Mám na Vás dotaz ohledně úpravy malého Stroma. Našel by se tu někdo se zkušeností výměny litých kol za drátěné přední 21, zadek 17. Co to vše obnáší, případně úskalí.....sem s postřehy, ale věcné. Dále s přesunutím olejového filtru.....někde jsem se dočetl o možnosti instalace kitu od Touratechu, který filtr přesune na jiné místo. A proč toto??....rád cestuji, chci se více zaměřit na off-cestování. Vybírám mezi Yamahou xt660z a Stromem. Nechci a ani nemohu si koupit KTM,BMW, či jiné.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) úprava Suzuki DL650 V-Strom na offcestování
Šel jsem do tvého profilu,ale jak jsi ho zvedl jsem se nedověděl...
Naposledy editováno 04.11.2015 06:17:14
Naposledy editováno 04.11.2015 11:29:53
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) úprava Suzuki DL650 V-Strom na offcestování
Anti píše: Heny22>" Potvrdilo se mi, že přezdívka břichoplaz je na místě. Po asi třetím zadrhnutí krytu motoru kryt praskl. "Není to z tvého deníku?
Šel jsem do tvého profilu,ale jak jsi ho zvedl jsem se nedověděl...
on to Heny asi jen podává tak, že náklady na zvednutí jsou minimální - kosti stojí do 5ti stovky, není tam debilně řešený tlumič jako třeba u Versyse(starší model)
Další nevýhoda stromu je-nevím nakolik je to běžné, narazil jsem na to kdysi při pročítání ADVridera, že mu může prasknout rám u stupaček....při jízde ve stupačkách v offu, což je asi taky pěkně k nasrání, u TA,KTM se toto stane asi jen velmi těžko
Naposledy editováno 04.11.2015 13:43:36
Tech: teď je výš těžiště, jízdní vlastnosti ok. Motorka je akorát trochu tvrdší.
Anti : ano, v originál stavu, ve dvou a plně naložený. Proto jsem se rozhodl zvedat. Ne proto abych ze smrka dělal něco, co není. Ale pro svoje pohodlí na cestách .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) úprava Suzuki DL650 V-Strom na offcestování
Asi dva největší problémy Stroma v terénu jsou nedostatek krouťáku a nízkej podvozek. Mám Stroma zvedlého v kostech a vyměněný podvozek, ale pořád to není úplně ok. Minule jsem si díky tomu slušně rozbil hubu, když jsem ve smyku trefil šusplechem šutr, o který se motorka prakticky zastavila a katapultovala mě rovnou vpřed, takže v terénu to chce dost opatrnosti i se zvedlým podvozkem. Jo a kromě toho, že je podvozek nízký, tak se zadní orginál jednotka dost topí a to tomu moc nepřídá. Nedostatek krouťáku se pak projevuje v malých rychlostech v náročném terénu, kdy musíte pořád spojkovat nebo jezdit na jedničku a pak furt řadíte, což je v terénu dost otravné. Aby Vás to začlo bavit, tak jezdíte zbytečnou střelbu, na což už ovšem ta motorka není stavěná. Co je naopak výhodou Stroma v terému je konstrukce podvozku, která je velmi jednoduchá a hodně vydrží, řekl bych, že je to celkově neskutečně spolehlivá motorka. Ještě mě napadlo, že celkem nevhodné, jak tu někdo psal, je i těžiště motorky hodně vpředu, nevadí mi to ani tak na dírách, kde to poberou progresivky, ale zejména na skocích a při nutnosti přizvednout kolo před překážkou, Na zvednutí předního je málo výkonu, tak musíte likvidovat spojku a při skocích jde krutě na předek.
Resumé je takový, že na výměnu kol bych se vyprdl, zainvestoval bych do zvýšení podvozku a jezdil. Na silnici je to pohodlná a svižná motorka, v terénu taky něco vydrží, je spolehlivá, málo žere. Velký pozitivum je, že při pořizovacích cenách ojetejch stromů tě nemusí tolik mrzet, když to pošleš k zemi, což se stane poměrně snadno. Jestli ti nebude stačit výkon a krouťák malého Stroma, tak si pak kup novou Afriku a máš vystaráno.
Naposledy editováno 05.11.2015 08:27:00
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) úprava Suzuki DL650 V-Strom na offcestování
_zdenda_ píše: fockewulf> O prasklém rámu jsem četl u Tyfa, měl tam nějaké foto z opravy.
hoď link, to bych si rád přečetl
1 reakcí na tento příspěvek úprava Suzuki DL650 V-Strom na offcestování
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) úprava Suzuki DL650 V-Strom na offcestování
fockewulf píše: hoď link, to bych si rád přečetl
http://tyfoza.blogsp...40&by-date=false
cca 6 příspěvek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) úprava Suzuki DL650 V-Strom na offcestování
Celý jeho blog o stromku může být pro offcestovatele zajímavý.
2 reakcí na tento příspěvek úprava Suzuki DL650 V-Strom na offcestování
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) úprava Suzuki DL650 V-Strom na offcestování
1 reakcí na tento příspěvek úprava Suzuki DL650 V-Strom na offcestování
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) úprava Suzuki DL650 V-Strom na offcestování
1 reakcí na tento příspěvek úprava Suzuki DL650 V-Strom na offcestování
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) úprava Suzuki DL650 V-Strom na offcestování
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) úprava Suzuki DL650 V-Strom na offcestování
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) úprava Suzuki DL650 V-Strom na offcestování
http://indefinitelyw...bv.106923889%2Cd.d2s
Záleží na tom, kde jezdíš a jak jezdíš. Přes padlej strom se bez úhony nedostaneš, když to přední kolo nezvedneš.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) úprava Suzuki DL650 V-Strom na offcestování
Except For Wheelies: To clear obstacles like large rocks, logs, the lips of desert washes and the climbs out of streams, you'll need to be able to hoist the front wheel on-demand. With your pink and ring finger wrapped around the bar, use your middle and pointer finger to quickly whip in the clutch lever, roll on the throttle with the other hand and quickly, with with control, release the clutch. That should get your front end up on one of these beasts without a problém
což není nic jiného, než spojkování.
1 reakcí na tento příspěvek úprava Suzuki DL650 V-Strom na offcestování
Od svodu pod motorem = břichoplaz, přes řešení spojky kde bordel u řetězu může pochroumat tyčinku spojky co vede u malého řetězového kolečka atd. atd. ty loukoťový kola jen korespondujou s celkovou koncepcí. Prostě jestli off myslíš trochu vážněji tak bych po smrkovi nekoukal. Na to bude XT660Z super. Zas na dlouhé přejezdy nevím jak ten jednobuch... asi si někde půjčit a vyzkoušet.
Já do úpravy smrka nasypal mnoho peněz a je to teď s tim terénem lepší, ale fakt nejedu nic co by majitel KTM za terén považoval
Na druhou stranu mám motorku která se netrápí na dálnici, je ultra pohodlná i pro dva, umím si na ní užít alpské zatáčky tak i šotolinky... a to je asi tak vše co já od motorky potřebuju... dojezd na nádrž bez problémů 400 km, a ani nemusim řešit kde je cestou jakej servis (KTM apod .)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) úprava Suzuki DL650 V-Strom na offcestování
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Rovnani ramu Suzuki Vstrom 650 Suzuki DL 650 V-Strom | Honzik125 | 9 | 23.5.2024 v 03:36 2stroke |
Někdo někam v půlce května Klidně ... Suzuki DL 650 V-Strom | lukkyn29 | 3 | 30.4.2024 v 07:21 lukkyn29 |
zkušenosti V-Strom 650XT Suzuki DL 650 V-Strom | pepíno4 | 8 | 22.4.2024 v 21:27 škvára18 |
Motovýlet Suzuki DL 650 V-Strom | BTerier | 10 | 14.3.2024 v 15:44 biosák |
Znáte kurt linder - motocentrum - L... Suzuki DL 650 V-Strom | Stromowner | 23 | 16.2.2024 v 20:26 Edyk |