hlodá mě myšlenka, že bych si nechal přestavět nějakého kafáče. Mám jasnou představu o tom, jak by ta motorka vypadala.
Leč přiznávám, rejže
Ale co mě zajímá, jak je to s STK jsem všude četl spoustu, STK si zařídím případně po známosti, tak to bych problém neviděl.
Ale dejme tomu, že se připletu se do nehody. Mám obavy z toho, aby pak nepřijel soudní znalec a uznal ten motocykl, že nesedí dle originálu a pojišťovna by mi pak nedala ani korunu. Nebo nedej bože, můžu i nehodu zavinit já a mám obavy, že i přes to, že motka STK mít bude, mohl by to být velký problém.
Pokud tedy budu mít homologované blinkry, světlo, pneu dle rozměrů, můžu být v klidu nebo i tak může být problém třeba - s upraveným zadkem motorky, jiné říditka, v jiné poloze..?
Pokud by měl někdo nějakou reálnou zkušenost, mnohokrát díky.
Na stránky Dekry jsem se taky díval, zkusím tam napsat, díky za tipy samozřejmě, jestli se něco dozvím, napíšu to pak tady.
1 reakcí na tento příspěvek Cafe racer - jak by to bylo při případné nehodě?
cafíčko dělal s tátou
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cafe racer - jak by to bylo při případné nehodě?
highsider píše: ahoj, toho scramblera z guzziny dělal Kamarád Lukash1986 ( rozjíždí stavby )
cafíčko dělal s tátou
Ahoj. Vidím, že máme stejné známé....
prostě, pokud chceš stavbu, tak některý věci musíš mít tak trochu v píči
1 reakcí na tento příspěvek Cafe racer - jak by to bylo při případné nehodě?
Napsal jsem do Dekry, zde aspoň názor od člověka z brutal choppers, kteří už spoustu staveb udělali.
"Zdravím,
Pokud to bude vypadat jako na tom videu, a nebudete zasahovat do rámu tak není co řešit, vyrobte k moto sedačku na přísavky na zadní bobek a udělejte skryté držáky na zadní stupačky, to je jediná položka po které jdou, je to homologované pro dva a tak to musí být."
"Dobrý den,
od nového roku platí nová vyhláška 341/2014 a zákon 239/2014, které nově stanoví, že při přestavbě vozidla smí být změněna nebo upravena pouze jedna podstatná část mechanizmu nebo konstrukce vozidla. Obávám se, že ve vašem případě, zasahujete do karosérie vozidla, osvětlení a změnou výfuku ovlivníte vnější hluk a emise motoru. Doporučuji se obrátit na příslušný dopravní úřad, který je v tomto případě schvalovacím orgánem a zažádat o vydání rozhodnutí o povolení přestavby, tím bude vše jasné. My vám zkoušky samozřejmě můžeme vykonat ale dle našeho názorů je tam těch zásahů několik. Vzhledem k tomu, že zkoušky jsou poměrně finančně náročné, chci se vyvarovat toho aby jste platil něco zbytečně."
1 reakcí na tento příspěvek Cafe racer - jak by to bylo při případné nehodě?
Zkusím ještě zjistit, co by stálo to schválení přestavby.
PS: v hodně tématech se psalo, že přestavbu koupit z Německa. Kdybych měl přestavbu z Německa, tak by v případě nehody problém s pojišťovnou nehrozil? Nebo si tím nic nepomůžu, jen opět budu mít STK, protože to jezdilo v Dojčlandu?
1 reakcí na tento příspěvek Cafe racer - jak by to bylo při případné nehodě?
Takže koupit cafáče z Německa, pohlídat si, ať to má vše co není origo zapsáno v TP jako přestavbu a zkrátka to už to budu mít v ČR jako ofiko přestavbu. Stejně, jako bych legálně nechal přestavět motorku u nás?