Mám otázku. Dávám dohromady XJ 600S z 96 a dočetl jsem se, že ty trysky, co tam původně dávali jsou moc malý... Chci jí dát na seřízení podtlaků, tak bych ty trysky vyměnil za větší? Má to smysl? Má někdo zkušenosti jaký? Tady se dají sehnat za celkem slušnej peníz... http://www.wemoto.c...burettor_-_main_jet/
Díky za info
2 reakcí na tento příspěvek XJ 600 jiné trysky? Lepší výkon?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XJ 600 jiné trysky? Lepší výkon?
Whiteshark píše: ...a dočetl jsem se, že ty trysky, co tam původně dávali jsou moc malý...
Otazecka - Kde ses to docetl? Muzes sem hodit odkaz?
A jeste dotaz mimo tema k profilu. Ty puvodni gumy o puvodnich rozmerech, na kterych ti to prislo nedotacivy, si mel novy nebo sjety (jak na nekterych fotkach)?
1 reakcí na tento příspěvek XJ 600 jiné trysky? Lepší výkon?
Abys věřil že nekecám, koukni klidně na moje video kde v 2:40 táhnu za plynem 1-2-3 po zadním jak nic...
No, kde jsem se to dočetl, už si nepamatuji. :( Bohužel. Někde v nějaký recenzi... Tak jsem chtěl znát názory, co vy to. Né, že bych chtěl honit nějaký koníky navíc. Spíš to vyladit. Gumy byli sjetý, to je fakt.... Ale ta nedotáčivost byla fakt moc.... :( Zkuseil jsem hodit na předek jinou 110ku a furt mě to vyhazovalo ze zatáčky. Jak do levý, tak do pravý. Teď je to paráda a jde lehoučce pokládat.
Cože??? No, jako asi takhle.,... NA zadní to moc nestavím, mám o ni trochu strach, ale měla na tacháči max. za 210km/h... Kousek tam byl... Do zatáček ustřelit není problém i na tý měkký 150ce, co tam mám pod plynem na trojku.... To se jako dá.... Ale jak nestavím na zadní, nedokážu posoudit. Ovšem to co jsem viděl na tom videu, takhle asi nejede. Jo, když jsem ji zkusil na jedničku v jízdě přes spojku do 9tis, pustit, tak se postavila jak kretén, až jsem se z toho málem..... :D Ale jenom pod plynem se nezvedne ani náhoudou.... :( Jako jak říkám, nemám seřízený podlatky. Jeden kretén mi to slíbil, když mu zavařím vanu na CBR, ale vysral se na mě.... :( Tak mě prostě napadlo, jak to co nejlíp poladit..... Jestli nudělat i trysky. Evidentně ne. Jinak filtry ok, výfuky ok, svíčky nový NGK, ventilový vůle už ok, všechno v klídku. Takže doladit podtalaky? :D Jinak super video.,...
K tem gumam - nevim, je to mozny, ze je to lepsi. Ja jenom, ze mezi na placato sjetou zadni gumou a novou je ku*evske rozdil v ovladatelnosti.
To zvedani na zadni vyplachem asi neni na XJcku jen tak a musi se to umet.
Naposledy editováno 03.06.2015 21:50:50
Naposledy editováno 03.06.2015 22:08:19
Serizeni podtlaku neni serizeni smesi. Ale nataci se na volnobeh skrtici klapky vuci sobe (asi) a tim se vyrovnava tlak mezi karburatorama, aby byl vsude +- stejne. Znacne se pak zklidni motor pri volnobeznych otackach.
Jestli si Diverzanta koupil za 7500, jenom tisem zavidim skvele kauf
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Označení pneu v TP Yamaha XJ 600 | tompok76 | 5 | 30.4.2024 v 14:56 tompok76 |
zatuhlý plyn Yamaha XJ 600 | Paja.ml | 1 | 26.3.2024 v 17:13 Destroyer |
Serizeni retezu XJ 600 Yamaha XJ 600 | Rollinman | 24 | 24.3.2024 v 01:57 tompok76 |
Můžu odjet po snížení motorky na ni... [1, 2] Yamaha XJ 600 | H1d30k | 42 | 21.3.2024 v 15:02 H-D82 |
XJ600 - jede na 2 válce [1, 2] Yamaha XJ 600 | Animals21 | 52 | 22.2.2024 v 07:40 Koudy01 |