Téma: Motory VFR 750
31.1.2015 v 19:55
Ahoj, zajímám se o tenhle motor.
Tady na foru jsem si něco přečetl o rozdílech mezi různými verzemi, mmj pohon vaček, seřizování ventilů...
Potřeboval bych tyhle verze rozeznat od pohledu. Ideálně fotky, vyražený typ na bloku ap
Děkuju.
Tady na foru jsem si něco přečetl o rozdílech mezi různými verzemi, mmj pohon vaček, seřizování ventilů...
Potřeboval bych tyhle verze rozeznat od pohledu. Ideálně fotky, vyražený typ na bloku ap
Děkuju.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motory VFR 750
Pher píše: satandha> I touhle cestou jsem uvažoval jít..
Regulátor? Tzn regl dobíjení je někde v rámu?
Chladič origo není podmínkou, budu mít lepší podmínky k chlazení a větší boj s aerodynamikou.
V sobotu se chci jet podívat na to rogalo. Třeba mne to pustí
Jde o to, že tam budeš mít všechno co potřebuješ aby ten motor jel. Řidiči jednotu cívky air box. Většinou to prodávají všechno zvlášť. Třeba jen ten regler stojí 2000, není to moc, ale jedno k druhému a máš třeba dalších 10 za ř.j. krarbce atd.
2stroke> Také jsem létal 18 let a nějaké ero postavil, ale upravený motor z motorky už tu několikrát byl a skončil v propadlišti dějin. Dokonce si jeden pán využil původní převodovky jako reduktoru. No jestli chceš lítat se staženou prdelí a čekat na nouzák, tak do toho běž... budu ti držet palce, ať to přežiješ. Koncepce leteckých motorů je úplně jiná než motocyklů. Zpravidla jednoduchý motor s větším objemem, pracující za nízkých otáček a chlazený vzduchem (např. Jabiru, Continental různé hvězdicové atd.. Modernější motory již mají reduktory, větší otáčky a chlazení vodou a o to více problémů. Pokud vím, tak seriozně to zvládá pouze Rotax 912. Holt zkušenost je nepřenositelná a každej si musí hubu rozbít sám tady nejde zastavit až se něco posere, ale jedeš až do konce
Toto je reakce na nick Pher
Naposledy editováno 06.02.2015 13:27:20
Toto je reakce na nick Pher
Naposledy editováno 06.02.2015 13:27:20
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motory VFR 750
satandha> To určitě. Ale postaví mne to před dilema, jestli jí rozebrat, nebo osedlat.
Stačí, jak dokážu být sám sobě nebezpečný na 4 kolech. Nevím, jestli je bezpečné sedlat takové "dělo" pro jedince se stíhacím reflexem
Stačí, jak dokážu být sám sobě nebezpečný na 4 kolech. Nevím, jestli je bezpečné sedlat takové "dělo" pro jedince se stíhacím reflexem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motory VFR 750
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motory VFR 750
Quasar> Dík za názor
Staženou prdel mám pokaždé, když mne táhne po obloze obstarožní R462, nebo půjčené éro s R582.
912 je bez diskusí dobrej motor a taky si ho nechávají pěkně zaplatit. Navíc na jednositz ULLa přeci jenom hooodně nad obvyklý rámec
V tuto chvíli vybrat pro sóláka slušný motor s výkonem nad 60 HP se problém. R582 fakt nepovažuju za vhodné řešení...
Co to máš na rogale za motor?
Rogalo jsem kdysi měl možnost řídit a s díky jsem se vrátil ke kniplu
Staženou prdel mám pokaždé, když mne táhne po obloze obstarožní R462, nebo půjčené éro s R582.
912 je bez diskusí dobrej motor a taky si ho nechávají pěkně zaplatit. Navíc na jednositz ULLa přeci jenom hooodně nad obvyklý rámec
V tuto chvíli vybrat pro sóláka slušný motor s výkonem nad 60 HP se problém. R582 fakt nepovažuju za vhodné řešení...
Co to máš na rogale za motor?
