pred 3 rokmi som si kúpil motorku MZ ETZ 251 ročník 1989. Tento model bol mojim snom z detstva. Hľadal som na rôznych bazároch, ale MZ v pôvodnom stave som nikde nezohnal. Aj keď sa našla úplne nebola v originálnom stave a bola tiež bez papierov. Vtedy jeden môj známi odporúčal nech si kúpim aj MZ v horšom stave s papiermi a potom časom ju dám reštaurovať.
Stalo sa, kúpil som MZ o ktorej sa dalo povedať že jazdi(prikladám aj obrázok aká bola v čase keď som si ju doviezol).
Motocykel som tu zimu hneď rozobral na kostru. Cela bola opieskovaná a následne dostala nový lak.
Tu istú zimu sme spravili kompletnú generálku motora z dielov ktoré som si objednal z Nemecka.
Nasledujúce leto som si už na nej krásne v lete zajazdil. Postupne som zohnal ďalšie nové originálne diely tiež z Nemecka. Dokonca som zohnal originálne úplne nové sedlo IFA.
Teraz je MZ ETZ 251 v stave ako keď bola vytlačené z továrne Zschopau.
Trvalo mi to 3 roky a naozaj tie financie ktoré som do nej vrazil sa mi určite nikdy nevrátia.
Prišiel však čas keď ma okolnosti dotlačili k rozhodnutiu že uvažujem o jej predaji.
Čo myslite akú cenu by som si mohol vypýtať za tento motocykel v originálnom stave?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cena za MZ ETZ 251 (1989)
Nemám prečo klamať. Vlastne čo by som tým získal?
Použil som moju reálnu skúsenosť na jeden príspevok. Nechcem aby môj príspevok sa zmenil v dokazovanie si navzájom.
Ale mám na motorke aj fungl nové sedlo IFA vyrobené v NDR (žiadna turecká druhovýroba, a nie poťah ale komplet sedlo ). napr. takú kde kúpiš?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cena za MZ ETZ 251 (1989)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cena za MZ ETZ 251 (1989)
falatka píše: ZombiRider>
Nemám prečo klamať. Vlastne čo by som tým získal?
Použil som moju reálnu skúsenosť na jeden príspevok. Nechcem aby môj príspevok sa zmenil v dokazovanie si navzájom.
Ale mám na motorke aj fungl nové sedlo IFA vyrobené v NDR (žiadna turecká druhovýroba, a nie poťah ale komplet sedlo ). napr. takú kde kúpiš?
Jasný,ale já taky můžu říct kliku na jawu 150 jsem prodal za 500 ale celej motor nemůžu prodat za 1500 na dílech se dá občas vydělat víc než na celku takže za mě ta cena tak 25 000 kč, když narazíš na velkýho fandu,jinak za 20 000kč.
Edit což je nějakejch 900 euro nebo ta druhá cena 750 euro,nebo se odstěhuj do NěmeckaMzty
Naposledy editováno 26.02.2015 18:07:46
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cena za MZ ETZ 251 (1989)
Ďakumem za link. Jedna je tam ktorá sa podobá mojej a ta je: Mz ETZ 251 Motor 2014 Gernalüberholt
Tie ostatné (lacnejšie) ak si ich pozrieš sú len pozliepané. Ta cena okolo 2K je realna podľa mňa.
Ďakujem za tvoj príspevok
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cena za MZ ETZ 251 (1989)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cena za MZ ETZ 251 (1989)
Hej hej majú, ale na MZ kupujú aj kvalitné diely tak ako aj ja .
U nás sa kupujú Poľske, Maďarske a aj Indické ako som sa dopočul.
Potom to GO je aj podstatne lacnejšie a teda aj konečná cena
Nuž ja som takto nechcel svoju mašinu reštaurovať.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cena za MZ ETZ 251 (1989)
Jasné že u nás 2K nie, ale cena za 1K čo písal ten pán na bazosi je nerealna.
To sa proste za original nedá. To je proste absurdum.
Vieš mám tú vyhodu, že nič ma netlačí aby som ju predal čo najskôr.
Nejak poriešim uskladnenie a bude
Naposledy editováno 26.02.2015 18:47:12
a to že máš origo sedadlo IFA, to je sice hezký, ale třeba můj soused má MZ ETZ 251 co má 12000 km, jezdil na tom jen do vinohradu a všechno je původní, umřel a má to jeho syn. Na MZ není součástka, kterou bys musel tajit tak silně, jako konspirační teorii o dvojčatech 9/11
PS: dej sem lepší fotky a já ti řeknu, co všechno tam máš blbě
Naposledy editováno 26.02.2015 22:41:58
Co do mašiny nasázíš už holt nikdy zpět nedostaneš a pokud jí jednou budeš chtít střelit tak hodně pod cenou.
Tvoje jediná šance jak to prodat za horentní sumu je dát to na mobile.de a tam doufat že si toho všimne bláznivej Němčour kterej by to chtěl do sbírky a vysolí ti za to přehršelo éček.
