Harry007 píše: to jste mi to kluci teda nandali ale na druhou stranu uznávám, že hornet je motorka, ze které stojí za to dělat úloženku
O tom to přeci není. Sám mám Horneta, co měl pr. roční nájezd 1550 km. A vím to dobře, jelikož jí znám od koupení a první registrace
A také vím, že se mnou to bude mít podobné. Takže až bude na prodej, budu muset nějaké km přidat, ať nejsem podezřelý
Naposledy editováno 26.09.2015 10:15:21
1 reakcí na tento příspěvek Problémy s novým strojem
13.2 to melo na volnobeh?
rozpoj patici a zmer altik - odpory mezi fazema a vuci zemi kazdou fazi (pri chciplym motoru), a pak kolik dava mezi fazema stridavy napeti pri behu (volbobeh a treba 5tis otacek), to mas hned zmereny
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problémy s novým strojem
edit: ta kapacita je zřejmě v pohodě. Já nemůžu najít ten kabel kam vede od altíku. neví někdo kam to vede?
Naposledy editováno 26.09.2015 13:47:55
Hanz4405 píše: Bubrak-ZX10R> TeĎ jsme to měřili znova a bylo to jinak nechápu. Nicméně na volboběh snad 14,2 ale po přidání okamžitě klesne na 12,8 a míň. Ještě jsem koukal na baterku a má jenom 6 Ah. to má simson, neni to málo?
edit: ta kapacita je zřejmě v pohodě. Já nemůžu najít ten kabel kam vede od altíku. neví někdo kam to vede?
ok, 12,8 a min je blbe
kabel od altiku vede primo do regulatoru, tam je konektor
takze jak odpojis regulator, je tam konektor s 5 draty nejspis (nekdy byva 6, ale budes mit 5 asi), 3 jsou stejny, asi zluty ci bily, ty vedou do/od altiku, a 2 sou + a -, tj asi cernej a modrej nebo tak neco (ty vedou do baterky a do kostry), cili budes merit ty 3 zluty, oznacime je L1,L2,L3 a zmer:
pri zastavenym motoru:
odpory mezi
L1-L2,
L2-L3,
L3-L1
odpory mezi
L1 - kostra
L2 - kostra
L3 - kostra
pak nastartuj a pri volnobehu a pri 5000 otackach zmer
odpory mezi
L1 - L2
L2 - L3
L3 - L1
odpory mezi
L1 - kostra
L2 - kostra
L3 - kostra
a stridavy (AC) napeti mezi
L1 - L2
L2 - L3
L3 - L1
a to nam sem napis, pak ti rekneme vic
1 reakcí na tento příspěvek Problémy s novým strojem
1 reakcí na tento příspěvek Problémy s novým strojem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problémy s novým strojem
udinar píše: Baterka na horneta by měla být 8-10 Ah, přesně to nevím! Přesně to bude v manuálu a ta špatná kapacita baterie by to mohla dělat! Baterie se rychle dobije na max kapacitu a pak relé rozpíná a spíná dle nabití a stavu baterie !
jaky rele ?? to slysim poprvy v zivote
Hanz4405 píše: Ty hodnoty už nenaměřim, páč už jedu do Prahy, ale kdyžtak příští víkend. No je to zajímavý, ale v manuálu píšou normálně 6Ah. Ale stejně jsme zkoušeli 10 Ah z bandita a dávalo v otáčkach 13.5, cože je málo ale mělo by to stačit a už to skoro neproblikává nebo nekolísá. Asi to vypadá, že ta baterka bude třeba načatá od toho regulátoru, ten altík je až poslední možnost.
muze byt vadna baterie, nicmene altik promeris za 5 minut, tak to udelej v kazdym pripade
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problémy s novým strojem
udinar píše: Bubrak-ZX10R> I když je na stroji alternátor a není tam klasické relátko jako na dynamech, má ten usměrňovač stejnou funkci jako relátko, to znamená, že usměrňuje střídavý proud na stejnosměrný a reguluje napětí a maximální proud. Přebytečný výkon alternátoru pak převádí přes odpor na kostru. I když je to vše prováděno elektronicky, stejně tam dochází k tzv. proudovým špičkám, kdy na chvilku napětí v síti může přesáhnou maximum a pak dochází k problikávání, hlavně pokud je někde v rozvodu studený spoj!
