1 reakcí na tento příspěvek Goldwiňáci, kolik vám to jezdí
1 reakcí na tento příspěvek Goldwiňáci, kolik vám to jezdí
A když Ti jí přivezu zpatky celou, tak budeš vědět že je i podvozek v cajku :)
1 reakcí na tento příspěvek Goldwiňáci, kolik vám to jezdí
1 reakcí na tento příspěvek Goldwiňáci, kolik vám to jezdí
Naposledy editováno 18.08.2010 14:21:38
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Goldwiňáci, kolik vám to jezdí
Cooker>Můžu potvrdit cca 180-190 tachometrových (dle mé Busy)...když jsem měl na tacho 200, tak už jsme mu ujížděl .... takže reálná po odečtení odchylky tachometru (mám nastavenou na 9,4%) je max 180 .... Ale možná to pojede víc ...
Ty Tvý tachometrový rychlosi mě pěkně....
dva_hrnce>Sherm14>ono to nemá automaticky vysouvaci postranní kolečka? U toho se musí při zastavení dávat nohy dolů?
neboj,on pocka nez prijedes zpatky a pak te bude chytat,vynda ti stojan a muzes vklidu slezt
Naposledy editováno 18.08.2010 14:31:01
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Goldwiňáci, kolik vám to jezdí
ivitko>Ty Tvý tachometrový rychlosi mě pěkně....
Jojo, zjistila jsi, že v reálu Ti to moc nejede
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Goldwiňáci, kolik vám to jezdí
Cooker>Jojo, zjistila jsi, že v reálu Ti to moc nejede
...ha ha...he he..hi hi...
...jsem Ti dávala náskok...tos nepoznal....?....
Naposledy editováno 18.08.2010 14:28:22
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Goldwiňáci, kolik vám to jezdí
ivitko>...ha ha...he he..hi hi...
...jsem Ti dávala náskok...tos nepoznal....?....
Vlastně jo ... měl čas na celou kávičku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Goldwiňáci, kolik vám to jezdí
Cooker>Vlastně jo ... měl čas na celou kávičku
Jsi hroznej kecal...víš to?....
...a nezasírej to tu jo?....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Goldwiňáci, kolik vám to jezdí
ivitko>Jsi hroznej kecal...víš to?....
...a nezasírej to tu jo?....
A klidně to tu zarejte, vždyť jde o ho... Jsme tu pro zábavu
Technická data - Honda GL 1800 A Gold Wing
Obecné informace
Goldwing.jpg
Model:
Goldwing GL 1800
Značka: Honda
Modelová řada: 2005
Kategorie: Cestovní
Země výroby:
Japonsko
Rozměry
Délka motocyklu:
2635 mm
Šířka motocyklu: 945 mm
Výška sedla: 740 mm
Rozvor kol: 1690 mm
Počet sedadel: 2
Suchá hmotnost: 359 kg
Motor / palivo
Zdvihový objem:
1885 cm3
Typ motoru:
F6, zážehový čtyřdobý
Počet válců:
6
Ventilů na válec: 2
Ventilový rozvod: OHC
(ventily i vačkový hřídel v hlavě válce)
Úhel válců
45° do "V"
Chlazení motoru:
Kapalinou
Systém paliva:
Elektronické vstřikování
Objem nádrže:
25 l
Rychlost / výkon
Maximální výkon: 87 kW/5500 ot./min.
Poměr výkon/váha: 0.2423 kW/kg
Max. točivý moment: 167 Nm/4000 ot./min.
Maximální rychlost: 200 km/h
Zrychlení (0-100km/h) 4,5s
Brzdy / převodovka
Brzdový systém: ABS
Přední brzdy: Dvojité kotoučové, 296 mm
Zadní brzdy: Kotoučové, 316 mm
Pneumatiky: vpředu 130/70 R18
vzadu 180/60R16
Typ převodovky: manuální 5-stupňová se zpátečkou
Equipment
Radio, MP3 player, navigation, cruise control, rear shock absorbers with 2 memory settings, three storage boxes with long distance power closing system
Jinak s GL 1500 jsem se nedostal víc jak 175 ( ideální bylo 120 - 130 )
A s GL 1200 to bylo jiný. Tam jsem jel tak max 130 - 140 ( ale ji vyhovovalo tak 80 - 100 )
1 reakcí na tento příspěvek Goldwiňáci, kolik vám to jezdí
Gl1800 maximálka tachometrových 200 už nepříjemně vibruje -dál nemám koule - ona asi jo,ale PROČ?
Motor je nadoraz a 5 je zde na takovou rychlost krátká . GL1800 kolem 195 jede i ve dvou!!!.
No podívejte se kolik je maximálka v USA 104 vyjímečně 110Km/h a zasmějete se tvrzení Miloše
. Měl jsem HD ELECTRU a projel s ní ve dvou full naložení Stelvio -té se to teprv nelíbilo- rukověť naraženou na kolenu a brzdit do kopce, aby ti motor neškubal zadním kolem.Dala to přes protisměr..jako ostatní
GL1800 jede po stupačkách -a konstrukce, kdy jeho boxer sedí dole a ty navrchu je jak kyvadlo!!! A tudíž nemusíš vysedávat ze sedla a klopit jen uber, krouťák přibrzdí před zatáčkou, pak to tam nahul a přidávej -vykroužíš zatáčku tak ,že prodřeš hlásiče (mám plotny s kluzáky)
Jediný limit je předkop a podobné doplňky - stojánek v chromu, delší stupačky... no a VÁHA - Fyzika -brždění, gumy - rychlost překlopení ,ale sériový stroj bude běžným naháčům běžně stačit v jakékoliv zatáčce. Takže GL 1800 a zatáčky ....kurňa že JO!!! A JAK!!
No chce to ten výše zmíněný tuning- podvozku i motoru (progrese,vpředu i vzadu - funkční tlumiče a ložisko krku.)
Předtím bych se bál to dát do takovýho Vinglu s Gold.Winglem No i tak se občas bojím- on dá vždy víc než já ....až to jednou bude naopak
Naposledy editováno 12.05.2016 19:54:02
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Podložka alternatoru Honda GL1800 GoldWing | zjedz | 2 | 10.3.2024 v 23:16 zjedz |
Výměna gum přezutí Honda GL1800 GoldWing | Polous | 16 | 7.2.2024 v 12:25 Danielodek |
Goldwing škube a svítí závada FI Honda GL1800 GoldWing | winner820614 | 6 | 22.10.2023 v 13:29 winner820614 |
Kdo vymýšlí takové debiloviny [1, 2] Honda GL1800 GoldWing | Tommp3 | 47 | 2.9.2023 v 09:46 Číkus |
kvalitní baterie [1, 2, 3] Honda GL1800 GoldWing | šuma | 85 | 5.10.2022 v 16:43 MotoMike |