paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

(reakce na) Milovníci Italských krásek

6.10.2015 v 21:51 | Nahoru | #6331
Frennky>

Milovníci Italských krásek

6.10.2015 v 22:10 | Nahoru | #6332
Tak ja v tom S4R mam asi software od VW.

Po prvni vyjizdce mne to ukazalo 5,7l.

Rozhodne to nebyl sport mode, ale obcas jsem prilozil pod kotel.

Zatim absolutne nejuspornejsi moto, ktere jsem za poslednich 15 let mel.

Proto jsem to sice nekupoval, ale budiz.

Milovníci Italských krásek

6.10.2015 v 22:24 | Nahoru | #6333
Mně to taky žere jak T-34

2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

6.10.2015 v 22:35 | Nahoru | #6334
Mne HM1100 s ladakem a Rapid Bike ridici jednotkou nezere vic nez 6,5, normalne 5, spotrebu na okruhu jsem neresil, ty spotreby 8+ jsou jak muj vuz s trilitrovym motorem, ten ma ale krapet vic koni, asi dvojnasobek tech rozezranych motorek

Naposledy editováno 06.10.2015 22:36:35

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

6.10.2015 v 23:12 | Nahoru | #6335
Je to zajímavý, ale ty první testastretty 998 opravdu žerou na S4RS s plnym Termignoni kitem jezdim za 7,5 - 8 a to ji do bezvědomí netočim, kapotovaná 998 na Termignonech koncovkách v podstatě stejná spotřeba...vzducháč ve Sport 1000 opravdu kolem 5litrů, sice do bezvědomí netočim, ale taky nešetřim, též open koncovky Termignoni...a 2x Monster S4 , tudíž desmoquattro a na Termignonech 5,5-6,5litru, takže to odpovídá víceméně poznatkům všem kolem...ale pro mě opravdu zajímavý zjištění, že starej čtyřventil je úspornější než novej ...

(reakce na) Milovníci Italských krásek

7.10.2015 v 04:37 | Nahoru | #6336
NP> (Peter, čo si ma něpamätáš, išli sme spolu vlakom Nové Zámky -Praha něvíš) ...ty ještě žiješ ...a kdy tě kde zase uvidíme ...co GPP ...a že se nenecháš zase v noci odvízt ?

Hele ty spotřeby jsou fakt hodně...ale hodně moc o řidiči. Šuty jezdiil s mým motorem v Monsteru prej kolem šesti - a já mu to věřím. Věřím že když se tím pojede kolem kila-do 120km/h... točit do 5-6trpm... tak to možná v originálním osazení půjde.... otázkou je, proč mít S4R ...
Jenže moje "cestovní" rychlosti jsou mezi 140- 180km/h a pokud jsem na chvíli pod, tak s plně ukroucenou rukojetí co nejdřív startuju opět do cvalu. Ten motor ti to prostě neustále našeptává ... ten projev mezi 6-9trpm kdy to letí dopředu a chroptí před nádrží z těch 70mm hrdel jak nasranej tuberák, kulomet vzatu palí jak Meresjev z kanónů ...to je návykový.
Na SSje to zase krásný v tom, jak ve 3trpm naběhne víceméně plochej krouťák, kterej beze-změny tlačí až do 7,5trpm ... ten motor tak krásně mlaská, díky karburátorům a je cejtit jak je to úplně hladký ..."co si natáhnu ve vzduchu, to si utrhnu z karbce..." žádný rázy ze stříkačky... ale obrovská zábava...

prostě mně žere všechno... i desmodue, o kterým všichni říkají jak jezdí za pár litrů - do šesti. Což mi říká i Lumír, ale já to ještě nezažil....

2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

7.10.2015 v 07:29 | Nahoru | #6337
Kluci. Jezděte prosím Vás opatrně. V sobotu se zabil kámoš...

http://valassky.deni...tulnik-20151004.html

Zítra jdeme na pohřeb...

Měl 41 let, jezdili jsem spolu na motorkách i do Jeseníků, zažili spooousty legrace a hlavně to byl táta od dvou holek. 12 a 16 let.

Čest jeho památce...

(reakce na) Milovníci Italských krásek

7.10.2015 v 07:32 | Nahoru | #6338
NP> ahoj kamarade.. jak se ti vede?

HM 1100 stock tak do sesti litru, zadny blazneni,
Muj druhej HM 1100 s bohatsi mapou, svodama, termi
tam uz to bylo horsi..

Na stocku se rezerva rozsvitila pri 150 ujetych, na poladenym na 130.
Se stockem se dalo 200 km do sucha, 160 na poladenym, 12,5 litru nadrz..
A stejne mi ten vzduchac chybi, hlavne ten poladenej..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

7.10.2015 v 07:32 | Nahoru | #6339

VikousS4 píše: Je to zajímavý, ale ty první testastretty 998 opravdu žerou na S4RS s plnym Termignoni kitem jezdim za 7,5 - 8 a to ji do bezvědomí netočim, kapotovaná 998 na Termignonech koncovkách v podstatě stejná spotřeba...vzducháč ve Sport 1000 opravdu kolem 5litrů, sice do bezvědomí netočim, ale taky nešetřim, též open koncovky Termignoni...a 2x Monster S4 , tudíž desmoquattro a na Termignonech 5,5-6,5litru, takže to odpovídá víceméně poznatkům všem kolem...ale pro mě opravdu zajímavý zjištění, že starej čtyřventil je úspornější než novej ...



a nemá S4 podstatně menší výkon? To bude hlavní důvod, protože bych řekl že motor se nijak zásadně nezměnil a konstrukční základ je stejnej.

Jinak jen pro srovnání, já teď jezdil za 7.5 a okruh 10-11.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

7.10.2015 v 07:35 | Nahoru | #6340
drippera> Toto je velmi smutné

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

7.10.2015 v 07:41 | Nahoru | #6341
drippera> Brr,úplně mně polilo horko se zimou po zádech. Skoro stejný věk jeho i holek, jako jsem já a mé dcerky
Je to smutné a je mi to líto
Je potřeba na to sedat už i s rozumem.....

(reakce na) Milovníci Italských krásek

7.10.2015 v 07:51 | Nahoru | #6342
JollyJoker> když ti někdo vjede do protisměru tak rozum nepomůže, možná by v autě nedopadnul líp

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

7.10.2015 v 08:19 | Nahoru | #6343
Stev> nevim co myslíš konstrukčním základem, ale testastretta je podstatně jinej motor než desmoquattro. A právě když má S4 menší výkon o to víc člověk ten výkon využívá, naopak výkonnější testastrettu nepotřebuju tak ždímat, proto mě poměrně vysoká spotřeba překvapila a myslim, že v 848 ani v 1098 tolik nežrala....a čekal bych, že další generace motoru bude v rámci optimalizace i "úspornější"

Milovníci Italských krásek

7.10.2015 v 08:22 | Nahoru | #6344
VikousS4: Dogma novější = lepší už jsem dávno opustil.

Mě ta spotřeba překvapila. S KTM jsem se pod 6l nikdy nedostal.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

7.10.2015 v 08:32 | Nahoru | #6345
VikousS4> je tam jiná hlava a vrtáníxzdvih, to je pravda, ale pořád naroubovaný na původní základ. Na druhou stranu spotřeba 8 mi přijde dobrá i tak, akorát už je to dál od optimálního naladění jako u tý předchozí, ono to u dvouválu asi jinak nejde když se honí hlavně výkon.

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

7.10.2015 v 08:33 | Nahoru | #6346
chlapciii odlahceny zotrvacnik do HM je uz na ceste..

(reakce na) Milovníci Italských krásek

7.10.2015 v 09:35 | Nahoru | #6347
JA-NE> tak na to jsem zvědavej.. mělo by to jít rychlejc do otáček, hned chci tady číst, jak to jede. NE, že to necháš až na jaro..

Milovníci Italských krásek

7.10.2015 v 09:39 | Nahoru | #6348
Aj ja som zvedavy.. chalani co to maju hovora ze to to strasne leti do otacok.. ale vraj to trocha menej brzdi motorom.. snad to stihnem este tento rok odskusat.. inac mame tento vik pre nas ducati slovensko pripravila rozlucku so sezonou takze sa tesim opijas+ gulas

Milovníci Italských krásek

7.10.2015 v 09:41 | Nahoru | #6349
+ skusobne jazdy a 20% zlava na vsetko co najdeme v predajni.. staraju sa o nas.. musim pochvalit

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

7.10.2015 v 09:42 | Nahoru | #6350

juraaa píše: Petta> jo pokud mi to pristi rok vyjde tak chci jet.....
Ted sem jel jizdu 2 a 4......pokud tam nebyla jeste druha bila s4rs tak ho mam na videu jak jedu za nim po tom jak nas nahnali do depa po padu, jsme vyjizdeli hned za sebou



Já si to nenechám ujít, doufám.. Minule to bylo super, díky JA-NE jsme měli i dobré zázemí..














Milovníci Italských krásek

7.10.2015 v 09:59 | Nahoru | #6351
Kdyby jste chtěl někdo zajímavý Zardy na Scramblera nebo GT, tak má ten 'můj vopičák' v Talošce na ně slevu http://www.ducatiparts.it/home.html

(reakce na) Milovníci Italských krásek

7.10.2015 v 10:11 | Nahoru | #6352
Petta> jee to bolo super.. dufam ze na buduci rok prides zasa.. zas budeme s nakupom o cosi rychlejsi.. ty na MV urcite

Milovníci Italských krásek

7.10.2015 v 10:29 | Nahoru | #6353














1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

7.10.2015 v 10:30 | Nahoru | #6354
najlepsie jak na na nas cakalo cele startovne pole ked sa slo na zavod.. lebo sme este boli na obede

2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

7.10.2015 v 11:05 | Nahoru | #6355
Jdu do toho http://www.motorkar...etro-750-842547.html abych mohl taky někdy vyvézt tetu na ten piknik !



Naposledy editováno 07.10.2015 11:50:23

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

7.10.2015 v 11:23 | Nahoru | #6356
Frennky> Toto budeš mít levnější

http://motorky.bazos...-Sidecar-Velorex.php

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

7.10.2015 v 11:26 | Nahoru | #6357
Ivos> Ale musel bych to nechat stříknout na zeleno aby ladila .

Milovníci Italských krásek

7.10.2015 v 11:27 | Nahoru | #6358
Anebo totok!!!Jen přidělat k Šášakrastymu a dát do barvy

http://www.eurooldti...idecar-velorexv.html

Naposledy editováno 07.10.2015 11:27:48

(reakce na) Milovníci Italských krásek

7.10.2015 v 11:28 | Nahoru | #6359
Frennky> Neskákej mi do klávesnice když píšu

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

7.10.2015 v 11:28 | Nahoru | #6360
hulváte
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist