globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Prořezání gum...
 
30.6.2007 v 11:18
Zdar lidi, sjeté gumy jsou asi problémem každého z nás. Ale je spousta cest, jak tyto problémy řešit.
Nové jsou nejlepší cetou.
řezání tou levnější.
Jak to řešíte Vy??
Předchozí
1 2 3
Následující

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prořezání gum...

11.7.2007 v 15:37 | Nahoru | #61
Waclav>sem čekal kdo se první ozve.:o)) :thmubup:

(reakce na) Prořezání gum...

11.7.2007 v 15:39 | Nahoru | #62
Gumy jsou spojovací prvek, mezo náma a silníicí. Takže at si to každý sám přebere.
když jedu na hoirších gumách, přizpůsobím tomu jízdu.
Rozhodně v Německu mají jinačí platy a když si zajedou s motkou sem, tak je to pro ně jako zadarmo, nechat si přezout nové.

(reakce na) Prořezání gum...

11.7.2007 v 17:45 | Nahoru | #63
Waclav>>
No mě se válí teď v garáži nová Michelin 18/67/17 - je to závodní guma na vodu - údajně odpovídá rozměrově 180/55ZR17 - prostě vodní slick - máš zájem? :cool:

1 reakcí na tento příspěvek Prořezání gum...

11.7.2007 v 18:10 | Nahoru | #64
Mokry slick je super, dela skvely vicenasobny cary pred semaforem. :D Akorat mi vydrzel dycky tak 1500km, do platna mozna 2000. :) A to sem mel jeden temer jak novej.

(reakce na) Prořezání gum...

11.7.2007 v 20:54 | Nahoru | #65
Bubrak ZX9R>Tebe chcu poznat osobně čoveče. se jevíš jako řádný jezdec! :thmubup:

1 reakcí na tento příspěvek Prořezání gum...

11.7.2007 v 21:07 | Nahoru | #66
Kdysi jsem si taky nechaval rezat gumy, ted uz na to nemam odvahu ;)
navic prorezana guma vydrzi s odpustenim hovno... mizi to pred ocima. A kdyz si reknu, ze usetrim prorezanim, a kolik zaplatim za polozenou masinu... neni o cem

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prořezání gum...

12.7.2007 v 08:35 | Nahoru | #67
PetrXX>ja si pujcil na projeti Blacka s rezanyma slickama..a sjetyma dospicky.. a hned na parkovisti se malem vyklopil.. Pak jeste v pomalych zatackach.. moje chyba, ale od te doby mam respekt a taky strach.. Ale treba to prejde;)
Bubraka znam osobne.. je to klidny, vyrovnany a na rovinkach docela sikovny jezdec;))

(reakce na) Prořezání gum...

12.7.2007 v 08:36 | Nahoru | #68
Bubrak ZX9R>.. sjety na stredu tam mam.. spich bych potreboval nekoho, kdo sjede boky a pak mi tam jeste neco necha;)) To staci vylet po dalnici a je tam ploska az pod vzorek:/

(reakce na) Prořezání gum...

12.7.2007 v 11:43 | Nahoru | #69

Waclav píše: PetrXX>ja si pujcil na projeti Blacka s rezanyma slickama..a sjetyma dospicky.. a hned na parkovisti se malem vyklopil.. Pak jeste v pomalych zatackach.. moje chyba, ale od te doby mam respekt a taky strach.. Ale treba to prejde;)
Bubraka znam osobne.. je to klidny, vyrovnany a na rovinkach docela sikovny jezdec;))


Ja si kdysi nechal rezat gumy na CBR1000... ja vul... mimo to, ze ta guma mizi pred ocima, tak je uprostred pekne placata, masina nejde preklapet, v zatackach katastrofa... a pak zjistis, ze jsi to ohobloval na plech. Tohle se nevyplaci delat, ty nervy za to nestoji

Prořezání gum...

12.7.2007 v 12:08 | Nahoru | #70
hlavně se řezaná guna , rychle hřeje a ubývá, spousta gum má pod vzorkem jinou směs gumy a ta nevydrží *no*

Prořezání gum...

12.7.2007 v 12:16 | Nahoru | #71
no asi je to dost každýho věc jestli na to má srdce.. můj názor už tady někde je a já teda neřežu a přezouvám na uplně novou hned jak se objeví ta tenká linka plátna..
ale včera jsem s trochou nadsázky slyšel v rádiu názor že by asi nikoho nenapadlo jezdit na nafouknuté duši obalené kobercovou páskou a přezto je na ojeté gumě zhtuba taková struktůra a síla materiálu.. pak se to tam rozvinulo v další připodobnění typu nalepit na ráfky pruhy gumotextílie co se po ní chodí na zimních stadionech... je to samozřejmě extremní blbost ale v podstatě v tom nakonec opravdu velkej rozdíl nebude...

