paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Lacinná turbo sestava.
3.12.2014 v 18:38
Jak tak tak surfuju potom ebai kvalitni turbo sestava na motocykl stoji cca kolem 80 tis. .. .

A to zahrnuje jen svody k turbu, mini turbo, nějake okapove roury a nastavec na sani ....

Vubec se neřeši nějaky pevnějši blok či pist na posilnění motoru v přidani nadměrne tlakove výše...

To mě vede k závěru, že jsou takové sady uplně nanic.... jedine co potřebuji je ta svodová čast a přiklapka na sani... turbičko z nějakeho pequotu takže dohromady nějakych max 5000 czk

Takze by mě docela zajimalo, jak je to stěmi škrticimi klapkami v sani, jestli tam mam dat nějaky pevnějši plýšek či pružinku aby to ten mega gigackej tlak nevyrazil či to nechytlo zpětný ráz a mě plyn neukroutil zapěsti.







Naposledy editováno 03.12.2014 18:42:19

3 reakcí na tento příspěvek Lacinná turbo sestava.

9.12.2014 v 07:08 | Nahoru | #151
Kapitáne, jenom pro upřesnění jakou máš plíseň motorku co nejede

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lacinná turbo sestava.

9.12.2014 v 07:30 | Nahoru | #152

t_freedom píše: Kapitáne, jenom pro upřesnění jakou máš plíseň motorku co nejede


S tou spotřebou 0.75l/100 to ani jet nemůže, i babeta si vezme víc!

(reakce na) Lacinná turbo sestava.

9.12.2014 v 07:41 | Nahoru | #153
t_freedom> když odečteš ty kW ztracené léty tak to je líná plečka

(reakce na) Lacinná turbo sestava.

9.12.2014 v 08:23 | Nahoru | #154

dva_hrnce píše: S tou spotřebou 0.75l/100 to ani jet nemůže, i babeta si vezme víc!



asi to maj v továrním nastavení nějaký "uškrcený" ...proto von to chce furt tůnit ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lacinná turbo sestava.

9.12.2014 v 08:40 | Nahoru | #155

t_freedom píše: strakon> ale on by se do něj snad za jeho jízdu ani nikdo netrefoval, každej jsme začínali ... jen by nesměl svoje neumětelství neustále "vysvětlovat" tím jak má málo koní, ja mu tam zrovna něco vjelo, jak to a něco jinýho. Nejlepší hláška byla, že přeci nebude brát za brzdy, ještě by to přehnal a mohl to položit - no vysvětluj to někomu na dromu.
Pak tu zakládá vlákna jak bude odlehčovat a montovat turbo.
Nejjednodušší řešení pro podobný je "srát tam víc plynu" a když není, chce to pořádnej výkonnej stroj - pche sto koní(to tvrdí on, ale má min. 120, jenže ve spektru otáček v kterejch jezdí o nich ani neví)je na nic - a takhle přibejvaj pomníčky u silnic. Střevo co nezvládá ani brždění, si pořídí ještě silnější raketu, aby to vyžadovalo ještě lepší umění brzdit.
Problém podobných střelců co nemaj ani kousek ponětí je, že hledaj problém všude jinde než v sobě, neb nemaj srovnání. Tak je zapotřebí je probudit a vysvětlit, že v motocyklu problém není... třeba se mi to s tou starou vránou podaří a budu mít zase bodíky do karmy



Souhlasim .... omezovač má mezi řídítka-sedlem-stupačkami jinde omezení nemá, ta motorka jede. Je to poznat na videu že za to bere jen rovně a v zatackach se jen kochá...

Naposledy editováno 09.12.2014 08:41:05

(reakce na) Lacinná turbo sestava.

9.12.2014 v 08:52 | Nahoru | #156

dakarista píše: Souhlasim .... omezovač má mezi řídítka-sedlem-stupačkami jinde omezení nemá, ta motorka jede. Je to poznat na videu že za to bere jen rovně a v zatackach se jen kochá...



tak to je zřejmý i z toho krátkýho vide na výjezdu z Deštný. Já po tý ostrý levý za vesnicí neustále akceleruju a až před tou ostrou pravou odřazuju na brzdách dva kvalty. Nahoru přes mostek opět fulgas až před tu dlouhou levou, kde před jen přivřu plyn a cinknu o brzdovou páčku(jen podvědomě), V2ka něco odbrzdí a v ní už zase plyn, ten na brzdách zavírám těsně před tou pravou nahoře, kvalt dolů a tradá dál...
Prostě podobně jako ten "nedostižitelnej" maník na videu před Kapitánem.
To RSVčko je motoricky srovnatelný s mým S4RSkem...podvozkem asi ne a agilitou (díky tomu, že je to kapota) asi taky ne. Zato v delších zatáčkách to musí bejt zákonitě klidnější než Monster.

1 reakcí na tento příspěvek Lacinná turbo sestava.

9.12.2014 v 11:22 | Nahoru | #157
tak pořád je to superbike nedávný doby, kterej má rozhodně víc potenciálu,než kapitánšnek.. já mám něco odjeto, bude mi 40 a milunu mám, nemám potřebu ji tunit a nepřijde mi, že nejede, na normální silnici stejně jede nesmysl a na okruh jedeme 1x-2x ročně a že nejede 300 nevadí, já ji ani nechci prodat, za ty nedoceněný peníze co bych za ni dostal...

(reakce na) Lacinná turbo sestava.

9.12.2014 v 12:04 | Nahoru | #158
creater> za kolik máš Most ?

2 reakcí na tento příspěvek Lacinná turbo sestava.

9.12.2014 v 12:26 | Nahoru | #159
2.05 podle Racechrono

(reakce na) Lacinná turbo sestava.

9.12.2014 v 12:51 | Nahoru | #160
creater> ufff...jsem se lekl ...jo za tolik to taky umím

2 reakcí na tento příspěvek Lacinná turbo sestava.

9.12.2014 v 12:53 | Nahoru | #161
to umí asi každej neee, to je legrace, jezdím tak, abych ji zbytečně nerozbil, i když jsem s ní maličko plesknul zrovna letos v Sosnové, ale nic se nestalo, nehoním se už za časama

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lacinná turbo sestava.

9.12.2014 v 13:25 | Nahoru | #162
creater> jsme na tom úplně stejně... ono položit S4RSko jen tak na zem ze stojánku je hnedle 30-50táců ( v novejch dílech)

(reakce na) Lacinná turbo sestava.

9.12.2014 v 16:21 | Nahoru | #163

t_freedom píše: Kapitáne, jenom pro upřesnění jakou máš plíseň motorku co nejede



Tato technická data jsou pouze orientační!
V katalogu evidujeme okolo 750 000 parametrů motocyklů a nelze proto zaručit jejich naprostou bezchybnost. Hodnoty některých parametrů se mohou lišit také v závislosti na zemi původu a nemusí vždy odpovídat parametrům motocyklů prodávaných v ČR.



Hele, když to srovnam se starym 900rr co ma 90kw / max. 128k přirovnal bych její zátah tak ke čtyřstovce a to mi to žere 11 l/100km, ale pohoda kapitan si užije jízdu na jakemkoliv moto

Pak v porovnavani sil to dohanim svými letitými zkušenostmi a triky k docílení extrémní maximalní rychlosti tohoto stroje.

Naposledy editováno 09.12.2014 16:22:45

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lacinná turbo sestava.

9.12.2014 v 16:38 | Nahoru | #164
t_freedom> Nejjednodušší řešení pro podobný je "srát tam víc plynu" a když není, chce to pořádnej výkonnej stroj - pche sto koní(to tvrdí on, ale má min. 120, jenže ve spektru otáček v kterejch jezdí o nich ani neví)

Děláš si prdel ?

A v jakém tom spektru otáček si teda myslíš, že jezdím ?

Tohle moto nejvic netaha ani ve 3000 a nema v 6000 propad otaček, nejvic zatahne těsně pod omezovačem v 10 000 a ja v zatačkach jezdim 9000 .... Maximalni ten maximum 10 000 tam davam jen chvilkově, protože to řve, klepe se to jak kdyby se to mělo rozpadnout... spravne spektrum ?

To mažna platilo u fireblada, že sem jezdil kolem 5000 a jak sem přidal to 16kolo začlo moto hned rovnat, ale z nevýhody si jde udělat vždy nějakou tu výhodičku

Naposledy editováno 09.12.2014 16:39:07

(reakce na) Lacinná turbo sestava.

9.12.2014 v 16:44 | Nahoru | #165

creater píše: 2.05 podle Racechrono



Ja mám Most za 2:03 na Tuonu ... chtel bych pod dve, ale to bych musel odjezdit vic jak dvakrat jeden den na dromu...

(reakce na) Lacinná turbo sestava.

9.12.2014 v 16:47 | Nahoru | #166

KapitanMasakr píše: t_freedom> Nejjednodušší řešení pro podobný je "srát tam víc plynu" a když není, chce to pořádnej výkonnej stroj - pche sto koní(to tvrdí on, ale má min. 120, jenže ve spektru otáček v kterejch jezdí o nich ani neví)

Děláš si prdel ?

A v jakém tom spektru otáček si teda myslíš, že jezdím ?

Tohle moto nejvic netaha ani ve 3000 a nema v 6000 propad otaček, nejvic zatahne těsně pod omezovačem v 10 000 a ja v zatačkach jezdim 9000 .... Maximalni ten maximum 10 000 tam davam jen chvilkově, protože to řve, klepe se to jak kdyby se to mělo rozpadnout... spravne spektrum ?

To mažna platilo u fireblada, že sem jezdil kolem 5000 a jak sem přidal to 16kolo začlo moto hned rovnat, ale z nevýhody si jde udělat vždy nějakou tu výhodičku



mozna kdyby jsi s tim dvouvalcem prestal jezdit jako se 4valcem. Tak by ti to zaclo peipadat, ze to jede... ano rada ser tam vic plynu je presna, jinak to nejde. Na videu tam ten plyn neseres

2 reakcí na tento příspěvek Lacinná turbo sestava.

9.12.2014 v 18:29 | Nahoru | #167
Hmmm....a nechceš tam rovnou namontovat POŘÁDNÝ motor? 6-ti válec, objem 160l, výkon přes 1100kW a jo turbodmychadlo to má taky a pořádný





Naposledy editováno 09.12.2014 18:31:05

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lacinná turbo sestava.

9.12.2014 v 18:33 | Nahoru | #168
Jarda172> a kam da lekarnicku?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lacinná turbo sestava.

9.12.2014 v 19:53 | Nahoru | #169

KapitanMasakr píše: t_freedom> Nejjednodušší řešení pro podobný je "srát tam víc plynu" a když není, chce to pořádnej výkonnej stroj - pche sto koní(to tvrdí on, ale má min. 120, jenže ve spektru otáček v kterejch jezdí o nich ani neví)

Děláš si prdel ?

A v jakém tom spektru otáček si teda myslíš, že jezdím ?

Tohle moto nejvic netaha ani ve 3000 a nema v 6000 propad otaček, nejvic zatahne těsně pod omezovačem v 10 000 a ja v zatačkach jezdim 9000 .... Maximalni ten maximum 10 000 tam davam jen chvilkově, protože to řve, klepe se to jak kdyby se to mělo rozpadnout... spravne spektrum ?

To mažna platilo u fireblada, že sem jezdil kolem 5000 a jak sem přidal to 16kolo začlo moto hned rovnat, ale z nevýhody si jde udělat vždy nějakou tu výhodičku


Seš zfetovanej? Na tom videu to čudláš s bídou v půlce otáčkoměru, při podřazení ti to padá na volnoběh, no hrůza a děs.

(reakce na) Lacinná turbo sestava.

9.12.2014 v 21:20 | Nahoru | #170

Krovak píše: Seš zfetovanej? Na tom videu to čudláš s bídou v půlce otáčkoměru, při podřazení ti to padá na volnoběh, no hrůza a děs.



ano Kapitáne...to je přesněj popis...

(reakce na) Lacinná turbo sestava.

9.12.2014 v 21:29 | Nahoru | #171

Krovak píše: Seš zfetovanej? Na tom videu to čudláš s bídou v půlce otáčkoměru, při podřazení ti to padá na volnoběh, no hrůza a děs.

(reakce na) Lacinná turbo sestava.

9.12.2014 v 21:30 | Nahoru | #172

Chapadlo píše: Jarda172> a kam da lekarnicku?


ta se vždycky někam vejde, ale musí to být "malá" motolekárnička.

jo a zapomněl jsem, otáčkoměr se nemusí řešit, volnoběh 300 ot.min-1 a max. dovolený 750 ot.min-1.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lacinná turbo sestava.

9.12.2014 v 21:33 | Nahoru | #173
KapitanMasakr> nepiš zase píčoviny...
prostě model 99 má 90+kW... to jestli to máš rozhašený a žere ti to 11L/100km i při tvý jízdě je jiná...
Ale ty se svejma návykama víc jak 70HP stejně nepotřebuješ...

Naposledy editováno 09.12.2014 22:19:13

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lacinná turbo sestava.

9.12.2014 v 23:00 | Nahoru | #174
[q

Naposledy editováno 11.05.2015 13:58:04

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lacinná turbo sestava.

10.12.2014 v 03:30 | Nahoru | #175
t_freedom> Ale noták, jako správný motoznalec bys měl vědět, že každý motor věkem na síle ztrácí...To s těmi koňmi je dukazně podložené, viděl jsem to v jednom dílu TopGearu vzal 9 let staryho medvěda, 15 let starý bávo ...Potom na válcích měřili, kolik ty auta po letech ztratily výkonu mercedes z původních 310 konňi měl 300 a BMW na tom bylo ještě hůř u motorek to je horší ponevač točí víc.. .. To da přece rozum ! Musíš nad tím uvažovat logicky

Naposledy editováno 10.12.2014 05:09:31

Lacinná turbo sestava.

10.12.2014 v 03:58 | Nahoru | #176
Tak nevím, jestli mam koupit chip arrow, tritron, P-line, nebo tohle:

EVR - KIT EPROM APRILIA RSV 1000 TUONO DUCATI MV AGUSTA F4 1000S BRUTALE 910







Lakaaaaa to ...

A kdyby to náhodou nepasovalo nevadí ... Umím to tam i tak nainstalovat s pajkou a pomoci 20ti drátečků ty zapíchám do jednotky potom to propojim s těmi pacičkami na epromce, takže bych mohl čistě teoreticky sehnat něco i s mnohem vyžši konfiguraci třeba z poslední Ducati pingialale tam to počítá s vyžšim oběmem a novějšími, odolnějšími komponenty . Pak by to mohlo dodat motoru přímo leteckou sílu...

A já se mohl opět nad hrboly vznášet, jak to tomu bylo před lety 230 zataaačkou najedu na hup a už letím 15 metrů při dopadu se trošku smíkne, zavybruje, řiditkama zafackuje a jasně poví jak tohle nejde a jestli to ješte jednou udělám tak se někde vybourám

Naposledy editováno 10.12.2014 04:29:00

(reakce na) Lacinná turbo sestava.

10.12.2014 v 04:44 | Nahoru | #177

creater píše: to umí asi každej neee, to je legrace, jezdím tak, abych ji zbytečně nerozbil, i když jsem s ní maličko plesknul zrovna letos v Sosnové, ale nic se nestalo, nehoním se už za časama



Já letos taky spadl, jeden pan na parkovisti na mě křičel..Ukaž co to umí !

Při rozjezdu v první zatáčce jsem hodil držku tak šikovně, že po 20ti km odešel motor ...

Nejdřív jsem si říkal, jak vtom hrozně hlasitě cvaká a šusti, ale nakonec jsem se ujistil vtom, že si jen zvikaji a dolaďuji se ventily potom co jsem si snimi pohraaal.

Tak jsem to vyřešil stejným způsobem, jak u fireblada na sluchatkách v přilbě jsem si přidal volume, potom ve 180 předjiždim kamaráda a mrd ! V právé straně díra až mi to ožehlo pravou rukavici....

Tak jsem ji tam nechal šest dni a šest nocí stát zato co mi udělala a jak příšerné mě zklamala :(

Naposledy editováno 10.12.2014 04:47:47

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lacinná turbo sestava.

10.12.2014 v 04:53 | Nahoru | #178

ppll píše: Jarda172>Pro pořádného pilota pořádný motorWright R-3350 Turbo Compound A má tam vše po čem touží i to o čem možná ještě ani neslyšel



A kdo to vyrabi ? Buhvi, jestli to někde

nenašli



Já jednou psal firmě co se zabývá vývojem a vyrobou motoru, jaký motor potřebují, že jim zaplatit kolik chtějí když splni me požadavky 100cc 350 k 75,3 kg s jednotkou ,otačkoměrem 22 000 ....Kdyby někdo na něco narazil dam mu provizi za tip jestli mi to prodaji toho se při koupi nové motorky vždy bojim.

Naposledy editováno 10.12.2014 05:10:17

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lacinná turbo sestava.

10.12.2014 v 05:23 | Nahoru | #179


Naposledy editováno 10.12.2014 05:25:22

(reakce na) Lacinná turbo sestava.

10.12.2014 v 06:07 | Nahoru | #180

KapitanMasakr píše: t_freedom> Ale noták, jako správný motoznalec bys měl vědět, že každý motor věkem na síle ztrácí...To s těmi koňmi je dukazně podložené, viděl jsem to v jednom dílu TopGearu vzal 9 let staryho medvěda, 15 let starý bávo ...Potom na válcích měřili, kolik ty auta po letech ztratily výkonu mercedes z původních 310 konňi měl 300 a BMW na tom bylo ještě hůř u motorek to je horší ponevač točí víc.. .. To da přece rozum ! Musíš nad tím uvažovat logicky



hlavně Top Gear je odborníky uznávaná testovací laboratoř Jinak tam jednou měli i fungl nového mustanga a tomu naměřili, že má mnohem větší rozdíl oproti papírům, než starý 68 se kterým ho porovnávali. Takže jezdecké umění nesváděj na chybějící výkon motoru.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Aprilia RSV úpravy a tuning [1 ... 208, 209] Aprilia RSV 1000 WenCa 6248 28.2.2024 v 16:15 doveda
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... kokoška. 19 1.1.2024 v 16:56 kokoška.
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 lukasst 9 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr
Metzeler Sportec M9RR zkusenosti Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 15 29.12.2022 v 17:29 assassin
Conti road attack 4 vs pirelli ange... Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 13 15.7.2022 v 16:52 Supermotojunkie


TOPlist