Ale to je šance asi jako vyhrát druhou na stíracím lose.
Nech si jí a udržuj, uděláš asi nejlíp.
Naposledy editováno 27.02.2015 09:42:52
Já jsem cvok, takže pokud by byla opravdu ve výborném stavu a se zárukou toho, že jsou v ní opravdu origo díly, dal bych za ní, řekněme, kdybych ji chtěl, 25 - 30 tis., i když jinak bych za ojetou víc jak 15 nedal.
Ta motorka může mít svou hodnotu pro sběratele, ale ne pro běžného maníka, který si ji bude kupovat, aby na ní jezdil. Být tebou, zkusil bych ji prodat v cizině. Ale už to, že není v origo stavu,jak vyjela z fabriky, ale nějakým způsoben opravená (i když z originálních dílů), její hodnotu o něco snižuje.
Říkam, chtělo by to víc fotek, jak vlastně vypadá...
Naposledy editováno 27.02.2015 12:54:53
1 reakcí na tento příspěvek Cena za MZ ETZ 251 (1989)
1 reakcí na tento příspěvek Cena za MZ ETZ 251 (1989)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cena za MZ ETZ 251 (1989)
trafika píše: Kluci jak to že dnes se 251 prodává min.za 30 000kč a to je ještě šrot.pěěkná je min za padesát "origo"stav i 80fíků
Já koupil minulej rok ještě klasickou etz 250 za krásných 18 000 i s druhým motorem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cena za MZ ETZ 251 (1989)
ZombiRider píše: Já koupil minulej rok ještě klasickou etz 250 za krásných 18 000 i s druhým motorem
za to bys dnes koupil 150tku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cena za MZ ETZ 251 (1989)
trafika píše: za to bys dnes koupil 150tku
150 jsem koupil před šesti lety za 8500 a stále mi jezdí
Naposledy editováno 03.09.2016 19:53:29
Nicméně pokud je tvoje Mzeta křáp po 10. majiteli zgenerálkovaná tureckými a taiwanskými shit díly, tak nemá cenu ani 20k. Toš tak.
Jinak jestli je pravda to co píšeš, že jsi použil origo díly made in germany, vč vnitřností motoru ( kromě ložisek a pístu, řekněme), tak určitě to neprodávej za tak málo co ti tu radí. To že oni ohrnují nad takovou motorkou nos je jejich problém, má cenu značně větší. Takže na prodej nespěchej. Já bohužel nemám teď garáž, ale jinak bych za takový stroj dal klidně 45k. Sám jsem si Mzetu kdysi generálkoval a je mi jasné, kolik jsi do toho musel naházet. Ještě taky záleží jak dobře si to udělal. To i Jawa se prodávala nová za 70k a to je ze shit dílů made in china. Ale fakt záleží na celkovém provedení a stavu té motorky. Takové stroje se prodávají lidem, co je dokáží ocenit, ne zevlákovi co s tím hodlá jezdit do hrušky a bude ti snižovat cenu, protože za 35k má japonce.
Naposledy editováno 11.03.2018 09:01:21
1 reakcí na tento příspěvek Cena za MZ ETZ 251 (1989)
http://www.motorkari...etz-251-1266661.html
Je to na první pohled zpatlaná motorka, asi nějakým teenagerem kutilem. Viz sprejem nastříkané ráfky a špice, ze kterých se bude odlupovat barva, a postřik dílů na hroznou třešňovou červenou, která ani náhodou nepřipomíná původní MZetu. A to ani nemluvím o tom, jak blbě se bude ta barva že špic a ráfků sundávat. Ještě k tomu připočtu, že takovíhle lidi mají tendenci stříkat stroj barvou ve spreji z Hornbachu, tzn. i ta kvalita bude odlupující se shit. A kdoví, co v té motorce je dál, když to vlastnilo čuně. Takže takováhle nemá u mě cenu ani 20k. Bude to nějaký zubožený stroj v předrenovačním stavu.
Naposledy editováno 11.03.2018 09:29:14
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
MZ [1, 2] MZ ETZ 251, MZ ETZ 150, MZ ETZ 301, MZ ETZ 125, MZ E... | Apo-Rider | 48 | 22.5.2024 v 19:37 Apo-Rider |
Servisní interval+ pohodlí pro spol... [1, 2] Suzuki GS 500E, Yamaha XJR 1300, MZ ETZ 251, Suzuki ... | Apo-Rider | 32 | 23.9.2023 v 16:43 dettektorr |
Mz ETZ 251-aktuální majitelé sem MZ ETZ 251 | Boss.trx850 | 8 | 26.2.2022 v 17:47 2stroke |
MZ 251 MZ ETZ 251 | Petan69 | 7 | 7.2.2022 v 08:54 Petan69 |
MZ 251 ETZ-majitelé sem MZ ETZ 251 | Boss.trx850 | 3 | 2.4.2021 v 18:26 Boss.trx850 |