Prořezání gum...

28.4.2015 v 13:06 | Nahoru | #72
1.V ideálním případě nová pneu, ne starší 5 let. Prořezávat se nesmí. Mám ve svých letech zkušenost se všemi pneumatikami, které se dají i nedají dát na moto a je potřeba říci, že důležité je i jak chci moto používat a kolik mohu dát peněz. Když mám motorku co má např. 120 koní a jezdím co to dá + výlety na okruh, pak bych měl do gum investovat, jak si zaslouží.
Co je ideální jsem již napsal, snad bych jen doplnil, že je doporučeno držet se pneumatik doporučených výrobcem pro konkrétní typ moto.
2. Pokud jdete po co nejlevnější alternativě, pak lze přemýšlet jen o silníčních ojetých pneu a ty následně proříznout, zde platí, že pneu by neměla být úplně sjetá, opravovaná, deformovaná a příliš stará (spuchřelá). Některé pneu se již prořezat opravdu nedají (málo gumy nad kordem) např. Sport atact od Continental. Naopak Pirelli Diablo lze velmi jednoduše vylepšit. Proříznutím můžete získat cca 1-2mm (dle pneu). Proříznutí jedné pneu je cca na 20min. zase podle složitosti vzorku.
Je to určitě hazard, ale na rozhodně menší urovni, bež když někdo jezdí na pneu kde je vidět plátno a že Vás je dost . Takže řezená klasická guma, za mě jde to, ale nedoporučuji.

3. Slick, je naprosná kravina, tyto pneu se neliší jen vzorkem, ale zejména konstrukcí pneu a směsí gumy. vzorek se dá dodělat, konstrukce teoreticky nevadí (je vystužená a má jiný úhel), ale směs gumy je zásadní pro teplotu při kterých se pneu používá.
Slick podle složení směsi je určen pro různé teploty. V každém případě i ten nejměkčí (soft, rain se vzorkem) není úplně vhodný na silnici. A ty co jsou nejběžneji k dostání jsou většinou medium, takže ani velmi rychlý jezdec nemá šanci takovou pneu na normální silnici a v normálním provozu zahřát a udržet ji v teplotě ve které funguje.
Zapomente na řeči, že slick bude lépe sedět a že budete rychlejší a takové ty keci. Nebude, ne při normálním ježdění, jde o to, že je to jen dobrý bussines pro podnikavce, kteří seberou vyhozený slick a proříznou do něj vzorek. Prostě nefungují. Ani kdyby jste si koupili nový neojetý slick, natož vyhřátý, nažmolkovaný a šišatý z okruhu

Závěr? Pokud neřešíte peníze a bezpečnost je na prvním místě (což byste měli), rozhodně nové silníční homologované pneu, levnou použitelnou alternativou je mírně prořízlá silniční pneu, je to však zakázáno a je to na káždém. Slick v jakékoliv podobě je na silnici nesmysl a je nejen nefunkční, ale i nebezpečný.
Mé názory vycházejí ze zkušeností se skutečným používáním.

1 reakcí na tento příspěvek Prořezání gum...

28.4.2015 v 13:25 | Nahoru | #73
Jak se stane,že se někdo objevně objeví na osmiletém příspěvku ?

Prořezání gum...

28.4.2015 v 14:48 | Nahoru | #74
Před asi pěti lety mě předek prořezával mechanik, který v tom měl praxi pár dní na to guma bouchla když motorka stála v garáží, když jsem mu to říkal tak se hodně divil s tím, že se mu to za 30 let nikdy nestalo, většinou tedy funguje, ale za mě už nikdy.

(reakce na) Prořezání gum...

28.4.2015 v 15:26 | Nahoru | #75

PEPAFJR píše: Jak se stane,že se někdo objevně objeví na osmiletém příspěvku ?



vubec nevim, navic ten samej text ma jeste potrebu kopirovat do dalsich podobnych, starych, temat

Prořezání gum...

28.4.2015 v 16:04 | Nahoru | #76
Protože mě dne nasraly inzeráty typu prodám jetý řezaný slick, který drží víc než normální pneu. Takže je potřeba uvést věci na pravou míru.
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist