Nové jsou nejlepší cetou.
řezání tou levnější.
Jak to řešíte Vy??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prořezání gum...
když jedu na hoirších gumách, přizpůsobím tomu jízdu.
Rozhodně v Německu mají jinačí platy a když si zajedou s motkou sem, tak je to pro ně jako zadarmo, nechat si přezout nové.
1 reakcí na tento příspěvek Prořezání gum...
1 reakcí na tento příspěvek Prořezání gum...
navic prorezana guma vydrzi s odpustenim hovno... mizi to pred ocima. A kdyz si reknu, ze usetrim prorezanim, a kolik zaplatim za polozenou masinu... neni o cem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prořezání gum...
Bubraka znam osobne.. je to klidny, vyrovnany a na rovinkach docela sikovny jezdec;))
Waclav píše: PetrXX>ja si pujcil na projeti Blacka s rezanyma slickama..a sjetyma dospicky.. a hned na parkovisti se malem vyklopil.. Pak jeste v pomalych zatackach.. moje chyba, ale od te doby mam respekt a taky strach.. Ale treba to prejde;)
Bubraka znam osobne.. je to klidny, vyrovnany a na rovinkach docela sikovny jezdec;))
Ja si kdysi nechal rezat gumy na CBR1000... ja vul... mimo to, ze ta guma mizi pred ocima, tak je uprostred pekne placata, masina nejde preklapet, v zatackach katastrofa... a pak zjistis, ze jsi to ohobloval na plech. Tohle se nevyplaci delat, ty nervy za to nestoji
ale včera jsem s trochou nadsázky slyšel v rádiu názor že by asi nikoho nenapadlo jezdit na nafouknuté duši obalené kobercovou páskou a přezto je na ojeté gumě zhtuba taková struktůra a síla materiálu.. pak se to tam rozvinulo v další připodobnění typu nalepit na ráfky pruhy gumotextílie co se po ní chodí na zimních stadionech... je to samozřejmě extremní blbost ale v podstatě v tom nakonec opravdu velkej rozdíl nebude...
Co je ideální jsem již napsal, snad bych jen doplnil, že je doporučeno držet se pneumatik doporučených výrobcem pro konkrétní typ moto.
2. Pokud jdete po co nejlevnější alternativě, pak lze přemýšlet jen o silníčních ojetých pneu a ty následně proříznout, zde platí, že pneu by neměla být úplně sjetá, opravovaná, deformovaná a příliš stará (spuchřelá). Některé pneu se již prořezat opravdu nedají (málo gumy nad kordem) např. Sport atact od Continental. Naopak Pirelli Diablo lze velmi jednoduše vylepšit. Proříznutím můžete získat cca 1-2mm (dle pneu). Proříznutí jedné pneu je cca na 20min. zase podle složitosti vzorku.
Je to určitě hazard, ale na rozhodně menší urovni, bež když někdo jezdí na pneu kde je vidět plátno a že Vás je dost . Takže řezená klasická guma, za mě jde to, ale nedoporučuji.
3. Slick, je naprosná kravina, tyto pneu se neliší jen vzorkem, ale zejména konstrukcí pneu a směsí gumy. vzorek se dá dodělat, konstrukce teoreticky nevadí (je vystužená a má jiný úhel), ale směs gumy je zásadní pro teplotu při kterých se pneu používá.
Slick podle složení směsi je určen pro různé teploty. V každém případě i ten nejměkčí (soft, rain se vzorkem) není úplně vhodný na silnici. A ty co jsou nejběžneji k dostání jsou většinou medium, takže ani velmi rychlý jezdec nemá šanci takovou pneu na normální silnici a v normálním provozu zahřát a udržet ji v teplotě ve které funguje.
Zapomente na řeči, že slick bude lépe sedět a že budete rychlejší a takové ty keci. Nebude, ne při normálním ježdění, jde o to, že je to jen dobrý bussines pro podnikavce, kteří seberou vyhozený slick a proříznou do něj vzorek. Prostě nefungují. Ani kdyby jste si koupili nový neojetý slick, natož vyhřátý, nažmolkovaný a šišatý z okruhu
Závěr? Pokud neřešíte peníze a bezpečnost je na prvním místě (což byste měli), rozhodně nové silníční homologované pneu, levnou použitelnou alternativou je mírně prořízlá silniční pneu, je to však zakázáno a je to na káždém. Slick v jakékoliv podobě je na silnici nesmysl a je nejen nefunkční, ale i nebezpečný.
Mé názory vycházejí ze zkušeností se skutečným používáním.