globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: ZX-9r vs Aprilia SL 1000 Falco
Hojte, rozhodl jsem se pro změnu, ale nejsem si jistý co bude lepší proto bych rád radu. Doteď jsem jezdil rok na Hornetovi (předtím nic, co by stálo za zmínku = babeta apod.), ale naháč mi nesedí. Rád bych jezdil sportovně, ale taky cestoval (i ve dvou, i svižněji) a na to není úplně ideální být bez kapot. Dlouho jsem hledal z čeho vybírat, pak ještě dýl o všem sháněl informace. Nakonec jsem vyřazoval motorky, které by nebyly vhodné a zase zařazoval ty, o kterých jsem při hledání našel zmínku a zaujaly mě. Jako první mi při tomhle hledání vykristalizovala Ninja - ZX-9r, rv. 00-03 . Po dalším hledání a pročítání miliónů článků, fóra a technických specifikací jsem našel ještě myslím jí hodného soupeře. Aprilii SL 1000 Falco.

Obě jsou svým způsobem podobné a přitom úplně jiné. Obě jsou celkem mohutné oproti moderním strojům - Falco ještě o trochu více, než Ninja. Obě lze zařadit do některými neuznávané skupiny "cestovních sporťáků". Obě se dokážu představit i okufrované a viděl jsem, že to jde. Měl bych to tedy i v plánu (neukamenujte mě , vím, že se to většině lidí nelíbí-mi se zase nelíbí vozit na sedadle spolujezdce gumama svázané plastové pytle ).
Co se týče rozdílů, tak hlavní je asi 4vál vs. 2vál a Japonsko vs. Itálie. Přečetl jsem vše co tu na fóru ohledně těchto strojů je (a není toho málo) a navíc i vše o ZX6r a RSV, které jsou těmto dvěma motorkám hodně blízko.
Je mi jasné, že to bude z Horneta skok, ať výběr padne na cokoli z těhle dvou.

Abych specifikoval, co myslím tím, že chci sportovně-cestovní motorku. Mám sen projet si Evropu - naše sousedy, Itálii, Francii... Na týden do Chorvatska na moto by mě taky lákalo. Zároveň mám známé v "civilizovaném" Rumunsku, kam je asi můj sen se podívat (po rozumných cestách zamozřejmě - když to zvládli kluci na chopperu tak si věřím taky ). O cestování po ČR ani nemluvím. Vše ve dvou i sám. Rád by se ale zároveň někdy podíval na okruh (třeba by mě to začalo bavit ) a mám rodinu v Mostě, takže bych byl rád, kdybych byl schopen třeba v pátek dojet tam po vlastní ose, během víkendu skočit na okruh a v pondělí zase z5. Jezdit rychleji na okreskách mě taky baví a tyhle dvě věci na cenduru/cesťáku prostě nemůžu. Na to abych měl dvě motorky prostě nemám. Toť k mým důvodům asi vše.

Zajímal by mě tady váš názor co z těchto dvou vybrat. Nemám kolem sebe nikoho kdo by jezdil na dvouválu a já osobně seděl jednou na jednom, navíc jen dváce a dost krátce. Argumenty proti Falcu z mého okolí jsou, že je těžší na zvládnutí a to hlavně díky řazení a následné možnosti blokování zadního kola (i když má antihop). Potom to, že dvouvál je agresivnější a Falco mě narozdíl od Ninji potahá - což nevím, Falco má o 5nm a hlavně přes 20 koní méně + pár kilo navíc, což se mi zdá celkem dost velký rozdíl ve prospěch Ninji, ač je 4vál. Tohle bych tedy možná potřeboval trošku osvětlit.

O těchhle dvou mám celkem dost načtené, zjistil jsem si čím trpí apod. Zajímalo by mě tedy hlavně pro a proti v přímém srovnání těhle dvou. Ať už z pohledu toho jaké mám zkušenosti,
nebo toho na co je chci. Proti Ninji hovoří prý horší podvozek, absence hladového oka a prý na nic brzdy navíc celkem pokulhává co se týče vybavenosti palubního počítače.
Můj limit je cca 60 000. Na bazarech je to co se týče Ninji momentálně celkem bída. Když už se tu ale ptám, co říkáte na tyhle stroje z obou táborů?

