kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
Po prvni vyjizdce mne to ukazalo 5,7l.
Rozhodne to nebyl sport mode, ale obcas jsem prilozil pod kotel.
Zatim absolutne nejuspornejsi moto, ktere jsem za poslednich 15 let mel.
Proto jsem to sice nekupoval, ale budiz.
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 06.10.2015 22:36:35
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Hele ty spotřeby jsou fakt hodně...ale hodně moc o řidiči. Šuty jezdiil s mým motorem v Monsteru prej kolem šesti - a já mu to věřím. Věřím že když se tím pojede kolem kila-do 120km/h... točit do 5-6trpm... tak to možná v originálním osazení půjde.... otázkou je, proč mít S4R ...
Jenže moje "cestovní" rychlosti jsou mezi 140- 180km/h a pokud jsem na chvíli pod, tak s plně ukroucenou rukojetí co nejdřív startuju opět do cvalu. Ten motor ti to prostě neustále našeptává ... ten projev mezi 6-9trpm kdy to letí dopředu a chroptí před nádrží z těch 70mm hrdel jak nasranej tuberák, kulomet vzatu palí jak Meresjev z kanónů ...to je návykový.
Na SSje to zase krásný v tom, jak ve 3trpm naběhne víceméně plochej krouťák, kterej beze-změny tlačí až do 7,5trpm ... ten motor tak krásně mlaská, díky karburátorům a je cejtit jak je to úplně hladký ..."co si natáhnu ve vzduchu, to si utrhnu z karbce..." žádný rázy ze stříkačky... ale obrovská zábava...
prostě mně žere všechno... i desmodue, o kterým všichni říkají jak jezdí za pár litrů - do šesti. Což mi říká i Lumír, ale já to ještě nezažil....
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
http://valassky.deni...tulnik-20151004.html
Zítra jdeme na pohřeb...
Měl 41 let, jezdili jsem spolu na motorkách i do Jeseníků, zažili spooousty legrace a hlavně to byl táta od dvou holek. 12 a 16 let.
Čest jeho památce...
HM 1100 stock tak do sesti litru, zadny blazneni,
Muj druhej HM 1100 s bohatsi mapou, svodama, termi
tam uz to bylo horsi..
Na stocku se rezerva rozsvitila pri 150 ujetych, na poladenym na 130.
Se stockem se dalo 200 km do sucha, 160 na poladenym, 12,5 litru nadrz..
A stejne mi ten vzduchac chybi, hlavne ten poladenej..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
VikousS4 píše: Je to zajímavý, ale ty první testastretty 998 opravdu žerou na S4RS s plnym Termignoni kitem jezdim za 7,5 - 8 a to ji do bezvědomí netočim, kapotovaná 998 na Termignonech koncovkách v podstatě stejná spotřeba...vzducháč ve Sport 1000 opravdu kolem 5litrů, sice do bezvědomí netočim, ale taky nešetřim, též open koncovky Termignoni...a 2x Monster S4 , tudíž desmoquattro a na Termignonech 5,5-6,5litru, takže to odpovídá víceméně poznatkům všem kolem...ale pro mě opravdu zajímavý zjištění, že starej čtyřventil je úspornější než novej ...
a nemá S4 podstatně menší výkon? To bude hlavní důvod, protože bych řekl že motor se nijak zásadně nezměnil a konstrukční základ je stejnej.
Jinak jen pro srovnání, já teď jezdil za 7.5 a okruh 10-11.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Je to smutné a je mi to líto
Je potřeba na to sedat už i s rozumem.....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
juraaa píše: Petta> jo pokud mi to pristi rok vyjde tak chci jet.....
Ted sem jel jizdu 2 a 4......pokud tam nebyla jeste druha bila s4rs tak ho mam na videu jak jedu za nim po tom jak nas nahnali do depa po padu, jsme vyjizdeli hned za sebou
Já si to nenechám ujít, doufám.. Minule to bylo super, díky JA-NE jsme měli i dobré zázemí..
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 07.10.2015 11:50:23
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
http://www.eurooldti...idecar-velorexv.html
Naposledy editováno 07.10.2015 11:27:48