globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Sytič
5.4.2015 v 13:21
Ahoj, od doby co mám moto se potýkám s takovým "problémem". Motorka hůř chytá za studena (když třeba týden stojí). Po nastartování je to jako kdyby sytič vůbec pár vteřin nefungoval (hodně nízký otáčky). Ikdyž je sytič na max, tak se chytne až po pár vteřinách - otáčky prudce vylítnou nad 5 tis za ohromnýho řevu, tak jenom uberu sytič o pár milimetrů a otáčky spadnou zase hodně nízko (volnoběh mám někde okolo 1200 a za týhle situace padaj i pod 900), motor se začne "dusit", válce zní trochu rozhozený... V týhle situaci když šáhnu na plyn, tak okamžitě chcípne. Jediná první pomoc je milimetrová práce se sytičem, kdy neustále rovnám otáčky, dokud se nezahřeje. Pak už je po problému... Nemáte s tím někdo zkušenosti?
Předem hlásím: lanko sytiče prohlídnuto (v cajku), karburátory vyčištěný a seřízený, všechno ostatní (baterie, svíčky, palivový filtr,...) taky ok.

1 reakcí na tento příspěvek Sytič

5.4.2015 v 13:40 | Nahoru | #1
Pokud už nemusíš tahat za plyn,tak by to mělo být v pořádku viz příspěvek č.10www.motorkari.cz/tema/

1 reakcí na tento příspěvek Sytič

5.4.2015 v 15:00 | Nahoru | #2
To se mi děje taky, po zimě hlavně to než se chytl sytič to bylo tak 5 sekund aj. No a práce se sytičem to je jemná práce Jinak sytič bych nechal tak do 2500 tis. ot/min , cca půl minuty až minutu a mělo by to byt v pořádku. A samozřejmě nemužeš vzít hned za plyn, když budeš postuně přidávat tak to vyleze ale proč to tůrovat studené, že

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sytič

5.4.2015 v 20:09 | Nahoru | #3
Jirka.46> Tahat za plyn už nemusim, ale tyhle neochotný starty mě nebavěj. Tak jsem se ze zvědavosti zeptala, zda někdo neví, jak to ještě zlepšit Když si představím, jaká by to byla pohoda... ťuknout na startér s nastaveným sytičem, počkat pár minut a vyrazit... A né jak blbec pořád štelovat sytič... Chvilku to řve v otáčkách a druhou chvilku zase vypadá, že chcípne...:D

(reakce na) Sytič

5.4.2015 v 20:11 | Nahoru | #4
Mircez> Pokus přidat plyn byl jen když už tak klesaly otáčky, že to vypadalo, že chcípne... Žádný tůrování za studena.

(reakce na) Sytič

6.4.2015 v 18:16 | Nahoru | #5
Power-Evil>Pak jedině novější motku se stříkačkou.Ale jakou?

Sytič

16.4.2015 v 21:05 | Nahoru | #6
Po Catovi už jedina D 1098 nebo R1 :D

Sytič

16.4.2015 v 22:39 | Nahoru | #7
znovu seřídit karburaci nic jiného v tom nebude
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Thundercat - karburátor Yamaha YZF 600R Thundercat Okin1 11 6.11.2023 v 23:51 2stroke
Motorka 35 kW pro A2 - silniční Yamaha YZF 600R Thundercat, Kawasaki ZZR 600, Honda ... Joel1 4 6.7.2023 v 19:54 Joel1
Sada na snížení výšky Yamaha thunde... Yamaha YZF 600R Thundercat R.a.F 5 2.11.2022 v 19:53 assassin
HJC IS 17 Yamaha YZF 600R Thundercat Malibu86 10 7.1.2021 v 14:20 vopák
Motor cukne spadne otáčkoměr a zase... Yamaha YZF 600R Thundercat Kalich94 3 26.8.2020 v 15:27 FiZzeR


TOPlist