globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Servisy zkušenosti

28.2.2008 v 02:55
Chci se podělit o zkušenosti ze servisů které jsem navštívil :
moto se mi přehřívalo tak jsem navštívil honda vestec a chtěl jsem zkontrolovat cirkulaci vody po hodině a půl furt nic podle mě je to kontrola tak na půl hodiny tak jsem obešel servis u mojí mašiny nikdo a makalo se na jiný mašině samozřejmě že mi to naúčtovali sice sem drškoval ale dobře mašinu jsem převzal po ujetí jednoho kilometru mě něco pláclo přes nohu a ejhle odlítnula mi část kapoty protože jsem musel ještě někam zajet hodil jsem si část polámaný kapoty domu že to půjdu druhej den urgovat druhej den jsem tam zajel že chci mašinu uvést do původního stavu před opravou ale docela pěkně mě poslali do háje že sem měl přijet hned atd. do hondy vestec už nikdy.
Druhá zkušenost je s hondou strašnice kde měli zdarma prohlídku tak jsem si řek proč si nenechat zdarma zkontrolovat mašinu, zkontrolovali řekli mi vady a ptali se jestli chci dopnout řetěz souhlasil sem po chvilce mi bylo řečeno že už to nemá smysl protože řetěz je tak vytahaném že je to zbytečný fajn musím koupyt novej řetěz dostal sem doklad o chybách a zdarma sprej na čištění řetězu pochvaloval jsem si jakej je to supr servis že budu jezdit sem na opravy.Mašinu sem převzal ujel asi 30km kde sem zastavil,po chvilce přijel řidič auta ad se podivam na zadní kolo že mi nějak šmajdá po kontrole jsem vytřeštil oči zadni osa v kole byla vytažená uplně na konec a matka fuč na kolo jsem nešahal dobrej půl rok pak jsem si vzpomněl jak se mě ptali jestli chci dotáhnout v hondě řetěz zavolal jsem kámoše jestli mi půjčí matku na cbr a dojel do servisu.Nechtěl jsem dělat nějakej rozruch vym že se to stát může když jim nakládaj tolik práce tak jsem se chtěl jenom zeptat jestli nemaj starou matku a dát radu ad si dávaj na to bacha že se příště může někdo pěkně vysekat mechanik začal vyřvávat na svého kolegu co mi dělal mašinu že mi tady chybí matka atd. zachvilku tam byl majitel asi 65 letej dědula v lakýrkách a ptal se co se děje zdělil jsem mu tedy co se stalo v tom se na mě obořil že servisovat takhle starej stroj vůbec není v jejich zájmu ad si jezdim jinam přines matku a že sem nežádoucí koukal jsem na něj s vytřeštěnýma očima a otevřenou hubou a nezmohl sem se vůbec na nic no chybami se člověk učí poslechnu radu a budu jezdit na servis jinam.

Asi nejhorší zkušenost měl kamarád kdy jsme viděli na netu nějako recenzi na moto servis na bohdalci kde psal kluk jak mu krásně spravil mašinu po bouračce skoro zadarmo tak jsme se tam vypravili kamarád má starou cbr1000 92 a něco mu tam rachtalo servis je boudička o pár metrech při pohovoru s mechanikem kdy nepoznal rozdíl mezi mojí cbr 600 a kamarádovou cbr 1000 jsem začal bejt trochu nejistej o schopnostech mechanika,kamarád ale po vykalkulování ceny byl spokojený,po 14 dnech mi volá že oprava bude stát o dost víc a jestli s tim nesouhlasí tak ať si odveze rozebranou mašinu že von žádný prasárny nedělá a když má dělat napínák tak i s rozvoďákem atd. kamarád souhlasil přistoupil i na seřízení ventilů a na nabůlíkování dalších nesmyslů,stále čekal po 14 dnech přestával doufat že moto vůbec dostane zpátky nakonec se ale dočkal moto nastartovali a zvuky nebily skoro slyšitelné tak si kamarád oddychnul že má moto zpátky a zvuky co ho znervózňovali už neslyší vydrželo mu to asi tejden když se mu začali linout z motoru ty samí zvuky šel to reklamovat řekli že mu to zase rozeberou ale na to už kamarád neměl nervy a radši si zvyknul na ty zvuky.

Na závěr několik rad pro ty co nemaj moc zkušeností se servisy a nechtěj za zkušenosti platit moc peněz.

Nedávej mašinu do servisu tam kde se na ní nemůžeš během servisu přijít podívat.
Co můžeš a zvládneš si udělej sám žádnej servisek ti to neudělá tak pečlivě jako ty sám.
Poraď se s kamarády který maj už delší zkušenosti s nějakým servisem a jsou tam spokojeni.
Koukni jak je servis vybavenej a jak působí seriozním dojmem.

28.2.2008 v 09:41 | Nahoru | #1
Nojo... Jednou sem si dával na Cagivě měnit destičky,protože sem se s tim nechtěl otravovat. Vyměnil to celkem za slušnou cenu a když sem jel domu,tak asi po 3km se zadrbla brzda a hotovo.Tak sem se s tim se astávkama vrátil a takhle se to opakovalo ještě 2x pak sem si to odvezl a udělal sám.Ani odvzdušnit to neuměl.Blb.

28.2.2008 v 09:54 | Nahoru | #2
čoveče s hodnou vestec a průhonice mám jenom ty nejlepší zkušenosti... i kamarádi si tam nechávaj dělat svoje motorky a uplně luxusně .... asi si měl smůlu

28.2.2008 v 10:39 | Nahoru | #3
Já jsem vyzkoušel HONDU M.C.H. ve Strašnicích a mohu doporučit, neboť ze mne netahali víc peněz než bylo třeba na opravu. Dále doporučuji HONDU R.T. v Letech u Dobřichovic. Reagují rychle, poradili dobře, dělají i nestandardní práce. Například přitvrzení neseřizovací vidlice, nestandardní lak, shánění dílů na neevropskou verzi.
Ale varuji před HONDOU Auto-Jarov. Motorka tam 2 měsíce stála a já jen poslouchal další a další výmluvy technika.

28.2.2008 v 14:48 | Nahoru | #4
když už je tu todle vlákno, máte někdo zkušenosti s yamahou v mladý boleslavy (MMB) ? Chtěl bych si tam servisovat moto. Jinak máme dobrý zkušenosti s Hodnou v mladý boleslavi. Na moto se při servisu mužeš dívat, ochtoný a hlavně zdvořilý.

28.2.2008 v 14:53 | Nahoru | #5
Se sevisama je to vsude v !! Vim o pripadu (neni to jedna babka povidala) kdy sel kluk na pohovor do znackoveho servisu Honda, a majitel se ho vubec nezeptal jakou ma zkusenost s motocykly, jestli nekdy neco a co servisoval apod. Jen mu rekl, ze tady se delaj motorky horsi (cca do 200 000kc) - tam by delal on a v druhy casti dilny se delaj motocykly novy u nich zakoupeny. Takze clovek si da motorku cca za 200 000,- Kč do znackoveho servisu a servisuje mu to tam treba nejakej moula, kterej v zivote nemel sundanou nadrz u motorky a nema treba ani zadnou praktickou zkusenost, nevi co to je mikrometr, stahovak apod apod. Problem je, ze i kdyz je servis spickove vybavenej, tak kdyz servismani nejsou peclivy, nemaji prakticky ale i teoreticky znalosti, tak je to vcelku k nicemu ze maj spešl naradi...

28.2.2008 v 14:56 | Nahoru | #6
Jak s auty, tak s moto mám už takové zkušenosti, že si vše dělám raději sám a mám klid, protože tady v tomhle státě to ještě dlouho nebude fungovat tak, jak má! Samozřejmě jsou výjimky, ale těch je jako šafránu.

28.2.2008 v 19:30 | Nahoru | #7
Honda strašnice je solidní servis jenom tam dělaj kluci dost mladý který ty zkušenosti tolik nemaj a nakladaj jim tam dost práce a majitel je starej krkovička a nechtěj dělat starý motorky našel sem servis ve zdibech o půlku levnější max spokojenost zatim ale jestli má někdo zbytečně moc peněz tak proč ne.

Do vestce sem jezdil taky dost dlouho když tam ještě pracovali lidi kterým se dalo věřit než jsem poznal jak to tam tedka chodí ale jestli máte víc motorek neni problem