1 reakcí na tento příspěvek Motorka nedrží stopu GS 500E
1. Zkontroluj stopu zadního kola!
2. Ujisti se že obě přední vidlice jsou uchycené ve stejné rovině (jako že by pak mohla být jedna měkči a druhá tvrdší)
3. Utáhni zadní kyvku.
4. Zkontroluj řízení (musí jít zlehka)
Pokud ještě nekoho něco napadá přidejte se.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka nedrží stopu GS 500E
1 reakcí na tento příspěvek Motorka nedrží stopu GS 500E
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka nedrží stopu GS 500E
sting>Nevím přesně jak se to má správně dělat, nejsem nějakej mechanik, ale já jsem to dělal tak že jsem si šuplerou změřil vzdálenost od kyvky k ráfku na jedné straně a pak na druhé (tyto dva údaje by se měli rovnat).
Asi blbost,mám na straně k řetězu větší vzdálenost.Vzdálenost zadní osy od napínáku by měla být stejná.Jinak 2m deskou přiloženou z boku ke kolům se dá zhruba změřit stopa.Nebo pohledem ze zadu,když jedeš,jestli není do X.1 reakcí na tento příspěvek Motorka nedrží stopu GS 500E
1 reakcí na tento příspěvek Motorka nedrží stopu GS 500E
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka nedrží stopu GS 500E
Motorku hoď na centrál(př. kolo musí být v luftu),vem ze předu za vidle(za oba tlumiče) a pohybem do předu a do zadu vyzkoušej,jestli nemaj vůli.
Poznáš to taky když sedneš na moto,vemeš za př. przdu(ještě lépe opřeš kolo o obrubník) a budeš se snažit tlačit moto vpřed a hned vzad(vůli bys poznal,kdyby v tom jako by cvakalo,nebo něco přeskakovalo,ale to už by musela být sakra vůle).
Zkontroluj dotažení z. kola + závlek př. + z. kola,jak tu někdo psal.
Naposledy editováno 19.03.2008 11:28:17
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka nedrží stopu GS 500E
" Rovnou deskou. Přilož ji z boku k zadní gumě z jedné i druhé strany a musí mít stejnou vzdálenost od přední gumy na obou stranách."
Jen doplnim,že ty rovný latě je lepší přitáhnou ke kolu tak cca 10 cm od země(aby se měly pořádně o co opřít a bylo to přesnější)
Nebo za sebou někoho vyšli,až se pojedeš projet,ať na to ze zadu při rovné jízdě mrkne.Pokud by to bylo o dost,tak se to pozná i takhle...
Ale tipnul bych to spíš na tu vůli v řízení,nabo naopak moc dotáhlej krk...
Naposledy editováno 19.03.2008 12:07:12
Agent>Stopu seřídíš tak, že dáš motku na hlavní stojan, vezmeš dlouhou rovnou lať a tu přiložíš k přednímu kolu tak, aby se dotýkala z boku kola v obou bodech a zároveň se musí dotýkat i zadního kola v obou bodech.
Trochu blbost ne? přední kolo je širší, jak zadní, takže tu lať přiložíš k zadnímu kolu, tak aby se i opírala na 2 místech. napřed na jedné a pak na druhé straně a k přednímu kolu musí být na levé i pravé straně stejně daleko. to co píšeš ty by šlo na moto se stejnýma rozměrama gum.
Naposledy editováno 19.06.2008 20:46:49