jak tak sjíždím fórum a různý další recenze, v podstatě se všichni shodují, že cestovní boty jsou pohodlný (tím myslím takový ty touringy, ony všechny vypadají dost podobně), ale při pádu neochrání. Tak začínám pochybovat, k čemu takový boty jsou, to můžu jezdit dál v keckách.
Jakou teda vidíte možnost na choppera, když nejedu v chopper hadrech? Nějaký jedno nebo dvoupřeskový možná?
Většina příspěvků je tady třeba dva roky stará :(
Dík za každej názor.
Tereza
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na co jsou cestovní moto boty, když jsou vlastně na prd
1 reakcí na tento příspěvek Na co jsou cestovní moto boty, když jsou vlastně na prd
Edit: preklepy
Naposledy editováno 20.04.2015 22:19:38
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na co jsou cestovní moto boty, když jsou vlastně na prd
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na co jsou cestovní moto boty, když jsou vlastně na prd
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na co jsou cestovní moto boty, když jsou vlastně na prd
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na co jsou cestovní moto boty, když jsou vlastně na prd
emigrant- píše: Tadeáška> Jak sem poznamenal, mas to v hlave srovnane a to je dobre Motorkari se deli na ty, co spadli a ty, co nevedi :))
Motorkářova otazka neni zda spadl, ale kdy.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na co jsou cestovní moto boty, když jsou vlastně na prd
FishX3 píše: Motorkářova otazka neni zda spadl, ale kdy.
Počítá se uklouznutí na zahradě? Že bych to jako už měla za sebou :)
(reakce na) Na co jsou cestovní moto boty, když jsou vlastně na prd
Naposledy editováno 20.04.2015 23:23:56
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na co jsou cestovní moto boty, když jsou vlastně na prd
Tadeáška píše: Počítá se uklouznutí na zahradě? Že bych to jako už měla za sebou :)
to neni pad , to považuji za standardni přípravu k jízdě
2 reakcí na tento příspěvek Na co jsou cestovní moto boty, když jsou vlastně na prd
Zezačátku jsem na Viragu chtěl mít naladěný všechno do chopperstylu (bacha ne cruiser styl - to je ta hromada koženochromovejch cingrlátek, ramp s přídavnejma světlama, rádia, repráky, vlajky, prapory... atd - bohužel choppera od cruisera nerozeznaj ani "znalci" motorkáři) - vydrželo mi to jen do první vícedenní cesty. Ve stylovejch koženejch hadrech se v evropským nestálým podnebí pohodlně dlouhodobě cestovat nedá (kožený hadry strašně dlouho a blbě schnou). Navíc konkrétně co se bot týče - stylový koně jako ochrana na chuja, vlízt do nich je porod a na mokru, nebo od paliva zasviněný dlažbě u pumpy kloužou jak na ledě. Jsou sice hezký, ale to je tak všechno.
Osobně už jezdím v botech W2 Adventure i na chopperu (kalhoty jdou přes, stejně z nich vlastně pak nic není vidět) - zkoušel jsem i ty Formy, ale mají nějak horší kopyto, mě nesedly žádný. Jinak doporučuju boty zkoušet i s motorkou - na chopperu to chce krapet poddajnější botu v nártu. Criusery maj řazení i patou a ostatní motorky namaj tak předsazený řazení - tam tvrdá bota nedělá problémy.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na co jsou cestovní moto boty, když jsou vlastně na prd
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na co jsou cestovní moto boty, když jsou vlastně na prd
tak to už právě jmenuješ powercruisery - ty už maj s cruiserama společnej snad jen předkolumbovskej původ.
Chopper a cruiser jsou si blízký stejně jako Multistrada a Goldwing. Pokud pak někdo na Multistradu začne napevno montovat brašny, opěrky, turistplexi, přehrávač, zástěrky atd, vznikne paskvil, kterejch je vidět i mezi chopperama kvanta. Na ryzího choppera se tady v podstatě narazit nedá, dneska už se to spíš staví od základu a nepředělává z cruiserů jako kdysi před 60 lety (ani mé oblíbené bobbery, nejsou choppery).
