Téma: Netěsnost nadrže
Zdravím,nemáte někdo zkušenost s opravou netěsné nádrže?Nádrž z Ducati Monster S4.Benzin pídí okolo výklopného pantu.
1 reakcí na tento příspěvek Netěsnost nadrže
Plast nebo kov? Nejlepší je zavařit nebo zaletovat, ale znamená to znovu lakovat.
Další varianta je vylít epoxidem na to určeným, ale už to v životě nezavaříš ani nezaletuješ. A jako bonus když to uděláš blbě tak ti nevytvrdne
Další varianta je vylít epoxidem na to určeným, ale už to v životě nezavaříš ani nezaletuješ. A jako bonus když to uděláš blbě tak ti nevytvrdne
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Netěsnost nadrže
V_i_c_i> Nádrž je plechová,teče v mistech kde je pant přibodovan k nádrži takže vice mech.namáhané místo.Zavaření je asi nejjistější,ale zničím lak a navíc vařit benzinovou nadrž-výpary-Má s tím někdo zkušenost?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Netěsnost nadrže
Rafael píše: V_i_c_i> Nádrž je plechová,teče v mistech kde je pant přibodovan k nádrži takže vice mech.namáhané místo.Zavaření je asi nejjistější,ale zničím lak a navíc vařit benzinovou nadrž-výpary-Má s tím někdo zkušenost?
Za mladých let jsem vařil něco na Š120 přímo na autě. Dnes už bych do toho asi nešel, ale u motky není problém. Naplníš vodou, vyliješ a jede se.
Pokud je plechová šel bych do zavaření i přes nutnost lakování. Nebo ještě by to šlo opravit zapájením mosazí.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Netěsnost nadrže
V_i_c_i> ten lak ti taky sleze navic stou mosazi tam udelas clanek.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Netěsnost nadrže
gugo píše: V_i_c_i> ten lak ti taky sleze navic stou mosazi tam udelas clanek.
Taky jsem nepsal nic o tom ze by po mosazi lak neslezl. Jen ze je to dalsi moznost.
A clanku bych se nebal kdyz se takhle opravovali nadrze na motorkach z 50-60 let a do dnes funguji.
Navic jsem si jisty ze mosaz se zelezem nejak zvlasne reaguje? Nechce se mi hledat tabulky.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.