globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Přísady do oleje např RVS Master
 
10.3.2008 v 12:43
zdravím na výstavě jsem se setkal s nabídkou přísady do oleje, něco jako kovokeramika.Máte s tím někdo nějaké zkušenosti??Přemýšlím jestli to koupit a použít,ale mám obavy abych si s tím víc neublížil.Jinak moto gsxr 1100 s motorem b12.Díky za pomoc Tom

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přísady do oleje např RVS Master

17.3.2008 v 07:39 | Nahoru | #61
Rudýn> No ja tomu rozumim tak, ze ta vrstva se vytvari vyhradne na trecich parech ze zeleznych kovu (ferrolsilikaty!), ne pak sama na sobe. Navic pisou ze jeji tvorna je regulovana prave trenim a nova vrstva ma udajne treni mnohonasobne mensi nez nez puvodni material, takze tvorba se zastavi.

1 reakcí na tento příspěvek Přísady do oleje např RVS Master

17.3.2008 v 09:38 | Nahoru | #62
Vysvětlete mi jednu věc - když to tak skvěle funguje, proč to neaplikují automotive výrobci rovnou při výrobě? Vždyť by získali proti konkurenci obrovskou výhodu v životnosti, výkonu, spotřebě... Já těm manažerům fakt nerozumím, zahodit takovou šanci. Oni jsou úplně blbí a musí to za ně dodělávat Franta v kůlně dodatečným nalitím. Svět je fakt na hlavu! lol

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přísady do oleje např RVS Master

17.3.2008 v 10:21 | Nahoru | #63

1100Virago>Vysvětlete mi jednu věc - když to tak skvěle funguje, proč to neaplikují automotive výrobci rovnou při výrobě? Vždyť by získali proti konkurenci obrovskou výhodu v životnosti, výkonu, spotřebě... Já těm manažerům fakt nerozumím, zahodit takovou šanci. Oni jsou úplně blbí a musí to za ně dodělávat Franta v kůlně dodatečným nalitím. Svět je fakt na hlavu! lol



Jak to mam vedet a jak mam vedet ze to funguje nebo nefunguje? Nic takoveho jsem tu nenapsal, zkus si moje prispevky precist. Opakuji nevim to a neobhajuju! Btw: leckde se takove pripravky v prvovyrobe pouzivaji, napr. Honda pouziva pri montazi kluznych lozisek pripravky na bazi Mo2S, predepisuje to i v servisnim manualu.

(reakce na) Přísady do oleje např RVS Master

17.3.2008 v 12:11 | Nahoru | #64
PetrVTR_new: Nebuď tak vztahovačný Nebylo to konkrétně na tebe, jen obecný dotaz do diskuse. Jinak molybdenová vazelína se používá běžně, nejen v Hondě. A taky se neprodává podomním obchodem a neslibuje zázračné zvýšení výkonu a snížení spotřeby a opotřebení.

(reakce na) Přísady do oleje např RVS Master

17.3.2008 v 13:55 | Nahoru | #65
PetrVTR_new> No jak to píšou, tak si to dost protiřečí - na jedný straně to dokáže "vytmelit" až 1,5 mm a na druhou stranu vytvořená vrstva údajně silně omezuje tření (teplo) a tak už tam nic nenarůstá.

1 reakcí na tento příspěvek Přísady do oleje např RVS Master

17.3.2008 v 13:58 | Nahoru | #66
1100Virago - proč by měl výrobce auta chtít, aby motor sloužil věčně? je to naprosto kontraproduktivní s ohledem na cyklus výrobků - musí Ti zestárnout a stát se pro Tebe finančně nákladnější, než nový auto a Ty teda jdeš a koupíš jiný, novější..podle mě je životnost motoru nastavená tak, aby výroba nebyla moc drahá a na druhou stranu aby to něco vydrželo, ale ne zase věčně..
a ta výrobní cena je největší problém - nebudeš tomu věřit, ale v automobilovým průmyslu se šetří halíře na takovejch kravinách, jako trochu jiný matičky, který budou levnější-v těch milionech vyrobených kusů to je pak všechno znát.
takže proč to nedělaj výrobci podle mě není vysvětlení, jestli to funguje, nebo ne..

to vrstvení mi taky není moc jasný - aneb jak rychle se materiál vlastně navrství - protože po vytvoření první vrstvy dojde ke snížení tření a tím už logicky nemůže vznikat další vrstvení materiálu, protože RSV funguje pouze tam, kde je tření s vysokou teplotou..
takže jsem ochotnej připustit, že nějakej přínos to mít bude a že to funguje, ale nějaký milimetrový neověřený nárůsty budou reklamní slátanina - aneb mají pouze fotky, i když určitě nikde nebyl problém změřit vačku před aplikací a po aplikaci..přesto to neudělali..

Přísady do oleje např RVS Master

17.3.2008 v 14:02 | Nahoru | #67
jo ještě mě napadl jeden příklad - v ne příliš starý příručce k hondě Transalp zahrnující i modelvou řadu od r. 2000 se uvádí mazat řetěz olejem s tou a tou viskozitou - mazací spreje se nedoporučují, protože mohou řetěz poškodit - takže jak vidno, výrobce se nutně do druhovýroby nehrne, nebo snad někde vidítě mazací spreje Honda, Yamaha? ne..jen Motul apod.. :)

stejně tak donedávna nebyla možná přestavba nových škodovek na plyn bez ztráty záruky (jak v současný době, nevím), a přitom jak těžký by pro výrobce bylo udělat nějakej test?

Přísady do oleje např RVS Master

17.3.2008 v 14:13 | Nahoru | #68
ještě mě napadlo dohodnout to s nějakým moto periodikem - sehnat starej prokazatelně opotřebenej motor ideálně čtyřvál právě kvůli tomu sledování vyrovnání komprese, s výkonem už nedosahujícím původních hodnot, zdokumentovat opotřebení. nalít RSV, 5-10tis pojezdit popsat subjektivní zlepšení a pak rozebrat, změřit prohlídnout a výsledky porovnat s hodnotama před ošetřením..

edit - by do toho mohl jít třeba server Motorkáři, by to byla dobrá reklama i pro něj..

Naposledy editováno 17.03.2008 14:14:15

(reakce na) Přísady do oleje např RVS Master

17.3.2008 v 14:48 | Nahoru | #69
Němec: Výrobce nemusí chtít, aby motor sloužil věčně. Ale dneska už jde většina aut do kopru kvůli jiným věcem, než mrtvý motor. A hlavně - proč se výrobci v reklamách předhánějí každým kilowattem navíc, každou ušetřenou deckou benzínu? Proč je Toyota tak hrdá na svůj punc spolehlivosti? A tady jim leží prostředek na zlepšení image na zlatém podnose doslova za pár kaček a NIKDO ho nezvedne.

Přísady do oleje např RVS Master

17.3.2008 v 15:24 | Nahoru | #70
1100Virago - sice logický, ale pořád spekulace. způsob provádění testů a jejich prezentace mluví spíš ve prospěch skeptiků, ale dokud nebudeš nikde mít test se zhodnocením, tak jsou to pořád spekulace..

jinak doporučuju srovnání s kanadskou stránkou, která je mnohem umírněnější -
http://www.rvs-tec.c...mation/benefits.html

Can. stránky - Power - min 5%
CZ stránky - Zvětšení výkonu až o 30%.

Can. stránky - fule consumption - min 5%, Fuel economy will be improved by up to 10%
CZ stránky - Snížení spotřeby pohonných hmot až 20% (v závislosti na původním stavu)

mimochodem testy na kanadských stránkách jsou z let 2004 lol lol

Přísady do oleje např RVS Master

17.3.2008 v 16:01 | Nahoru | #71
mam doma ze svych detskych let pionyra, snazil sem se ho od motoru postavit aby poradne jel... novej vybrus atd.. ale vybrus se podaril moc tesnej... takze cca 5min jede ok a jak se ohreje tak se pridira a nejede... myslite ze by to "opravilo" i tohle? ze by mi mohl nekdo kousek odlejt , z tech co uz se nachytali... to ze to naleju do benzinu abych to prohnal spalovacim prostorem by tomuhle zazraku nemelo vadit ne?

1 reakcí na tento příspěvek Přísady do oleje např RVS Master

17.3.2008 v 16:03 | Nahoru | #72
ale je to jako ABC chip tuning ... tezko prokazat ze to motoru nepomohlo... a nebo ze mu uskodilo prave tohle...

stejne tezko dokazat ze zasah tunera do ridici jednotky neprinesl vykon navic...

(reakce na) Přísady do oleje např RVS Master

17.3.2008 v 16:21 | Nahoru | #73
assassin>přípravek na 2T motory s obsahem do 125 pordávaj cca za litra. taky sem přemejšlel, že bych to prdnul do svý 350, ale to už by stálo 2500tis a 20tis po výbrusu jezdí ještě pěkně, takže bych toho moc nepoznal.
a do funglovky to lejt nebudu, na to se*u, zas tak moc po zjištění jestli to funguje nebo ne, netoužím :)

co jsem teda vůbec nepochopil, je jakýsi "začištění" obou ploch - takže ke tření tam dochází, ale než se vrstva aplikuje, tak se nejdřív obě plochy "očistěj"..nechápu

Přísady do oleje např RVS Master

17.3.2008 v 16:29 | Nahoru | #74
nemec: z technickyho hlediska je to kokotina, litr za to nedam, kdyz nema tu cenu ani ten fichtl... ale kdyby mi to nekdo dal zadara tak by se pozanalo jestli to ty plochy zacistilo, odvedlo teplo a snizilo treni... protoze by ten fichtl musel jet vic nez 5 min do ohrati:)

klidne budu verit i na zarak...

ale do TL bych to teda nenalil:)

Přísady do oleje např RVS Master

17.3.2008 v 19:55 | Nahoru | #75
Už se na to vyserte, ten kdo těm "zázračným vodičkám" věří je prostě vůl a hotovo

1 reakcí na tento příspěvek Přísady do oleje např RVS Master

17.3.2008 v 23:26 | Nahoru | #76
taky sem se tomu gebil jako vy...ale kámoš takovej nebyl...nechal si to nalejt do starýho meďáka a fakt to fachalo...teda aspon on to tvrdí...jinak by si to nenalil do svejch dalších aut..nevim no...ale on by za to dal ruku do ohně

já bych řekl dokud to někdo nevyzkoušel na vlastní moto či auto ať do toho neprudí

(reakce na) Přísady do oleje např RVS Master

18.3.2008 v 07:04 | Nahoru | #77
Sefo> no ale lidi zas nejsou ovce, aby jim někdo někde napsal je to skvělý a přitom žádný seriozní testování nikde nic..+ si k tomu přidej ten článek od čecha, kde zdrbne vše, kromě jedinýho bishopa a nebudeš mít důvod věřit dalšímu zázraku jen proto, že se jinak jmenuje a jinak funguje..
takže nechápu, proč zaprvý se lišej údaje o tloušťce vrstvy, kde 1,5mm nejsou rozhodně stovky mikrometrů+proč český stránky hýří superlativy o úspoře a zvýšení výkonu, když kanadský jsou mnohem střízlivější.
prostě tu chybí nezávislej test od nějakýho periodika nebo podobnýho subjektu, protože reference na stránkách RVS jsou pořád jenom reference na stránkách RVS..

jestli to teda někdo bude zkoušet, tak ať si udělá graf výkonu na brzdě před aplikací, po aplikaci když už by mělo fungovat a pak třeba po 5 a 10tis km

Přísady do oleje např RVS Master

18.3.2008 v 09:15 | Nahoru | #78
sefo: muj kamos si zase koupil ten magnet na privodni hadicku benzinu... co v palive usporada molekuly a ma to pak mensi spotrebu a vetsi vykon. a taky tvrdil ze mu to zere min a jede vic...

to same tvrdi i nekteri zakaznici placebo chiptuneru... proste kdyz si za to vyhodil 10tis tak ani nemyslis na to ze to nic nedela:)

Přísady do oleje např RVS Master

31.8.2008 v 14:17 | Nahoru | #79
RVS jsem pouzil na Skode Favorit pred cca rokem najezdeno cca 10000 km. K baleni jsem dostal presny navod na aplikaci. Cca po dvou tisicich km se motor, ktery byl pred umrenim docela dobre "zatahl" komprese se zlepsila. Evidentne bylo potreba aplikovat RVS jeste jednou, aby se motor dostal na jeste lepsi parametry. Spotreba mi klesla z 11l/100km na 7,2l/100 km. Dale jsem RVS pouzil na CZ180 - subjektivne lepe tahne a klesla spotreba. V soucasnosti jsem aplikoval RVS-master do Skody Felicia, spotreba klesla motor ztichl a na trase Praha Havl. Brod jem dosahl spotreby 5.14l/100km. Jinak po praze jezdim za 6,8l/100km, oproti puvodním 9l/100km. Jinak zde zatracovany pripravek BISHOP pouzivam ve VW transporter T3 k naproste spokojenosti. Na drivejsich vozech jsem pouzival pripravky Metanova pracujici na molekularni bazi, i Ekolube M1 - najeto vzdy tak kolem 50000km nepostrehl jsem ukazy popisovane panem Cechem (dealerem Bishopu), Takter pripravek XERAMIC me docela prekvapil zejmena v prevodovce, pravda je, že mi pak teklo gufero, ale tezko rici jestli to bylo 150000 najetymikm nebo slozenim Xeramicu . S ostatnimi pripravky nemam dobre zkusenosti, nebo jsem je nezkousel.

Naposledy editováno 01.09.2008 12:49:28

Přísady do oleje např RVS Master

1.9.2008 v 12:44 | Nahoru | #80

Němec>1100Virago - sice logický, ale pořád spekulace. způsob provádění testů a jejich prezentace mluví spíš ve prospěch skeptiků, ale dokud nebudeš nikde mít test se zhodnocením, tak jsou to pořád spekulace..

jinak doporučuju srovnání s kanadskou stránkou, která je mnohem umírněnější -
http://www.rvs-tec.c...mation/benefits.html

Can. stránky - Power - min 5%
CZ stránky - Zvětšení výkonu až o 30%.

Can. stránky - fule consumption - min 5%, Fuel economy will be improved by up to 10%
CZ stránky - Snížení spotřeby pohonných hmot až 20% (v závislosti na původním stavu)

mimochodem testy na kanadských stránkách jsou z let 2004 lol lol



takze z toho plyne vykon 5-30% a spotreba 5-20% :)
prodavaji to tu sice rusove, ale finske vyrobky me zatim nezklamaly

