již v předchozím příspěvku jsem psal že mám problém se startováním. Nyní bych to chtěl podrobněji sepsat co jsem všechno udělal atd... a není možný aby mi tu nikdo neporadil mezi odborníky !
Popis závady:
Když chci nastartovat motorku, musím ji hooodně přemlouvat. Někdy tu kočku ani nepřemluvím. V motoru je nainvestováno přes 40K a mám od toho faktury z firmy pptmoto. Bohužel bych tento problém chápal když je motorka studená (se zavřenýma očima), ale nechápu ho když motorku nechám zahřát tak že po vypnutí motoru fouká ještě větrák na chlazení dalších 5 sekund po vypnutí moto. Když chci motorku nastartovat hned tak prostě nejde když je studená a i když je ohřátá.
Udělal jsem:
- Rozebral jsem motorku
- Pošteloval trošku elektriku
- Zkontroloval jestli háže jiskru svíčka (Háže, ale moc ne se mi zdá, byl jsem zvyklej na větší)
- Zkontroloval jsem karburátor 2/3 trysek jsou volné, třetí je jaksi ucpaná ale nejsem si jistý jestli to není schválně.
- Karburátor byl naprosto čistý
- Pojistky jsou také ok
- Půjčil jsem si novou baterku na vyzkoušení
- Nový benzín v nádrži
- Nová svíčka
- Nová fajfka
Další info:
- Psal jsem si s borcem z bulharska a ten mi psal že měl podobný problém a že měl v háji magnety, ale to by mi přece svíčka neházela jiskru vůbec ne ?
- Další nápad byl že jsou špatně seřízené ventily a že se netahá benzín (Benzín na svíčce byl)
Už si vážně nevím rady co s tou kočkou mám dělat, jak nastartuje tak je znát že je motor po GO protože jede jak splašená, ale potřeboval bych vždycky nastartovat a né ji půl hodiny přemlouvat u Kauflandu s laděnímy výfuky když na vás čučí parta důchodců a smějou se že jim div nevypadnou protézy a pak začnou nadávat že tam dělám hluk.
Budu velmi rád za každé info !!! a kdo by chtěl se na ni přijít podívat osobně tak platím zlatem !
Okres: Olomouc
Město: Zábřeh na Moravě
Nevim jak Ja1, ale já mám volnoběh normální. Dál je třeba mít funkční akcelerační pumpičku, aby si před startem mohl táhánim plynu nalejt benzin do sání. Já když startuju studenou, tak 2-3 vrknu plynem a v teplym počasí bez sytiče startuju. Když ne, zavrkám znovu, až jde smrad z vejfuku. Teplou musim navrkat 5-6x , páč horký motor odpařuje benzin rychleji a většinou na třetí otočení jde, někdy i na první. Já mám ještě kick start a to mi jde ne šlápnutí vždy ;)
Nevěřil bys, když mašinu trápíš na stojánku startérem a smrdí pořád benzín, co to dovede. Sundej levý koleno a vyleješ decák benzinu. Já to udělal a šla na drbnutí. Rádoby hovadina, ale pomohla. Od té doby startuju jen kolmo stroj.
http://img4.rajce.id...s/IMAG0858.jpg?ver=2
Jako kdyz sem menil svicku, tak sem koukal jakou to dava jiskru a nezdala se mne zrovna moc velka..hlavne mne prisla bila, coz sem si rikal, ze neni uplne v pohode. Takze v tom tlaku ve valci to dela buh vi co. Kazdopadne za kazdou radu budu jedine rad. Ke Kotrbovi se mne nepodarilo nacpat, vypada to, ze se mu uz moc nechce delat, kazdopadne sem nasel jedinej servis v Repich, kde delaj Husky, ale moc pruzni tam nejsou. Takze jakakoliv rada se hodi a jsem za ni neskonale vdecnej. DIky.
