Naposledy editováno 11.01.2010 03:21:04
knizepekel píše: To je z aktuální výstavy? Je tam nějaký čtyřtakt?
Aktuální výstava v Technickém muzeu Brno:
http://www.technical...a-dlouhodoba-vystava
2 reakcí na tento příspěvek Zpátky do minulosti!!!
IvanDvoutakťák píše: Díky, Kníže, za ten krásný pohled na ty modrobílé krasavice,
co mají DVA takty a čtyři výfuky(každá! ) .
Jen to trochu ti "restaurátoři" přehnali s lakem, protože ten
superlesklej hitech 21.století na nich působí trochu nepatřičně.
I když to v cca 40 letech ještě nejsou žádné "veteránky"
Ivane kravka z toho randálu zvedá ocas asi bude kadit.... Ani se ji nedivím
IvanDvoutakťák píše: Díky, Kníže, za ten krásný pohled na ty modrobílé krasavice,
co mají DVA takty a čtyři výfuky(každá! ) .
Jen to trochu ti "restaurátoři" přehnali s lakem, protože ten
superlesklej hitech 21.století na nich působí trochu nepatřičně.
I když to v cca 40 letech ještě nejsou žádné "veteránky"
Ahoj, já se přiznám, že pro tyto modrobílé krasavice mám taky velkou slabost. Dokonce už jsem jednu takovou loni skoro koupil. Ale nakonec mě předběhl jiný kupec
1 reakcí na tento příspěvek Zpátky do minulosti!!!
1 reakcí na tento příspěvek Zpátky do minulosti!!!
a tak aspoň moje troška : okruh Dvůr Králové ?
1 reakcí na tento příspěvek Zpátky do minulosti!!!
1 reakcí na tento příspěvek Zpátky do minulosti!!!
2 reakcí na tento příspěvek Zpátky do minulosti!!!
http://www.automobil...-posledni_43461.html
Darmah píše: Něco málo o ARRO ČZ 500:
http://www.automobil...i_43461.html [/quote]
To ARRO ČZ 500 byl hodně nepovedený šrot, který snad ani žádný závod nedojel....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpátky do minulosti!!!
ravo píše: Knižepekel k té fotce. Budelli to není ani náhodou. Ravo asi taky ne i když něco podobnýho jsem viděl,ale byla to taková slátanina.Takový kočkopes.
Ahoj Ravo, to je škoda. Já myslel, že Tě trošku potěším. Téma BUDELLI mě moc zájímá, ale moc o té motorce nevím. Vlastně jen střípky. Moc se těším, až se zase uvidíme S Tebou se dá povídat dlouhé hodiny
lehovec píše: K té fotce Jawa 125 ccm. Dvouválec, boxer, vodník. Vyrobil ji Jiří Havrlík s Břetislavem Hermanem, který později emigroval. Tyto motorky se vyráběly tak trochu načerno v rámci vývoje ve Strašnicích, to byla výhoda tam pracovat. Jedna se prodala do Německa v roce 1990 a je to tak asi 5 let, co byla nabízena na německém serveru na prodej. Tato je po Josefu Tesařovi, ještě pak jezdila oblast s jiným jezdcem a já ji koupil spolu s CZ Metalex, válec Rotax po Vítovi Hatanovi. Volal jsem na inzerát, který vyšel v Annonci v sobotu ráno a majitel mi říkal, pane, už jste asi padesátý. Jenže já od něj bydlel asi tři kilometry, tak mu říkám, jsem u vás hned, peníze jsem si vyzvednul v bankomatu a protože je tam omezený limit, tak to nebylo za moc peněz, ale přesnou částku si nevzpomínám, myslím 40 tis za obě. Nebyla v pěkném stavu. Mechanik Josefa Tesaře pan Šebesta ji pak i nastartoval a dnes je v Brně v muzeu.
Díky moc za informace k tomuto stroji Přesně o tohle mi jde. Skládat ty střípky mozaiky od vás zkušenějších nebo i majitelů , které zajímají myslím si většinu zde diskutujících. Ještě jednou díky.
2 reakcí na tento příspěvek Zpátky do minulosti!!!
Naposledy editováno 23.02.2015 23:00:48
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpátky do minulosti!!!
Retro píše: Pekelníku čo sa týka informácií o Budelli, tak u Rava budeš na správnej adrese
Retro mám dotaz k Tobě, jako ke znalci historie závodů na Slovensku Fero Srna jezdil pouze ČZ Walter, nebo i jinou čtyřtaktní Zetku?
1 reakcí na tento příspěvek Zpátky do minulosti!!!
S tým AKROM je ale sranda Furt melie dookola to isté a sám pre saba. Jeden taký bol vo Švejkovi. Josef Vyskočil /Pepku Vyskoč/
1 reakcí na tento příspěvek Zpátky do minulosti!!!
Kníže, snad "lesklejší" , než když kdysi dávno startovala
jako "fabriky"... Na jednom(asi) pan Hromádko a na druhém ??
Naposledy editováno 24.02.2015 11:06:40