ps: prosil bych zadne fotky mimo tema ci vohrane... nevhodne.. takove budu mazat
E: Kazdy endurar co toto vlakno otevre "musi" (mohl by) sem dat 1-2 fotky (svoje nebo cizi) co pro neho enduro znamena.
Inspirace popriklad tato KTMka
Naposledy editováno 17.01.2010 16:24:47
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ° Enduro fotky °
Naposledy editováno 15.09.2015 10:33:45
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ° Enduro fotky °
WoxmenRX píše: Sally06> ... Je to otom co kdo umí, říkám to pořád
tak tak, je to v rukách ale jestli se někdo výjezedem prokouše pod přívěrou nebo nad, je v podstatě jeho věc. V horším případě trpí motorka, v tom lepším on
Naposledy editováno 15.09.2015 16:32:32
1 reakcí na tento příspěvek ° Enduro fotky °
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ° Enduro fotky °
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ° Enduro fotky °
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ° Enduro fotky °
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ° Enduro fotky °
assassin píše: Jo tohle myslis ... To jo to je takovej traktor ten husar :) me se to na nem prave hrozne libilo - ale to co jsem v te dobe zkousel jezdit nemelo s endurem moc spolecneho :) to asi i ta te410 se snadneji "rozhrabe" (nez 2t, ikdyz ta 300 dole uplne mrtva neni)
Žádnej traktor to není, měl jsem 450 předělanou na 380 - vložka za 400 ... _ origo přestavba motoru v promotu ... . Měl jsem potom plnokrevnou 450 08. Oba motory jedou nahoře shodně, dole je 450 krapet silnější. Oba motory maj rádi otáčky, žádný podtáčení, o kterým pořád žvatlá podtáčovník podpřívěrový .
380 byla po doladění karbce moc moc příjemná.
450 je v pohodě do jakýhokoliv terénu od hard po rally přejezdy. Žádná dramatická ouhrabka, co rve ruce od volnoběhu, jak se píše.
Zkušenost taková, že tu máme krom jinýho pěkný kořenový výjezdy v lese. Jízda na 450, potom přesednutí na 3002T = vyjel jsem +/- úplně stejně. Než na limit motorky narážím na limit rovnováhy, práce s těžištěm a hlavně MÁLO PLYNU!
Mám to jako Klasika, když jedu, myslím, že mám skoro plnej, ale když sebou plácnu, tak mi všichni říkaj, jdi o kvalt dolů a přidej trochu plyn
Pokud je opravdu něco, co se nazývá výjezd a vyjede se to celý pod přívěrou, není to zas takový výjezd, protože pořádný výjezd se pod přívěrou vyjet nedá!!! - uhrabeš se, zastavíš se. To je tak nějak pro mě z toho, co jsem si vyzkoušel a viděl v reálu.
Něco jinýho jsou technický pasáže, ale je tu řeč o výkonu ve výjezdech. Osobně potřebuju výkon/krouták 450. Na nějaký 250 4T bych byl ještě marnější.
Zkusil jsem si v RO jeden den EXC 350 4T, moc příjemný, fakt mě bavila jak sviňa - víc jak můj berg, hlavně mi sedla erfgonomie rámu, až se mi tomu nechtělo věřit, ale poznáš každý špatný odřazení + odstupňování kvaltů mi nesedlo - motor daleko hůř pobírá než 450. Ale myslím, že bych si zvyk a naučil se s tím.
450 není problém . Nepoznal jsem žádný rozdíl když jsem vážil v loni suchých 65 nebo předloni 90 kg. Je to hodná holka, co má vodpich
1 reakcí na tento příspěvek ° Enduro fotky °
Me to je tak nejak fuk, vyjedu to same na 2013 300 2t jako na 2000 410 4t :) jak rikas, mam spis problem s tim ze nic neumim, nez ze by nezvladala technika...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ° Enduro fotky °
Když jsem jezdil Kawu KLX 650 polocesťák a četl jsem podobný diskuze, měl jsem doslova strach si vyzkoušet sednout na ostrou 450. Když k tomu poprvý došlo, tak jsem byl najednou překvapený, že je to jinak, než se o tom krafe na fórech.
Jezdím občas s partou hobíků a pokud to čtou, jen se smějí, jim ty 2T a 4T pěkně bzíkaj , prostě jak je potřeba. Až teda na jednoho, ten má nenapodobitelnej styl, se kterým vybublá kam potřebuje .
Ta původní Králíkovo 400 je možná k mání. Motor udělaný s pěknýma úpravama, zapalko ze 450, ...
Kdyby měl někdo zájem, zjistím víc Viděl jsem ten motor, když ho prodal - dost zbídačený stav, údržba zanedbaná, vylítaný kuličky z ložisek vačky, ... tak nějak před smrtí. O nějakým plným výkonu nemůže být řeč.
Aby bylo jasno, Králík za to nemůže, měl to opravdu jen krátce, jak píše, bylo to na něj moc. Píšu to jen proto, že až po opravě ten jeho motor opravdu jede jak má
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ° Enduro fotky °
Podtáčovní podpřívěrový jsem jen hodil a patří to ke všem, co pořád dokola píšou, jak je 4T úžasný v tom, že se nechá podtočit hlavně woe ty kladiva od 450 nahoru, jak to na kadláka vyjede úplně všude ... táákovýýýhle krpály ... a u podpřívěráků to samý. Ty to netvrdíš
Ať si každej jezdí na čem chce, jak chce , jen mě to nedalo, když tu čtu nějaký ty bludy.
Je dost faktorů, co ovlivňujou, jak můžeš nebo naopak musíš jet, abys někam vyjel ...
1 reakcí na tento příspěvek ° Enduro fotky °
Me nejak nedela problemy to vytocit, ale spis jet rychle - teda v terenu - tzn kdyz jsou ve vyjezdu koreny, kameny, neco na cem to skoci - tak to proste nerozmotam protoze se bojim ze me to kopne do stromu atd - proste nemam skills na to jet rychle v bordelu ....
Nevim jestli se to da rict obecne - ale ta 2t pod priverou tim ze nema tolik kroutaku tak ji mozna exot jako ja nezahrabe, ale regulace vykonu je na ni proti 4t horsi... Kdyz clovek ten vykon potrebuje, je to hodne zavisly na otackach .... Na tom 4t chces zvednout kolo tak jen vrknes, chces projet zatacku driftem, jak pridas hned jede kolo stranou .... Na 2t si musis na zadni zaspojcit, nebo mit motor v otackach, to same v driftu - kdyz jedes jen plynem a nemas uplne ok otacky tak se zadni kolo zacne trhat, zacne otvirat privera, nastoupi vykon a kolo ulitne ze to pretocis....
Proste na kaskadersky kousky mi sedi vic 4t a je pro me jednodussi na nem takhle jezdit. 2t mi prijde lepsi na pomaly pasaze, ze se fakt vede jako kolo...
Ty starý prostě fungují stylem ON/OFF a to moc na technický ježdění není, i když většina je o rukách a hlavě.
Já si nedokážu při svým začátečníckým přístupu představit jet s 250 2T nějaké hodně kamenité potok nebo nějaký hopsance přes klády.Tam mám problémy s 4T kde se tolik nespojkuje a dá se to tahat plynem.
Já sem takovej víkendové mrdal, kdy mě vyhovuje čtyřtakt.Když to přeženu v zatáčce a zadek už nemám moc pod kontrolou, stačí zaklapnout a srovná se to, což u 2T moc nefunguje.Na 4T si člověk může dovolit na výjezdu lehce ubrat, kouknout na stopu či změnit směr,za těch pár desetin vteřiny se zase sebere, kdežto když se někdo drží na hraně přívěry, může se uspojkovat,aby udržel točky
Na druhou stranu mě nebaví nějakéj kopec jen tak vykadlat nad volnoběhem, ale vylítnout pod plynem ať je aspoň nějaká zábava. Na což bude ten roztočené M2T žrout lepší
Edit: popravdě sem na zánovním 2T nejel a je mi jasný z videí závodů, že se s tím dá jet nemožný až nesmysl, ale to je pro mě sci-fi představa
Naposledy editováno 17.09.2015 09:07:42
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ° Enduro fotky °
Btw dnes jsem poprvé zkusil novou zadní Mitasku C-18 Super Light, zelený pruh 120/90/18 a jsem zatím mile překvapen Drží směr, pěkně bere, neodskakuje... uvidíme jak se projeví na závodech a na měkčím terénu na který je určena, zatím je OK
Naposledy editováno 17.09.2015 22:27:24