Kotrba už je starší pán a už to nedělá, spíš jen klukovi na závody a možná známý. Ale po telefonu poradí ještě ;)
Svíčka musí být jedině NGK C7E, nebo C7E iridium. Ostatní náhražky stojí za hovno, jako třeba Brisk. S tou to sice hezky chytalo, ale výkon v prdeli.
Sklepni si odtrh na svíci pro lepší jiskru. Dávám tak málo, dokud to nezačne střílet a prskat za jízdy bez plynu, pak trochu přidám. Jeto cca 0,5-0,6. Výrobce má 0,7mm
1 reakcí na tento příspěvek Husqvarna SM 610 E rv. 2000 - Problém se startováním
Volal mi borec ze servisu že přišel na závadu, nejprve je tam špatná příruba mezi karburátorem a motorem. Mě se zdála v pohodě, ale je prej naprosto shnilá a pak jsem tam měl hroznej problém v Elektrice (Nevím přesně jakej, ale zeptám se ho). Zejtra si pro ni jedu a napíšu jsem lepší INFO !:)
Naposledy editováno 23.07.2015 20:18:18
1 reakcí na tento příspěvek Husqvarna SM 610 E rv. 2000 - Problém se startováním
1 reakcí na tento příspěvek Husqvarna SM 610 E rv. 2000 - Problém se startováním
FestikCZ píše: Tak zrovna teď sháním také přírubu. Na ty husky se tak hrozně těžce něco shání !!! Kdyby měl někdo link, nebo kontakt. Byl bych rád.
Dyť to píšu Motoprestige! Stáhni si katalog dílů, dej jim číslo a oni ti hned řeknou, zda to seženou, za jak dlouho a kolik zahučíš.
1 reakcí na tento příspěvek Husqvarna SM 610 E rv. 2000 - Problém se startováním
1) Na hovno baterka
2) Horší příruba, ale to zase až tak moc nevadí
3) Doporučil mi koupit novou CDI jednotku, jak tu někdo už posílal. Protože startování přes cívku je prej na hovno.
4) Nějaký problém v elektrice (Ale neřekl mi to, je to jeho tajemství prej :(( )
Za studena to chytá hůř, ale prej se na ni musí jako na italskou děvušku, když je ohřátá tak chytne na druhý pootočení. Naprostý rozdíl. Myslím si že jak vyměním přírubu + to nový CDI tak to bude úplně něco jinýho :)
Jinak mohl by si mi prosím napsat jak to tam objednat ? Nemůžu si stáhnout žádnej katalog a není tam ani kontakt :(( Díky
2) pokud není diravá, nemá vlivl na fukci
3) Ignitech je dobrá věc, ale žiju bez něho do dnes. Zatím.
4) Pokud ti servisák neřekne co s tim je, tak je to jouda a už bych mu stroj do ruky nedal!!! Zaplatíš raketu bůh ví co tam dojebal.
Za tepla máš cajk, tak za studena zatahej několikrát za plyn,sytič a start bez plynu. Seš si jistej, že ti funguje akcelerační pumpa? To ti ten borec dělal, kontroloval? Jinak můžeš tahat za gas jak trouba a nic ti pod svíci nedá, dokud nenasaje.
Ignitech asi u těch zástupců.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Husqvarna 410 TE Výměna oleje Husqvarna TE 410 | Tomek1 | 15 | 14.4.2024 v 09:04 assassin |
Husqvarna 410 TE přerušovač blinkrů Husqvarna TE 410 | Tomek1 | 11 | 10.4.2024 v 12:18 Tomek1 |
Řetězové kolco Husqvarna Husqvarna SMR 610S/TE 610E | Ivaan | 4 | 27.9.2023 v 20:31 Kohlstein |
Husqvarna TE610E množství oleje Husqvarna SMR 610S/TE 610E | PPKP | 7 | 19.9.2023 v 16:44 Djpepe |
Přehrávání motoru při volnoběhu Husqvarna SMR 610S/TE 610E | Djpepe | 5 | 15.9.2023 v 18:36 kawar125 |