1 reakcí na tento příspěvek přezouvání
1 reakcí na tento příspěvek přezouvání
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) přezouvání
1 reakcí na tento příspěvek přezouvání
1 reakcí na tento příspěvek přezouvání
Jinak pokud nejsi krosař, tak vzhledem k ceně přezutí s vyvážením a četnosti přezouvání do roka to nemá cenu.
Taky lakovaným ráfkům se to moc líbit nebude. U profi přezouvačky se zouvací patka ráfku vůbec nedotýká, tak jej nepoškodí. Navíc vyzout je jen půl cesty. Obouvání montérpákama opět lakovaným ráfkům, ani patce na bezdušové gumě neprospěje.
2 reakcí na tento příspěvek přezouvání
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) přezouvání
psohlavec píše: z jaký motorky je to kolo na třetí a čtvrtý fotce, ty šroubovaný paprsky? To mi nějak nic neříká... Dík, P.
XBR500?Naposledy editováno 15.02.2015 15:37:50
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) přezouvání
Pardon, ta odpověď patřila Psohlavcovi
Naposledy editováno 15.02.2015 15:33:46
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) přezouvání
matt55 píše: Rebel83> Já ho dostal i s vidlicema, na malej dragstr, kterej mám ještě v plánu, mám dojem, že to bude z nějakého číňánka
je to dost podobný na tu hondu1 reakcí na tento příspěvek přezouvání
Naposledy editováno 15.02.2015 18:09:05
1 reakcí na tento příspěvek přezouvání
Naposledy editováno 15.02.2015 18:38:37
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) přezouvání
psohlavec píše: Seš pašák, to je hotový. A jen tak pro zajímavost - z jaký motorky je to kolo na třetí a čtvrtý fotce, ty šroubovaný paprsky? To mi nějak nic neříká... Dík, P.
Tyhle kola měla i CBX 550, dnes se používají dost na stavby kvůli skrytým kotoučovým brzdám v náboji př. kola Tady je
1 reakcí na tento příspěvek přezouvání
1 reakcí na tento příspěvek přezouvání
Naposledy editováno 16.02.2015 11:22:00