Naposledy editováno 06.02.2010 17:20:21
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
mám takový blbý dotaz. Dneska cestou do práce mě začala nějak lepit spojka. Myslíte,že to bude olejem, který je v motorce od jara a moc ještě nenajel...
Uvitám další nápady...
Kdys naposledy kontroloval vůle v lanku a štelování toho vystavovacího mechanismu, ten nesmysl pod víčkem na dva šroubky na deklu vlevo? Je podzim a nižší teploty, ráno na cestu do práce chladno. Vůle na lanku je uplně jiná než byla v létě a i na spojce je rozdíl studené - ohřáté, studená má tendenci jet všelijak... Zkus to poštelovat a odsleduj si jestli to dělá pořád nebo jen studené a jak se to chová po zahřátí.
Chyba bylo to,že jsem asi málo dotáhl tu kontra matku co je z venku na tom šroubu, takže se šroub trochu zašrouboval....
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
2 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Sedni si na ni a uvidíš sám, pokud si sednete ihned nebo na to půjde zvyknout, je to ok, jinak se poohlédni jinde. Mírně zvýšit (počítej úpravama orientačně kolem 5 cm) jde, dá se přidat na sedle, jde prodloužit v přepáčku plus přitvrdit předpětí zadku, že si pak méně sedne. Řidítka leda dát krátká sportovním pokud i tak neposkládáš ruce, tak s tím už neuděláš nic a máš smůlu.
koukám, že tu GSkám rozumíte
K věci, motka špatně reaguje na plyn v nízkých otáčkách. Do cca 4tis je "tupá" a při prudkém přidání plynu se dusí.Nad 4 tis už má snahu,ale stále nic moc. Trochu jsem po tom pátral a pravý válec má bílou svíčku takže asi chudý? Levej je v poho. Každopádně jsem rozhodil karbece. Membrány ok. Trysky vyčištěný. Občas z karbců tekl benzín takže objednány komplet sady těsnění na karbce včetně jehlovýho ventilu a těsnění plováků.
Jednoduše jsem si myslel že pravýmu přidám bohatost ale v manuálu je napsáno ,že s bohatostí nemanipulovat, že je nastaven továrně pomocí spešl nářadí.Tak se trošku bojim na to sáhnout
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Ceres: s bohatostí nehýbat platí tak možná v záruce, u starého kusu jestli máš jako všichni tady 10 a více let stejně nezbyde než čas od času s tím pohnout. Spešl nářadí může být tak max. anální sonda a brzda kdybys to chtěl dělat jo exaktně. O čemž pochybuju že kdo ve fabrice dělal bo z výroby je snad každá ochuzená až běda. Běžně tomechanici řeší citem a zkusmo, tu přidat jestlise to zlepší nebo ne jinak ubrat... na pár iterací pokus - omyl- projet. Se toho vůbec neboj
Pipanek: celé karburátory určitě ne, GSX je přece čtyřválec. Plovák jde sehnat z náhradních dílů klasické bouračky, nový z partsdepot. V opravných sadách jsou většinou jen ventily a těsnění. Kohout zase bouračky, partsdepot nebo i na wemoto, samotná membrána se dřív prodávala jako opravné sady i s těsněním, ale v republice ji už asi nedostaneš navíc si nejsem jist, jestli už nejsou jen na starší modely. Leda zkusit nějakou alternativu třeba kdo vyrabí cokoliv s gumou a gumová těsnění, nepředpokládám že by to byla nějaká raketová věda když se dodrží rozměr a aby odolala benzínu.
Vůle v kotouči netuším, ta snad uváděná není. Je jen minimální tloušťka 4 mm která je dost bezpečná, někteří jsme sjeli mnohem víc, a házení 0.3 mm. Každopádně normálně na gsku kotouč volný určitě není, necvaká ani nahoru dolů ani do stran. Co ti to dělá a jakmoc hází?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Já už si dávno poradil
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Mám dotaz.. Měnil jsem palivový kohout a hadičky.. hned poté jsem ji natočil, krásně chytla. Vrátil jsem se z oběda a vůbec nemá zájem. Jiskru dává. Když zapnu beno tak začne protíkat vzduchovým filtrem ven. Na rezervu to nedělá.
Nevíte někdo co a jak s tím?
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Naposledy editováno 08.03.2015 21:03:45
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Schéma zapojení těch hadiček náhodou nemáš?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
2 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Díky.
Gumy jsou celkem jedno, obojí je myslím měkčí nejsem si jist jestli mají v rozměrech které potřebuješ sadu a je fakt zvlášť přední a zadní, ale pokud tohle je ok tak nebude problém. Přední kolo mívá jiný vzorek, označené většinou F nebo FJ front apod. takže je dobré mít typy aby i takhle seděly, ne že jen náhodou zrovna pasuje rozměr.
Až to brzy sjedeš tak si vybereš co chceš dál, buď nějakou z osvědčených sad nebo nějaké tvrdší do zadu a lepivku ve předu jak se také dělá. Jinak je to jedno jestli máš obě stejný výrobce, stejný typ nebo kombinaci.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Ukazatel zařazené rychlosti GS 500E Suzuki GS 500E | Dejwidos | 2 | 5.6.2024 v 18:30 Dejwidos |
GS500 po chvili se zacne dusit a ch... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 6 | 31.5.2024 v 07:19 Phabbyg |
Problémy s řazením + cinkání motoru... Suzuki GS 500E | ViraxRider | 16 | 26.5.2024 v 07:45 Rolda89 |
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 1 | 15.5.2024 v 11:00 combust |
Něco málo teče Suzuki GS 500E | Dejwidos | 25 | 13.5.2024 v 21:08 Deadman |