1 reakcí na tento příspěvek CBF alebo VFR ???
A ve dvou jsem měl při stejné trase min. o 2 litry menší spotřebu než kamarád s CBF...
Ale za to svezeni to stoji
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBF alebo VFR ???
Chlup píše: CBF je obratnější v pomalých zatáčkách, ale všude jinde je lepší VFR
A ve dvou jsem měl při stejné trase min. o 2 litry menší spotřebu než kamarád s CBF...
Tobě jezdí VFR za cca 2,8 litru? Jsi se asi upsal.
Na CBF běžně jezdím za 4,5l max 4,8l (ve dvou s kuframa).
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBF alebo VFR ???
PAP28 píše: Tobě jezdí VFR za cca 2,8 litru? Jsi se asi upsal.
Na CBF běžně jezdím za 4,5l max 4,8l (ve dvou s kuframa).
cbf hod ze skály a kup VFR
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBF alebo VFR ???
bulldogbiker píše: cbf hod ze skály a kup VFR
VFR se mi líbí, ale s CBF jsem spokojený.
Ono porovnávat motorku za 300tis. a za 170tis. je trochu rozdíl.
Je jasné, že pokud obě motorky budou v dobrém stavu VFR by měla být lepší.
Ale pokud zvážím účel za kterým ji chce koupit, tak na dojíždění do práce a občasné výlety CBF zvládne s přehledem.
Váhu bych ani u jedné neřešil, kdo umí jezdit, problémy mít nebude.
1 reakcí na tento příspěvek CBF alebo VFR ???
Naposledy editováno 01.01.2015 09:40:10
Ono porovnávat motorku za 300tis. a za 170tis. je trochu rozdíl.
Je jasné, že pokud obě motorky budou v dobrém stavu VFR by měla být lepší.
Ale pokud zvážím účel za kterým ji chce koupit, tak na dojíždění do práce a občasné výlety CBF zvládne s přehledem.
Váhu bych ani u jedné neřešil, kdo umí jezdit, problémy mít nebude.[/quote
no právě!! tohle co píšeš je další důvod proč koupit VFR,protože starší je skoro za stenou cenu jako hujda CBF
Naposledy editováno 01.01.2015 10:32:59
1 reakcí na tento příspěvek CBF alebo VFR ???
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBF alebo VFR ???
bledemon píše: seikos nějak přehlídnul, že cbf-s má stavitelný štít, sedlo, předpětí vidlic, hliníkový rám
Jj tlakove odlity hlinikovy ram je znamka pokroku. Tim padem je treba takova Ducati 1198 mrdka, protoze ma ram z ocelovych trubek.
Charlie_Kladno píše: Jinak, jak nekdo pise ze menil alternator a ze je to nemoc VFR, tak nesouhlasim ... Myslim si, ze je to nemoc celkove Hondy, ale to je jedina nemoc a ja ho menil az ted nedavno poprve za celou dobu. Takze klid. Teplota je asi vyssi ve meste, ale nikdy mi to neprekazelo. Motorka se uchladi bezproblemu. Byl jsem s ni i u more ve vetsim teple a v klidu.
Ano motorka se uchladi, ale prave fakt, ze v teplem pocasi prakticky nejde pod 100°C a protoze alternatory jsou poddimenzovane, vede podle me k tomu, ze na VFR odchazeji casteji. Na predchozi generaci odchazely regulatory. Na VTECu to vyresili umistenim pod nadrz do proudu vzduchu. Stator varici se v oleji ale vyresit nejde. A upozornuju, ze druhovyrobni statory maji izolaci poddimenzovanou jeste vic
Nechci zbytecne strasit. Taky doporucuji VFR. Jen rikam, ze kontrolka dobijeni je dobra vec a je skoda, ze ji tam nedal uz sam japonec
Já mám 2001(bez V-tecu ale s ozubeným rozvodem )a jistě,jsou dnes novější a jistě lepší stroje ale VFR,to je taková "klasika",tachometr a otáčkoměr s "ručičkama" (tomu se přeci žádný displey nevyrovná,další důležité informace už na displey jsou ale to je v pořádku),dual brzdový systém,letmé uložení zadního kola,centrální stojan,líbí se mi zabudování blinkrů do kapot,véčkový motor,mám dodělané varovné blinkry,tempomat,je snížená,12V.zásuvka,voltmetr,zamykatelná schránka na doklady -když ji miluješ,není co řešit.
Dáš na místo spolujezdce "prdelku" a más sportovní mašinu,osadíš ji kuframa a hurá na dovolenou,je co řešit?.
PAP28 píše: Tobě jezdí VFR za cca 2,8 litru? Jsi se asi upsal.
Na CBF běžně jezdím za 4,5l max 4,8l (ve dvou s kuframa).
Tak on jel většinou za 7,5-8l a já do 6l. Oba jsme jeli ve dvou s kuframa.
Ale CBF šlo hodněkrát do červenýho, kdežto mě stačilo řadit okolo osmi tisíc.
A od dvoustovky už se CBF nechytá vůbec. Nevím, jakou bys měl spotřebu, kdybys
jel naším tempem, ale 4,5l by to asi nebylo
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Akú motorku ďalej Honda VFR 800, Suzuki DL 650 V-Strom, Yamaha XVS 110... | Hipinko | 10 | 5.10.2024 v 13:33 Čépa85 |
Suzuki gsf 650 bandit jede na 2/3 v... Suzuki GSF 650S Bandit, Suzuki GSF 650 Bandit | Brygy | 14 | 14.9.2024 v 08:55 Brygy |
Hledám svou starou VFR800 SPZ 5T4565 Honda VFR 800 | motokuba | 5 | 1.9.2024 v 17:13 Gahan37 |
Honda vfr800 vtec Honda VFR 800 | wer954 | 4 | 21.8.2024 v 10:47 Gapyra |
Creptus z 05 na 08 Honda CBF 600S | Pike46 | 0 | 21.8.2024 v 06:55 Pike46 |