globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Pokec pro pitbike/dirtbikery
 
29.1.2009 v 18:29
Vlákno na téma pitbike/dirtbike, co máte za modely, jak jste spokojeni, co jste provedli za úpravy, servis, držkopády, vyjížďky, weby atd. atd.


Naposledy editováno 19.12.2011 14:24:56

(reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

10.12.2014 v 18:14 | Nahoru | #21541

boy07s píše: Tak tady jsou ty fotky

















Kovboy> sednou teda ty trysky co jsi posílal do tohohle karburátoru?jestli jo tak asi rovnou nějakou koupím....jo a je jedno jakou tam dám?můžu tam klidně dát 120 nebo by to dělalo nějaké problémy?
Můžete mi kdyžtak prosím napsat co je to přesně za tip karburátoru?
díky moc všem co poradili



tj klasickej základní noname china karbec PZ 26 nebo jak ho někdy označujou.

1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery

11.12.2014 v 20:32 | Nahoru | #21542
Zdar tak mam prvi takovej problem. Po 7 mth sem zacal slyset ventili tak sem je nastavil saci 0,03-4 a vyfukovy 0,07-8 hodnoty sem nasel na netu od kovboje. Za studena krasne ticho ale jakmile se ohreje spu zase slyset. Myslel sem jen spatne dotahl kontamatky tak sem to druhy den predelal znovu a zase to same za studena ticho kdyz se ohreje zacnoi bejt slyset. Jinak je to Pitpro a motor Lifan 125

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

11.12.2014 v 20:43 | Nahoru | #21543

Hany13 píše: Zdar tak mam prvi takovej problem. Po 7 mth sem zacal slyset ventili tak sem je nastavil saci 0,03-4 a vyfukovy 0,07-8 hodnoty sem nasel na netu od kovboje. Za studena krasne ticho ale jakmile se ohreje spu zase slyset. Myslel sem jen spatne dotahl kontamatky tak sem to druhy den predelal znovu a zase to same za studena ticho kdyz se ohreje zacnoi bejt slyset. Jinak je to Pitpro a motor Lifan 125



tk vždycky je tam slyšet nějaký cvakání. Ale může to dělat třeba i vytahanej rozvoďák.

Pokec pro pitbike/dirtbikery

11.12.2014 v 20:45 | Nahoru | #21544
Jo a jinak merim to na sparovy merky ale mam jen po 5ti setinach takze saci davam na 0,05 a utahnu to tak aby sla hur vyndat a vyfukovy davam tak ze 0,05 tam jde hodne zlehka a 0,1 tam nejde

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

11.12.2014 v 20:48 | Nahoru | #21545
SuperSic58> myslis ze by po 7mi mth od novoty byl vytahanej rozvodak? To se mi nejak nezda :-\ ze by sel do kopru tak rychle? Jinak zkusim to natocit zitra a dat sem odkaz, vic hlav vic vi je mozny ze sem jen moc staristlivej a je to cvakani je v norme ale nemam to jak porovnat s nikym jinym

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

12.12.2014 v 07:53 | Nahoru | #21546
Hany13> Já tě před tímhle rádoby Pitprem, laciným, okopírovaným, varoval. Ano ten rozvoďák klepat může, ale u těchto laciných to dosti často dělají i čepy usazení u vačky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

12.12.2014 v 08:49 | Nahoru | #21547

boy07s píše: Tak tady jsou ty fotky

















Kovboy> sednou teda ty trysky co jsi posílal do tohohle karburátoru?jestli jo tak asi rovnou nějakou koupím....jo a je jedno jakou tam dám?můžu tam klidně dát 120 nebo by to dělalo nějaké problémy?
Můžete mi kdyžtak prosím napsat co je to přesně za tip karburátoru?
díky moc všem co poradili

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

12.12.2014 v 10:59 | Nahoru | #21548
boy07s> a je na tom karburátoru označení K H nebo DE MI ? Do těch mezer v nadpisu patří takové hvězdy. Ten KH má trysky s jiným stoupáním než Mikuni, tam pasují z Keihina - mám také. Do DEMI nepasují ani Mikuni ani Keihin. Jestli ti mohu poradit, tak si sežeň karbec Mikuni a máš po problému. A hlavně nenechávej ten blátivej bordel na filtru a všude na karburátoru.

