war22 píše: Vzhledem k tomu že se k zadnímu válci dostává mnohem méně vzduchu než k přednímu tak se více ohřívá a tudíž je potřeba mit spravně seštelován karburátor neboli bohatost směsi. Mám stejny problém a budu to řešit za pomoci dynojetu
dynojet ti pomůže v případě ze máš otevřený lauf a vzuchac samozřejmě je pak nutné vyladit to vše na brzde .to ze má na zadním válci černé svíčky je problém úplně jiný viz. Můj první komentářgmc2001 píše: sody> myslím že pokud kolega říká že motka běží normálně zkusil bych změřit kompresi ve válcích.Vzhledem k tomu že zadní válec se PODSTATNĚ více hřeje dochází tak k rychlejšímu opotřebování a tudíž menší komprese než na předním.To v praxi znamená že směs přední válec optimálně spálí a zadní stejně bohatou už ne.Protože motky maj stočený tacho tak to optřebení je možné.Další věc která na to opotřebení zadního válce navazuje jsou ventilové gufera,stačí malý únik oleje do spalovacího prostoru a svíčka je černá.V elektrice bych to já asi nehledal pokud motor běží pocitově vyrovnaně.
pokud by měl nějaké opotřebení na válci nebo guferech ventilu motka by brala olej a to by nejspíš bylo vidět i na spalinach z laufu1 reakcí na tento příspěvek Svicky a jejich barva
romahrnc píše: gmc2001> Aaaa...to bude ono...mam totiz ladak 2-1...takze zadni je opravdu o dost kratsi... diky! :)
No tak a jsme u problémů a ačkoli to tak nevypadá koukni se přes zimu po nějakém šikovném motoráři a koukej si nechat namontovat dynojet jelikož na otevřený filtr plus laděný lauf opravdu nestačí přetryskovat karbec ale je NUTNÉ použít Dynojet jinak motoru dost podstatně snižuješ životnost a to cca o polovinu jelikož celej problém tkví v bohatosti směsi teda spíše s přehršle vzduchu který tryskama nesešteluješ a jiné teploty na zadnim válci který dříve nebo později odejde. A abych tě trochu uklidnil mám stejný problém ale už v rešení