1 reakcí na tento příspěvek razeni s mezi plynem
2 reakcí na tento příspěvek razeni s mezi plynem
3 reakcí na tento příspěvek razeni s mezi plynem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) razeni s mezi plynem
ja1 píše: je to jen efekt.... abys něco šetřil,musel bys mít neutrál a spojku v záběru,což nemáš. maximálně tím dokážeš zvednout spotřebu.nic vic..nic mín
Mýlíte se, doporučil bych nastudovat problematiku než tady šířit bludy. "Meziplyn" má svoje opodstatnění. Ale abych byl fér, tak aspoň s tou spotřebou jste to trefil.
ja1 píše: kdxž to vemeš logicky tak ty rozepneš spojku ,lamely se od sebe odlepí a ty je plynem roztočíš rychleji čímž odletí olej a pak se zas po zařazení rychlosti spojka sepne a otáčky se zase musí srovnat.. ano lamely rychleji ubývají
a co když tam olej není?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) razeni s mezi plynem
torvik píše: Mýlíte se, doporučil bych nastudovat problematiku než tady šířit bludy. "Meziplyn" má svoje opodstatnění. Ale abych byl fér, tak aspoň s tou spotřebou jste to trefil.
Já vidím jediné opodstatnění v tom, že tzv. meziplynem srovnáš při řazení dolů otáčky zadního kola, tedy rychlost vozidla s otáčkami motoru při dané konkrétní zařazené rychlosti, tudíž jízda bude plynulejší, spolujezdec nebude skákat tam a sem, zabráníš tím smyknutí zadního kola vlivem brzdného účinku motoru, tím se může šetřit zadní guma, to však musíš ten meziplyn trefit, ale není to bezpodmínečně nutné, pokud nejedeš střelbu na okruhu.
Jinak nevím, měl by jsi nám to tady vysvětlit.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) razeni s mezi plynem
Třeba tady ve 2:10 podřadím s meziplynem. Udělal jsem tam sice tu chybu, že jsem měl po podřazení hned plynule přidat plyn a ne to nechat přibrzdit motorem - jednou jsem to udělal ze 4. na 2., byl jsem pomalej na spojku a došlo na nechtěnou jízdu po zadním. V 6:15 by už měl bejt lepší. Samotnej proces meziplynu je už snad v pořádku
U motorky jde opravdu pouze o to srovnat otáčky nižšího kvaltu a motoru, a to právě kvůli tomu, aby se nekouslo zadní kolo, neničila se řetězovka, převodovka a td.
Správně bys při podřazování pouze přidal plyn tak aby si pouze cvaknul nižší kvalt a motorka ani necukla(prostě krásně plynule tam sednul),
to se nechá i bez spojky a bez rychlo řazení, ale chce to cit a cvik :)
Pak jde řadit nádherně bez jakéhokoli odporu a je to i citlivé k převodovce.
Konec konců na motokrosu se tak řadí běžně a lidi co to uměj tak řaděj i na supersportu...
Naposledy editováno 16.07.2015 10:39:17
1 reakcí na tento příspěvek razeni s mezi plynem
tam jde o otáčky motoru víc než o řazení...podívej se kolik závodníků používá vrknutí plynem .....lepší je se naučit řadit včas a bez vrkání
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) razeni s mezi plynem
ja1 píše: Konec konců na motokrosu se tak řadí běžně a lidi co to uměj tak řaděj i na supersportu
tam jde o otáčky motoru víc než o řazení...podívej se kolik závodníků používá vrknutí plynem .....lepší je se naučit řadit včas a bez vrkání
Když se podíváš na starší záznamy závodů vrkají všichni závodníci. Mizí to s příchodem antihop spojek.
Mluvím o silničních závodech. Motokros je trochu jiné kafe.
Občas řadím nahoru bez spojky... ale to je většinou, když zrovna šahám na tu kočku, co sedí za mnou
Naposledy editováno 16.07.2015 11:03:24
2 reakcí na tento příspěvek razeni s mezi plynem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) razeni s mezi plynem
Harry007 píše: http://www.motorkari.cz/clanky/jak-na-to/razeni-prevodovych-stupnu-13174.html
Hezky napsaný článek, ale co nám vlastně řekl, kromě toho, že u motocyklů se používá nesynchronizovaná převodovka,což každý kdo tu chce diskutovat musí vědět, a že jsou různé technické vychytávky jak zrychlit řazení, tak jen to, že je třeba srovnat otáčky hřídelů převodovky a jestli je srovnáš adekvátním přidáním plynu když vymáčkneš spojku, nebo vrknutím, což je taky možnost, je snad úplně jedno, já jezdím tak i tak, jde jenom o cvik jak ti to vyhovuje.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Honda xr 125l jinny motor Honda XR 125, Honda XR 125 L | Hugomela12273i3jek | 12 | 11.1.2024 v 01:22 pps2 |
Otáčkoměr honda xr Honda XR 125, Honda XR 125 L | Ales5 | 3 | 7.1.2024 v 20:55 krokoš |
Co za enduro Honda XR 125, Yamaha XT 125R, Yamaha DT 125 E | Aposhtol | 4 | 8.8.2023 v 19:31 krokoš |
Xrko za 32000 Honda XR 125, Honda XR 125 L | fissionCZ | 14 | 6.1.2021 v 16:56 Massakra |
Pneu na XR 125 do terénu [1, 2] Honda XR 125 | dave-lister | 52 | 6.12.2020 v 07:04 dave-lister |