zdravim vsechny,
toto se tady nejspis řeší pořád, ale potřeboval bych poradit (utvrdit) s výběrem uplne prvni motorky A2 , do oka mi padly
honda cb 500
bandit 600
bandit 400
Z toho bych radeji bandita, hondu nechavam jako "záchranu"
abych popsal rychle situaci.
O motorce sním už od 15let , ale nějak to nevyšlo. Navíc si s motorkářama rozumím víc než s plechovkářama a vzhledem k mému oboru co se učím Mechanik jednostopých vozidel to beru i jako povinnost jezdit na mašině
Konečně vypadá že budou peníze a už si na to připadám "dospělý" rodina nějak není proti (nejsou to motorkari) ale nechcou mě vidět na masine co bude mit 35Kw a bude otevřená (70Kw). Ze začátku jsem přemýšlel i já sám o nějaké variantě se 70Kw načerno, ale pak jsem od toho ucuknul, protože s tím nemám zkušenosti a okolo 35 to bude do začátku určitě stačit. když vezmu co nej kamoš nalítal na 11Kw a jak se na tom vyřádil.
Proto jsem z banditů dal přednost 400ccm , kterou jsem dokonce našel 2km od baraku na prodej za pěkných 18 000, což znamená že bych nemusel šetřit na výbavě. (helma, hadry, boty, kamera, popřípadně kufr), nicméně je to vzácná mašina a myslím že na ni není dost dílů kdyby náhodou, tudíž váhám. Jedná se o bandita z roku 1993, což je podle mě hodně staré a mám strach že se nějaké opravě nevyhnu a nechci furt jen spravovat. V TP má 25 Kw a váha/výkon by taky seděla do A2, je sice otevřená ale 39Kw nebo kolik přesně má by v rodina asi rozchodila. Pak už je problém jen v pojištovně a postihu kdybych něco zavinil, což nechci riskovat , ale v tomto případě bych zavřel oči a modlil bych se a jezdil tak aby se nic nestalo. jinak co se týče mě , tak je mi 19,5 let vaha 95Kg výška 185, což je další věc protože mám strach že by pro mě byla malá.
Rozkaz ten zní jasně:
Motorka aby jela těch 150 a víc
Chci s ní jet do alp
Aby byla na ty 2 roky než si udělám otevřené Áčko a nebudu toto muset řešit
Spotřeba do 7l
Tak mě prosím potvrdtě že bandit 400ccm by nemusela být špatná volba.
Díky moc a doufám že brzo budu v rodině.
Naposledy editováno 14.05.2015 07:15:50
1 reakcí na tento příspěvek Prvni motorka A2
třeba tady http://motorky.bazo...t-2003-25kW-v-TP.php
1 reakcí na tento příspěvek Prvni motorka A2
Vyhoda je, ze jich je spoustu. Bandit 400 to se tady blbe shani, vetsi Bandit je moc tezky a 4-val, vice veci na opravu proste. Dobra alternativa Honda CB500 to je hodne prijemna motorka jeste.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prvni motorka A2
na lehčí a slabší motorce se naučíš jezdit dřív, nepotahá tě a rychleji se s ní sžiješ.
přítelku, spíš bývalou přítelku, jsem loni přesadil z 600 (dva roky se s ní snažila jezdit...až se rozlámala) na 500. první reakce byla "to nejede", pak zjistila, že stačí otočit plynem a ty koně (odhadem 30-40), které používala se strachem na 600, tam jsou taky a na pohodu
z tvého výběru doporučuju cb500. bandit je sice hezčí, ale málokdo ho měl vícekrát rozebraný a díly neseženeš "v každým papírnictví". fyzicky pojedou zhruba stejně, cb500 o chlup líp (odškrcená). obecně tyto 500 mají malé servisní náklady a jsou to pohodové motorky, umí jezdit 170 a zkušený člověk nezdržuje na vyjížďce ani silnější motorky
1 reakcí na tento příspěvek Prvni motorka A2
V porovnání s CB 500 jede míň "od spodu" a musí se točit (max. otáčky byly tuším 12 500), střední otáčky už má bandit lepší a nahoře CB deklasuje.
V porovnání s Banditem 600 je 400 samozřejmě slabší ve všech režimech, i když ve vysokých otáčkách není rozdíl tak velký, jak by člověk čekal. B600 je podstatně větší, těžší motorka s horší ovladatelností v porovnání s B400 (dvojitý kolébkový rám B600 je jak z másla, B400 má jen horní páteř a motor jako nosný prvek). B600 je rozhodně lepší na cestování (větší rozměry= člověk se lépe poskládá), B400 je mnohem lepší na naučení se (nutí tě s motorem a celou motorkou pracovat) a na blbnutí okolo komína (mnohem lépe ovladatelný a podstatně menší i lehčí).
Záleží na tobě co hledáš a jak budeš motorku primárně používat.
vtr78 píše: Měl jsem bandit 400 tři sezóny jako první normální motorku po jawách. Byl to ročník 1991 (koupena 1997) US verze, s najetými 23 000mil. Já jsem přidal 15 tis. mil. Naprosto bezproblémová motorka, lehká, výborně ovladatelná a se slušným výkonem. Maximálka je lehce nad 180 km/h. Jedinou připomínku bych měl k brzdám, kdy standardní verze má vpředu jen jeden kotouč. Nebrzdí to špatně, ale bandit 400 s označením "V" osazený vpředu dvojitým kotoučem má brzdy ještě o poznání lepší. Dostupnosti náhradních dílů se vůbec neboj, už tenkrát byly bezproblémově dostupné, mimo jiné proto, že bandit 400 se nějakou dobu oficiálně dovážel do Německa a Francie. Jen tě nesmí překvapit cena dílů - nejsou super drahé, ale jsou cenově nastaveny jako pro všechny ostatní japonské motorky.
V porovnání s CB 500 jede míň "od spodu" a musí se točit (max. otáčky byly tuším 12 500), střední otáčky už má bandit lepší a nahoře CB deklasuje.
V porovnání s Banditem 600 je 400 samozřejmě slabší ve všech režimech, i když ve vysokých otáčkách není rozdíl tak velký, jak by člověk čekal. B600 je podstatně větší, těžší motorka s horší ovladatelností v porovnání s B400 (dvojitý kolébkový rám B600 je jak z másla, B400 má jen horní páteř a motor jako nosný prvek). B600 je rozhodně lepší na cestování (větší rozměry= člověk se lépe poskládá), B400 je mnohem lepší na naučení se (nutí tě s motorem a celou motorkou pracovat) a na blbnutí okolo komína (mnohem lépe ovladatelný a podstatně menší i lehčí).
Záleží na tobě co hledáš a jak budeš motorku primárně používat.
dekuji to sem chtěl slyšet
motorku chci na presuny do skoly , doprava do prace za znamima atd , a parkrat do roka nejakou vetsi vyjizdku , hlavne urcite ty alpy.
1 reakcí na tento příspěvek Prvni motorka A2
Do alp se výkon hodí.....není podmínkou, ale hodí se.
Mám kamaráda co jezdí s námi do alp ...a má XJ 600 a stíhá.
B4 je opravdu trošku exotické zboží ....sice budeš in a ne šedý průměr ,ale na opravy a údržbu je lepší B6.
A přece jenom B6 vypadá víc dospěleji než B4 ,ale proti gustu žádný dišputát
kakac píše: No si přisadím určitě bych bral B6 .......
Do alp se výkon hodí.....není podmínkou, ale hodí se.
Mám kamaráda co jezdí s námi do alp ...a má XJ 600 a stíhá.
B4 je opravdu trošku exotické zboží ....sice budeš in a ne šedý průměr ,ale na opravy a údržbu je lepší B6.
A přece jenom B6 vypadá víc dospěleji než B4 ,ale proti gustu žádný dišputát
diki diki je to opravdu tezke rozhodovani , jinak nekdy dame vyjizdku , mel bych pracovatt v pasohlavkach a ve cvrcovicich mam babicku
1 reakcí na tento příspěvek Prvni motorka A2
http://www.motorkari...s-bandit-787469.html
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prvni motorka A2
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Bandit pičo! pokec [1 ... 6, 7] Suzuki GSF 250 Bandit, Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuk... | Warthox | 200 | 12.11.2023 v 19:19 ferda.66 |
Suzuki Bandit GSF400 Suzuki GSF 400 Bandit | blázen1 | 8 | 6.1.2020 v 21:57 kerut |
Výpis chybějících údajů - dekra [1, 2] Suzuki GSF 400 Bandit | RamBit | 32 | 21.10.2019 v 21:32 paja1234 |
Čalounění sedačky Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuki GSF 400 Bandit | Starda | 15 | 21.10.2019 v 12:40 RUTAN |
jak změřit indučky Suzuki GSF 400 Bandit | Aneta-Jarous | 6 | 16.7.2019 v 20:53 petr.machy |