No ale když je na kostře (+)tak si to mužů prepolovat na (-) a to chci ..z borcem odtud ( J.M.K) sem to řešil a říkal že je to lepší mít kostru (-) ..jenže to pálí pojistky hned po zapojení kostry... Rozvod mám : z baterky přes pojistku na dynamo na cvok 51..další kabl jde z baterky přes pojistku na cívku na kontakt 15 a z cívky z kontaktu 1 na dynamo na cvok 1.. A to relé je teda v pořádku? Když ho mám přitáhly jakoby k motoru?
1 reakcí na tento příspěvek Problém se zapalovanin
1 reakcí na tento příspěvek Problém se zapalovanin
tenhle pán ti to opraví a seřídí doporučuji
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
nová kniha - Motocykly v Českoslove... ČZ 175/477, Jawa 250 Pérák, Honda CB 1000F, Manet Ta... | Dolin | 21 | 30.4.2024 v 07:51 cmiral |
Jak zjistit majitele vozidla [1, 2] Jawa 250 Pérák, Piaggio Ape Van | Kyselizeli | 36 | 8.4.2024 v 07:05 prcek123 |
Ceny Jawa [1 ... 10, 11] Jawa 250 Pérák | tatrula | 314 | 4.4.2024 v 14:35 Dolin |
2023 - Nová Jawa 650 a 800 [1 ... 8, 9] Jawa 250 Pérák, Jawa 660 Sportard/Adenium, Jawa 660 ... | Dolin | 265 | 23.3.2024 v 16:31 Drakl |
Indentifikace dílů Jawa 250 Pérák | xbsalo | 12 | 20.2.2024 v 22:02 Dolin |