Rogalo jsem kdysi měl možnost řídit a s díky jsem se vrátil ke kniplu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motory VFR 750
Pher> tak na jednoskočku snad...já tam měl koncernovou VW1,4 16V. Je to vidět v tom třetím videu. Byl to nový motor. Celý jsem ho upravil
Naposledy editováno 06.02.2015 14:04:37
Naposledy editováno 06.02.2015 14:04:37
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motory VFR 750
Quasar> Kolik to vážilo kompletní? Jak vyšly koně vs výkon?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motory VFR 750
Pher> Motor měl 75kg včetně svodů bez reduktoru. Výkon to mělo vyšší než Subaru EA 81 (59kw), protože zapůjčená těžká vrtule se přetáčela o cca 500 ot. min.. Nechal jsem si udělat speciál s větším úhlem náběhu( o 4 stupně)a hlubší listy. To se trefilo přesně a motor na max. otáčky točil 5100 (to už byl pěkný šrumec). Na horizont to letělo na 3700ot.min. a když to dobře nosilo tak i na 3600.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motory VFR 750
Quasar> hezký
Že bych koupil licenci na přestavbu?
Uvidím zítra. Jedu se mrknout na rogalo s VFR...
Že bych koupil licenci na přestavbu?
Uvidím zítra. Jedu se mrknout na rogalo s VFR...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motory VFR 750
Pher> tak na rozebrání určitě nebudeš kupovat motorku ve slušném stavu, to by byla škoda a když koupíš bořku tak na tom se jezdit nedá.
Každopádně jestli je motorka nebezpečná záleží na mezikuse mezi řídítkama a sedlem, jak je v hlavě nasrané tak sebou pleskneš i na skútru. Ale vzhledem k tomu, že litáš tak by to tam mělo být dobrý, ne? Já se už nemůžu dočkat jara až začnu výcvik na blaníku
Jinak VFR je supr stroj, jsem rád, že jsem do něho šel.
Každopádně jestli je motorka nebezpečná záleží na mezikuse mezi řídítkama a sedlem, jak je v hlavě nasrané tak sebou pleskneš i na skútru. Ale vzhledem k tomu, že litáš tak by to tam mělo být dobrý, ne? Já se už nemůžu dočkat jara až začnu výcvik na blaníku
Jinak VFR je supr stroj, jsem rád, že jsem do něho šel.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motory VFR 750
satandha> právě že jde o ten mezičlánek
Já jsem si před časem pořídil na hraní a i jako investici, jedno "legendární"? autí a co to se mnou občas dělá darmo mluvit. Naštěstí to auto má víc rozumu jak řidič.
Ve vzduchu to je přecijenom trochu jiný příběh. Člověk je chtě-nechtě víc svázaný fyzikou a neúprosnou zodpovědností. Hlína je nekompromisní soudce, tak člověk OBČAS víc myslí
Bláňa je supr stroj. Na něm jsem taky začínal. Posadit xnáctiletý kluky do akrobatického větroně byl moc dobrý nápad ))
Já jsem si před časem pořídil na hraní a i jako investici, jedno "legendární"? autí a co to se mnou občas dělá darmo mluvit. Naštěstí to auto má víc rozumu jak řidič.
Ve vzduchu to je přecijenom trochu jiný příběh. Člověk je chtě-nechtě víc svázaný fyzikou a neúprosnou zodpovědností. Hlína je nekompromisní soudce, tak člověk OBČAS víc myslí
Bláňa je supr stroj. Na něm jsem taky začínal. Posadit xnáctiletý kluky do akrobatického větroně byl moc dobrý nápad ))
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motory VFR 750
Pher> Dej sem potom fotky toho stroje, docela jsem na to zvědavý
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motory VFR 750
Quasar> to já taky...
Ukecal jsem jednoho inzerenta, že mi zvážil kompletní motor VFR a vylezlo z toho necelých 90.
Majitel rogala po telefonu tenhle údaj moc nerozporoval. Pro mne cifra k neuvěření, ale je to i s řetezem a airboxem.
Ukecal jsem jednoho inzerenta, že mi zvážil kompletní motor VFR a vylezlo z toho necelých 90.
Majitel rogala po telefonu tenhle údaj moc nerozporoval. Pro mne cifra k neuvěření, ale je to i s řetezem a airboxem.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motory VFR 750
Pher> no tak to si už musíš srovnat sám. Mě už dávno není náct hrklo mi v kuli až teď no snad se nic neposere a vyjde to
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motory VFR 750
satandha> No právě. Hrknout v kuli...
O tom by se daly psát romány. Nakonec člověka vychladí pohled na kolegu, který se po mně pokouší něco zopakovat, akorát mu nedojde, že si do toho svýho provedení zapomněl zakalkulovat X rizik a kdyby se zrakvil, všichni budou ukazovat na mne, že jsem to dělal taky. Že jsem to dělal jinak, to už pak nikomu nevysvětlíš...
Ber to tak. Za ty léta aviatiky už bezpečně vím, že největší riziko je dojíždění na letiště.
O tom by se daly psát romány. Nakonec člověka vychladí pohled na kolegu, který se po mně pokouší něco zopakovat, akorát mu nedojde, že si do toho svýho provedení zapomněl zakalkulovat X rizik a kdyby se zrakvil, všichni budou ukazovat na mne, že jsem to dělal taky. Že jsem to dělal jinak, to už pak nikomu nevysvětlíš...
Ber to tak. Za ty léta aviatiky už bezpečně vím, že největší riziko je dojíždění na letiště.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motory VFR 750
Pher> jenomže to je i s převodovkou
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motory VFR 750
Pher> myslel jsem, že mi hrklo v kuli s lítáním až teď. Motorky jsou srdcovka od jakživa.
satandha> Poznáš sám Tyhle koně mají myslím hodně společného a spousta lidí to úspěšně kombinuje...
Návštěva na letišti byla vykonána, jdu zápasit s vkládáním fotek. Vyfotil jsem mmj dvě krabičky, které bych rád identifikoval...
Zástavba, na první pohled humpolácká, má pár elegantních řešení a dle popisu je toto rogalo minimálně stejný dravec jako původní motka
Návštěva na letišti byla vykonána, jdu zápasit s vkládáním fotek. Vyfotil jsem mmj dvě krabičky, které bych rád identifikoval...
Zástavba, na první pohled humpolácká, má pár elegantních řešení a dle popisu je toto rogalo minimálně stejný dravec jako původní motka
1 reakcí na tento příspěvek Motory VFR 750
1 reakcí na tento příspěvek Motory VFR 750
Jj řídící jednotka je pod sedlem a chladit se nemusí. Chladit se musí jen regulátor dobíjení, zrovna VFR ho má právě blbě umístěny, málo se chladí a odchází. Málo která ho má ještě původní. Já si na něho dal větráček z pc a je klid.
Už se těším až na letiště doletím na VFR, za lítám si a pak ještě pěkně projedu asi to bude zajímavý kontrast VFR a Blaník. Zatím se Teda učím teorii tak snad to všechno dobře dopadne.
Už se těším až na letiště doletím na VFR, za lítám si a pak ještě pěkně projedu asi to bude zajímavý kontrast VFR a Blaník. Zatím se Teda učím teorii tak snad to všechno dobře dopadne.
satandha> S tou tvojí motkou bude ještě na letišti legrace. Už znáš zkratky VFR a IFR?
Při letmém přečtení jsem začal uvažovat, jak bys chtěl s kluzákem letět jinak než V.F.R.
Co ty dvě krabičky na fotkách?
U té první bych tipnul bud dobíjení, nebo modul zapalování, ale ta druhá u karbeců, je asi napojená jen hadicí???
Uvnitř rogala má schovanou ještě poměrně velkou škatuli s min 20ti piny.
Při letmém přečtení jsem začal uvažovat, jak bys chtěl s kluzákem letět jinak než V.F.R.
Co ty dvě krabičky na fotkách?
U té první bych tipnul bud dobíjení, nebo modul zapalování, ale ta druhá u karbeců, je asi napojená jen hadicí???
Uvnitř rogala má schovanou ještě poměrně velkou škatuli s min 20ti piny.
1 reakcí na tento příspěvek Motory VFR 750
Jo jo VFR a IFR už znám, teď bojuju právě s předpisama, vůbec mě to nebaví, nevím z čeho se to mám pořádně učit, stáhl jsem podle osnov které predpisy jsou pro GLD, ale blbě se to z toho učí. Chtělo by to nějaké shrnutí.
To s těmi 20ti piny bude bude právě řídící jednotka. Regulátor je takový kovový zebrovany bazmek. Ze kterého modelu měl ten motor? Nebo rok? Já mám RC 46 to je stříkačka tam těch čidel je po kokot.
To s těmi 20ti piny bude bude právě řídící jednotka. Regulátor je takový kovový zebrovany bazmek. Ze kterého modelu měl ten motor? Nebo rok? Já mám RC 46 to je stříkačka tam těch čidel je po kokot.
satandha> Rok výroby jsem z něj nedostal a na motoru nenašel. Má ještě vačky s vahadly.
Na učení byla celkem dobrá svazarmovská učebnice, tlustá knížka, občas bývá na aukru.
Předpisy jsou bohužel vopruz, to se za ty roky nezměnilo. Stejně je nejlepší to probrat na letišti, nebo u piva, na živo, protože třeba z meteo jsme byli kížka neknížka stejně mimo. Jo, takový adiabaty...
Naposledy editováno 08.02.2015 09:47:25
Na učení byla celkem dobrá svazarmovská učebnice, tlustá knížka, občas bývá na aukru.
Předpisy jsou bohužel vopruz, to se za ty roky nezměnilo. Stejně je nejlepší to probrat na letišti, nebo u piva, na živo, protože třeba z meteo jsme byli kížka neknížka stejně mimo. Jo, takový adiabaty...
Naposledy editováno 08.02.2015 09:47:25
1 reakcí na tento příspěvek Motory VFR 750
No já si myslím že to tak dopadne, něco se připravím ale bude toho dost co probrat se zkušenějšíma. No meteo celkem dobrý to mě baví jen se mi furt plete cyklona a anticyklona a větry kolem nich. Ale když si dávám ttesty na aerowebu na ull tak to celkem jde. Teď jestli odpovídají skutečnosti
Naposledy editováno 08.02.2015 10:50:46
Naposledy editováno 08.02.2015 10:50:46
satandha> meteo má tu zásadní výhodu, že se dá trénovat každý den při předpovědi počasí. Už druhý den máš oznámkováno Pro plachtaře i motorkáře užitečná věc
Velké záseky bych na aerowebu nečekal, spíš jestli tam jsou dost probraný ty plachtařský speciality.
Nenapadá tě, co by mohla být ta škatule č1? Velikostí bych to zhruba přirovnal k cigárům
Velké záseky bych na aerowebu nečekal, spíš jestli tam jsou dost probraný ty plachtařský speciality.
Nenapadá tě, co by mohla být ta škatule č1? Velikostí bych to zhruba přirovnal k cigárům
1 reakcí na tento příspěvek Motory VFR 750
To nevím, kdybys věděl ročník tak se mužem podívat na partsdepot.cz já do elektriky moc nevidím, začínám vždycky řešit až se něco posere. Ale určitě to bude něco aby to jelo . Někdo se tu najde kdo bude přesně vědět.
Proto říkám že pro tebe by bylo lepší vzít nějakou bouranou nebo na rozebrání kde všechny tyhle věcičky budou, než jen motor a pak vše shánět.
Proto říkám že pro tebe by bylo lepší vzít nějakou bouranou nebo na rozebrání kde všechny tyhle věcičky budou, než jen motor a pak vše shánět.
1 reakcí na tento příspěvek Motory VFR 750
Jj jsou tam díly rozkreslené, tak dohledáš co potřebuješ.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motory VFR 750
satandha> radši mám takový věci stažený v kompu, ale tady se nedá moc předpokládát, že bych to řešil v polních podmínkách
Kde budeš lítat?
Kde budeš lítat?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Honda VFR 750 RC36 1, šíře ráfku a ... Honda VFR 750 | Dejvo6 | 4 | 1.8.2024 v 11:41 Gahan37 |
Bajonetové šrouby na kapotáž VFR 75... Honda VFR 750 | PetrZephyr | 6 | 25.7.2023 v 16:18 Gahan37 |
Bajonetové šrouby na kapotáž VFR 75... Honda VFR 750 | PetrZephyr | 3 | 2.7.2023 v 18:22 PetrZephyr |
Držáky spolujezdce Honda VFR 750 | Lech | 12 | 27.4.2023 v 16:33 Gahan37 |
VFR 750 F-jaký rok výroby Honda VFR 750 | Mates_Rider | 10 | 26.1.2023 v 13:44 bocusvfr |