co sme tu uz vsechno psali, diky a mam pocit ze i to s tim ladenim je mimo, jelikoz kdyz busa jede 260 a majitel by rad aby jela normalne, tak to neni o nejakym ladeni, ale spis oprave.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hayabusa cukani pri zrychlovani

17.11.2015 v 13:31 | Nahoru | #87
Bubrak-ZX10R> Možná někomu šlo o ladění a z toho je to o opravě .

(reakce na) Hayabusa cukani pri zrychlovani

17.11.2015 v 13:37 | Nahoru | #88

CAG píše: Bubrak-ZX10R> Možná někomu šlo o ladění a z toho je to o opravě .



tak to jedine

(reakce na) Hayabusa cukani pri zrychlovani

17.11.2015 v 15:00 | Nahoru | #89
CAG> Jsem rád, že to někteří pochopili i bez vysvětlování.

Hayabusa cukani pri zrychlovani

17.11.2015 v 18:52 | Nahoru | #90
nakonec bude stejně v prdeli řetězofka...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Dynojet Quickshifter - funkce? Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa Smrči-GSX-F 13 13.3.2024 v 15:48 Smrči-GSX-F
Kapoty Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa anonimis 3 31.1.2024 v 12:14 PetrJ81
Hayabusa a B-King sraz, tentokrát s... [1 ... 137, 138] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Suzuki B-King CobrettiCZ 4114 15.1.2024 v 10:29 danhayabusa
Není olej jako olej ? [1 ... 7, 8] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Honda XL 500, Honda VFR 400 Orgovany 229 24.12.2023 v 14:02 SuperSic58
Servisní interval+ pohodlí pro spol... [1, 2] Suzuki GS 500E, Yamaha XJR 1300, MZ ETZ 251, Suzuki ... Apo-Rider 32 23.9.2023 v 16:43 dettektorr


TOPlist