Téma: Nejsem Herkules :(
12.11.2014 v 22:38
Ahoj všem,
mám trošku problém... Zní to dost blbě. Vlastně se mi splnil sen, dostala jsem od rodičů předběžné k Vánocům chopper, Keeway Superlight 125, rok 2008, nádherna :) jenže hned při koupi trapas. Že si zkusím sjet a já to položila :( motorka je těžší, než jsem cekala. Možná jsem vysla ze cviku, nejela jsem rok a půl, předtím skútr 50 ccm a Jawa 175.
Na motorku se moc těším, ale více se bojím, že to opět hned položím. Bydlim v kraji, kde je to jen kopec a serpentiny.
Prosim o radu, zda začít posilovat, nebo jak na to, zvyknout si. Věřím, že nejsem jediná, kdo také míval problém.
Děkuji :)
mám trošku problém... Zní to dost blbě. Vlastně se mi splnil sen, dostala jsem od rodičů předběžné k Vánocům chopper, Keeway Superlight 125, rok 2008, nádherna :) jenže hned při koupi trapas. Že si zkusím sjet a já to položila :( motorka je těžší, než jsem cekala. Možná jsem vysla ze cviku, nejela jsem rok a půl, předtím skútr 50 ccm a Jawa 175.
Na motorku se moc těším, ale více se bojím, že to opět hned položím. Bydlim v kraji, kde je to jen kopec a serpentiny.
Prosim o radu, zda začít posilovat, nebo jak na to, zvyknout si. Věřím, že nejsem jediná, kdo také míval problém.
Děkuji :)
Napsala si to sama, zvyknout si. Tak jak ses naučila chodit a občas si spadla, tak teď ti to chození už jde ne :) To samý je s ježděním, zvyknout si jezdit, pak to příjde samo a bude to zvyk a nebudeš nad tim ani přemýšlet. Prostě za jedna a vítr ve vlasech :D
Žádný posilování, to jedině až si koupíš enduro :D
Žádný posilování, to jedině až si koupíš enduro :D
2 reakcí na tento příspěvek Nejsem Herkules :(
To byla spíš jen náhoda a nezvyk, jelikož jestlis zvládla jízdu na Jawě 175 (i když nevíme přesný typ), tak nevidím problém - kdo umí jezdit na Jawě, ten zvládne všechno. Spíš bych se obával toho, jak tato motorka (ne)bude sloužit, vypadá totiž až "moc stejně" jako to, co se k nám mj. dováží jak V.D.O. 125 King a to je fakt šrot. I když záleží na tom, z jaké konkrétní fabriky v Číně to vyjede a jaké si dovozce zadá požadavky na kvalitu (a od toho se odvíjí cena). Motor je sice kopií osvědčeného motoru Honda XR125, ovšem je-li vyroben z bahna...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejsem Herkules :(
J.M.K.> hele neuvěříš tomu, kámoš ji koupil pár let starou za 10 táců. To že on to je motorkář nemotorkář a dostává minimální údržbu, tak mu slouží už 4 rokem a to s ní jezdí i když sněží, protože jinej dopravní prostředek nemá. My kroutí hlavou že se mu to ještě nerozesypalo, ale asi dobrej kousek a velký štěstí na to.
Edit: píšu jak kok** opravil jsem pár písmenek
Naposledy editováno 12.11.2014 23:16:32
Edit: píšu jak kok** opravil jsem pár písmenek
Naposledy editováno 12.11.2014 23:16:32
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejsem Herkules :(
Dodo_Terra> To právě musel mít štěstí na povedený kus, jinak je to u těchto číňanů dost sázka do loterie. Hipíkovo "příběh" je zde notoricky známý, ovšem není to jediný exemplář toho typu, co jsem viděl a z poloviny to nefungovalo, sotva to vyjelo z krámu. A nezapomenu na kamaráda s kopií Rebela, jak přijel s tím, že "něco mu v tom chrastí a nejspíš to jde od spojky". Po chvilce pozorování jsem si všiml podezřelého pohybu za motorem - a byl to přetržený zadní šroub držící motor, při vytočení motoru drnčel a lítal v díře, nevypadl jen díky deklu řetězky. Opravili mu to v záruce, ovšem zdaleka to nebyla jediná porucha. Jednou pro něj dokonce otec jel cca 100km s károu, když mu praskla nádrž v místě kohoutu a benzin kapal přímo na motor. Zavařili mu to mosazí, nic jiného ani nezbývalo.
To je o treningu a fyzice, ja taky nemam velkou silu, takove 18ctkove kolo od auta si radsi odkutalim, nez abych ho nekam daleko nosil . Ale motorky zvladam i se spolujezdkynema. Takze to mas min. 250kg u sportu...
Zaklad je, ze si to proste nesmis nechat naklonit v mensi rychlosti bez plynu. Porad to musis mit trochu pod plynem a kontrolovat to poustenim spojky, aby byla v zaberu a pripadne pri pomale jizde stabilizovat zadni brzdou.
Jak se ti to nekde zakucka, kvuli nizkym otackam, nebo hrabnes v naklonu po predni brzde, tak jdes ( i kdyz ty ji nebudes mit tak ostrou).
A kdyz ti motorka stoji rovne, tak ji udrzis klidne palcem nohy. Ale jakmile se treba probori stojanek, motorka se dostane do vetsiho naklonu, tak muze stahnout i 90kg chlapa...
Naposledy editováno 12.11.2014 23:29:06
Zaklad je, ze si to proste nesmis nechat naklonit v mensi rychlosti bez plynu. Porad to musis mit trochu pod plynem a kontrolovat to poustenim spojky, aby byla v zaberu a pripadne pri pomale jizde stabilizovat zadni brzdou.
Jak se ti to nekde zakucka, kvuli nizkym otackam, nebo hrabnes v naklonu po predni brzde, tak jdes ( i kdyz ty ji nebudes mit tak ostrou).
A kdyz ti motorka stoji rovne, tak ji udrzis klidne palcem nohy. Ale jakmile se treba probori stojanek, motorka se dostane do vetsiho naklonu, tak muze stahnout i 90kg chlapa...
Naposledy editováno 12.11.2014 23:29:06
1 reakcí na tento příspěvek Nejsem Herkules :(
Tady uz neni snad jedinej motorkar, tak musim ja: Ukaz nam kozicky, potom poradime!!!
Nic si z toho nedělej.:o) Před pár rokama se ozvala na foru holka z Brna,že jí v garáži spadlo XJčko a nemůže ho zvednout. Je to jen o grifu. Jiná kamoška má 50kg i s oblečením a když ji upadlo ER6F,tak než by ses nadechla,tak bylo zpátky na kolech.
Zajdi si na jaře někam do motoškoly (nejlépe k Matymu do Kolína ) a tam ti ukáží, poradí a ty si nacvičíš a vyzkoušíš, jak na to Koukám, že ma jen 134kg, moje má ještě o 50 víc a nemám problém ju zvednout..opravdu jde o to vědět jak
Neberu v potaz extrémy typu: leží ve škarpě, leží z kopce, etc. to je pak už vyšší dívčí
Neberu v potaz extrémy typu: leží ve škarpě, leží z kopce, etc. to je pak už vyšší dívčí
2 reakcí na tento příspěvek Nejsem Herkules :(
kdo nepadá jezdí pod své možnosti
S tím usteleš ještě mockrát,z toho si nic nedělej I kus chlapa to občas složí
Jen se k tomu málokterej borec přizná Já už složil z místa 3x a z toho jednou u kamaráda na dvorku.Smál se jak protrženej a asi za měsíc jsem ho potkal s trochu sedřenejma plastama.. složil to skoro na tom samém místě,co já (a to měří dva metry a má přes 100kg)
Jen se k tomu málokterej borec přizná Já už složil z místa 3x a z toho jednou u kamaráda na dvorku.Smál se jak protrženej a asi za měsíc jsem ho potkal s trochu sedřenejma plastama.. složil to skoro na tom samém místě,co já (a to měří dva metry a má přes 100kg)
Tak tak, ako píše Haesty, len sa zasmiať, mne to spadlo na mieste pri fotografovaní a som zjazdil fotografa, že mal fotiť a nie mi pomáhať vstať. Aspoň by boli nejaké sranda fotky.Nič si z toho nerob a začni jazdiť bez divákov. v pohode to zvládneš, ver mi aj sebe. Nech sa to nekazí.
1 reakcí na tento příspěvek Nejsem Herkules :(
Mám rovných 60kg a zvládám bandita 650 kterej má provozní hmotnost 240kg + občas vozím někoho za sebou což je obvykle + dalších cca 70kg. Co se týče manipulace na místě tak je to občas docela makačka, ale všechno je to o cviku. Chce to jezdit a zkoušet a zkoušet. Kup tam na to nějaký padáky ať tě to nemrzí když to někde neudržíš a položíš to.
Hergot chlapi...nebuďte na ní hnusnýýý (teda někteří ) , je to mladá holka
pawule> ...a Ty si z toho nic nedělej že ti to spadlo ,hlavně se neboj, to je to nejhorší,jak píše Skřítek a ostatní, je to o cviku a gryfu ,posilovnu řeš až budeš mít moto tak nad dva metráky a to už zase pak člověk něco s tou mašinou přeci jen umí a nepotřebuje to .Skoro každý to někdy zahodí na fleku , já kdysi v začátcích taky a ne jednou Buď ráda že jsi dostala moto, spousta lidí by byla za to ráda a hlavně...když budeš mít strach, nikdy se nic nenaučíš
pawule> ...a Ty si z toho nic nedělej že ti to spadlo ,hlavně se neboj, to je to nejhorší,jak píše Skřítek a ostatní, je to o cviku a gryfu ,posilovnu řeš až budeš mít moto tak nad dva metráky a to už zase pak člověk něco s tou mašinou přeci jen umí a nepotřebuje to .Skoro každý to někdy zahodí na fleku , já kdysi v začátcích taky a ne jednou Buď ráda že jsi dostala moto, spousta lidí by byla za to ráda a hlavně...když budeš mít strach, nikdy se nic nenaučíš
Jednoduchá rada, obcházej ji, zvedni ji ze stojánku, drž jednou rukou, najdi rovnovážný bod, drž ji jedním prstem. Pak si ji opírej o koleno, zapři se, nakloň ji od sebe. Zvykneš si tak hodně na váhu. Pak si na ni sedni a kývej ze strany na stranu a zjistíš, když už nemá smysl ji držet a kdy jo aby se ti nepoškrábala. Pak ji začni tlačit vždycky kousek atp. No a když ti zahodíš při jízdě, tak holt smůla, na to trénink co se síly týče neexistuje. Prostě to k tomu patří a s tím na motorku vždycky sedej. Určitě tady krutostřelci poví, jaká je blbost co sem napsal, ale mě osobně to dost pomohlo po přechodu za Simsona na něco, z čeho sem sotva dosáhl pohodlně na zem. Ale jen do chvíle, než sem si zvykl. A hlavně neparkuj z kopce, vždycky do kopce
ZombiRider> Kdo padá přeceňuje se a jezdí přes své možnosti. Tudíž já radši jezdím akorád na svoje možnosti, radši trošku pod, abych nepadal. Motorka mi za dva a pul roku ježdění spadla jednou ve 120km/h takže nedělat kraviny a jezdit tak jak je Vám pohodlné a bezpečné. A zbytečně si nehonit triko.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejsem Herkules :(
ZombiRider píše: kdo nepadá jezdí pod své možnosti
"Lepší živej posera,nežli mrtvej hrdina."tomu říkám životní moudro.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejsem Herkules :(
sered píše: Tady uz neni snad jedinej motorkar, tak musim ja: Ukaz nam kozicky, potom poradime!!!
Všichni ostatní motorkáři se nejdřív podívali na profil do galerie.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.