ok, to uz zni lip
nicmene 6Ah nebo 8Ah, ta baterka muze byt dobita do plna v obou pripadech a problikavat stejne. i kdyz samo vyssi kapacita je lepsi z viceroduvodu, urcite to neni zasadni problem co je treba resit (pokud samo baterka neni nacata a neodchazi do kopru, to u 6Ah muze driv)
1 reakcí na tento příspěvek Problémy s novým strojem
odpory mezi
L1-L2,
L2-L3,
L3-L1
0,2Ohm
odpory mezi
L1 - kostra
L2 - kostra
L3 - kostra
(bez baterie kabely +-spojeny)
123kOhm
stridavy (AC) napeti mezi
L1 - L2
L2 - L3
L3 - L1
cca 12V
napětí jedné fáze proti zemi 8,2-8,9V AC
Při nabité baterce (6Ah) dobíjí na volnoběh 13,8V a při vyšší ot. už jen 13,47V.
Ale byl připopojenej ten regulátor, takže ty hodnoty asi budou blbě. Jenom jsme odhalili kabely, pak to zase zaizolujem.
pak nastartuj a pri volnobehu a pri 5000 otackach zmer
odpory mezi
L1 - L2
L2 - L3
L3 - L1
odpory mezi
L1 - kostra
L2 - kostra
L3 - kostra
tohle je elektrikáři měřit proti srsti , jelikož když měříš odpor pomocí měřáku, tak to využívá tu vnitřní 9V baterku v něm a připojením k nějakým nejspíš 18V by to nemuselo dopadnout dobře. Možná to jde, ale nechce riskovat měřák. Takhle mi to bylo řečeno.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problémy s novým strojem
Hanz4405 píše: Tak sem dávam nějaké ty hodnoty pri zastavenym motoru:
odpory mezi
L1-L2,
L2-L3,
L3-L1
0,2Ohm
odpory mezi
L1 - kostra
L2 - kostra
L3 - kostra
(bez baterie kabely +-spojeny)
123kOhm
stridavy (AC) napeti mezi
L1 - L2
L2 - L3
L3 - L1
cca 12V
napětí jedné fáze proti zemi 8,2-8,9V AC
Při nabité baterce (6Ah) dobíjí na volnoběh 13,8V a při vyšší ot. už jen 13,47V.
Ale byl připopojenej ten regulátor, takže ty hodnoty asi budou blbě. Jenom jsme odhalili kabely, pak to zase zaizolujem.
pak nastartuj a pri volnobehu a pri 5000 otackach zmer
odpory mezi
L1 - L2
L2 - L3
L3 - L1
odpory mezi
L1 - kostra
L2 - kostra
L3 - kostra
tohle je elektrikáři měřit proti srsti , jelikož když měříš odpor pomocí měřáku, tak to využívá tu vnitřní 9V baterku v něm a připojením k nějakým nejspíš 18V by to nemuselo dopadnout dobře. Možná to jde, ale nechce riskovat měřák. Takhle mi to bylo řečeno.
cau,
ten altik se musi merit odpojenej, viz i zde, je to tam tucne
http://www.previjeni...-mereni-alternatoru/
ty odpory pri behu altiku je pravda, to se omlouvam, na to jsou specialni meraky
jak pisou "Proti kostře motocyklu musí být proud kterékoliv fáze nulový. " cili i to napeti co uvadis vuci kostre musi byt nulove, ale to je mozna prave kvuli zapojenemu regulatoru, musite to rozpojit (!)
Naposledy editováno 02.10.2015 22:58:47
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Součásti systému vstřikování paliva... Honda CB 600F Hornet, Yamaha SR 400, Yamaha FZ6 Faze... | Mufiozo | 6 | Včera v 14:27 Krautkopf |
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... | Peters_ | 35 | 28.4.2024 v 11:57 mariano |
Hornet vs Zephyr vs Bandit Honda CB 600F Hornet | Radysek79 | 8 | 27.4.2024 v 15:23 lenkochal |
Benzín v oleji Honda CB 600F Hornet | Paťas96 | 5 | 23.4.2024 v 20:43 holl75 |
nehází jiskru Honda CB 600F Hornet | vodnikw | 6 | 17.4.2024 v 19:08 Anti |