Mě se líbí jak tady každý hned píše, že je to čínský šrot a že za to vlastně může ta motorka. Ale doslova nynější majitel píše, že předchozí majitel měnil vidličky protože je jeho bratr úplně odrovnal. Není spíše tedy chyba jinde? V jezdci? A hlavně, v té opravě? Já když dost často vidím, jak jsou ty motory po opravách seskládané, tak se divím, že to vůbec kdy po těchto opravách jezdilo. Je to prostě blbě seskládané, musíš to rozpůlit, tam uvidíš tu pružinu, která vyskočila, protože tam při opravě nedali podložku, která zabrání tomu vyskočení pružiny z opření Další co může být, je ozubené kolo, napojené na start kolečku u start hřídele, mohla vypadnout špatně zajištěná závlačka. Ale každopádně to od klávesnice nikdo neopraví a hlavně, pokud vůbec nevíš a neznáš, tak se do toho nehrabej a dej to někomu, kdo to umí a ví co kam patří. Hlavně to nedávej k někomu, kdo opravuje fichtly a mopedy.