1 reakcí na tento příspěvek Yamaha TDM 850 č. motoru a rámu
Ale jinak číslo motoru a typ je nad pravým víkem spojky.Pod okýnkem oleje.
A rám se štítkem je v pravé části krku.
Řidítka rozměry nevím,ale origo jsou chromované s velkýma závažíčkama.Když je někdo mění,tak většinou za hliníkové.
Přeju dobrý kup
2 reakcí na tento příspěvek Yamaha TDM 850 č. motoru a rámu
Slávek-TDM píše: Flatron007> tak to ze se z vyfuku necadi jeste neznamena, ze nebude zrat olej. Kazda TDM850 zere, jen nektera vic a jina min Doufam, ze se chystas na konci kvetna na sraz TDM, mas to jen pres kopec do Rajeckej Lesnej http://www.yamaha-tdm.cz/ [/quote]
Nelži Moje už nebere ani "ň" a stálo to jen něco málo přes 20t.
1 reakcí na tento příspěvek Yamaha TDM 850 č. motoru a rámu
Naposledy editováno 01.04.2015 16:35:10
1 reakcí na tento příspěvek Yamaha TDM 850 č. motoru a rámu
K mereni oleje:
Protoze TDMko ma mazani se suchou skrini a zasobnik oleje nad motorem, staci ho postavit na bocni stojan a na teplym motoru dolit tak, az se v okynku objevi prvni hladina. Mam vyzkouseny, ze tohle odpovida asi 1cm nad plny okynko a protoze je to jen zasobnik na olej a ma tam rezervu, nicemu to nevadi. Toto plati pro 4TX, stary 3VD nebo 4CN okynko nemaji. Nicmene i tady plati radeji vic oleje nez min...
Naposledy editováno 02.04.2015 12:48:43
Flatron007 píše: To jo to by se dalo...Říkal že olej neměnil ještě letos.Dám mu šanci.Přeci jen motor ševelil kráně.Všude možně sem se dočetl že když žere olej(v normě a není ještě zku***nej motor) tak se to řeší výměnou gufer což není zas taková pálka co sem se díval na sady.
Ja jsem gufera ventilu na TDM850 menil osobne (s motorem v ramu - nikomu nedoporucuju ), ale vyslednej efekt na snizeni spotreby byl opravdu malej. Porad jsem byl nekde mezi 0.5-0.8 L / 1000km, podle toho jak a kde jsem jezdil.
Počasí mě dnes dopřálo čas na projetí i když u Vyškova bylo katastrofální počasí.Musím říct že na mě motorka jako celek udělala super dojem.Motor táhl až do vysokých otáček bez dušení,nevlnila se,brzdila,zatáčela,neházela,olej měřenej po kuřpauze s narovnanou motkou a byl 2mm pod max hladinou atd atd.Než sem zastavil stroj už sem přemýšlel jak ju budu kurtovat v dodávce.Podtrženo,sečteno! Jasný že sem ju koupil.Zítra ju vezmu na ev.kontrolu a vyklopím zrovna u Vopata v Kroměřížu na první servis Už se fakt hodně těším.Ale hlavně s rozumem!
Dík borci a snad se potkáme v sezóně:)
1 reakcí na tento příspěvek Yamaha TDM 850 č. motoru a rámu
Pokud by jsi potřeboval s něčím poradit tak tady se dá něco "málo" najít:
http://www-tdm.cz/TDM_forum/
http://www.yamaha-tdm.cz
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Motocyklový olej 4T Yamaha TDM 900 | Sidonius78 | 25 | Včera v 10:37 combust |
Jak zvýšit volnoběh u TDM 900 Yamaha TDM 900 | Milanbohy | 7 | 13.4.2024 v 21:59 StiefTomas |
Nefunkcni ABS na zadnim kole Yamaha TDM 900 | Valpen | 9 | 30.1.2024 v 18:44 rtin |
Norsko - pobrezni cesta 2023 Yamaha TDM 900 | Valpen | 7 | 29.12.2023 v 20:06 StB |
Svařování přímo na motorce Yamaha TDM 850, Yamaha TDM 900 | Milzno | 10 | 10.8.2023 v 09:22 mta |