globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: XJ 600 jiné trysky? Lepší výkon?
28.5.2015 v 22:33
Ahoj lidi.
Mám otázku. Dávám dohromady XJ 600S z 96 a dočetl jsem se, že ty trysky, co tam původně dávali jsou moc malý... Chci jí dát na seřízení podtlaků, tak bych ty trysky vyměnil za větší? Má to smysl? Má někdo zkušenosti jaký? Tady se dají sehnat za celkem slušnej peníz... http://www.wemoto.c...burettor_-_main_jet/
Díky za info

XJ 600 jiné trysky? Lepší výkon?

28.5.2015 v 22:39 | Nahoru | #1
Kdyz mas na benzin, proc ne

XJ 600 jiné trysky? Lepší výkon?

28.5.2015 v 22:43 | Nahoru | #2
Ne vždy platí úměra, že více benzínu je více výkonu. Chce to prostě odzkoušet. Jinak podtlaky nemají vliv na trysky.

XJ 600 jiné trysky? Lepší výkon?

28.5.2015 v 23:53 | Nahoru | #3
Jestli chceš honit jednoho koně tryskama u XJ 600, tak je lepší to prodat a koupit třeba Fazer 600

XJ 600 jiné trysky? Lepší výkon?

29.5.2015 v 08:04 | Nahoru | #4
XJ 600 jsem jezdil, trysky jsem větší zkoušel, když nevyměníš výfuk a vzducháč, tak je to o ničem, šlo to znát jenom od spoda, o něco líp to táhlo, ale nahoře to zase nešlo do otáček jak s origoš, výsledek byl na nic. Když si to nenecháš skutečně poladit někde na brzdě - poměr vzduch benzín a odtah spalin, tak je to o ničem. A i tak to asi u XJ 600 moc nepomůže, podle mě vyhozené peníze, nakonec jsem jezdil origoš trysky. Raději prodat, připlatit a jak alesmoto píše, koupit Fazera.

2 reakcí na tento příspěvek XJ 600 jiné trysky? Lepší výkon?

29.5.2015 v 08:27 | Nahoru | #5
Opravdu nemá smysl honit XJ 600 do většího výkonu...taky jsem to vyřešil Fazerem. Radši si vylešti ty zrzavý svody a pošli ho do světa

(reakce na) XJ 600 jiné trysky? Lepší výkon?

29.5.2015 v 12:37 | Nahoru | #6
2x

Naposledy editováno 29.05.2015 12:46:39

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XJ 600 jiné trysky? Lepší výkon?

29.5.2015 v 12:46 | Nahoru | #7

Whiteshark píše: ...a dočetl jsem se, že ty trysky, co tam původně dávali jsou moc malý...



Otazecka - Kde ses to docetl? Muzes sem hodit odkaz?

A jeste dotaz mimo tema k profilu. Ty puvodni gumy o puvodnich rozmerech, na kterych ti to prislo nedotacivy, si mel novy nebo sjety (jak na nekterych fotkach)?

1 reakcí na tento příspěvek XJ 600 jiné trysky? Lepší výkon?

29.5.2015 v 21:26 | Nahoru | #8
A jak ti to jede? Moje XJéčko lítá normálně do 200km/h, staví se krásně na zadní za plynem a na jedničku dvojku má v zatáčkách tendenci proklouznout na těch mých pirellkách (a nikdo mi to nevěří dokud nevidí)... Jede to tak od doby, co jsem po vyletění ojnice sehnal celou druhou motorku a přehodil motor i s karburátory.. Napadlo mě, jestli jsem nenarazil na nějakou americkou verzi SECA II, ty prý měly víc kW, každopádně jsem z toho v pr*eli

Abys věřil že nekecám, koukni klidně na moje video kde v 2:40 táhnu za plynem 1-2-3 po zadním jak nic...

(reakce na) XJ 600 jiné trysky? Lepší výkon?

3.6.2015 v 19:23 | Nahoru | #9
Koudy01>
No, kde jsem se to dočetl, už si nepamatuji. :( Bohužel. Někde v nějaký recenzi... Tak jsem chtěl znát názory, co vy to. Né, že bych chtěl honit nějaký koníky navíc. Spíš to vyladit. Gumy byli sjetý, to je fakt.... Ale ta nedotáčivost byla fakt moc.... :( Zkuseil jsem hodit na předek jinou 110ku a furt mě to vyhazovalo ze zatáčky. Jak do levý, tak do pravý. Teď je to paráda a jde lehoučce pokládat.

(reakce na) XJ 600 jiné trysky? Lepší výkon?

3.6.2015 v 19:36 | Nahoru | #10
Kraegar> A jak ti to jede? Moje XJéčko lítá normálně do 200km/h, staví se krásně na zadní za plynem a na jedničku dvojku má v zatáčkách tendenci proklouznout na těch mých pirellkách (a nikdo mi to nevěří dokud nevidí)...

Cože??? No, jako asi takhle.,... NA zadní to moc nestavím, mám o ni trochu strach, ale měla na tacháči max. za 210km/h... Kousek tam byl... Do zatáček ustřelit není problém i na tý měkký 150ce, co tam mám pod plynem na trojku.... To se jako dá.... Ale jak nestavím na zadní, nedokážu posoudit. Ovšem to co jsem viděl na tom videu, takhle asi nejede. Jo, když jsem ji zkusil na jedničku v jízdě přes spojku do 9tis, pustit, tak se postavila jak kretén, až jsem se z toho málem..... :D Ale jenom pod plynem se nezvedne ani náhoudou.... :( Jako jak říkám, nemám seřízený podlatky. Jeden kretén mi to slíbil, když mu zavařím vanu na CBR, ale vysral se na mě.... :( Tak mě prostě napadlo, jak to co nejlíp poladit..... Jestli nudělat i trysky. Evidentně ne. Jinak filtry ok, výfuky ok, svíčky nový NGK, ventilový vůle už ok, všechno v klídku. Takže doladit podtalaky? :D Jinak super video.,...

XJ 600 jiné trysky? Lepší výkon?

3.6.2015 v 19:43 | Nahoru | #11
Sice jsem rok reglej, ale moc jsem tu nebyl, takže spíš nováček. A čekal jsem, že mě to upozorní na odpovědi.... Jak tak koukám, vykašlat se na jiný trysky a spíš vyřešit, proč to tak nejede. Protože za plynem ji prostě nezvednu ani náhodou.... :(

XJ 600 jiné trysky? Lepší výkon?

3.6.2015 v 21:45 | Nahoru | #12
Podtlaky maji vliv na pravidelnost volnobehu a asi trochu spotrebu. S vykonem ve vysokych otackach ti to nic neudela nebo to aspon nepoznas. Kdyz dojedes do Brna, podtlaky ti klido udelam.

K tem gumam - nevim, je to mozny, ze je to lepsi. Ja jenom, ze mezi na placato sjetou zadni gumou a novou je ku*evske rozdil v ovladatelnosti.

To zvedani na zadni vyplachem asi neni na XJcku jen tak a musi se to umet.

Naposledy editováno 03.06.2015 21:50:50

XJ 600 jiné trysky? Lepší výkon?

3.6.2015 v 22:05 | Nahoru | #13
No, do Brna z Prahy..... :) To s tím asi zajedu normáně do servisu. Jenom otázka.... Seřízení podtlaků je seřízení směsi? Nebo se pletu?Asi se to zvedání umět opravdu musí.... :) Ale Prostě nějak ty doby, kdy jsem stavě na zadek všechno, co mělo 2 kola jsou asi pryč. Je to 11 let zpátky. Kretén mě sejmul z boku v křivoatce, bejvalá skončila v nemocnici a já se týden nepostavil na nohy. Všechny motorky šly z domu. Před rokem se naskyt u kámoše v seníku tenhle Diversion. No za 7,5tis, nekup to! A nelituju. ¨Jen to hold bude asi hodně ve mě.... :)

Naposledy editováno 03.06.2015 22:08:19

XJ 600 jiné trysky? Lepší výkon?

3.6.2015 v 22:12 | Nahoru | #14
Ja nevim jestli mne to tak jede. Ja po zadnim neumim a ani sem to nezkousel
Serizeni podtlaku neni serizeni smesi. Ale nataci se na volnobeh skrtici klapky vuci sobe (asi) a tim se vyrovnava tlak mezi karburatorama, aby byl vsude +- stejne. Znacne se pak zklidni motor pri volnobeznych otackach.
Jestli si Diverzanta koupil za 7500, jenom tisem zavidim skvele kauf

XJ 600 jiné trysky? Lepší výkon?

3.6.2015 v 22:54 | Nahoru | #15
Aha.... Tak to by mě pak zajmalo, jak seřídím směs.... :( Co jsem koukal na jednom videu, tak klapky se dají seřídit přes cigaretový papírek.... To musím taky udělat.... Jinak sorry, trochu jsem si vás spletl a už jsem to opravil. Jo, byl za 7,5tis, ale střep. 5 let stál, je to vidět i na profilovce.... Ty rezavý svody naznačují hodně.... Ale vyplatilo se na něm makat a makat... :) Plně mi vyhovuje.... :)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Označení pneu v TP Yamaha XJ 600 tompok76 5 30.4.2024 v 14:56 tompok76
zatuhlý plyn Yamaha XJ 600 Paja.ml 1 26.3.2024 v 17:13 Destroyer
Serizeni retezu XJ 600 Yamaha XJ 600 Rollinman 24 24.3.2024 v 01:57 tompok76
Můžu odjet po snížení motorky na ni... [1, 2] Yamaha XJ 600 H1d30k 42 21.3.2024 v 15:02 H-D82
XJ600 - jede na 2 válce [1, 2] Yamaha XJ 600 Animals21 52 22.2.2024 v 07:40 Koudy01


TOPlist