paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Velikost hlavní trysky
 
4.1.2015 v 18:52
Ahoj,

tak konečně jsem uvedl pita Sohoo AGB34 140ccm do provozuschopnýho stavu. Mám ale problém, že při jízdě ve vysokých otáčkách (téměř plný nebo plný plyn) se motorka uchlastává, odčas si střelí a samozřejmě má černou svíčku. Po sesazení jehly níž (z 2. na 1. zářez) se to o něco zlepšilo, ale pořád to není ono. Hladina je v pořádku, volnoběžná směs doladěná podle ucha a motor jde krásně i když podle počtu otáček je hodně ochuzeno.

Vychází mi z toho, že bude velká hlavní tryska a proto se to ve vysokejch otáčkách ulejvá. Karburátor je JingKe a tryska je oznacená "D385" pokud jsem dobře viděl (je možný, že jsem se lehce přehlídl, oči nejsou nejlepší a poblíž nebyl nikdo, kdo by pomohl). Jestli jsem dobře měřil, tak by měla by mít závit M5. S označením trysky jako má tato jsem se ještě nesetkal. Jakému "klasickému" označní velikosti trysky toto odpovídá?

1 reakcí na tento příspěvek Velikost hlavní trysky

4.1.2015 v 20:09 | Nahoru | #1
Tak na to koukli další oči a první dva znaky na trysce jsou JK - logo výrobce karbecu. Takže trochu měním svůj dotaz. Vy co často ladite tyhle motory, jakou používáte hlavní trysku pro 140ccm?

(reakce na) Velikost hlavní trysky

5.1.2015 v 13:27 | Nahoru | #2
Libor.gs500e> Ahoj tady řešil také podobný problém a dával místo 109 trysku 104 snad ti to pomůže

Velikost hlavní trysky

5.1.2015 v 16:31 | Nahoru | #3
No ono se kolem tohodle již mnohé napsalo a diskutuje i tady

Velikost hlavní trysky

3.2.2015 v 20:58 | Nahoru | #4
Stroj mi už delší dobu jezdí, tak jen pro info, který třeba někomu v budoucnu může pomoct. Dopustil jsem se zásadní chyby a při čištění karbecu, jsem opoměl emulzní trubici. Měla zalepený dírky pro vzduch a to mi způsobovalo problémy s nastavením směsi. Takže nestačí jen vyčistit trysky, ale je potřeba vždycky kouknout i na tuhle součást karburátoru.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist