Po 5 letech jsem prodal svoji ZX10R a dlouho jsem hledal motorku, která by mi "vrátila" takovou tu radost z ježdění kterou jsem měl ve věku kolem 20 let, kdy jsem doslova letěl do garáže a s každým krokem kdy jsem se přibližoval mne víc a víc šimralo v žaludku. No a pak jsem se jednou projel na kamarádově SMR 990 a... bylo to tam... vrátil jsem se a takhle hubu od ucha k uchu už jsem dlouho neměl. Ještě cca po 15min se mi třepaly ruce vzrušením (fakt nekecám). Takže abych se dostal k věci. Jsem rozhodnutý na 99% že si ji koupím, ale chtěl bych o ní posbírat co nejvíce informací. Už cca 4 měsíce nedělám nic jiného než že rajbuju internet tam a zpátky a hlavu z toho mám jak pátrací balón...
Takže mi napište svoje postřehy, popřípadě názory... teď hned!
1 reakcí na tento příspěvek KTM SMR 990 - pro a proti
Smc-R co mám sem si vysnil a jsem s ní plně spokojen ( nová motorka a navíc sem do ní fakt pustil pytel peněz i co se týče doplňků, výbavy a údržby,, 300+). Jenže co jsem koukal na fotky, tak to nevypadá zrovna nejlíp když sedím na motorce, která má jen o 20kg víc než já... Měřím 192cm a vážím 117kg bez moto oblečení a motorka se podemnou ztrácí a říkal sem si, že rozhodně u značky KTM zůstanu, ale chtělo by to něco u čeho bych nevypadal tolik jako vosa na bonboně...
A jediná moto, která přichází v úvahu je právě 990 SmR... koukal sem i po Ducati Hypermotard, jenže to je taky prcek. A já prostě dřív nebo později budu potřebovat něco na čem vypadám jako na motorce a ne jako na hračce.
Pokud se najde někdo kdo by chtěl měnit sám o tom dost uvažuju a věřím, že by to bylo těžké rozhodování i pro druhou stranu. Proto je potřeba vědět do čeho člověk jde. Na 990ce sem ještě nejel, ale na silnici sem ji potkal a ta motorka má taky koule jako 690.
tu svoji potvoru mám docela vyladěnou a byl jsem 1. v ČR o kom vím, kdo měl komplet EVO 2 kit a motorka podle toho docela pěkně maže oproti klasické 690 R, která už jako stock verze taky umí pěkně jezdit.
A pokud se nikdo nenajde, tak si nechám prostě zajít chuť a budu si dál hrát se svojí hračkou a beztak už ani moc ve dvou jezdit nebudu, jelikož příštím rokem mě čeká svatba a rodina.
Takže asi tak
Jinak mi přijde jako blbost měnit motorku jen proto, že na ní (podle Tebe), vypadáš blbě Je fakt, že já si na 990 připadám normálně a to mám 190cm a 123kg. Jinak 990 opravdu guliska má, to mohu potvrdit...
tak to jsme na tom stejně, já měřím 192 a váha 117 bez výstroje a výzbroje , Jinak co o ní říct- hele měl sem Hondu FMX 650 - tam pohodlné cestování, ale málo výkonu. Potom Husaberg 550 na motárdech kolech- výkonu dost, hrozné cestování.
Smc-R je tak nějak něco co má fakt výkon (koule jí rozhodně nechybí) a světe div se, ale za víkend jsem projel republiku a bez problému... !!! (jel sem sám, ne ve dvou- ikdyž občas taky nějaký výlet ve dvou podnikáme se snoubenkou a taky bez problémů- jen opatrně na plyn- je potom dost váhy na zadním kole a to je potom vrk a přední kolo v luftu).
Lehká, obratná motorka, která fakt okouzlí každýho, kdo na ni sedne. Je to prostě radost na tom jezdit, ale pozor už moc chyb jen tak neodpustí jako ostatní ,,dospělé" motorky. Někdo tvrdí, že je to správná hračka a někdo zase, že je to závoďák. Z části je pravda obojí- hračka = výkonu dost a malá váha, závoďák a přitom bez servisních intervalů po motohodinách (10 000km, já s EVO 2 komplet kitem dělám servis po 5000km, ale beztak dělám olej (filtry 2x a sítka 2x měním taky) po 3000km a mám klid na duši...
Jinak 990 mě taky táhla, jenže 690ka to vyhrála, když sem ji sehnal jako poslední model 2013, co se prodával na ČR i SR a rovnou sem ji nazbrojit vším co v té době bylo a nelituju ani koruny. Už jen to, když mám moto zaparkovanou a jdu okolo ní, tak mi nedá se na ni nepodívat - je to prostě krasavice na čumendu.
S Smc-r bude každej rozhodně dost vystříkanej a svědčí o tom i jejich nákup a prodej na našem trhu
1 reakcí na tento příspěvek KTM SMR 990 - pro a proti
http://www.icmn.cz/t...-fs570_4159.cmn-foto
A třeba i tady, kde už není potřeba srovnání a popis jen motorky beze srovnání s konkurencí -> http://www.motohouse.cz/test-ktm-690-smc-r
Jako jestli se Ti motorka co má váhu 135kg a 70 poníků na zadním kole zdá jako těžká- tak mě teda určitě ne... Jezdil sem s touto vahou na 125-ce, potom sem měl FMX 650 - ta byla těžká, následoval HsB 550 -> kvůli neustálým drobným mouchám a uvážení toho jestli chci víc na motorce jezdit než se o ni starat, protože pořád něco potřebuje a technika byla pochybná (např. neustálé ladění bohatosti směsy, ale tím trpí více motorek) a možná ještě jeden poznatek-- zkuste si někdy zvážit doopravdy Vaše motorky- nebo věříte všemu co mají uvedeno v TP (jako třeba výkon 6.1 Kw)... A potom když si necháte udělat srovnání výkon/váha, tak přijdete na taky na to, že jsou jednoválce, který se třeba nezdají, ale koule mají!
No 690 Smc-R to u mě prostě vyhrála a k tomu je to nejsilnější jednoválec co se dělá- tak co byste ještě chtěli...
A mimochodem kde je přesně definováno co je a co není závoďák - možná napoví odkazy, že Smc-R tam patřit může
Já jen řešil, to že s motorkou jsem plně spokojený, ale přijdu si poněkud velký pro takovou hračku.
Nikdy jsem SMC-R na vaze nevidel, ale i v tom tvym odkaze se pise 144kg bez paliva...coz rozhodne neni tebou uvadenych 135.A ten vykon se vykon se uvadi na motoru...67 a ne jak rikas 70 na kole.Takze to mame porad +- 30kg navic proti ostrymu motardu...coz je kurva rozdil.
Mluvis o pomeru vykon/vaha.Samozrejme, ze ten vykon ten pomer srazi, ale to je jako bys rekl, ze auto ktery ma 1000k a 1000kg kilo bude v zatackach a na brzdach stejne rychly jako 100konova 100kilova motokara.Samozrejme ze SMC-R koule ma...ale v ramci motardu to proste neni lehka vaha a uz vubec ne zavodak...a to se nebavim napr. o te axialni pumpe.
Definice zavodaku?Tu asi nejjednoduseji definuje zavodni scena sama aneb videl jsi nekdy nekoho profesionalne zavodit na SMC-R?Tak vidis...
Ale neboj, chapu tvoje duvody proc sis ji koupil.Jestli jsi chtel vic cestovat, min servisovat a pritom zustat porad u motardu, udelal jsi tu nejlepsi moznou volbu
Naposledy editováno 13.10.2015 03:04:19
1 reakcí na tento příspěvek KTM SMR 990 - pro a proti
A v kombinaci s EVO 2 kitem, který tam je, jde moto naladit úplně jinak a těch 70 ps na kole je v klidu reálných...
Jinak díky za reakce. Dobrá debata
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM SMR 990 - pro a proti
Salli píše: Váha 144kg platí pro modely 2014 +, já mám 2013- kde je váha 139kg a jen 4kg váhové úspory je v komplet titanovém výfukovém systému a to je ještě pryč originál vzduchový box nahrazený K&N kem. takže váha 135 je tedy dost možná
A v kombinaci s EVO 2 kitem, který tam je, jde moto naladit úplně jinak a těch 70 ps na kole je v klidu reálných...
Jinak díky za reakce. Dobrá debata
jak moc velkej je to rozdil oproti tomu Bergovi, cos mel? ne jenom ve vaze nebo servisu, ale tak celkove.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM SMR 990 - pro a proti
990smr mam a az na par detailu dokonala moto! Jako detail mi prijde ze to zere 10l/100km a nadrz je na cca 13l...nepocitam k tomu 1l oleje na 1000km...
...a radeji taktne zamlcim dve neplanovane navstevy servisu kvuli prusaku oleje z valce a treti navstevu servisu kvuli upadlemu stojanku. Z centra prahy jsem dojel jen diky peti gumickam do vlasy od pritelkyne a nekolika kancelarskym sponkam a izolacce od kamose (blby cidlo stojanku!!!)
shrnuto podrtzeno! nadherna motorka s drahym provozem. Ukazala se i prakticka - pod sedlo jsem dokazal nacpat plavky, zabky trenky a "spoustu" dalsiho obleceni, zbytek obleceni putoval do hrbu v kombi...tedy - i na cestu do alp prakticka!!!
jen pozor! nepujcovat z ruky! ma tendenci padat :///
P.S.: doporucuji ladaky. S nehomologovanejma sharonama v cene jedne nove koncovky se znacne zlepsil prubeh a rychlost vytaceni motoru a co k tomu - zenska v praze pozna, kdyz za ni z prdelakovic vyjizdim :D
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM SMR 990 - pro a proti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM SMR 990 - pro a proti
jinac co mas za gumy? ja mel puvodne zanovni pirelli angel GT a po vymene za micheliny p. power 3 bych rekl ze lepsi...(coz je ale jasny :) )
Naposledy editováno 30.05.2016 14:16:43
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Vadný imobilizér KTM 990 SM R | kawar125 | 7 | 19.4.2024 v 08:40 kawar125 |
Stojan pro KTM 990 SM R KTM 990 SM R | RED-MAN | 3 | 9.7.2023 v 22:19 RED-MAN |
Spojka - 990 superduke KTM 990 SuperDuke, KTM 990 Adventure R, KTM 990 SM-T... | pagos | 5 | 13.2.2023 v 15:11 Pepa919 |
Integralka 10 - 15 - 20 tisic [1, 2, 3, 4] KTM 990 SM R | PetrXX | 98 | 23.7.2022 v 19:34 dva_hrnce |
Identifikace Akrapoviče KTM SMT [1, 2] KTM 990 SM-T, KTM 990 SM R , KTM 990 SM | KubaLC8 | 31 | 20.7.2022 v 14:34 KubaLC8 |