1 reakcí na tento příspěvek Jízda v zimě
Ve vyšších polohách vzduch řidší, takže se ho do motoru dostane menší hmotnostní množství.
S tou teplotou to platí stejně - nižší teplota vzduchu=> vyšší hustota vzduchu=> do motoru ho tím pádem dostaneš víc kilogramů
1 reakcí na tento příspěvek Jízda v zimě
Za boha s tím nic nešlo, pak stál 3 dny v suchu a teple a zas jel, asi indukčka nebo co..
Ale dokud jel tak jel líp, to jo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jízda v zimě
fatik píše: krokoš: Trochu si pleteš pojmy, ale v podstatě máš pravdu. Není to ani tak o obsahu kyslíku jako o hustotě vzduchu. Protože tě nezajímá kolik litrů vzduchu do motoru dostaneš, ale kolik kilo ho tam dostaneš
Ve vyšších polohách vzduch řidší, takže se ho do motoru dostane menší hmotnostní množství.
S tou teplotou to platí stejně - nižší teplota vzduchu=> vyšší hustota vzduchu=> do motoru ho tím pádem dostaneš víc kilogramů
naprosto brilantní dedukce, ještě si vydedukuj, proč hoří směs (díky jaké složce z toho tvého vzduchu)
Naposledy editováno 14.11.2014 19:51:02
1 reakcí na tento příspěvek Jízda v zimě
2 reakcí na tento příspěvek Jízda v zimě
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jízda v zimě
xv535_s51 píše: Přesně jak se píše, po dešti nebo v pořádně mlze sem dával rovinku se simsonem přes 90km/h
Jasně..... Nesmíš věřit všemu - natož NDRáckýmu tachometru ....
1 reakcí na tento příspěvek Jízda v zimě
A to o hustotě vzduchu jak psali kolegové platí též.
3 reakcí na tento příspěvek Jízda v zimě
krokoš píše: Paráda, ako píše Dekker.dave, to bola paráda, keď si vpálil do lesa v horúcom lete .Po daždi ako píše xv535 s 51tiež pravda, ale zaserieš motorku. V hmle je zima , aj sa rosí sklo .Piwell, neveriaci Tomáš, keď je dobrý Timťon a ešte aj dobrý tacháč tak v poho .Mňa raz predbehol Pionier ja som šiel na Jawe 350, skoro som spadol s motorky, hrozný rev, som sa zľakol a zmizol v dáli.
JAWA se dobře předjíždí, hlavně do kopce, když na ní sedí 100kg řízek
dewwil píše: Nejlepší je, když je tak 0°-5°C a 80% až 100% vlhkost luftu, ale jede to pak hrozně a ani brzdy tomu nestíhaj
Tak tyhle podmínky už jsou vyšší dívčí a výkon spíš na škodu, ale dá sa i tak.
Jednou jsem taky dojel na jaře o slunečném dni do prace a druhy den bylo bílo, taky jsem odjel a dojel
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jízda v zimě
fockewulf píše: naprosto brilantní dedukce, ještě si vydedukuj, proč hoří směs (díky jaké složce z toho tvého vzduchu)
Samozřejmě že je to o kyslíku. Já jsem jenom poukazoval na to, že se se stoupající nadmořskou výškou nemění procentuální množství kyslíku ve vzduchu, ale celková hustota vzduchu.
1 reakcí na tento příspěvek Jízda v zimě
Chladnější a vlhký vzduch výrazně zvyšuje objemovou účinnost motoru, páč se ho jednoduše nasaje víc...i proto se používal nástřik vody do sacího potrubí, aby výparné teplo vody snížilo teplotu nasávaného vzduchu...taková jednoduchá forsáž...
Firma Ford v padesátých letech montovala do aut asi 3 litrovou nádržku na vodu, která byla v určitém režimu přisávána do karburátoru a zvyšovalo to výkon.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jízda v zimě
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jízda v zimě
Sefo píše: Pak že dvouvály jsou psycho a ty s tím jezdíš na sněhu, ty jo to je fakt magořina TL na sněhu :) vole
No hele dvakrát, když jsem projížděl na červenou s bloklým předním kolem mi tleskala prdel jak lidi při potlesku v Národním... jak na saních, ale lidi mě viděli v autech už zdálky jak to krotím tak radši počkali až projedu Dal jsem v těhle sračkách 35km a byl jsem rád, že jsem celej, někde najdu fotky po jízdě, kolem světla a na helmě led, že nešlo ani otevřít plégo