Pokec pro pitbike/dirtbikery

12.12.2014 v 13:34 | Nahoru | #21549
Také doporučuji koupit Mikuni, mám XB 33 (motor YX 140 s Mikuni) a nemusíš na to ani sáhnout

(reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

12.12.2014 v 14:43 | Nahoru | #21550

Kovboy píše: Hany13> Já tě před tímhle rádoby Pitprem, laciným, okopírovaným, varoval. Ano ten rozvoďák klepat může, ale u těchto laciných to dosti často dělají i čepy usazení u vačky.


v pohodě, ale i kdyby to nemělo tak kvalitní komponenty jako třeba tlumiče, řidítka a pod, tak pořád tam je motor lifan a na ten všichni pějou chválu, že je to sice slabší ale zato držák kvalitní. jinak ten rozvoďák bude klepat i když to má napínání odstředěným olejem? to by to klepalo i tak? jinak nejsem zas tak zdatnej mechanik motorů a tak se ještě chci zeptat pokud by to byly ty čepy usazení vačky jak říkáš, jak velký je to problém? ihned vyměnit za jiné nebo to není taková neplecha a dá se s tím normálně jezdit? dnes zkusím natočit to video snad by tu někdo z toho zvuku poznal o co jde nebo jestli to je normální

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

12.12.2014 v 16:31 | Nahoru | #21551
Kovboy> mám tam K F ....na kolik by vyšel karbec od Mikuni?

2 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery

12.12.2014 v 19:25 | Nahoru | #21552
Tak tady je to video
Upozirbuju ze to video docela zkresluje a ve skutecnosti to neni takhle hlasity tady to asi zni jako kdyby uz litaly venku. Zvlast na konci videa je to hodne zkreslene pri pridani plynu

(reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

13.12.2014 v 18:36 | Nahoru | #21553
Hany13> to mi přijde uplně normální ty mechanický zvuky.

(reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

13.12.2014 v 22:33 | Nahoru | #21554
Hany13> Ten zvuk je normální... aspon máš jistotu, že je nepodpálíš

Pokec pro pitbike/dirtbikery

14.12.2014 v 13:02 | Nahoru | #21555
Tak jsem byl dnes u znameho co dela auta a motorky poslechl si to a rikal ze to sou ventili ze jsem asi nastavil velkou vuli at to zkusim prenastavit zmet na male hodnoty a nebo at se podivam jestli se nemaj tyhle motory serizovat za tepla. Kouknu na ne jaka je tam vule kdyz je motor ohraty. Jinak to projel a ze se mu zda ze tam de malo smesy nebo ue to je chudy nebo co tak sem rovnou vyndal karbec vycistil ho, pustil jehlu na jiny zarez a uvidime co to provede. Jinak aspon sem zjistul ze mam opravdu mikuni 22

1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery

14.12.2014 v 17:20 | Nahoru | #21556
Tak ventili nastaveny na zahratym motoru cca 60 stupnu a hidnoty co jsou od kovboje a najednou jde motor krasne tise uz zadne cvakani jinak jehlu jsem musel vratit zase zpet na 2 zarez odspodu z celkem 5ti a seridil sem sroub bohatosti a uz to funguje jak ma. Jen me zarazi proc to tak klepalo na ty hodnoty kdyz se to nastavilo za studena coz je napsany i v manualu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

15.12.2014 v 08:12 | Nahoru | #21557

Hany13 píše: Tak ventili nastaveny na zahratym motoru cca 60 stupnu a hidnoty co jsou od kovboje a najednou jde motor krasne tise uz zadne cvakani jinak jehlu jsem musel vratit zase zpet na 2 zarez odspodu z celkem 5ti a seridil sem sroub bohatosti a uz to funguje jak ma. Jen me zarazi proc to tak klepalo na ty hodnoty kdyz se to nastavilo za studena coz je napsany i v manualu



Tak tímhle je potvrzeno, co já neustále píši a říkám do nekonečna. !!! Neexistuje !!! univerzální nastavení ventilů. Vždy se nastavují podle každého motoru a jeho chodu. Bylo by potřeba to vytesat do skály na stále viditelné místo pro všechny, co si myslí, že když neporadím od stolu vůle na jejich motoru, tak jsem nafoukanej imbecil. A ventily se skutečně nastavují za studena. Jen platí pravidlo, že každý motor potřebuje vůle jinak.

(reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

15.12.2014 v 09:17 | Nahoru | #21558

Kovboy píše: Tak tímhle je potvrzeno, co já neustále píši a říkám do nekonečna. !!! Neexistuje !!! univerzální nastavení ventilů. Vždy se nastavují podle každého motoru a jeho chodu. Bylo by potřeba to vytesat do skály na stále viditelné místo pro všechny, co si myslí, že když neporadím od stolu vůle na jejich motoru, tak jsem nafoukanej imbecil. A ventily se skutečně nastavují za studena. Jen platí pravidlo, že každý motor potřebuje vůle jinak.


Ted jsem jen nepochopil jestli tim myslis ze ja si myslim ze si nafoukany imbecil nebo podobne.. pro jistotu uvadim na pravou miru ze to tak rozhodne neni, spis vsude prohledavam co jsi kde napsal a poradil a podle toho si tak nejak delam obecny manual jak se starat o pitbika. Btw kdyby kovboy nebyl za prahou tak bych daval pitbike k nemu to rikam na rovinu, bohuzel u nas nikdo takovy neni takze se to ucim delat vse sam a alespon se necemu priucit.

Pokec pro pitbike/dirtbikery

15.12.2014 v 14:15 | Nahoru | #21559
Ne, špatně jsi pochopil. proto nerad píši na fora. Občas mi příjdou různý mejly od různých lidí, co si myslí, že jim musím prostě poradit a nenechají si vysvětlit, že to tak jednoduše nejde. Pak mne častují nejrůznějším názvoslovím.

(reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

15.12.2014 v 16:30 | Nahoru | #21560

boy07s píše: Kovboy> ....na kolik by vyšel karbec od Mikuni?jakej je to vůbec rozměr?

1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery

15.12.2014 v 18:00 | Nahoru | #21561
tak jsme našel že by to měl být mikuni vm 26 - mám to najité správně?Je tu ale jedno ALE- v obchodech jsem našel 2 druhy tohoto karburátoru- jeden je s takovým čudlíkem místo páčky na sytič a druhý ten bývá většinou levnější, ten má páčku zase.Mám to pochopit že se výrábí 2 typy, nebo to někdo "falšuje"?
P.S.-pošlu fotku toho mého karbecu, vemu na to foťák(snad to bude brzo), aby jste viděli přesně co je to za typ :)

(reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

15.12.2014 v 19:28 | Nahoru | #21562

boy07s píše: tak jsme našel že by to měl být mikuni vm 26 - mám to najité správně?Je tu ale jedno ALE- v obchodech jsem našel 2 druhy tohoto karburátoru- jeden je s takovým čudlíkem místo páčky na sytič a druhý ten bývá většinou levnější, ten má páčku zase.Mám to pochopit že se výrábí 2 typy, nebo to někdo "falšuje"?
P.S.-pošlu fotku toho mého karbecu, vemu na to foťák(snad to bude brzo), aby jste viděli přesně co je to za typ :)


No 26 prumer s cudlikem jak rikas dela i Molkt, toho bych se taky nebal, kdyz tak SuperSic58 ho ma pokud vim tak se zkus zeptat treba poreferuje

