Udělal jsem svíčky a v servisu dělali synchronizaci karburátoru a motoru....
3 reakcí na tento příspěvek Hayabusa cukani pri zrychlovani
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hayabusa cukani pri zrychlovani
Warthox píše: jen 260 .. chudák
U motorky co ma jezdit 320 je to malo a znaci to problem a mel by se resit snad, ne? Nechapu co je na tom tak blbeho. Nerekl kde techto rychlosti dosahuje, i kdyz je nam to vsem jasne.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hayabusa cukani pri zrychlovani
gagtoy píše: Behysek> chování motoru v maximálním zápřahu je skvělej ukazatel jeho technickýho stavu nic warthoxoj nevysvětluj je to hlupák....
tohle je presne muj nazor, prvni co testuju je maximalka, kdyz je samo prostor.
jinak jeste koukni na vzduchovy filtr, ale to si asi delal kdyz si lezl ke svickam. prip. zkontroluj hladinu oleje (byl tu resen problem u ZX10R ze nejela pres 280 a nakonec to bylo prelitym olejem asi o litr), muze do nej neco tect. jestli to ma kohout s PRI, tak zvol PRI, ale to by zas nebyla vyssi spotreba ... ty fajfky je taky samo dobrej tip.
Warthox píše: jen 260 .. chudák
Vzhledem k tomu, co by ta motorka měla jet, to znamená, že dává tak 70% výkonu co by měla mít. A to značí dost velkej technickej problém v motoru - jako by netáh jeden válec. A vzhledem k tomu, co popisuje - netáhne, střílí do vejfuku, žere - to fakt vypadá, že jeden z válců nepálí jak by měl.
Většina lidí, ať s fichtlem, nebo busou alespoň občas dá plyn do plnejch - i kdyby na pár chvil - a zákonů dbalej moralista může zajet 8 km za Rozvadov, kde je to i legální...
Nemesis20: detail, ale přece, na Haye ti určo "karbíky" nikdo neseřídí, žádný nemá
3 reakcí na tento příspěvek Hayabusa cukani pri zrychlovani
Staci vyndat vstrik, ma smerem do railu sitko, pokud bude za bordeleny je to jasny...
1 reakcí na tento příspěvek Hayabusa cukani pri zrychlovani
Nemesis20 píše: Diky za dobrý rady zkusím vše co radíte a moc díky... A ty co pořad řeší jak rychle jsem jel... mam od baráku asi 8 kilometru německou dálnici.... takže asi tak.
Dyť sem to říkal! Jak by byl svět nudnej, kdyby nebylo moralisrů...
3 reakcí na tento příspěvek Hayabusa cukani pri zrychlovani
lopata75 píše: a kterou hodnotu max. rychlosti berete za realnou? Údajům v českým TP vůbec nevěřím... Novináři a udaje na netu se rozchazi a v tech.parametrech tu na netu napíší klidně co chtějí. A potom si myslim, že papírové údaje jsou spíše teoretické hodnoty téměř laboratorni a realnou rychlost ovlivňuje spousta faktorů a pri zkoušení to bude pokaždé jinak. Údaje tacho bych bral taky spíš informativne.... To že někomu jede starý cbr 280 beru jako výkřiky v mateřské školce
V TP mam 295 a jel sem 312, coz pri 6% premerovani celkem odpovida, i vsude na netu je ze moje motka takto jede. Premerovani se da zjistit dle GPS nebo dle radaru na silnici a kolik ma motorka jet se da najit vsude mozne. Busa jede ke 300 dle GPS, takze tacho musi dat ke 320, cili 260 je vyrazny rozdil na to aby bylo jasny ze je nekde problem. Pokud neni problem v tacho apod. (coz je teda ale taky problem). V zime je maximalka nizsi, ale ne o tolik, v -7 sem jel na ZX9R 280 km/h , kolem 0 v chumelenici 296 na ZX10R (vse tacho). A samozrejme zalezi na celkovem stavu, i treba retezu. Ale maximalka je jednoduchy lehce aplikovatelny indikator celkoveho stavu motoru a par veci okolo.
Stary CBR klidne muze jet 280 v zatacce, kde je mensi polomer zadni gumy v naklonu a premerovani je vyrazne vyssi. Rozhodne ale musi jet na rovine ke 270, 240 znaci problem.
Stejne tak sem kdysi koupil SRADa 750 a nejel pres 240 a zral kolem 10 litru, tak sem ho vratil. Ta motorka proste nebyla v poradku a parametry zdaleka neodpovidaly.
Naposledy editováno 14.11.2015 09:22:50
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hayabusa cukani pri zrychlovani
lopata75 píše: a kterou hodnotu max. rychlosti berete za realnou? Údajům v českým TP vůbec nevěřím... Novináři a udaje na netu se rozchazi a v tech.parametrech tu na netu napíší klidně co chtějí. A potom si myslim, že papírové údaje jsou spíše teoretické hodnoty téměř laboratorni a realnou rychlost ovlivňuje spousta faktorů a pri zkoušení to bude pokaždé jinak. Údaje tacho bych bral taky spíš informativne.... To že někomu jede starý cbr 280 beru jako výkřiky v mateřské školce
Ty jsi taky pacient
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hayabusa cukani pri zrychlovani
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Hayabusa a B-King sraz, tentokrát s... [1 ... 137, 138] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Suzuki B-King | CobrettiCZ | 4115 | 4.6.2024 v 20:02 CobrettiCZ |
Dynojet Quickshifter - funkce? Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa | Smrči-GSX-F | 13 | 13.3.2024 v 15:48 Smrči-GSX-F |
Kapoty Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa | anonimis | 3 | 31.1.2024 v 12:14 PetrJ81 |
Není olej jako olej ? [1 ... 7, 8] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Honda XL 500, Honda VFR 400 | Orgovany | 229 | 24.12.2023 v 14:02 SuperSic58 |
Servisní interval+ pohodlí pro spol... [1, 2] Suzuki GS 500E, Yamaha XJR 1300, MZ ETZ 251, Suzuki ... | Apo-Rider | 32 | 23.9.2023 v 16:43 dettektorr |