První Ninja

Druhá Ninja

První Falco

Druhé Falco

Jinak četl jsem tu 35 stránkovou diskuzi "Rozdíl 2v a 4v 1000ccm" a nerad bych aby se to tu zvrhlo v nějaký podobný boj. A klasické příspěvky, které k tématu ničím rozumným nepřispějí bych taky oželel, díky.
Anketu tu házet nechci, protože by dost lidí kliklo a nenapsalo proč.

Edit: Trošku jsem se rozepsal, ale jak to zkrátit nevím, tak snad to někdo celé přečte


Naposledy editováno 03.02.2013 03:14:53
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek ZX-9r vs Aprilia SL 1000 Falco

4.2.2013 v 12:51 | Nahoru | #31
2pylot:Říkej tomu jak chceš...je můj názor, nikomu ho nevnucuju, pouze jsem přispěl svou troškou do mlýna. Ty máš V60 kdežto VTR je V90 - to taky něco udělá s projevem motoru...

Je to prostě nepříjmený, blbě zařadíš a už se to třepe,mlátí...ten 4vál je prostě blbuvzdornější, a v tomhle si myslím že nemůžeš říct, že nemám pravdu:)

Nehodlám se hádat jak jsem s žitej s motorkou nebo ne, na dvouválu se až na tyhle věci jezdilo dobře, ba co víc, pokud mi 929ka nesedne tak jdu zpátky na V2, nejspíš SV1000S:)
.Každý at si vybere dle sebe

(reakce na) ZX-9r vs Aprilia SL 1000 Falco

4.2.2013 v 13:19 | Nahoru | #32
honzaVTR> Me nejde o to se hadat. Jen bych nerad aby tady pak kolovaly povesti jako ze se s dvouvalcem pod 4000 neda jezdit a ze to skube div to nepretrhne retez... A k tomu ze tebe to rozptylovalo ve meste jsem chtel akorat dodat ze to je tvuj osobni problem, ale ze to rozhodne neplati nijak plosne a ze tazatel tenhle problem vubec mit nemusi. Treba me to naprosto vyhovuje.

ZX-9r vs Aprilia SL 1000 Falco

4.2.2013 v 13:33 | Nahoru | #33
Však ať si to projede a má klid. Ptal se?Ptal.Tak jsem odpověděl. Neber to zle

PS.:To RSV máš fakt pěkný, moc se mi líbí:)

Naposledy editováno 04.02.2013 13:34:33

ZX-9r vs Aprilia SL 1000 Falco

4.2.2013 v 21:41 | Nahoru | #34
Já rozhodně souhlasím s HonzouVTR. Dvouvál jsem měl(projel jsem i RSV,VTR,TL,SV650) a prostě je ten chod drsnější projevem. Mám dvouválce rád. Pokud ti 2V přiroste k srdci, tak jsi ochoten tenhle neduh nazvat kladem a nechceš jinak. Je to jen o úhlu pohledu.
Za mně na účel, který udal zakladatel vlákna- ZX-9(nebo jiný čtyřvál).

(reakce na) ZX-9r vs Aprilia SL 1000 Falco

19.5.2013 v 16:45 | Nahoru | #35
pesastor> Taky jsem přesedlal na zmrzlinku na Falco a spokojenost, žadný problémy, všechno šlape jen kamoše nedavno nechal Zed na vyjíždce kvůli eletrice... Pak prej nespolehlivost Italek

(reakce na) ZX-9r vs Aprilia SL 1000 Falco

10.8.2015 v 09:35 | Nahoru | #36
dabazo> Čau,může se ti zeptat kde jsi sehnal ty brašny na Falco,díky za odpověď

ZX-9r vs Aprilia SL 1000 Falco

10.8.2015 v 14:31 | Nahoru | #37
za moji zkusenost muzu doporucit ninju jako skvely sport touring bajk. mam ji udelanou jako "cestaka" a je to pohodlna motorka a zaroven se s ni da vyblbnout. za 5 et nebyla jedina zavada,krom ucvaknuteho kabelu od blinkru ve svazku..

ZX-9r vs Aprilia SL 1000 Falco

10.8.2015 v 15:20 | Nahoru | #38
Napisu sem taky něco o ninje falco sem nejezdil ... Jediná věc co me sejri je ta převodovka a ty kolečka dojebany mel sem holt smůlu asi na tom jezdily samy bubraci po zádech... ted už je to v pohodě po výměně motoru jinak je to takovej universal da se na tom jet i někam dal a v případě ze te to popadne se s tím můžeš i vyřadit dostatečně ...kyvka je v pohode i ta nevyztuzena a na ty řeči o USD se vyprdni asi nepojedes takovou pilu aby te zajímaly neodpruzeny hmoty nebo proč to vůbec začali tlačit všude ... Motor není zaludnej svým projevem a výkon aspoň pro me zatím dostatečný .... Spotřeba je normal kolem 6-7(vyletne do 160 ) ale za pět sem s tím nikdy nejel A hlavně spotřebu sem nikdy neřešil ....co se me na tom líbí asi nejvíc je ze to je ještě vetsi kus motorky

ZX-9r vs Aprilia SL 1000 Falco

11.8.2015 v 00:17 | Nahoru | #39
Zdravím Ťa Dany89.
Mam Kawu ZX-9R 2001 . Z mojich skúsenosti viem , že ZX-9R-ka nie je moc vhodná na dlhé turistické výlety . Pohodlnejšie na dlhšiu cestu sú naháče na ktoré ľahko upevníš aj pevne GIVI kufre a veľkoobjemovým naháčom svižné cestovanie nerobí žiadny problém.
Preto plánujem , že predám moju Kawu a kúpim si veľkého naháča práve preto , že sa na ňom pohodlnejšie sedí . Na dlhých výletoch je pre mňa pohodlie prvoradé.
Nech už si vyberieš akúkoľvek motorku uži si ju
P.

ZX-9r vs Aprilia SL 1000 Falco

11.8.2015 v 00:28 | Nahoru | #40
no me se nejpohodlnejc jezdilo na ZX9R a ted na ZX10R, na nahaci me bolej zada z primyho posedu nahac je uplne naprd na svizny cestovani, protoze nema zadnou ochranu pred vetrem. na ZX10R 1050km za den bez problemu ve dvou plne nalozenej s kufrem,brasnama, tankvakem a z toho 600km v desti.

ZX-9r vs Aprilia SL 1000 Falco

16.10.2015 v 15:08 | Nahoru | #41
Sice zakladatel už asi dávno koupil co chtěl, ale za mě - Falco mám třetí sezónu, najeto cca 10 tis. Servis pouze spotřební zboží, olej, ventily, nic víc. Cestování v pohodě, 750 km za noc v dešti, zimě, mlze. Dobrá ochrana proti větru a dešti, dobrý světla. Je to moje první italská rachotina a pořád nějak nechápu vtipy o servise a rozpadání se. Měním olej a dávám jí každý jaro na prohlídku k doktorovi. Nic jiného jsem zatím neřešil, přijdu nastartuji jedu. Nikde nic neteče, nekape, neutíká. Jako univerzální stroj mě přesvědčila. ZX9 na tom bude stejně počítám, ale Falco má přidanou hodnotu v neokoukanosti a pro mě v charakteru dvouválce. Nejezdím na setiny vteřiny, ale pro radost a tý dává ten rakouskej motor v dokonalým italským podvozku spoustu.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Problém s elektrikou budíky vs čerp... Aprilia SL 1000 Falco hondacbrko 11 13.3.2024 v 14:56 Gahan37
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... pajovka 101 14.6.2023 v 06:32 t_freedom
Neválí se někomu doma guma k blinkr... Kawasaki ZX-6R Ninja, Kawasaki ZX-9R Ninja, Kawasaki... enusim2 11 22.4.2023 v 21:04 Lech
Moje nová mašina - supersport kdo p... Kawasaki ZX-6R Ninja, Kawasaki ZX-9R Ninja, Ducati 1... jásumotorkář 28 21.4.2023 v 21:47 Phajatos
ZX9R F1 rv 2002 - madla spolujezdce Kawasaki ZX-9R Ninja Phajatos 8 21.4.2023 v 21:01 Phajatos


TOPlist