1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery

16.12.2014 v 08:59 | Nahoru | #21563
Molkt vůbec !!!!!!! To je z bláta do louže oproti čínskému standardu. Pokud máš 140tku, tak opravdu jedině Mikuni nebo je ještě dobrej karbec Walbro. Dá se použít 26 nebo 28. Pozor na kopie Mikuni. To že má jinak páčku je typem karburátoru. prostě jsou typově a technologicky odlišné. Na spoustě laciných pitbike jsou karburátory, které mají s Mikuni společný pouze ten název. To samé je i u těch laciných rádoby Mikuni, co jsou v různých eshopech. Věřte mi - kvalitní a opravdu originál Mikuni VM26 je v prodeji v základu za 3900,- Já tedy spíše doporučuji typ za 4600,- Jezdíme je již více jak osm let bez problému. Měli jsme i ty laciné a vydržely stěží jednu sezonu. U těch laciných kopií se i těžko nastavovují, ale to nepozná, kdo nezkusil opravdový originál. Mám na jedné motorce karburátor Keihin, dal jsem za něj v německu 7 tis korun, ale ten chodí jak hodinky. Jinak Mikuni mám skladem.

(reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

16.12.2014 v 19:04 | Nahoru | #21564
Kovboy> tak ten mikuni karbec kupovat nebudu, rozhodně ne teď(málo peněz)....právě jsem myslel že to tak s těma karburátorama od mikuni bude.....
tady je ten můj karburátor- tedy fotka k němu, mělo by to být čitelný, i když to není úplně ono kvůli tomu, že jsem to fotil večer a k tomu si ještě dosvětloval mobilem aby se tam světlo dostalo, protože z foťáku šel blesk přímo do rámu :D




1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery

17.12.2014 v 21:10 | Nahoru | #21565
JJ ten znám, tam pasují trysky z Keihina

2 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery

18.12.2014 v 07:54 | Nahoru | #21566
Ahoj chlapi,

tak jsem se taky zařadil mezi pitbikery. Zatím teda jen napůl, protože jsem se ještě nesvezl a stroj si připravuju. Koupil jsem nepojízdný SOHOO AGB34 se 138ccm motorem Lifan s tím, že nehází jiskru a dám ho dohromady. Motorku jsem kompletně celou do šroubku rozdělal a opravil různé nedostatky jako prasklý rám v místě horního úchytu motoru apod. Dostala novej lak. Teď mám stroj téměř složenej zpátky a včera večer poprvý zavrčel.

Mám problém s těsněním karburátoru, konkrétně plovákovky. Než jsem do něj šáhnul, tak to těsnilo, ale když jsem karbec rozdělal kvůli čistění, tak jsem začal tušit budoucí problém, protože těsnění bylo pěkně ztvrdlý. Samozřejmě po složení teče.
Nejsem schopnej ho nikde najít při hledání pro pitbike. Vzhledem k tomu, jak čínani kopírují, tak tipuju, že karburátor bude taky kopie nějakýho japonskýho a třeba by se to dalo dohledat podle něj.
Nevíte na jakej typ karburátoru/motorky hledat?

Bohužel u sebe nemám fotku, budu schopnej ji udělat večer. Tvarově ale odpovídá tomu z tohoto odkazu:
těsnění

(reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

18.12.2014 v 10:18 | Nahoru | #21567
Libor.gs500e> šup šup tak se pochlub nějakou fotkou toho tvýho stroje

(reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

18.12.2014 v 10:20 | Nahoru | #21568
Kovboy> mohl by jsi mi prosímtě poslat buď sem nebo do zpráv tvůj email?rád bych nějakou tu trysku od tebe koupil :)
EDIT: Víš jáká je tam tryska v základu?

Naposledy editováno 18.12.2014 12:13:25

(reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

18.12.2014 v 23:26 | Nahoru | #21569
Libor.gs500e> tady maj opravnou sadu http://ctyrkolky-hs...da-karburatoru-pz-26

jinak zkus pohledat ještě jinde, a třeba i zavolat, některý eshopy spoustu věcí ani nemaj uvedených na internetu.

Pokec pro pitbike/dirtbikery

18.12.2014 v 23:30 | Nahoru | #21570
No nevim, já Molkta mam a krmí parádně, funguje na jedničku Optimální směs dle svíčky, odezva rychlá, žádný díry Stejně tak brácha. Ale i s klasickym china karbecem, co sem měl dřív na motoru 140cc, tk ten fungoval taky výborně Chce to si pohrát s nastavením
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist