paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Změna motorky??
 
18.3.2008 v 13:23
Zdravim všechny motorkáře.Mám asi 1,5roku bandita 1200,ale před ním jsem měl Gileru RC 600 (enduro)Ted mám dilema,páč mi pořád vrtá hlavou nějaký enduro.Uvažuju o BMW F650 dakar,ale nevim jak jede.Rád jezdim na výlety,ale občas zařádim v terénu.Měnil jste někdo jako já?Nechybí pak člověku ten výkon?Nejsem zase takovej ten střelec,jezdim vcelku s rozumem (až na vyjímkya náhodou nevíte jak je na tom ten dakar v terénu??snese to nějaký ty menší skoky Díky za rady

Změna motorky??

18.3.2008 v 13:36 | Nahoru | #1
Měnil jsem GSX1200 za enduro,chtěl jsem afriku páč už jsem kdysi měl dr 800,ale po skoro hodinový jízdě jsem se nepřemluvil a skusil znova DR800 a nic mi nechybí,ten jednoválec ti přinese jiný radosti a je to universálnější a zábavnější než se bezcílně poflakovat po silnici,a díky tvrdosti jednoválce ovladatelnosti endura na cestách kde se nedá ject víc jak 140-160 se pohybuju rychlejš než na kdejaký silniční motorce,klidně do toho jdi,myslím že nebudeš sklamanej,na výkon to bude dost podobný jak ta gilera a v terénu se s tím dá v pododě jako ze všema těmahle endurama jako je xt,dr a td

Naposledy editováno 18.03.2008 13:46:26

1 reakcí na tento příspěvek Změna motorky??

18.3.2008 v 13:54 | Nahoru | #2
No hele presne tohle mi taky docela dlouho vrta hlavou :) Mam stejnou masinu ale potom co jsem se uz nekolikrat projel me to preslo. Navic ta brambora nebude to prave orechove. Do terenu to je skoro to same jak ten bandit a na cestu to je vibrator. Ja to spis vyresim tak ze koupim neco levnejsiho ciste tereniho. Vis jak cim univerzajlnejsi motorka tim podle mne horsi

Změna motorky??

18.3.2008 v 14:19 | Nahoru | #3
Přesedla jsem z XJR 1300 na BMW R 1100 GS. Sešoupla jsem se ze sta koní na 80. První jízdy byly šok. Nejede to, v jednom kuse musím řadit, pětka nic nepobere, krouťák žádnej... Chvíli mi trvalo, než jsem si zvykla, zato pak jsem si dva roky jen lebedila. To pohodlí na cestování, bezpečí na silnici a zážitky z terénu mi XJR nikdy nemohlo dát. Nelitovala jsem ani chvilku.

Loni jsem zase přesedlala, tentokrát na KTM 640. Takže další sešup z osmdesáti koní na čtyřicet devět. Krouťák absolutně žádnej, zátah žádnej, víc než 117 jsem s tím nejela, ale to všechno mi vynahrazuje její podvozek v terénu.

Takže když víš co chceš, zvykneš si rychle :). Ale musíš to opravdu chtít

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna motorky??

18.3.2008 v 14:20 | Nahoru | #4
No06> GS 650 v terénu dokáže hodně Jediný limit je řidič

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna motorky??

18.3.2008 v 14:32 | Nahoru | #5

Klasika>No06> GS 650 v terénu dokáže hodně Jediný limit je řidič


Asi jo ale ja bych nemel to srdce s temi plasty nekde valet po lese.

(reakce na) Změna motorky??

18.3.2008 v 14:33 | Nahoru | #6
No06> to už je jiná

1 reakcí na tento příspěvek Změna motorky??

18.3.2008 v 18:58 | Nahoru | #7
GS dakar toho v terenu myslim zvladne vcelku dost... otazka druha je jestli to neni skoda za ty penize

Ideal je mit asi 2 motorky... vykon na cestovani a neco lehciho do terenu... bych si asi nechal toho bandita a prikoupil nejaky DR350 apod do zacatku... a nebo opravdu ten kompromis a Big/afrika... ale z kazde strany musis trochu ubrat na ocekavani.

(reakce na) Změna motorky??

18.3.2008 v 20:37 | Nahoru | #8

Toman>GS dakar toho v terenu myslim zvladne vcelku dost... otazka druha je jestli to neni skoda za ty penize



Škoda je umřít Osobně pokud si kupuju mootrku do terénu, tak ji rozhodně nebudu mít na okrasu to si pak nic kupovat nemusím
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist