globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: úprava Suzuki DL650 V-Strom na offcestování
29.10.2015 v 15:25
Zdravím majitele Stromů.
Mám na Vás dotaz ohledně úpravy malého Stroma. Našel by se tu někdo se zkušeností výměny litých kol za drátěné přední 21, zadek 17. Co to vše obnáší, případně úskalí.....sem s postřehy, ale věcné. Dále s přesunutím olejového filtru.....někde jsem se dočetl o možnosti instalace kitu od Touratechu, který filtr přesune na jiné místo. A proč toto??....rád cestuji, chci se více zaměřit na off-cestování. Vybírám mezi Yamahou xt660z a Stromem. Nechci a ani nemohu si koupit KTM,BMW, či jiné.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) úprava Suzuki DL650 V-Strom na offcestování

4.11.2015 v 06:16 | Nahoru | #61
Heny22>" Potvrdilo se mi, že přezdívka břichoplaz je na místě. Po asi třetím zadrhnutí krytu motoru kryt praskl. "Není to z tvého deníku?
Šel jsem do tvého profilu,ale jak jsi ho zvedl jsem se nedověděl...

Naposledy editováno 04.11.2015 06:17:14

(reakce na) úprava Suzuki DL650 V-Strom na offcestování

4.11.2015 v 11:28 | Nahoru | #62
Heny22> Já ale psal o originál stavu a s centrálem. Psal to na profilu někdo, ověřené to nemám ale že je sakra nízký vím.... Jistěže když ho nazvedáš už to bude lepší. Zajímalo by mě jak ho máš zvedlého, že je stejně vysoký jak Ktm. Resp. jestli už tak velké zvednutí nemá vliv na geometrii/ovladatelnost.

Naposledy editováno 04.11.2015 11:29:53

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) úprava Suzuki DL650 V-Strom na offcestování

4.11.2015 v 13:43 | Nahoru | #63

Anti píše: Heny22>" Potvrdilo se mi, že přezdívka břichoplaz je na místě. Po asi třetím zadrhnutí krytu motoru kryt praskl. "Není to z tvého deníku?
Šel jsem do tvého profilu,ale jak jsi ho zvedl jsem se nedověděl...




on to Heny asi jen podává tak, že náklady na zvednutí jsou minimální - kosti stojí do 5ti stovky, není tam debilně řešený tlumič jako třeba u Versyse(starší model)
Další nevýhoda stromu je-nevím nakolik je to běžné, narazil jsem na to kdysi při pročítání ADVridera, že mu může prasknout rám u stupaček....při jízde ve stupačkách v offu, což je asi taky pěkně k nasrání, u TA,KTM se toto stane asi jen velmi těžko

Naposledy editováno 04.11.2015 13:43:36

(reakce na) úprava Suzuki DL650 V-Strom na offcestování

4.11.2015 v 13:44 | Nahoru | #64
fockewulf> K nasrani nevim spis vokoule

úprava Suzuki DL650 V-Strom na offcestování

4.11.2015 v 14:35 | Nahoru | #65
Mám kratší kosti a redukce na vidlich.
Tech: teď je výš těžiště, jízdní vlastnosti ok. Motorka je akorát trochu tvrdší.
Anti : ano, v originál stavu, ve dvou a plně naložený. Proto jsem se rozhodl zvedat. Ne proto abych ze smrka dělal něco, co není. Ale pro svoje pohodlí na cestách .

úprava Suzuki DL650 V-Strom na offcestování

4.11.2015 v 15:19 | Nahoru | #66
No šak o tom Tech psal.Všichni to ví,a spousta lidí to řeší.Je fajn že se na to dají sehnat věci.Šest čísel je si myslím dostačující i pro takového břichoplaza...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) úprava Suzuki DL650 V-Strom na offcestování

4.11.2015 v 17:43 | Nahoru | #67
fockewulf> O prasklém rámu jsem četl u Tyfa, měl tam nějaké foto z opravy.

úprava Suzuki DL650 V-Strom na offcestování

5.11.2015 v 08:20 | Nahoru | #68
No tak ještě přidám pár mých dojmů. Stroma občas vytáhnu i do relativně těžkého terénu a musim říct, že pokud nejedeš v nějakém korytě vyschlé řeky, kde jsou šutry velký jak Láďovo hlava, tak kola nejsou problém. Ta devatenáctka v předu je pořád víc než sedmnáctka na některých jiných pesudoenduro strojích. Ráfky ze slitiny bych řekl, že taky nejsou problém, akorát člověk musí volit vyšší tlaky v pneumatikách, než by bylo do offroadu optimální.