To co byly v Evropě caferacery, to byly svýho času v Americe choppery - ani jedno nebylo určený primárně k cestování. Chopper má navíc tu nevýhodu pro Evropu, že tu na něj není vhodný počasí. Na cruisery tu zase nejsou silnice - je to Titanik na rovinky typu Route 66.
Každopádně pokud chce člověk pohodlně cestovat nesmí chtít styl ala chopper, jakmile ho vylepší pro cestování, tak ho zprzní.
PS. Z mejch motorek odpadává jen občas řidič
Naposledy editováno 21.04.2015 10:26:31
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na co jsou cestovní moto boty, když jsou vlastně na prd
kldr píše: FishX3>
tak to už právě jmenuješ powercruisery - ty už maj s cruiserama společnej snad jen předkolumbovskej původ.
Chopper a cruiser jsou si blízký stejně jako Multistrada a Goldwing. Pokud pak někdo na Multistradu začne napevno montovat brašny, opěrky, turistplexi, přehrávač, zástěrky atd, vznikne paskvil, kterejch je vidět i mezi chopperama kvanta. Na ryzího choppera se tady v podstatě narazit nedá, dneska už se to spíš staví od základu a nepředělává z cruiserů jako kdysi před 60 lety (ani mé oblíbené bobbery, nejsou choppery).
To co byly v Evropě caferacery, to byly svýho času v Americe choppery - ani jedno nebylo určený primárně k cestování. Chopper má navíc tu nevýhodu pro Evropu, že tu na něj není vhodný počasí. Na cruisery tu zase nejsou silnice - je to Titanik na rovinky typu Route 66.
Každopádně pokud chce člověk pohodlně cestovat nesmí chtít styl ala chopper, jakmile ho vylepší pro cestování, tak ho zprzní.
PS. Z mejch motorek odpadává jen občas řidič
Hele hned mne napadlo jestli je to špatně "prznit" ..nevymezuješ tím zbytečně seberealizaci těch co na tom jedou? Protože stejně by ti mohli druzi vyčítat tve plnokrevne upravy ktere nejdou ruku v ruce s pohodlim a jiszdnimi vlastnostmi . oroste nekdo honí sekundy, nekdo ten pocit "neco ridit" a někdo vic leští a obchazi svuj šperk na parkovišti - tyhle skupiny se asi nikdy nevyhnou posměšklům ale ruku na srdce, tohle nejde rozsoudit protože nejde o to jak toho dosahneš, jde o to abys měl radost .
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na co jsou cestovní moto boty, když jsou vlastně na prd
Brůča. píše: Kotníková pracovní obuv s ochranou S3 je vyhovující i pro jízdu na motorce. A je vyrobena tak, aby v ní vydržel dělník chodit celou směnu. A cenová relace přijatelná.
Třeba toto
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na co jsou cestovní moto boty, když jsou vlastně na prd
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na co jsou cestovní moto boty, když jsou vlastně na prd
Pavlys píše: Třeba toto
Možná jsme se nepochopili, ale já v tom budu jezdit na motorce, k míchačce už obuv mám a traverzy už máme stejně položený ;)
(reakce na) Na co jsou cestovní moto boty, když jsou vlastně na prd
Nemyslím prznit motorku (ne každej si pochopitelně může dovolit extra motorku pro různý nálady) - myslel jsem tím prznit styl. Chopper nikdy není ověšenej a v podstatě není nijak nutný na něj nasedat nějak stylově oblečenej a obutej - je to z podstaty motorka pro okamžitý a krátký přesuny. Proto se na choppera, bobbera atd teoreticky má vlízt v civilu - jak na kolo (nechci jít do extrému, ale když se koukneš na "stylovou" Bezstarostnou jízdu - tak jedou i s kloboukem na řepě, jenže jedou permanentně těžkou kochačku po práznejch silnicích a ta jejich rychlost je fakt na dnešní ulítanou dobu - kdy se honí vteřiny, kolínka v zatáčce, za prdelí zamindrákovanej autobusák, nebo plechovkář s károu... - už nereálná.
Pokud pak někdo koupí nahou jednoduchou "lehkonohou" motorku ala chopper, custom, bobber... a začne ji napevno "obalovat" luxusem, byť i často vkusným, vytváří vlastně samodomo cruisera. A cruisery už přece existujou, těm nastrojování "neubližuje" - navíc se dodnes vyrábí kvanta funglovek, dokonce i oživujou dávno zaniklý klasiky. Na cruisera už se ale primárně nasedá jako na cestovní křižník a podle toho se i člověk strojí - jako na historický vozidlo předcházející Goldwingům a jiným monstrcesťákům.
Těžko ale chtít jezdit v roce 2015 na stroji a v oblečení imitující 50.léta minulýho století a čekat totožný bezpečí.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na co jsou cestovní moto boty, když jsou vlastně na prd
Virago 535 patří mezi nejpovedenější kopie chopperů. Geniální na nich je to, že jsou jednoduchý - proto jich dodnes jezdí tolik. Ta jednoduchost by jim měla zůstat.
Minimálně jednou tejdně jezdím do Rakouska, narozdíl od Čech se to tam obstarožníma 535 a 1100 Viragama jen hemží (snad nejčastější starý motorky - takový jejich fichtly a Jawy 350). Těch 1100 je tam oproti nám opravdu x násobně víc. A vzhledem k tomu jak starý veky už taky všechny jsou - je vidět že jim ta jednoduchost svědčí. Mimochodem jako všem věkovitejm strojům.
Ozdobit si svojí motorku může beztrestně kdo chce, jak chce - je to čistě soukromá věc a nikomu do toho nic není, platí si to každej ze svýho. Jen je můj ryze soukromej názor, že chopper by měl bejt co nejjednodušší.
Spíš mi šlo původně o to, že spousta lidí si plete choppery a cruisery. Pochází sice stylově ze stejný země a doby a na akcích bejvaj spolu, ale nelze hodit 1400 Intrudera do stejnýho pytle s HD Electra Glide.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na co jsou cestovní moto boty, když jsou vlastně na prd
Škodovka mi vrazila řadičku od fichtla do motoru... no ne úplně, ale byla ohnutá k nepoužití (ta řadička).
Noha v polobotce, ok.
Za mnoho let na MZ - zlomené koleno, boční tlak a tah současně, postrach ortopedů. Žádná bota by nepomohla.
Od té doby a předtím - nikdy nic zlomeného.
Na motorku boty pohodlné, v kterých se dá jet celý den nebo chodit po zajímavých místech. Tj. LIDLovky, nepromoknou, nepotí se v nich noha, dají se i za teplot pod nulou.
Skvělý kauf tenkrát v akci LIDLu pro motorkáře. Nejspíš nějaká obuv vyrobená pro renomovanou motoznačku, na kterou dali zinkové háčky - praskly, nahradil jsem vsazenými očky a dodnes boty užívám. Ani se jim při škrtání v zatáčkách moc nesjíždí podrážka :) dobrý matroš, skvělé zpracování.
(reakce na) Na co jsou cestovní moto boty, když jsou vlastně na prd
Jaramotor píše: rancher> i na Choppera si kup motorkářský boty hlavně ne koně budeš za burana
To máš těžký, koně už nosím minimálně 23 let, od doby, kdy jsem měl koně, teď jsem jen vyměnil špičatý špičky za useknutý...
Do budoucna budu dál shánět a pokukovat a až jednou potkám ty pravý, tak si je koupím :)
drobnej EDIT
Naposledy editováno 21.04.2015 19:17:19
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
XV Velká Virago Vyjížďka 2025 se p... [1 ... 347, 348] Yamaha XV 1100 Virago, Yamaha XV 535 Virago, Yamaha ... | rancher | 10419 | 26.10.2024 v 23:58 badyXV |
Motoservis Garage Sid Vamberk Yamaha XV 535 Virago | ZEMANVLA | 2 | 10.10.2024 v 08:11 Kubák |
Virago výkon a trysky Yamaha XV 535 Virago | CubaLibre | 5 | 17.4.2024 v 12:28 zetka125 |
Nehádže iskru Virago 536 Yamaha XV 535 Virago | Denyd | 1 | 14.4.2024 v 19:30 Kolja73 |
hladina karburátorů Yamaha XV 535 Virago | Sieg | 4 | 30.3.2024 v 21:00 Sieg |