Téma: Netěsnost nadrže
 
26.2.2015 v 12:28
Zdravím,nemáte někdo zkušenost s opravou netěsné nádrže?Nádrž z Ducati Monster S4.Benzin pídí okolo výklopného pantu.

Netěsnost nadrže

26.2.2015 v 12:31 | Nahoru | #1
Znám blbce co podobný únik řešil montážní pur-pěnou

Netěsnost nadrže

26.2.2015 v 12:34 | Nahoru | #2
Jinak nechat někde zavařit nebo zacínovat. Možná i tekutý kov

Netěsnost nadrže

26.2.2015 v 14:30 | Nahoru | #3
to je ještě železná ?

Netěsnost nadrže

26.2.2015 v 15:58 | Nahoru | #4
Na R6 jsem to dělal opravnou sadou na nádrže za 100 Kč a drželo to perfektně. A to bylo v hodně špatném místě z boku dole. Takže na tu dirku tlačil celý obsah nádrže.

1 reakcí na tento příspěvek Netěsnost nadrže

26.2.2015 v 16:37 | Nahoru | #5
Plast nebo kov? Nejlepší je zavařit nebo zaletovat, ale znamená to znovu lakovat.
Další varianta je vylít epoxidem na to určeným, ale už to v životě nezavaříš ani nezaletuješ. A jako bonus když to uděláš blbě tak ti nevytvrdne

Netěsnost nadrže

26.2.2015 v 17:58 | Nahoru | #6
Ja bych to nicim nelepil, jak je ten pant tak to bude namahany a tvrdej epoxid to neustoji. Nepamatuju si jak je tam ten pant heftnutej , ale sel bych do vareni.

Netěsnost nadrže

26.2.2015 v 22:26 | Nahoru | #7
nech to vylit pryskeřicou ,utěsní celou nádrž,nebo to nech svařit

Naposledy editováno 26.02.2015 22:27:06

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Netěsnost nadrže

27.2.2015 v 10:59 | Nahoru | #8
V_i_c_i> Nádrž je plechová,teče v mistech kde je pant přibodovan k nádrži takže vice mech.namáhané místo.Zavaření je asi nejjistější,ale zničím lak a navíc vařit benzinovou nadrž-výpary-Má s tím někdo zkušenost?

(reakce na) Netěsnost nadrže

27.2.2015 v 11:02 | Nahoru | #9
Rafael> zeptaj se medweda chtel varit nejalou nadrz od tanku a resilo se to tady, nakonec nevim jak to dopadlo. Ale kdyz ji naplnis vodou tak nemuze byt problem, TIGem bych do toho klidne hrabnul

Netěsnost nadrže

27.2.2015 v 19:29 | Nahoru | #10
medved tam měl trošku specifický problém s tím,že to teklo tuším ve spoji...

jinak zavařit nádrž z motorky jde v pohodě,samozřejmě lak se spálí....

Netěsnost nadrže

27.2.2015 v 20:04 | Nahoru | #11
normalne svarit,par nadrzi jsem delal,naplnit vodou,otocit,letoval jsem mosazi,cinoval atd,vse drzi v poho,zavari to v kazde dilne neboj

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Netěsnost nadrže

28.2.2015 v 10:15 | Nahoru | #12

Rafael píše: V_i_c_i> Nádrž je plechová,teče v mistech kde je pant přibodovan k nádrži takže vice mech.namáhané místo.Zavaření je asi nejjistější,ale zničím lak a navíc vařit benzinovou nadrž-výpary-Má s tím někdo zkušenost?



Za mladých let jsem vařil něco na Š120 přímo na autě. Dnes už bych do toho asi nešel, ale u motky není problém. Naplníš vodou, vyliješ a jede se.
Pokud je plechová šel bych do zavaření i přes nutnost lakování. Nebo ještě by to šlo opravit zapájením mosazí.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Netěsnost nadrže

28.2.2015 v 10:17 | Nahoru | #13
V_i_c_i> ten lak ti taky sleze navic stou mosazi tam udelas clanek.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Netěsnost nadrže

28.2.2015 v 13:58 | Nahoru | #14

gugo píše: V_i_c_i> ten lak ti taky sleze navic stou mosazi tam udelas clanek.



Taky jsem nepsal nic o tom ze by po mosazi lak neslezl. Jen ze je to dalsi moznost.
A clanku bych se nebal kdyz se takhle opravovali nadrze na motorkach z 50-60 let a do dnes funguji.
Navic jsem si jisty ze mosaz se zelezem nejak zvlasne reaguje? Nechce se mi hledat tabulky.

(reakce na) Netěsnost nadrže

28.2.2015 v 14:17 | Nahoru | #15
V_i_c_i> asi ne, ale kdyz uz to pajet natvrdo tak me prijde jednudusi to liznout tigem

Netěsnost nadrže

1.3.2015 v 13:25 | Nahoru | #16
Já bych byl taky pro zavaření přijde mi to takový nejlepší řešení

Netěsnost nadrže

13.7.2015 v 17:53 | Nahoru | #17
Zdar, ten samej problém jsem měl u Monstera600 r.v.96 i teď u Monster S4R r.v.04, takže chlapci se moc neuměj učit z chyb, pomohlo to zavařit, nevím čím, ale je to v pohodě i po 3 letech
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.

TOPlist