Asi dva největší problémy Stroma v terénu jsou nedostatek krouťáku a nízkej podvozek. Mám Stroma zvedlého v kostech a vyměněný podvozek, ale pořád to není úplně ok. Minule jsem si díky tomu slušně rozbil hubu, když jsem ve smyku trefil šusplechem šutr, o který se motorka prakticky zastavila a katapultovala mě rovnou vpřed, takže v terénu to chce dost opatrnosti i se zvedlým podvozkem. Jo a kromě toho, že je podvozek nízký, tak se zadní orginál jednotka dost topí a to tomu moc nepřídá. Nedostatek krouťáku se pak projevuje v malých rychlostech v náročném terénu, kdy musíte pořád spojkovat nebo jezdit na jedničku a pak furt řadíte, což je v terénu dost otravné. Aby Vás to začlo bavit, tak jezdíte zbytečnou střelbu, na což už ovšem ta motorka není stavěná. Co je naopak výhodou Stroma v terému je konstrukce podvozku, která je velmi jednoduchá a hodně vydrží, řekl bych, že je to celkově neskutečně spolehlivá motorka. Ještě mě napadlo, že celkem nevhodné, jak tu někdo psal, je i těžiště motorky hodně vpředu, nevadí mi to ani tak na dírách, kde to poberou progresivky, ale zejména na skocích a při nutnosti přizvednout kolo před překážkou, Na zvednutí předního je málo výkonu, tak musíte likvidovat spojku a při skocích jde krutě na předek.

Resumé je takový, že na výměnu kol bych se vyprdl, zainvestoval bych do zvýšení podvozku a jezdil. Na silnici je to pohodlná a svižná motorka, v terénu taky něco vydrží, je spolehlivá, málo žere. Velký pozitivum je, že při pořizovacích cenách ojetejch stromů tě nemusí tolik mrzet, když to pošleš k zemi, což se stane poměrně snadno. Jestli ti nebude stačit výkon a krouťák malého Stroma, tak si pak kup novou Afriku a máš vystaráno.

Naposledy editováno 05.11.2015 08:27:00

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) úprava Suzuki DL650 V-Strom na offcestování

5.11.2015 v 08:34 | Nahoru | #69

_zdenda_ píše: fockewulf> O prasklém rámu jsem četl u Tyfa, měl tam nějaké foto z opravy.


hoď link, to bych si rád přečetl

1 reakcí na tento příspěvek úprava Suzuki DL650 V-Strom na offcestování

5.11.2015 v 09:24 | Nahoru | #70
Ono kdyz budes Stroma zvedat, tak nechat zadek malinko niz a na prdel se postavi taky. To neni az takovy problem, akorat si seberes trochu tu moznost zvyseni na max.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) úprava Suzuki DL650 V-Strom na offcestování

5.11.2015 v 09:30 | Nahoru | #71
Behysek> No bez spojkování se podle mého na prdel nepostaví, i kdyby trakaře padaly.

(reakce na) úprava Suzuki DL650 V-Strom na offcestování

5.11.2015 v 09:45 | Nahoru | #72

fockewulf píše: hoď link, to bych si rád přečetl



http://tyfoza.blogsp...40&by-date=false
cca 6 příspěvek

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) úprava Suzuki DL650 V-Strom na offcestování

5.11.2015 v 15:33 | Nahoru | #73
fockewulf> http://tyfoza.blogs...-suzuki-v-strom.html

Celý jeho blog o stromku může být pro offcestovatele zajímavý.

(reakce na) úprava Suzuki DL650 V-Strom na offcestování

5.11.2015 v 16:48 | Nahoru | #74
Bings> myslim ze cestovni enduro pujde postavit tezko na zadni. Mozna tak nejaka KTM nebo plny na jednicku pripadne vyplachem

úprava Suzuki DL650 V-Strom na offcestování

5.11.2015 v 18:00 | Nahoru | #75
Hledal jsem

2 reakcí na tento příspěvek úprava Suzuki DL650 V-Strom na offcestování

5.11.2015 v 18:04 | Nahoru | #76
Varaderu bych nerikal enduro ... ale jinak na zadni jde snad postavit vse ne ? Nerikam ze plynem, ale proc vedete diskuzi jestli jde stromek postavit na zadni to nechapu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) úprava Suzuki DL650 V-Strom na offcestování

5.11.2015 v 18:21 | Nahoru | #77
gugo> brb psal cestovní enduro, což obě jsou. Ale jestli je jezdit po zadním důležitý, k tématu to je

(reakce na) úprava Suzuki DL650 V-Strom na offcestování

5.11.2015 v 18:52 | Nahoru | #78
mara.k> jak jsem psal africa na jednicku a varadero bylo si myslim pres spojku nebo mel hodne nalozeny ten kufr :D. Nepsal jsem ze to nejde zdvihnut. Vsecko jde...ale urcite ne tak ze si vrkne plynem a preskoci kladu.

1 reakcí na tento příspěvek úprava Suzuki DL650 V-Strom na offcestování

5.11.2015 v 18:55 | Nahoru | #79
jinak ten upravovanej Stromik zmiňovaný na začátku této diskuze je dost slušnej paskvil. ČEST TÉ PRÁCI a klobouk dolů, to jo, ale je to paskvil. X hodin práce a peněz v prdeli a výsledkem je motorka ze šíleného maxe

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) úprava Suzuki DL650 V-Strom na offcestování

5.11.2015 v 19:43 | Nahoru | #80
jarolim> To máš různý.Při vší úctě mi vždy připadali jako ze šíleného maxe motorky značky BMW

(reakce na) úprava Suzuki DL650 V-Strom na offcestování

6.11.2015 v 06:22 | Nahoru | #81
Anti>

Naposledy editováno 06.11.2015 06:34:33

(reakce na) úprava Suzuki DL650 V-Strom na offcestování

6.11.2015 v 06:53 | Nahoru | #82
_zdenda_,JiriBN > jo, to je přesně to místo. Otázka je, jestli je to opravdu slabé místo nebo tím trpí jen některé roky. Jenže to se stejně asi nedá zjistit, protože lidi s touhle motorkou mimo cestu moc nejezdí.

1 reakcí na tento příspěvek úprava Suzuki DL650 V-Strom na offcestování

6.11.2015 v 10:10 | Nahoru | #83
Malý strom na zadní jde jen přes spojku, plynem ani náhodou

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) úprava Suzuki DL650 V-Strom na offcestování

6.11.2015 v 10:23 | Nahoru | #84
gugo> Ahoj, zmínil jsem to z jednoho prostýho důvodu, když jedeš v terénu, tak občas potřebuješ to přední kolo přizvednout, když to neuděláš, tak si buď rozbiješ hubu nebo to bude ráno do přední vidle jak prase. No a s ohledem na to, že malej Strom na to prostě nemá sílu, je to jedna z jeho nevýhod při výletu do terénu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) úprava Suzuki DL650 V-Strom na offcestování

6.11.2015 v 10:44 | Nahoru | #85
Bings> Hele nemyslim ze bych byl v terenu buh vi jakej borec, proste jedu co jedu nejlip kdyz vidim ze to projel nekdo predemnou, obcas to zahodim. Ale ze bych si lajsnul v terenu zvedat predni kolo do vzduchu s motorkou co ma 200+ tak to fakt ne..(mozna tak lesni cesta, ale to uz je spis od radosti ) a ani jsem nejak moc nepozoroval ze by to delali lidi se kterejma jezdim a od kterejch ocumuju "how to".

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) úprava Suzuki DL650 V-Strom na offcestování

6.11.2015 v 11:05 | Nahoru | #86
gugo> Pekně je to popsaný tady:

http://indefinitelyw...bv.106923889%2Cd.d2s

Záleží na tom, kde jezdíš a jak jezdíš. Přes padlej strom se bez úhony nedostaneš, když to přední kolo nezvedneš.

(reakce na) úprava Suzuki DL650 V-Strom na offcestování

6.11.2015 v 11:12 | Nahoru | #87
Bings> no tak to samozrejme, zalezi jak je velkej ,

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) úprava Suzuki DL650 V-Strom na offcestování

6.11.2015 v 11:56 | Nahoru | #88
Bings-ale i na tom linku, co jsi postnul ty je uvedeno toto:
Except For Wheelies: To clear obstacles like large rocks, logs, the lips of desert washes and the climbs out of streams, you'll need to be able to hoist the front wheel on-demand. With your pink and ring finger wrapped around the bar, use your middle and pointer finger to quickly whip in the clutch lever, roll on the throttle with the other hand and quickly, with with control, release the clutch. That should get your front end up on one of these beasts without a problém

což není nic jiného, než spojkování.

1 reakcí na tento příspěvek úprava Suzuki DL650 V-Strom na offcestování

6.11.2015 v 13:43 | Nahoru | #89
V strom neni off motorka v žádném ohledu.
Od svodu pod motorem = břichoplaz, přes řešení spojky kde bordel u řetězu může pochroumat tyčinku spojky co vede u malého řetězového kolečka atd. atd. ty loukoťový kola jen korespondujou s celkovou koncepcí. Prostě jestli off myslíš trochu vážněji tak bych po smrkovi nekoukal. Na to bude XT660Z super. Zas na dlouhé přejezdy nevím jak ten jednobuch... asi si někde půjčit a vyzkoušet.

Já do úpravy smrka nasypal mnoho peněz a je to teď s tim terénem lepší, ale fakt nejedu nic co by majitel KTM za terén považoval

Na druhou stranu mám motorku která se netrápí na dálnici, je ultra pohodlná i pro dva, umím si na ní užít alpské zatáčky tak i šotolinky... a to je asi tak vše co já od motorky potřebuju... dojezd na nádrž bez problémů 400 km, a ani nemusim řešit kde je cestou jakej servis (KTM apod .)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) úprava Suzuki DL650 V-Strom na offcestování

6.11.2015 v 13:45 | Nahoru | #90
Meli> to byla jedovata poznamka stim servisem
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Rovnani ramu Suzuki Vstrom 650 Suzuki DL 650 V-Strom Honzik125 9 23.5.2024 v 03:36 2stroke
Někdo někam v půlce května Klidně ... Suzuki DL 650 V-Strom lukkyn29 3 30.4.2024 v 07:21 lukkyn29
zkušenosti V-Strom 650XT Suzuki DL 650 V-Strom pepíno4 8 22.4.2024 v 21:27 škvára18
Motovýlet Suzuki DL 650 V-Strom BTerier 10 14.3.2024 v 15:44 biosák
Znáte kurt linder - motocentrum - L... Suzuki DL 650 V-Strom Stromowner 23 16.2.2024 v 20:26 Edyk


TOPlist