globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: smazat
17.8.2015 v 20:08
Nevím jak se to maže.

Naposledy editováno 03.12.2015 18:33:21

smazat

17.8.2015 v 21:19 | Nahoru | #1
A jak měříš olej? A jakou viskozitu tam máš?

smazat

17.8.2015 v 22:22 | Nahoru | #2
Olej 10W40 a po jízdě chcípnu na rovince vytáhnu měrku, utřu a zastrčím bez šroubování a vytáhnu. Tím to určitě nebude.

smazat

17.8.2015 v 22:38 | Nahoru | #3
Pokud měříš hned po tom, jak moto chcípneš, tak tam bude zakopaný pes :D

smazat

18.8.2015 v 09:08 | Nahoru | #4
Meriaš dobre, DRZ má olej v ráme. Teda treba meriať po jazde, nie čakať kým olej stečie niekam do útrob...

Riešili sme podobný problém, DRZtka zožrala od výmeny (cca 1500km) toľko oleja, až to neustála sacia vačka. Holt majiteľ si nekontroloval hladinu... Takisto ako ty, žiaden modrý dym, pravidelný chod, valec a krúžky v norme. Netuším kadiaľ sa ten olej mohol stratiť...

1 reakcí na tento příspěvek smazat

18.8.2015 v 12:24 | Nahoru | #5
Ještě jsem někde četl, že by to mohla být bohatá směs a smývá to olej ze stěny válce, ale svíčka má cihlovou barvu, tak nevím. A nijak jsi to nevyřešil jak ti to sežralo na 1500km?

smazat

18.8.2015 v 12:54 | Nahoru | #6
Urobila sa základná rozborka - krúžky v norme, cez vodnú pumpu to nešlo. Takže pravdepodobne guferá ventilov. Majiteľ kúpil ďalší kus na náhradné diely, prehodili sme motor a konkrétnu príčinu som ďalej neriešil...

Motorka ničím nedala najavo že by brala olej. Spalovák bol trochu opečený, ale rozhodne nevyzeral že cez neho prešli dva litre oleja za tak krátku dobu...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) smazat

19.8.2015 v 00:00 | Nahoru | #7
danield2>

taky mi motorka brala olej, vložka válce měla ovalitu. Vyměnil jsem gufera ventilů, nechal vyrobit novou vložku podle původního pístu, dal nové kruhy a pak olej brala max deci na 1000 km...

Zaměř se na tu ovalitu...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) smazat

19.8.2015 v 11:50 | Nahoru | #8
ST-M>
V prvním příspěvku jsem psal, že ovalita je v normě. Rozdíl je jen 0,005mm a to je v normě. Zkusím najet ještě trochu víc km, možná si to sedne. V hladkém válci se píst asi nevyjede tak rychle.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) smazat

20.8.2015 v 10:43 | Nahoru | #9
danield2>

No já ti to vymlouvat nebudu, ale dost bych si byl jistý, že pokud máš ovalitu ve vložce a dals nové kruhy, tak tam prostě ta vůle ještě "chvíli" bude...

(reakce na) smazat

21.8.2015 v 12:19 | Nahoru | #10
ST-M>
Proto zkusím ještě najet nějaké kilometry jestli se to zlepší a když né, tak budu muset udělat výbrus a zase nový píst
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nejede z nízkých otáček karburátor Suzuki DR-Z400S Fic6 11 26.4.2024 v 07:24 Fic6
Umístění regulátoru, spojka [1, 2] Suzuki DR-Z400S Fic6 31 31.1.2024 v 16:06 Jenik789
Enduro pro začátečníka [1, 2] Husqvarna TE 410, Honda XR 400, Suzuki DR-Z400S Fenome753 39 8.8.2023 v 14:03 400xr
Oprava a rada k motoru 400drz Suzuki DR-Z400S mikyR8 12 17.4.2023 v 14:00 assassin
Jízda s jednou pružinou Suzuki DR-Z400S Pedl 21 8.7.2022 v 18:16 Ghost-CBR1000rr


TOPlist