Přísady do oleje např RVS Master

12.9.2008 v 14:29 | Nahoru | #81
V 89 jsem co by nemajetný koupil ojetou Škodu 100. Když jsem s ní odjížděl tak jsem začal pomalu, ale jistě litovat, že jsem si jí pořídil. Nevím už kdo, ale někdo mi poradil ať do motoru naleju po výměně oleje myslím, že to bylo Ekolube a nějakou sračku do převodovky tu jsem tam nalil jen jednou. S klidným svědomím a na svou čest můžu říct, že jsem byl velmi, ale opravdu velmi mile překvapen převodovka ztichla a pazvuky, které z ní vycházely při řazení do 1000km úplně ustaly. Kapitola sama o sobě byl motor. Když jsem auto pár dnů po nákupu dovezl kluci v servisu měřili tlaky na válci. Byly v tak zoufalém stavu, že jsem byl upozorněn, že mě zřejmě čeká velká oprava, nebo sehnat jiný lepší motor. Po nalití Ekolube došlo k výrazným pozitivním změnám asi po 500-1000km. Motor si předl jako kotě, táhl jako kráva a startoval na drc. Když mi za rok znovu měřili tlaky tak kluci hleděli jak sůva z nudlí tlaky jako novorozeně. Nutno podotknout, že jsem měl zmíněné auto na podnikání, nikdy jsem ho nešetřil, do chladiče jsem lil vodu z vodovodu, používal nejlevnější oleje a za jeho existence v něm odvezl materiálu, který by neodvezlo 20 kamionů. Nikdy žádné roztrhané filtry a jiné krávoviny, které tu někdo píše. Po celou dobu jsem jen měnil olej a jezdil a jezdil. Abych to nějak ukončil po 6 letech bezproblémového provozu jsem díky lepší finační situaci a pokročilé rzi na této Škodě 100 auto prodal jednomu místnímu občanu a pořídil jsem si auto jiné. Ten hodil kastli do sběru a motor k plné spokojenosti používá dodnes. Když jsem se s ním bavil byl taky překvapený jeho kvalitou přitom při prodeji měl najeto hrubo přes 200 tisíc. Teď mám Mazdu a po ujetí 100tisíc jsem přilil do motoru "GOLD EAGLE, M15, MOTOR DOKTOR (MT15)" a opět citelná změna k lepšímu. Teď jsem si koupil Yamahu TT600, ale díky spojce v olejové lázni se tyto přípravky nedoporučuje používat právě díky tomu, že snižují tření a to je velká škoda protože už bych ho tam s klidem lil.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přísady do oleje např RVS Master

13.10.2008 v 20:24 | Nahoru | #82
Němec> Zdravim,mam dost soucastek z motoru,zbrani,funkcnich dvojic... atd.,ktere pracovaly po osetreni systemem RVS,zabyvam se tim jiz vice nez tri roky(taky to na mne zpocatku pusobilo jako Amway), vse co je psano na nagara.cz(vykon,tlaky,zivotnost,tvrdost,koef treni
......atd) muzu snadno dokazat a vysvetlit,jsem jeden ze zastupcu(jihocesky kraj) mam dilnu ve Strakonicich.Do podobnych diskuzi se nerad zapojuji,osobne nebo po telefonu jsem tomu ochoten naky cas venovat,na nagara.cz mam par recenzi bez problemu si je obhajim.
Aplikaci delam osobne-nic neposilam.Zdr H.Petrik 777208601

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přísady do oleje např RVS Master

13.10.2008 v 20:50 | Nahoru | #83
SS124> když je to tak skvělá věc a výrobce ví, že je to skvělá věc, stejně jako prodejci, proč se nevezmou 4 totožný motory (s ohledem na vývoj takových přísad to určitě musí být zanedbatelná položka) a dva jedou bez RVS a dva s RVS.. ?
v +- stejných podmínkách

a nezlob se, ale už jen pro tohle bych si to nekoupil -

Kromě nárůstu hp + Nm jsem zaznamenal razantnější odezvy na plyn. Není problém dostat stroj na zadní kolo na 1. i 2. rychlostní stupeň. Při plném kotli přední kolo drží tak tak na silnici. I při sebemenším přidáním plynu se odmění pěkným kopancem. - suzuki sv650

Přísady do oleje např RVS Master

13.10.2008 v 20:58 | Nahoru | #84
Což takhle PROLONG.?Zná někdo US přípravek který používá NASA.?

Přísady do oleje např RVS Master

13.10.2008 v 21:04 | Nahoru | #85
je to všechno na piču a mluvím z vlastních zkušeností. Zůčastnil sem se pár takových ukázek. Po aplikaci se tlaky motoru výrazně srovnaly což byla bomba. Zázraky v pikslách šly na dračku. Po čase začaly motory velice rychle odcházet

(reakce na) Přísady do oleje např RVS Master

13.10.2008 v 21:45 | Nahoru | #86
Němec> tady je neco z my prace(135-200PS podle tlaku) rvs mam jen jako jistotu,ze to my masiny vydrzi(kompresor toci 110000ot/impeller) myslim,ze v CR jsem jedinej kdo o tom(RVS) vi nejvic,krome rusu co to vymysleli.Kdyz kliknes na ferina44 mas celej mu profil na YouTube a dalsi videa,delam hd-cka a RVS pro lidi co ho chteji-nepotrebuju Te lamat po diskuzich na koupi RVS, mam vlastni testy a ne zrovna na levnejch plisnich. Osobni jednani je i trochu o odvaze.

1 reakcí na tento příspěvek Přísady do oleje např RVS Master

29.11.2008 v 11:28 | Nahoru | #87
Zdravím.Vlastním Suzuki dr Big a i přesto že má najeto pouhých 34 tis km tak žere litr oleje na 1000 km.Po letošní dovolené v rumunsku kdy jsem sebou vezl 3l oleje jsem se rozhodnul že to takhle dál nejde a dozvěděl jsem se o Rvs master.Loni jsem měl venku motor kvůli guferům na ventilech a nešlo si nevšimnout že mám píst ve spodní části na jedný straně dost opotřebovaný(válci nic nebylo),ale myslel jsem si že to tím nemůže být ale pro jistotu jsem objednal Rvs s tim že mi to vyřeší můj problém.Bylo mi řečeno že potřebuju 2 lahvičky a výplach, dohromady za cca 3500 kč.Vše jsem aplikoval podle návodu a doufal že mi to pomůže.Bohužel se vůbec nic nestalo,spotřeba oleje,hlučnost,křivka výkonu zůstaly úplně stejné.Proto jsem kontaktoval fa. Nagara a sdělil jim že mi to vůbec nepomohlo.Ujal se mě p.Koubek a s ním jsme dospěli k vysvětlení že Rvs působí pouze kov na kov a suzuki má (někde jsem se to slyšel) písty s povrchovou úpravou.Údajně se Rvs nenanese i když byl někdy předtím v motoru nalit nějaký "zlepšující" prostředek.Na toto mě měl prodávající upozornit,ale neučinil tak.Do referencí moje poznatky nedaly i když se ptali na můj souhlas-je vidět že negativní reklama je špatná pro další prodej.S panem Koubkem jsem pořád v kontaktu a snaží se vedení uhnat k tomu aby se mi alespon omluvili,ve vrácení peněz nedoufám-jsme v čechách a dotyčného prodejce "potrestali" aby se to už nikdy neopakovalo.Takže z mého hlediska je možné že to funguje,ale každopádně to nejde nalít bezrozmyšlenkovitě do všeho.Až mi přijde píst tak udělám výbrus a budu mít jistotu že to olej žrát nebude-jen je škoda že poloviční cena toho pístu je nenávratně pryč...

(reakce na) Přísady do oleje např RVS Master

1.12.2008 v 21:24 | Nahoru | #88
marty.big> Muzu to s tebou probrat pokud mas zajem,delal jsem auta i masiny zadreny(i vydreny pist)a prece se komprese srovnala pouze vymenou krouzku a spravnou aplikaci RVS,pokud Ti motor nemlati tak to pravdepodobne nebude tim pistem,gumicky na ventilech je treba davat pouze znackovy(pouzivam cometic)a co se tyce detekce zavady-zrani oleje tak prvne motor natlakuju a zjistim kde to utika,jestli kouri,pripadne v jakym rezimu to jen tak kratce.
SS124

1 reakcí na tento příspěvek Přísady do oleje např RVS Master

2.12.2008 v 17:23 | Nahoru | #89
Gumičky jsem dal originál suzuki který jsou u ostatních bigařů osvědčený.Motor nemusí mlátit aby žral olej přes píst.Vzhledem k tomu že je píst dost nízký tak se lehce rozkmitá při jeho "opotřebení" a tím to nejspíš žere.Po každém přidání plynu černě zakouří a to je známka že to jde přes píst.Rvs jsem aplikoval podle návodu a to je myslím tak jak se aplikovat má,takže v tom bych závadu taky nehledal.

Přísady do oleje např RVS Master

3.12.2008 v 17:35 | Nahoru | #90
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist