1 reakcí na tento příspěvek Prodloužení přední vidle
1 reakcí na tento příspěvek Prodloužení přední vidle
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prodloužení přední vidle
Pecaletec: Chceš díly vyrábět nebo kupovat? Jen prodloužené trubky nic neřeší, udělal bys z toho nesmyslného hybrida. Potřebuješ ještě vyosené brýle, abys nemusel převařovat rám. Upřímně - nestojí to za to, náklady se budou blížit hodnotě motorky a při prodeji to nikdo neocení. Navíc hrozí problémy na STK, protože se nevejdeš do deklarovaných rozměrů a dneska se to už kontroluje.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prodloužení přední vidle
Udělal bych to tak, akorát bych to s délkou prodloužení nepřeháněl .
Já bych to viděl na max 3-5cm...
Zkrátka trubka průměru trubek vidlice.Z jedné strany vnější závit-našroubuješ do vidlic a z druhé vnitřní -zátka a dovnitř podložka v té stejné délce(nebo o chlup delší-aby trošku ztvrdla vidlice) pro přítlak na pružinu...Nebo holt plnej matroš...
Pokud to fakt nepřeženeš, tak to nevypadá zle...ale jezdí to o dost hůř ...
Creck píše: 1100Virago> Vazne ? rekl bych ze tenhle musi mit kmit v riditkach jako nikdo , to snad nemuze rozjet ani na padesat.
Já nemyslel tuhost, ale úhel vidlice a vozovky. Čím je vidlice víc kolmo, tím je motorka ochotnější zatáčet (proto někteří okruháři vidlici v brýlích popouštějí) a tím je motorka nestabilnější při jízdě rovně. Naopak skloněná vidlice je stabilnější při jízdě rovně ale motorku je zapotřebí do zatáček víc nutit.
Pecaletec: Jak píše dewwil - nejjednodušší je vysoustružit leštěný nástavec na stávající trubku. Může být i bez vložky, pokud bude mít pevné dno - bude vlastně suplovat původní matici. U 535 je problém, že trubky nemají nahoře závit, takže by to drželo pohromadě jen nalisováním a stažením v brýlích, což samozřejmě zrovna nejtužší spojení nebude.
Naposledy editováno 22.09.2015 09:25:45
1 reakcí na tento příspěvek Prodloužení přední vidle
Tak to jsem nevěděl...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prodloužení přední vidle
fatman píše: "U 535 je problém, že trubky nemají nahoře závit, takže by to drželo..."
Tak to jsem nevěděl...
1 reakcí na tento příspěvek Prodloužení přední vidle
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prodloužení přední vidle
dewwil píše: To tam má jako Virago nějakej špunt?
Přesně tak, je tam plechová zátka s těsnícím kroužkem, zajištěná kovovým kroužkem v drážce trubky. Takže při rozebírání se musí na zátku trochu zatlačit, vyšprtnout a vyndat kovový kroužek a nezajištěnou zátku pak pružina vytlačí ven.
Prostě rozpočtovka, levné řešení.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prodloužení přední vidle
2 reakcí na tento příspěvek Prodloužení přední vidle
HornisGSX ty budeš asi pěknej buran
Buran . člověk,kterej se na Můstku ptá kde je Václavský náměstí
1 reakcí na tento příspěvek Prodloužení přední vidle
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prodloužení přední vidle
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
XV Velká Virago Vyjížďka 2025 se p... [1 ... 347, 348] Yamaha XV 1100 Virago, Yamaha XV 535 Virago, Yamaha ... | rancher | 10416 | 24.5.2024 v 16:52 rancher |
Virago výkon a trysky Yamaha XV 535 Virago | CubaLibre | 5 | 17.4.2024 v 12:28 zetka125 |
Nehádže iskru Virago 536 Yamaha XV 535 Virago | Denyd | 1 | 14.4.2024 v 19:30 Kolja73 |
hladina karburátorů Yamaha XV 535 Virago | Sieg | 4 | 30.3.2024 v 21:00 Sieg |
schopný opravář na Chomutovsku Yamaha XV 535 Virago | Pavel3319 | 5 | 8.2.2024 v 09:21 TaťusPájus |