PS. nekupuj si stříbrnýho, sou hrozně woškliwý lol
1 reakcí na tento příspěvek VFR nebo něco jiného
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR nebo něco jiného
Ordox>Tak na stříbrnýho jsem se zrovna díval,mám stříbrnou i přilbu .Nevíš jakou mají motory výdrž?jízda na dálnici mě neláká.
No já sem měl na prvním fazeru z roku 98 kolem 55tis tušim a bez chybičky, teď mám r.v 2000 s 33tis a tady pohoda.. zeptej se Chlumáka.. tušim, že má namotáno kolem 90 tis (teď už asi o pár tisíc víc).. ty motorky vydržej opravdu hodně..
Stříbrná je jenom otázka vkusu, na barvu to nejezdí :)
1 reakcí na tento příspěvek VFR nebo něco jiného
moje vefra par dni po koupi (tusim '95 a pres 60 tis. najeto):
[img]
1 reakcí na tento příspěvek VFR nebo něco jiného
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR nebo něco jiného
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR nebo něco jiného
ohledne servisu - menis naplne a neresis. jedinej problem je regulator dobijeni, ale o tom jsem tu uz i ja popsal par stranek.
mam servisni knizku v pdf, kdybys potreboval.
ta prvni je moje. jeden cas jsme meli s kamosema 3 stejny kousky, ale nejakou peknou vsech 3 vedle sebe nemam.
[img]
Naposledy editováno 27.02.2008 14:36:21
1 reakcí na tento příspěvek VFR nebo něco jiného
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR nebo něco jiného
Srandik32>VFR-skvělá volba
Leda tak pro starý dědky1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR nebo něco jiného
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR nebo něco jiného
pohodlná pro dva, spotřeba rozumná, nic se nekazí, díly nejsou problém, rychle to umí taky jezdit
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR nebo něco jiného
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR nebo něco jiného
Dali>Srandik32>VFR-skvělá volba Leda tak pro starý dědky
hehe az te nejakej starej dedek nehorazne pojezdi napr. na vfr 750 z '88 roku, tak zase prijd, my te utesime, treba ze si muzes koupit tohle, co vyhravalo mistrovstvi sveta.
a vubec, dej si bacha, at te nepojezdi nejaky dite na VFR 400. lol
Naposledy editováno 28.02.2008 18:15:37
Ordox>VeFeRák> Jo to je řeč.Teď už vybrat tu pravou.Je nějakej vážnej rozdíl mezi modelem do r.98-02?
'98 (a '99) prvni strikacka, rika se, ze ty prvni honda nikdy uplne nevychytala. tady si nemyslim. pravdou ale je, ze se o '00 (a '01) rika, ze min zerou. tak jestli si to vezme 5 nebo 5,5 spis bude zalezet na prave ruce. malinko se asi zmenil design (zrcatka?) a pribylo HISS. zkus si to na starym foru najit, mozna to tam je. od '02 honda vytasila VTEC a tim si nasrala hodne vernych, '04 zmenili, cekal jsem, ze '06 bude zase neco uplne jinyho, nebylo. '08 zase stejny, podle logiky '09 zase a snad teda '10 vyjde nejaka pecka. o petivalu nebo o sportovnim ctyrvalu do V se uz mluvi dlouho, no snad bude platit na kazdym sprotu pravdy trochu
1 reakcí na tento příspěvek VFR nebo něco jiného
http://rapidshare.co...recenze_VFR.rar.html
VFR je klasický 4/DOHC vodou chlazený do véčka.
Tato motka má různé výhody - letmé zadní kolo, otočný lauf, vysoký krouťák, slušnou spotřebu, spolehlivost a hlavně to je klasická cestovka.
Není to žádná divočina, která dost váží.
Já sem VeFeRák na rc 36 rok 1997 a sem spokojený na jedničku.
Každá starší motka chce nějakou údržbu a tak to stojí nějaké prachy, ale to je u každičké motky, která se nebere přímo z autosalonu.
Měj se a ať ti jezdí a ozvi se. Víťan.
1 reakcí na tento příspěvek VFR nebo něco jiného
Kdo by jel kolem Dobešova u Oder v okrese NoVý Jičín, tak se může klidně stavit na kávičku, nebo čajík či birelek pro šoféry.
Pěkný den přeje všem lidičkám od motorek Víťan a jeho rodinka z nejkrásnější vesničky na celičkém světě Dobešova u Oder z Okresu Nový Jičín.
Motor: čtyřdobý kapalinou chlazený čtyřválec do V,
rozvod DOHC/4
Objem: 748cm3
Vrtání x zdvih: 70,0 x 48,6 mm
Kompresní poměr: 11,0:1
Výkon: 74kW / 10 000 ot./min
Výkon / hmotnost: 0,1934 kW/kg
Točivý moment: 79Nm při 8500 rpm
Zrychlení 0-100km/h: 3,4s
Max. rychlost: 240km/h
Startér: elektrický
Plnění motorku: 4 karburátory
Převodovka: šestistupňová
Rozvor: 1470 mm
Výška sedla: 800 mm
Hmotnost: 214 kg (suchá)
Nádrž: 19l (4,5l rezerva)
Spotřeba: 5-10l
VFR 750 se poprvé objevila v 1986 a vzhledem ke všem svým dobrým vlastnostem to byla nejlepší a nejharmoničtější sedmsetpadesátka, která byla na trhu. Na tom nedokázal nic změnit žádný konkurent. Srdcem VFR 750 je čtyřdobý V4 s klidným chodem, který byl měřítkem pro průběh výkonu a točivého momentu. Stabilní a ve všech polohách jistý podvozek se snadno ovládá, takže si na něj jezdec nemusí zvykat. Tento tehdy sportovní a dnes spíše cestovní stroj dává dokonalý požitek i při jízdě ve dvou. Po změnách motoru, podvozku a kapotáže, ke kterým došlo ve větším měřítku v roce 1988, vykročil model ´90~´93 dobývat další příznivce. Honda chtěla ještě více orientovat model VFR 750 F na sport a proto tomuto účelu přizpůsobila jednoramennou kyvnou vidlici drahého modelu RC30. Navíc se změnil i rám. Místo slaběji dimenzovaných čtyřhranných profilových trubek se začaly montovat větší pětihranné profily o průřezu 80 x 30 mm. Záď zůstala stejně jako před tím sešroubována s hlavním rámem. Výrazně se změnila i teleskopická vidlice: bylo vynecháno mechanické vyrovnání brzdění TRAC, místo nějž byl použit dvoutrubkový tlumičový systém, aby se netvořila pěna v oleji. Změn nezůstal ušetřen ani motor. Tak např. misková zdvihátka nahradila dosavadní unášenou páku k ovládání ventilů. To mělo kromě kompaktnější konstrukce válcové hlavy další výhodu: interval seřízení ventilů po 36000km. Jako první model Honda mělo VFR flexibilní kloub ve výfukovém systému 4-1, aby se usnadnila demontáž zadního kola. Kapotáž byla testována v aerodynamickém tunelu. Směrovky jsou i na zádi montovány do tvarových dílů.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zachrastění po vrknutí plynem - nap... [1, 2] Honda VFR 800, Honda VFR 800X Crossrunner | Obo67 | 36 | 27.5.2024 v 11:28 ZdendaDH |
Sundání nádrže bez vypuštění VFR 80... Honda VFR 800 | Mike70 | 6 | 1.4.2024 v 21:27 Mike70 |
Převoz moto [1, 2] Honda VFR 800 | Corlis | 37 | 14.3.2024 v 11:17 Gahan37 |
Oživení VFR 800 rv 2000 Honda VFR 800 | JARYN82 | 27 | 23.11.2023 v 22:54 JARYN82 |
VFR 800 - spojka skoro ON/OFF Honda VFR 800 | Ferda22 | 2 | 4.10.2023 v 15:18 ja1 |