omlouvám se zde všem kamarádům motorkářům, kterým jsem kdysi dávno slíbil přivézt ukázat FGR 2500 V6.....a nepřijel.
...ono totiž toho testování, a čím se chlubit, od roku 2010 zase tolik nebylo (v roce 2010 - 0km, v roce 2011 - 0km, v roce 2012 - cca 200km, v roce 2013 - cca 8200km, v roce 2014 - 0km)
Stacionární brzda FGR, co vím, tak ještě v listopadu 2014 nefungovala....a tipuju, že nefunguje ani dnes...
Co na to naše národní hrdost?
Daniel Tichý, bývalý (a jediný) testovací jezdec FGR 2500 V6 Midalu
Rok, dva, tři, čtyři jsem věřil že jo...no dneska již vím, že Felgrům radno nevěřiti.
....abych byl objektivní, tak musím uvést, že mi několikrát nabízeli práci soustružníka či frézaře....
2500 V6 bohužel opravdu není cesta.
Na mě to dělá dojem, že je to klasický dotační podvod - něco udělali (museli) a u toho zůstalo a zřejmě i zůstane.
To proč je možné získat dotace na takový nesmyslný projekt je mi záhadou, ale to je jiná story.
1 reakcí na tento příspěvek Co na to naše národní hrdost ?
1 reakcí na tento příspěvek Co na to naše národní hrdost ?
jak je to vlastně velká firma a čím vším se zabívá?
1 reakcí na tento příspěvek Co na to naše národní hrdost ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co na to naše národní hrdost ?
http://www.isvav.cz/...o?rowId=FI-IM5%2F220
...a donekonečna mi Felgr opakoval, že HO já stojím, když jedu na Midalu, cca 100,-Kč/km...
nějaké kusy se prodat musí, aby bylo dostáto dotačním podmínkám....tedy je tipuju koupí Felgr a druhej a třetí Felgr...a pak ještě nějací ti jejich kamarádi = jistota že motorka jezdit nebude=žádné problémy či reklamace...
...a né že má cca 120PS, plive okolo sebe olej, nedobíjí, antihoping nefunguje, bez kontroly trakce či možnosti volby palivové mapy pro jízdu na mokré vozovce.
...otázkou Co na to naše národní hrdost pouze volně navazuji na před několika lety použitý název při představení Midalu - Co víc chce naše národní hrdost?
...moje národní hrdost říká, že zatím předvedli pouze, jak utratit hromadu peněz....kdo ví za co...
...umí s tím kurva někdo něco udělat????
...já jim věnoval čtyři roky života.... nosil jsem nápady na vylepšení, chtěl jsem testovat, optimalizovat, fakt super motorku pomoci vyrobit...
...a jenom mi vždycky na podzim ježdění od jara slibovali... a potom mi dřevěná okna na staré budově brousit a natírat dali - prý abych si něco vydělal. Lidumilové...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co na to naše národní hrdost ?
Velmi se omlouvám i všem, které jsem tenkrát v tom fóru utíral, projekt jsem obhajoval... jsem na tom jel, jsem věděl, že to musí jít dovypiplat.... no až vloni jsem pochopil, že vůle udělat dobrou motorku a tu nabídnout světu tu není...
...tunel je tu
...tak jsem mu dost jednoduše spočítal, že když najedu denně těch 400km, že 400Kč/den je fakt málo... tedy jsme se dohodli na 2,-Kč/1km. Teda cca 16tis hrubého, když pojedu všech 20dní v měsíci ...nevadilo mi to - ježdění na motorce mám fakt rád - tak jsem to vzal...potom už jenom čekal a čekal... náhradní práci u nich vykonával.
Sečteno a podtrženo: za čtyři roky spolupráce s FGR jsem si u nich vydělal cca 300tis Kč
dvě zimy jsem se živil sám jako OSVČ, minulou zimu mě mladej Felgr poslal na pracák: "Přijď na jaře" (tak jsem šel a na jaře přišel - v roce 2014 najeto NULA!!! km) ..a na podzim 2014 mě poslal na pracák znova ("To nejde Luboši..." ...tak mě poslal na socku..
Tedy na exkluzivní motorce FGR 2500 V6 Midalu v ceně několika milionů zatím jezdil pouze Karel Táborský - redaktor Motohouse... a já - člověk co přežívá zimu na úřadu práce... eventuelně na sociálce...
1 reakcí na tento příspěvek Co na to naše národní hrdost ?
A co se odehrává? Doporučuji zajet se tam podívat - Felgři se rádi chlubí svými úspěchy - tedy si nechte motor na standu nastartovat - podívejte se na již hotové výkonové grafy, nechte si ukázat soupis mých připomínek ke stroji( ty z roku 2012 budou dost aktuální)...no hlavně nebuďte zklamaní, když to "zrovna dneska nepůjde..."
1 reakcí na tento příspěvek Co na to naše národní hrdost ?
Nevim jestli je na cekani 4 roky na nic neco ke chlubeni
Zbytek nekomentuju
Anti píše: Věděl jsem že to nebude kasovní trhák,ale ve skrytu duše jsem doufal alespoň v seriózní projekt...
Dobře řečeno. Pokud je to vše pravda, je to opravdu smutný ...smutnější než Jawa a Blata . Docela by mě zajímalo, jak to vypadá s píseckým VM Motor, kde slibovali homologované enduro, ale od přestavení MX 450ky v roce 2013 jsem o těch motorkách neslyšel ani nedohledal nic. Znamená to, že je to podobně mrtvý projekt ?Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jak dopadl ten česky šestivalec...? FGR 2500 V6 Midalu | svprd | 4 | 1.5.2015 v 11:49 banda1250 |
Skutečné "prodejní úspěchy" midalu?... FGR 2500 V6 Midalu | rrss | 26 | 14.10.2012 v 07:15 rrss |
jak je to s touhle Motorku? FGR 2500 V6 Midalu | httpband | 7 | 11.10.2012 v 21:49 laďa prášil |
České Motorky Blata 125 Motard, Jawa 660 Sportard/Adenium, FGR 250... | Pajas22 | 18 | 11.5.2012 v 14:39 Pajas22 |
Midalu [1, 2, 3, 4] FGR 2500 V6 Midalu | teamwhd | 113 | 1.11.2011 v 21:03 miligen |